Hirdetés
- Apple iPhone 17 - alap
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Kicsomagoljuk és bemutatjuk a Poco F8 Ultrát
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Xiaomi 15 Ultra - kamera, telefon
- A Huawei bemutatta a FreeBuds Pro fülhallgató 5. generációját
- Megérkezett Magyarországra a Poco F8 Pro is
- Kezünkben a Huawei Mate 80 és 80 Pro
- Xiaomi 15T Pro - a téma nincs lezárva
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
Dehogynem! A gyártói adatok mindig ideális körülmények között, nagyon visszafogott tempóban és anorexiás kislány pilótákkal értendőek. Pont az volt az érdekesség, hogy mostanában elkezdték megadni, hogy ha nyelezed, akkor mennyi jön ki belőle. Persze, ezeknél az adatoknál már erősen kérdőjeles, hogy milyenek a terepviszonyok stb.

egyéb oldalakon azért olvasni
Olvasni bármit lehet, de ha mérési eredményekre vagy kíváncsi, akkor annak logikusan nem lesz tudója egy olyan ember, aki mindig korlátozott vassal megy. Pont. Erről nincs semmi tapasztalata. Ha meg különböző emberek tapasztalatát nézed össze, már nem mindegy, hogy mégis mekkora méretekkel rendelkeznek? Légellenállásban nem csak a testtömeg számít, hiszen az alkat sem mindegy! Ha valakinek szélesebb a háta nos az kifeszül, mint egy vitorla, így jobban bünteti a légellenállás, mint egy nyüzügét, akkor is, amikor a nyüzüge valójában gebe, és mondjuk a magassága miatt van tömege is...
Nekem volt 25 km/h-ra képes vasam, abban a gyári, 10Ah akku kb. 22 km-re volt elég... Raktam bele 38Ah akkut... Viszont a végsebességet is növeltem 45 km/h-ra, gyorsulást szintén jelentősen, szóval hiába ~4x akkora akku, csak 2x akkora hatótávolság adódott.
Tippelni lehet a légellenállás változása alapján, energiaigényben hasra 110W vs. 180W Erősen függ a profilodtól (testtömegtől amúgy kisebb mértékben, mivel az a gördülési ellenállásba szól bele), ha viszont emelkedőkön is mész, ott a tömeg dominál, durván... Már csak azért is, mert a legtöbb pálcika emelkedőn amúgy sem tud 25 km/h-t tartani!
Szóval akár 30%-kal több távra is képes lehet egy adott vas lassabban, ceteris paribus. Utóbbit úgy számoltam ki, hogy 180/110*20/25. A bemenő adatok helyessége kérdés.
Szimulátorban az alapbeállításon 123 km vs. 96 km adódik. Ez nagyjából korreál.
(Légellenállásban átlagos MTB-os van kiválasztva, aki nem hajol előre, egyenesen ül...)
Szerk: ha leveszed az akkuméretet, arányosan kevesebb lesz. Nem tökéletesen amúgy, habár ez csak egy szimulátor, de azért számol az akku feszültség esésével is.
(Mármint nem az egész útra vetítve, de az alaphelyzet értékelésénél figyelembe veszi.) 52 km vs. 39 km, továbbra is nagyjából ugyanaz az arány, kicsit több, mint 33% ennél...
-
xandrush0831
aktív tag
Pont ezért az sem egzakt, és kb semmi értelme nincs. Túl sok a változó. 0 információval bír a síkterepes mérésük egyenletes sebességgel és 65 kilós emberrel, ha én dombokon járok dolgozni 12 nullára fékezéssel és 92 kiló vagyok. Max 2 különböző roller összehasonlítására jó, vásárlás előtt.
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple iPhone 17 - alap
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Tőzsde és gazdaság
- Jövedelem
- Mercedes topic
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Kuponkunyeráló
- EA Sports WRC '23
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- További aktív témák...
- Jackson elektromos gitár
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 mini 256GB Red -1 ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, MS3627
- Vállalom FRP Lock os telefonok javítását ingyen kiszálással és akár helyszíni javittással
- EK Quantum Velocity 2 D-RGB AM5 Nickel Processzor blokk
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 Pro 128GB Graphite -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3962, 100% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest

(Mármint nem az egész útra vetítve, de az alaphelyzet értékelésénél figyelembe veszi.)


