Hirdetés
Aktív témák
-
rii
nagyúr
kérdeznék egy kerék tipust
jellemzôje: vastagabb, jóval kevesebb küllô a megszokottnál
kb 14.000 ,- -
Fáraó már leírta a lényeget, szemre pedig így néz ki a két felfogatási rendszer (persze nem fejjel lefelé
):
PM: Post Mount, IS: International Standard.
Nem annyira rossz, bár ez a már használható tárcsafékek első darabja. A Nexave 500 egyébként Alivio szintnek felel meg.
-
Akkor a már előzőleg kilazult tengely a tárcsafék miatt mozdulhatott ki, ugyanis fékezéskor a bal oldalt csavarja a fék, akár a váz papucsát, akár a küllőket nézzük. (Megfigyelhető ugye, hogy bizonyos idő elteltével a tárcsa oldalán levő küllők megfeszülnek, az átellenes oldalon pedig meglazulnak.) Ez megmagyarázza a féloldalas kopást.
-
Természetesen. Leánykori nevén Shimano BR-M465-ös.
Az nem a legjobb, ha nem áll párhuzamosan a tárcsa a pofákkal, mivel így egyrészt csökken a fékerő, másrészt a pofák hamarabb és ferdén fognak kopni, tehát hamarabb kell majd őket cserélni. A tárcsához kell viszonyítani ilyenkor, mivel az nyilván egyenesen áll a keréken. Ebből következik, hogy a féknyereg ferde. PM-es vagy IS-es konzol van a villádon? Boltban szerelték fel? Két eset állhat fenn. Az egyik, hogy rosszul van beállítva a féknyereg, ekkor be kell állítani rendesen. Ha nincs kedved vele pöcsörészni, akkor vidd vissza a boltba, ahol feltették, és kérd, hogy orvosolják. A másik lehetőség, hogy a villán levő konzol ferde, esetleg a konzolról célszerű leszedni a felfogatási ponton a festéket, mivel, ha minimális mértékben is eltér a festék vastagasága a két rögzítőszem között, már simán ferdén fog állni a féknyereg. A jobb villákon ugye itt már gyárilag sincs festék. -
becuszabi
aktív tag
válasz
Azazello- #6781 üzenetére
Szivesen és én is köszi.
Mindig szeretett bringázni, régen a országutat koptatta, tehát nagyon nem kellett rávenni a tekerésre. A kaliber...hát igen, picit tényleg tulzás (le is lettem tolva miatta
), de így sikerült.
Eredetileg merev vázat akartam, de pont jókor került fel a váz hirdetése a Bikemag-ra, a mérete is megfelelt, az előző tulaja is hölgy volt, úgyhogy nem mertem kihagyni (a vázra amúgy pár napon belül ráraboltak, majdnem elhappolták előlem és azóta sem volt fent hasonló cucc ilyen áron és méretben).
A másik oka annak, hogy keveset töprengtem a váz vásárlásakor az az, hogy amikor először kipróbáltam az én Giant-omat, le se lehetett vakarni a vigyort a képemről...gondoltam ezt neki is meg kell tapasztalni. -
Azazello-
senior tag
válasz
becuszabi #6779 üzenetére
koszi, hogy feltoltotted
gyonyoru szep gep, a kerdes csak az, hogy a baratnodnekvaloban szukseges e egy ilyen kaliberu gep. ha igen,akkor kulon gratula hozza, es kerlek arul el a titkot, hogy hogyan sikerult ravenned a tekeresre?
sajnos a 8 honapja vasarolt gepet a baratnomnek most adtuk el felaron, mert osszesen 3x hasznalta.
pedig nagyon szeretnek egyutt tekerni vele... -
becuszabi
aktív tag
válasz
Azazello- #6778 üzenetére
Egész jó oldal ez is, köszi a tippet.
Giant NRS
Reba Team Dual Air 85-115 mm teló, Avid BB7 tárcsafékek
Ritchey pilótafülke, Deore váltókarok, Avid fékkarok
Tune nyeregcső
Truvativ hajtómű, Sram lánc és fogaskeréksor
165x38 levegős rugóstag
Sun Ringle Dirty Flea első és hátsó agyak
DT Swiss 455 felnikde láma vagyok
Galéria
-
becuszabi
aktív tag
válasz
Pinya007 #6770 üzenetére
Ennyit
...az a helyzet, hogy sokat nem akarok a tuningjával foglalkozni, ezért akartam egy megbízható bringát összerakni neki (az egyáltalán nem agresszív bringakezelési szokásai miatt remélhetőleg ez kb. örök élet+1 napig fogja bírni alatta)Ehh...alkatrészekből nálam is akad pár, de majd a fitness-trekkingemet akarom kicsit helyrepofozni (hiányoznak a munka utáni rövid, 1-2 órás tekergések, terepre meg nem szeretek egyedül menni)
-
-
djtoomi
addikt
válasz
Pinya007 #6770 üzenetére
Esetleg ha érdekel van pár full jú eladó cuccom:deore hátsó váltó bontatlan.Shimano m495 első tárcsa, egy alligator 203mm-es tárcsáva(hullámos), szintén bontatlnaok.Van egy novatec tárcsás fekete első agyam, szintén bontatlan.Váltó 4k, fék 5k, tárcsa 2k, agy 4k.Ha neked, vagy bárkinek kellene.
Amúgy kiváncsi vagyok tiedre is.
-
becuszabi
aktív tag
válasz
djtoomi #6769 üzenetére
Bocs, nem tudtam, hogy projektorral vetítetted ki
Tessék, ez nagyobbén hüle most veszem észre, hogy egy PH! addikt-nak magyarázom, hogy hogy nézze nagyobban a képet
-
Pinya007
aktív tag
válasz
becuszabi #6768 üzenetére
"Csak" ennyit érdemel az asszony?
Én is elfogadnám duzzogás nélkül!
Én bringámon is le lettek cserélve kopó alkatrészek, meg volt egy kis upgrade, nem összemérhető asszonyodéval.
Majd készítek képeket, aztán megmutatom, persze én bringám se kész, tuti lesznek cserék még rajta az idő múlásával. Van már jó pár alkatrészem, majd építek a maradékokból egy másik bringát egy családtagnak! -
becuszabi
aktív tag
-
djtoomi
addikt
válasz
becuszabi #6766 üzenetére
Szemem nem valami jó, monitorhoz közelbújtam, de a trance meg a giant feliratokon kívül semmit nem tudok kiolvasni.Jöhetnek angyobb képek, tiedről.
Ezsem csúnya gép.
Szabad tudni mennyi volt a barátnőd birngája, egyben, ill főbb alkatrészenként?Főleg teló,váz, lánctányér,agyak,fékek érdekelnek.
-
-
ZakRob
senior tag
Ezt most találtam: [link], aki nem ismerné elolvasni.
-
becuszabi
aktív tag
Nos, jön a tavasz, mindenki izzítja a lábait a nagy tekerésekre.
A Barátnő Új Bringája Project befejeződött (nagyjából, mert ugye egy bicikli soha nem készül el).
Tehát a "család" új tagja:Reba Team Dual Air 85-115 mm teló, Avid BB7 tárcsafékek
Ritchey pilótafülke, Deore váltókarok, Avid fékkarok
Tune nyeregcső
Truvativ hajtómű, Sram lánc és fogaskeréksor
165x38 levegős rugóstag
Sun Ringle Dirty Flea első és hátsó agyak
DT Swiss 455 felnik 1,8-as küllőkkel fűzve, most éppen Continental Leader Pro külső feszít rajtaTudom, hogy egy-két alkatrész kilóg a kategóriát tekintve, de mikor sanyixXx javaslatára kerékszettet kerestem és találtam, nem volt szivem otthagyni, annyira olcsó volt a Sun Ringlé/DT Swiss/Ritchey WCS motyó (ha még virágkarónak használtam volna a kormányt, akkor is elhozom
).
A Tune nyeregcsövet a vázszettel együtt kaptam, a fék a felni miatt csak tárcsa lehetett, BB7 alá pedig nem akartam menni (ami ráadásul az eBIKE elkésett nyitása miatt igen olcsóra sikeredett).
Már csak a geometria finomhangolása, apróbb beállítások és némi bowden alatti vázmatricázás kell és had guruljon. -
ZakRob
senior tag
Hallottatok már shimano nexave tárcsafékről, nekem ez van most elől?
Én nem találok róla neten semmit.
Még egy kérdésem lenne, úgy látom a tárcsa és a fékpofák nem párhuzamosak, ugye ez baj, el lehet ezeket valahogyan fordítani, hogy jó legyen? -
rii
nagyúr
-
Fáraó
őstag
Egy kérdésre még visszatérhetnénk ide?
Szóval az ábrán látható a 36a ill. 36b, a tengely két vége. A váltóval szembeni papucsban van a kopás. Már csak azt nem értem, hogy tudta a tengely a papucsban teljes hosszában elkoptatni azt az 1 mm-t, ha a tengelynek a vége nem is ér a papucsban végig?
A váltókar oldali papucsban gondolom azért nem volt kopás, mert ott volt a váltókart tartó konzol papucsrésze is. Ám akkor is furcsa ez az egyoldalúság... -
tr00p3r
addikt
Nem tudjétok, hogy hol lehet boltban most Maxxis Xenith 1.5 külsőt kapni? Görgőhöz kellene. eBike nem jó, mert mire hozzám elér 4,5 ezerbe be van a 2,5 ezres külső....
-
ZakRob
senior tag
Tárcsafékre (mechanikus) cseréltettem szervízben tegnap és ott be is állították.
Nekem eddig csak v-fékem volt, amit úgy állítottam be mindig, hogy elég keveset kellett húzni a fékkaron és már fogott is. A mostani féknél viszont elég jól be kell húzni a kart.
Semmi bajom vele csak megszokás kérdése szerintem, nektek is ilyen amúgy, általában így szokták használni, vagy ez egyéntől függ ki milyen úttal működteti? -
Pinya007
aktív tag
20k-ért szerintem érdemes megnézni '03 MX Comp ETA-t is.
Nekem '04 MX Comp Air-em van, 1 éve vettem használtan és elégedett vagyok vele. 3 éves a villa, előző tulaj tárcsafékkel használta, én V-fékkel használom jelenleg. Nemrég cseréltettem benne olajat szervízben, azt mondták, hogy makulátlan, nem kotyog, nem ereszti olajat. -
rii
nagyúr
nagyon köszönöm mindenkinek (:
úgy n éz ki h holnap reggel meetingelek is már ezügyben
ja és persze akkor a MANITOU (:
-
Dani_kp
addikt
hali.
Esetleg egy Marzocchi Gran Fondo 1 vagy egy Manitou Black Comp?
-
Jetty
csendes tag
kéne csinálni egy PH- Bringaversenyt =)) mekkora komoly lenne már a sok állat bringás és a sok prohardveres bissnis men
-
tr00p3r
addikt
Nincs valakinek véletlenül egy olcsó, használt hátsó kereke egy 9-es sorral eladó?
-
rii
nagyúr
-
rii
nagyúr
szasztok
tunda lécci valaki linkelni apro.ebike-ról, vagy valahonnan egy telót?
ócsópézé?
asszem az 30.000 körül van valahol. -
Ariadne
őstag
Köszönöm az infót.
Azért ezek szerint messze nem elhanyagolható,hogy milyen gyorszárat vesz az ember, már ha van választása, ezt jó tudni. Hmm, ki is néztem a Specinek helyes piros Hope gyorszárat, csak a biztonsága érdekében.
A dróthuzalos hasonlat meg ki tudja, vészhelyzetben jól jöhet.mod: Az pedig sajnos tény és tanulság, hogy azért össztelós bringából tényleg a nagyobb márkákat érdemes választani. Nagy gond nincs a Kelly'sekkel sem, ez a barátomé egy különösen szerencsétlen váz egyszerűen, másoké megy rendesen, de aki megengedheti magának, érdemes Konát, Specit venni inkább.
-
válasz
Ariadne #6726 üzenetére
A gyorszár vastagsága ebből a szempontból mellékes, tulajdonképpen egy erős dróthuzal is be tudná tölteni a szerepét, a lényeg, hogy a papucsokhoz szorítsa az agy tengelyének végeit.
Egyébként itt egy részletes, elvi ábra egy hátsó agyról. Ha megnézed, láthatod, hogy maga a tengely az, ami a papucsba illeszkedik, a rajzon 36-os jelöléssel találod. Ez üreges, ebben fut a gyorszár.
Ha engem kérdezel, a sérülést okozhatta anyaghiba is, de akkor szokott így kinézni egy papucs, ha a tengely kimozdult a helyéről, majd egy nagyobb erőhatásra az ellenkező irányban belevágott az aluba. Ez egy nem eléggé meghúzott gyorszárból eredhet, és ily módon elképzelhető, hogy a gyenge minőségű alkatrész miatt történt az eset, mivel, ha a belső mechanikás gyorszár áttétele nem megfelelő, a felhasználó hiába tépi meg brutálisan, ettől még az összehúzó erő nem biztos, hogy elegendő lesz durvább felhasználás esetén is. Össztelós vázakat nyilván nagyobb igénybevételre terveznek, és ebből a szempontból a forgalmazó hibája lehet, hogy gyengébb minőségű gyorszárral szerelte a gépet. De mondom, abból nem származhat a hiba véleményem szerint, hogy a gyorszár milyen vastag.
-
Ariadne
őstag
Hupsz, ez érdekes.
Annyit mondtak, hogy ez okozhatta, persze lehet, hogy nem közvetlenül. Hmm, esetleg a vékonysága miatt nem egyformán szorított a vázhoz?
A tengelynek lehetett valami gyári baja esetleg, ilyen elképzelhető? Egyszerű Alivio szintű, egyszer kisakkoztuk a számokból. -
válasz
Ariadne #6724 üzenetére
A gyorszárnak nem sok köze van a papucshoz. A papuccsal a tengely érintkezik, az pedig szabvány méretú. Ki is próbálhatod: ha a bringa a kerekein áll, nyugodtan kihúzhatod a gyorszárat a tengelyből, a bringa nem fog eldőlni, mivel nincs kapcsolat a gyorszár és a papucs között.
-
Ariadne
őstag
Azért kérdeztem, mert kiderült, hogy Fáraó Wandalján azért kopott ki a papucs, mert túl vékony
volt a gyárilag beletett gyorszár. Hát izé... Ilyenről sosem hallottunk korábban, de tény, hogy fura helyen volt az a kopás, meg az is, hogy mindig nagyon ügyelt a zár behúzására. Mindenesetre így legalább garanciális ügyintézés lesz, mert 5 év garanciát vállal a Kelly's a vázra, és ezt bizony ők rontották el.
De akkor is, végülis most mire kell figyelni? Csak mert más Kelly's fully tulajokat is ismerünk, és aki hallott erről, az aggódik...mod: Ja, és az egyszemélyes "nagyker" kezdetektől rendkívül szimpatikusan állt a dologhoz, eddig le a kalappal előtte.
-
válasz
Digital #6702 üzenetére
Notehát. Kicsit talán hosszú lesz, de így másoknak is adhat egyfajta támpontot, ha ebben az árkategóriában keres magának hegyibringát.
Magellan Serpens LX Disc
A gép váza sportosan ejtett, hajlított felsőcsővel rendelkezik, a négyszög profilú, hajlított támvillák kellemes rugalmasságot kölcsönöznek a gép hátuljának, felülhegesztéseket nem találunk, cserélhető váltópapucs, tárcsa- és V-fékkonzol található rajta. A manapság divatos, terhelés irányában lapított alsócső itt hiányzik, helyette egy négyszögprofilú, hajlított csövet találunk, ami nagyobb súlyú harcos esetén a monoblokk környékén ébredő erők esetében hajlamos lehet a csavarodásra. 185.000 Ft-ért nagyon jó választás lehet, az egyetlen gyenge pont a teleszkóp, ami egy viszonylag egyszerű darab, ám acél becsúszóval és nyakkal gyártják, tehát strapabíró darab. Kormányról vezérelhető Pop-Lock-kal szerelik, innen vezérelhetjük a lock-out funkciót, ami mászásoknál igen jól jöhet. HC2-es csillapítórendszer került bele, így tág határok között, finoman állíthatjuk be az egyes felhasználási területeknek megfelelően.
A 32 lyukas, duplafalú WTB felnikből, B+ Country agyakból épült kerekek jó kompromisszumot jelenthetnek az optmiális merevség és súly elérésenek tekintetében. Esetedben talán el lehet gondolkodni egy ennél masszívabb, 36 küllős kerék beszerzésén. Hagyományosan B+ kiegészítőket találunk mindenfele, így a kormány, kormányszár, nyeregcső, stb. is ezek közül kerülnek ki.
A BB5-ösök jól belőhető, határozott nyomáspontú fékek, megfelelő fékkarral és bovdenezéssel egész szép eredmény érhető el vele, bár az esetedben szintén megfontolandó eggyel erősebb fék (BB7), vagy nagyobb első tárcsa (180 mm) beszerzése.
A hajtáslánc ebben a kategóriáőban kifogástalan, LX váltókarok és hátsóváltó, Deore átdobó, HG-53-as lánc, és a sorból némiképp kilógó Sram 950-es fogsor jellemzik. Az ISIS-es monoblokk és hajtómű, szintén jó választás, ám 100 kg fölött ennél valamivel masszívabb hajtókart javasolnék. 14.3 kg-os súlyával kellemesen tekerhető túragépet, hobbi versenygépet tisztelhetünk benne.Magellan Polaris Deore Disc
A Serpens kistestvére, bár egy kategóriával lejjebbről, ami egyrészt a 119.000 Ft-os árán, másrészt a némiképp szerényebb felszerelésén is látszik. A váz kialakítása egyszerűbb, ám a fejcső környékén már bizalomgerjesztő felülhegesztéseket találunk, emellett az alsócső kialakítása miatt a váz közepe erősebb, mint a Serpens. Igaz ezekért általában súlyos grammokkal szokás áldozni a súly oltárán.
A Serpenshez képest kapott egy jóval gyengébb teleszkópot, egy RST Gila T8 személyében, ami amellett, hogy csupán 80 mm rugóúttal bír, mint tudásában, mind pedig minőségében elmarad az RS Dart 2-től. Egyszerűbb, rosszabb hatásfokú, kevésbé állítható csillapítási rendszer, rugalmasabb fékhíd, szűkebb határok közötti állíthatóság jellemzi.
A gép felszerelés a továbbiakban szinte pontról pontra megegyezik a Serpens-szével, mindössze a négszögtengelyes - tehát némiképp rugalmasabb tengelykapcsolódást biztosító - hajtómű, és az LX helyett túlnyomórészt Deore motyókból készült hajtásláncban különböznek egymástól.
Ár/érték arányban jobb, mint a Serpens, egy jobb telóval még vásárlás előtt meg lehetne kínálni, így még mindig a Serpens ára alatt lehetne maradni, ám masszívabb vázad lesz. Az LX és a Deore család közötti különbséget egyébként sem fogod igazán megérezni. Ebben a kialakításban leginkább túrázásra lehet ajánlani.Magellan Polaris Deore
A fenti géptől mindössze a fékekben tér el, a remek kis BB5-ösök helyett mezei B+ Tribal V-fékeket találunk, az ára pedig 105.000 jó magyar Ft. Ez sem rossz választás abból a szempontból, hogy tapasztalatszerzés céljából megveszi az ember, majd, amikor látja, érzi, hogy merre, milyen mértékben szeretne tovább lépni, akkor nem áll ott egy 200.000-es géppel, ami igazából nem is jön be neki. A Polaris Deore meg ebben az esetben kaphat komolyabb teleszkópot, és mivel az agyak ezesetben is tárcsásak, egy később megvett tárcsafékszett felszerelés sem jár majd agycserével, keréképítéssel, stb.
Trek 4500
Masszív alu váz, papíron élettartamgaranciával, masszív felülhegesztésekkel az alsó- és homlokcső találkozásánál, enyhe S-bendes támvillákkal, a terhelés irányában megerősített alsócsővel, mely utóbbi jót tesz a váz torziós merevségének. Két kulacstartó szem, V-fék és tárcsakonzol található még rajta. A villája ugyanaz a Rock Shox Dart 2-es, mint amit a Serpens-nél már kiveséztem, ám ehhez alapból nem jár a Pop-Lock kar, így kormányról nem tudjuk vezérelni a telónkat.
A gép felszerelése némiképp akacsonyabb, mint a Polaris Deore V-fékes verziónál láttuk, mivel itt túlnyomórészt Alivio motyókat találunk, és csak elvétve Deore-t. A 163.000 Ftr-os árért tehát kapunk egy cseppett jobb minőségű, hosszabb hgarival rendelkező vázat, és eggyel alacsonyabb felszereltséget. A kiegészítők a Trek házi márkájának képviselői, tehát mindenfele Bontrager feliratokat fogunk látni. Az agyak itt is tárcsás verziók, a későbbi fejlesztés tehát itt sem jelent akadályt. Túrázásra, hobbi versenyzésre nyugodt szívvel ajánlható.KTM Ultra Fun
Nagyon szemrevaló váz, megfelelő helyeken, megfelelő erősítésekkel, lapított alsócsővel, S-bendes hátsó villákkal, rendhagyó a tárcsafék konzol elhelyezése a lánc- és támvilla találkozásánál, a konzollal kapcsolatban biztos nem lesz merevségbeli problémánk. Hátrány lehet, hogy a bovdenek vezetése a felcsőcső oldalán némi kényelmetlenséget okozhat, ha valami oknál fogva a vállunkon kívánnánk transzportálni a jószágot. 155.000 Ft-os ára a felszerelésének függvényében jutányosnak mondható, kár, hogy alapból V-fékes aggyal szerelik, így, ha tárcsát veszünk, számolhatunk hozzá kerékfűzést, küllőket, agyat is.
A villa egy igen egyszerű darab, nem is mozog túl szépen, kb. az RST Gila T8-cal van egy szinten, ám lockolható. Mondjuk ebből a lockolásból én személy szerint nem kérnék, a lezárt villa zörgő, 2-3 mm-es útja nem valami nagy élmény. Acél becsúszók, acél nyak, 100 mm út.
A gép felszerelése vegytiszta Deore, ritkán látni ilyet, nagyon tetszetős, hogy a teljes család megtalálható egy gépen. Az octalinkes hajtómű a merevség szempontjából fontos, mivel erősebb, merevebb, mint a hagyományos, négyszögtengelyes kapcsolódás. Nagyjából ugyanolyan merev, mint az ISIS-es kialakítás, csak ugye Shimano.
Nagyon jó ár/érték arányú bringa, jó alapja lehet egy komolyabb felszerelésű túragépnek, súlya, és masszív kialakítása miatt akár hobbi versenycélokra is használható.KTM Ultra Fire
Az Ultra Fun nagyobbik testvére, kapott egy alsó-középkategóriás, szérián kívüli hidraulikus tárcsafék szettet, és valamivel gyengébb váltást. A tárcsafék hatásfoka nagyjából a bovdenes BB5-össel van egy szinten, dícséretes, hogy elöl már helyből nagyobb, 180 mm-es tárcsával szerelik a gépet, így fékerőben már elégséges lehet a felhasználási terület (hobbi XC, túra) figyelembevételével. A kialakítás hátránya, hogy centerlockos a tárcsarögzítés, így, ha tárcsát cserélnénk, akkor ugye csak az ilyen kialakítású példányok közül válogathatunk.
Véleményem szerint nem ér meg plusz 20.000-t a tárcsafék, mert a későbbiekben egy erősebb tárcsába ruháznék be. Ajánlani ezt a gépet is nagyjából arra lehet, mint a kistesóját.Összefoglalva, ezek közül én kinézet, tudás, felszereltség és ár alapján a KTM Ultra FUN-t választanám 155.000 Ft-ért, annyi kiegészítéssel, hogy a kerekeket cserélném tárcsás verzióra - amennyiben van rá lehetőség. Később, amennyiben kinövöd a telót komfortérzet vagy tudás szempontjából, 30-40k körül már találsz megfelelő minőségű darabot.
-
Ariadne
őstag
Egy kérdés: a gyorszárakból valóban létezik különböző átmérőjű?
-
válasz
Digital #6704 üzenetére
Oks, holnap rájuk nézek felszereltség ügyében.
Igazából mindegy, hogy mien villát veszel, kérdés, hogy mennyit szánsz rá, és mire használnád. Egyik villát sem 100 kg fölötti riderre tervezték, így én is mindig úgy kezdem az új villával való ismerkedést, hogy rendelek hozzá keményebb rugószettet. No persze mondjuk a mostani Fox-hoz nem kellett, mert gyárilag 3, különböző kemnénységű titán és 3 különböző keménységű acél rugóval szállítják.
Amit tehetsz, az az, hogy vagy olyan villát veszel, amihez rendelhető külön rugószett (Marzo, RS), vagy megveszel egy akármilyen villát, veszel bele MCU-t, és kitömöd vele.
-
Ariadne
őstag
válasz
tkazmer #6706 üzenetére
Írtam már (remélem), hogy személyesen nem mentem a magyar részen körbe a tó körül, de azt írták róla, hogy nagyon rossz az út. De majd idén meglátjuk.
Viszont a határt átlépve Sopron felé volt nagyon érezhető a különbség.
Jó utat, és majd számolj be, milyen volt. Fényképezőt érdemes vinni.Dirtyz: Hmm, ez igen. Szép az a jószág ott a hónod alatt.
De a mostani is.
-
Ariadne
őstag
válasz
tkazmer #6701 üzenetére
Azt nem tudom, honnan tudom, de úgy rémlik, ott (is) tilos a vadkempingezés...
Szerintem nézzetek ki előre kijelölt sátrazóhelyeket. Igaz azért fizetni kell, de hát ez van.
A magyar fele meg állítólag borzalmas minőségű... De azonnal érződik, hogy átlépsz a határon, mert a kényelmes, karbantartott, jól jelölt utak helyett hepehupás, repedezett, bunkó autósos utak vannak rögtön a határ túloldalán.
-
Digital
addikt
Ma voltam egy ismerősnél,szétnéztem bringa ügyben. Számomra legfontosabb rész a jó villa (125kg vagyok) Olyat ajánlottak,ami acél "csúszkás" vagy mi
Konkrét típusok: Magellan: Polaris,Serpens Trek: 4500 KTM: Ultra Fire,Ultra Fun. Vélemények?
-
tkazmer
addikt
válasz
Ariadne #6667 üzenetére
oh, köszi, ez nagyon profi térkép, ahogy elnézem. szintén köszönöm az élménybeszámolót is. Panziózni direkt nem akarunk, majd meglátjuk, mi sül ki belőle (én a magam részéről most fogok életemben először kempingezni).
Az osztrákok mennyire szeretnék azt, ha egyszer csak fognánk magunkat, és a bicikli út mellett a sátrunkta felverve aludnánk egyet?
Aktív témák
Hirdetés
- iKing.Hu - Honor Magic V2 Purple Használt, karcmentes állapotban 16/512 GB
- Oppo A54s 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Csere-Beszámítás! RTX Számítógép játékra! I5 7500 / RTX 2060 6GB / 32GB DDR4 / 500GB SSD
- LG 34WN750-B - 34" IPS - 3440x1440 WQHD - 75Hz 5ms - FreeSync - HDR 10 - Hangszórók - sRGB 99%
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte Z370 i5 8600K 32GB DDR4 512GB SSD RX 6700 10GB InWin 301 Corsair 650W
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest