Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Kylesa

    aktív tag

    válasz maputo #13 üzenetére

    Nekem épphogy azért nem tetszett (annyira) a Wreckfest, mert a Flatout 2-höz képest kevésbé árkádra vették a figurát. Aki tolta az early access-szel, az emlékezhet, hogy patchenként változott az, hogy inkább árkádos, vagy inkább szimulátoros irányítást kap a WF. A vége a mostani* verzió lett: hiába van tele a pálya rombolható elemekkel, mindig inkább kikerültem őket, ha lehetséges volt, mert többet vesztettem, mint nyertem rajtuk, ezzel nekem kinyírták a Flatout 2 szellemiségét - ahol ugye a nitróhoz muszáj volt törni-zúzni, de ott nem vesztettem rajta, ha összedöntöttem egy táblát, tehát mehetett a zúzda rendesen. A Wreckfestben ha nekiálltam kerítést döntögetni, rácsesztem, az ellenfelek otthagytak a francba. Ez nem volt jó irány szerintem (miért írtak egy király fizikai motort és törésmodellt, ha egyszer büntet a rendszer, ha használjuk őket?), és nagyon remélem, hogy a Wreckfest 2 fizikában sokkal jobban hajaz majd a Flatout 2-re.

    *(Utoljára vagy három éve toltam a Wreckfestet, lehet, hogy azóta már jobb a helyzet.)

    [ Szerkesztve ]

    it's a danger pretty here in Night City

Új hozzászólás Aktív témák