- Leradírozza az S26 Ultra a szelfikamerát?
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Új design és okosabb AI: megjött a Galaxy S25 készülékcsalád
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Galaxy Ring lett az S25 Ultra hátuljából
- Képek az Asus Zenfone 12 Ultráról
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
- Huawei P30 Pro - teletalálat
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
trialboj
őstag
válasz ZolkoW #93197 üzenetére
Ti nagyon bátrak vagytok ha az első fékpofát hamarabb cserélitek mint a hátsót : )) Nálam még aszfalton is, 60-40% a hátsó javára, max vészféknél húzod maxra az elsőt.
De erdei leejtőn alap, hogy az elsőt csak cirógatod, a súlypontot hátra tolod, és ott tartod a tapadást, mert az a kerék nem lyan ijesztő ha blokkol, míg elöl már nehéz menteni ha elindul.A nagyobb tárcsa meg kb alap hogy elöl van, és az a legerősebb, de attól még kevesebbet használod, mint a hátsót.
Én pl úgy mérem le hogy mennyire tökösen jöttem le, és mit hogy használtam, hogy leejtő alján, megnézem melyik féknyereg mennyire forró. Az első moderáltan meleg, de a hátsó, sajnos majdnem éget, szóval van még mit fejlődni
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest