- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Leradírozza az S26 Ultra a szelfikamerát?
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Új design és okosabb AI: megjött a Galaxy S25 készülékcsalád
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Galaxy Ring lett az S25 Ultra hátuljából
- Képek az Asus Zenfone 12 Ultráról
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
- Huawei P30 Pro - teletalálat
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
// Chaka //
tag
válasz trialboj #137514 üzenetére
Nem fújni szoktam, hanem végighúzom a láncon az olajozó csőrét, és a lánc pedig megolajozza a fogaskerekeket. A mindennapos mindenidős üzem azzal jár, hogy olajos poros réteg hízik a fogaskerekeken. Ha esőt kap, akkor a víz többnyire lepereg róla. A gond a téli sózással van. Amíg nem használtam sóban, addig takarítás után az acél acélnak látszott. Egy sós/fűrészporos idény rozsdaboglyát csinál a bicikliből. A fűrészpor rátapad a fogaskerékre, az olaj ott tartja, a sót és vizet magába issza és tárolja. Persze naponta pucolva talán nem olyan hamar rozsdálna, na de izé. Már Google-n rákerestettem a kardántengelyes biciklire is Szerintem bele fog férni a keretbe a hátsó sor csere, és ezután már vigyázok a sóval. Ha találok valami olyan spray-t, ami tartósan ott marad (a fogaktól eltekintve), és védi a fémet, akkor lesz jóság.
Több ezer telefonszámot tudok fejből, csak azt nem tudom, hogy melyik kié.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kingdom Come: Deliverance II teszt
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Hardcore café
- Elektromos rolleren is fontos az index!
- Milyen processzort vegyek?
- Politika
- Xbox Series X|S
- Anime filmek és sorozatok
- Már tudjuk, hogy mikortól lesz elérhető a Detroit Become Human magyar szinkronja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest