- Feljutott a G96 a Moto széria csúcsára
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Íme az új Android Auto!
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Mobil flották
- Változó design, tekerhető lünetta: megjött a Galaxy Watch8 és a Classic
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- iPhone topik
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
Új hozzászólás Aktív témák
-
KROK640
nagyúr
válasz
Gaabeennnn #914 üzenetére
Igen
-
KROK640
nagyúr
válasz
pendre54 #898 üzenetére
Az a baj ezekkel az értékelési rendszerekkel, hogy pont addig értek valamit, amíg nem kezdték el botok nyomatni a kamu értékeléseket.
Másik oldalról pedig abban is igazad van, hogy a legtöbben a vásárlás után írnak értékelést (később elfelejtik).De ennél is meredekebb amivel kedden találkoztam Debrecenben IRL egy folyamattal kapcsolatban, az első lépés előtt jöttek, hogy adjak már nekik googlemapson 5 csillagot. Mondom aztán mire? Olyan ez mintha egy autósoktató az első óra előtt kérne a diáktól 5 csillagot, vagy egy fogorvos azelőtt, hogy belépsz a rendelőjébe.
-
KROK640
nagyúr
válasz
geree8510 #907 üzenetére
"Meg lesz e a bolt még 3év múlva is" - na, ez az amiért én itt vagyok, egy igen drága alaplapomnak ugrott a garanciája most. Mondjuk nem hiszem, hogy baja lesz, csak hát még lenne rá 1,5 év.
De érdekes kéárdés lehet ezt azonak is, akik mondjuk idén vásároltak gépet/hardvert tőlük, hogy a garanciával most mi lesz?
Az aprón a Kazy garanciás termékek meg nyugodtan hirdetődhetnek innentől garancia nélkülinek... -
KROK640
nagyúr
válasz
Gaabeennnn #884 üzenetére
Ezt honnan veszed?
-
KROK640
nagyúr
-
KROK640
nagyúr
válasz
Tikakukac #762 üzenetére
Ezt nem tudhatjuk (kivéve ha valami belsős vagy, de akkor nagyon sok kérdésünk lesz
).
Csak itt a topicban érdemes lenne összeszámolni, hogy mennyi a kár, de igazából azt sem tudjuk, hogy a károsultak hány százaléka jutott el a topicba, és itt se árulta el mindenki a pontos összeget, szóval felőlem akár meglehetett az a 100 Millás tétel is.
A másik, hogy lehet, hogy az elcsalt Áfa miatt léptek meg, a kasszában lévő pénz csak egy kis boost volt, az új élet kezdéshez valahol jó messze.
Talán egy nap Deák Geri belép, és leírja ide a történetet, hogy mi is történt. -
KROK640
nagyúr
Azért én az Optenen prémiummal néztem, ahol eléggé gyorsan frissítenek mindent, mert ebből él konkrétan az oldal, a gyors frissülésért, naprakész infókért fizetnek, sokan, sokat. Kizártnak tartom, hogyha van valami, akkor 20+ nap után se legyen frissítve, pláne, hogy valüszínűleg jó sokan rákerestek most erre az utóbbi időben, miután rájöttek, hogy se pénz, se termék, se Kazy.
-
KROK640
nagyúr
"A NAV végrehajtást kért ellenük állítólag, amit azóta sem látunk egyik céginformációs rendszerben sem" - ez nagyon érdekes, mert nekem azt mutatja, hogy lehet, hogy nincs is semmiféle végrehajtás, egyszerűen csak pakoltak és húztak a pénzzel együtt. A költözéses duma meg valószínűleg időnyerésre volt jó.
Az Optenben sincs nyoma, hogy NAV vagy felszámolás vagy bármi lenne benne, pedig nekem az egyik adminisztrátoruk mondta, hogyha ilyesmi van, akkor 4-8 órán belül az bekerül a rendszerbe. Most 20+ nap után sincs semmi ...
-
KROK640
nagyúr
jah, ezt én se nagyon értettem, hogy WTF?
De ez már sajnos a másik nagyon komoly hiba volt. Az első az, hogy még 2007-ben mondtam neki, hogy szép dolog, hogy a weboldalra feltöltünk minden terméket, képpel, leírással, árral, de mi lenne ha meg is lehetne venni? A válasz az volt, hogy áh, banki rendszer drága lenne, meg különben is hülyeség. Mert be kell csalni az embereket a boltba, körülnéznek és majd sokkal több mindent vesznek. Na ezen felkiáltás mentén még 2014-ben sem volt webshopunk, de addigra már rengeteg extra kifogással. Aztán még utána jött ez a zseniális ötlet, és 2018-ra be is zárt az egészAz volt a baj, hogy a főnök azt gondolta, hogy ami 1992-ben jó volt, meg még 2002-ben is, az mindig jó lesz. Aztán amikor belátta, hogy változtatni kell, akkor meg rossz irányt választott
-
KROK640
nagyúr
válasz
Tikakukac #741 üzenetére
"Az jó, csak amire replyztél abban nem ez van." - 7-14 nap volt a lényeg
"Mert pár ezret ez is megért rengeteg embernek
" - bizony, bizony. Egyik haverom harmadik hete vár egy SSD-re, mert 15 helyett 13 ezerért megtalálta valami noname ismeretlen cég kínálatában, és onnan rendelte meg. Még azt sem tartom kizártnak, hogy átverték.
De a lényeg az, hogy mindig meglesz ez a fillérb*szó csoport amire ezek tudnak építeni.Anno számtech boltban dolgoztam, és akkor láttam azt, hogy itt lesz a végünk, amikor a főnök kitalálta, hogy nem kell nekünk nagy raktárkészlet, mert jajj azt tárolni is, meg benne a pénz stb, hanem majd amit keresnek azt lerendeljük. És elkezdtük a vevők kéréseit Iponról meg innen-onnan lerendelgetni. Tök ciki volt teljesen kommersz igényre is azt mondani, hogy jöjjön vissza 3 nap múlva.
Eredmény : bejött a vevő de picit többet kellett várjon, mintha maga rendeli le, és mindezt nyilván drágábban is (mert kellett a haszon). Ez elég hamar leesett a vevőknek, és inkább maguk kezdtek a webshopokból rendelgetni, mi pedig lehúztuk a rolót
A fizikai boltnak pont az az előnye, hogy azonnal megkapja a vevő a terméket és erre fizet pár százalék felárat. -
KROK640
nagyúr
Mondjuk az érdekelne, hogy Árukeresőről odairányítva, az egyszer user honnan tudja, hogy nincs mögöttük valós raktárkészlet?
Gyanús lehet a 7-14 napos szállítási idő, de pár termék esetén a nagyoknál is van ez így, amúgy meg az ember nem fog másik 10 dolgot is megnézni, hogy azt mikorra hozzák ki? Meg még mindig lehet az is, hogy csak spúrok, kevés embert vettek fel, és állandóan el vannak havazva. Dolgoztam én is olyan helyen, ahol délutánonként az irodából le kellett menjünk a webshop rendeléseket csomagolni... -
KROK640
nagyúr
válasz
motoroskanál #645 üzenetére
Akkor ideáig te vagy a legszerencsésebb a topicban
-
KROK640
nagyúr
válasz
phanzetomox #582 üzenetére
+1
Én is ezen gondolkodtam, hogy ez arra utalna, hogy a boltban találkozik velünk, vagy valami smurf accountja valami itteni ismertebb arcnak, és elszólta magát? -
KROK640
nagyúr
válasz
greeen2000 #559 üzenetére
Valószínűleg nem mindenki aki az elkövetkezendő 10 évben vásárolna számtech cuccot, tud erről most, de a hírek terjednek. Árukeresőn is gyűlnek a negatív vélemények, meg ami a legfontosabb : Lesz egy igen széles réteg aki nem ajánlja őket.
Most hívott egy barátom, és kiderült, hogy neki egy 15 ezer ft-os SSD-je nem jött meg, és pénz sincs sehol. És rengeteg embernek lesz ilyen ismerőse, barátja.
Nekem is széles ügyfélköröm van, sokan kérnek tanácsot is, és azt már tudom, hogyha túl is éli a bolt, melyiket nem fogom tudni jó szívvel javasolni.
De a másik, hogy az előreutalást eddig sem javasoltam, (bár néha kivételt tettem pl Iponnal) de most egyenesen ellenezni fogom mindenkinél aki ilyesmire készül.Bár sosem tudnánk meg, de nagy összegbe mernék fogadni, hogyha holnap újra indulnának, és mindenki megkapná a hardverét vagy a pénzét, akkor is komoly forgalomcsökkenés és bizalmatlanság lenne náluk.
-
KROK640
nagyúr
Igen, kezdetben a gyorsan költözniük kellre volt fogva a dolog, de itt már lassan 3 hétről van szó. Közben eltűnt a facebookjuk, és lezáródott a weboldal is. Se választ, se visszautalást nem kapott senki.
Nem hiszem el, hogy 3 hét után legalább egy valaki ne érne rá munkaidő után 5 percet, valami update-et kitenni vagy valami, hogy mégis élnek.Plusz mindegy is, mert ezekután ha újra is indulnának, leszállítva mindenkinek amit ígértek, a bizalom már akkor is úgy megroppanna, hogy szerintem senki se rendelne tőlük többet ezután. Vagyis ígyis úgyis lehúzhatnák a rolót. Mostanra ezek miatt, már simán lehet róluk múltidőben beszélni...
-
KROK640
nagyúr
válasz
Maddrive321 #528 üzenetére
Hát nem jártál jól azzal, hogy vártál tél végétől eddig
de nem tudhattad.
-
KROK640
nagyúr
válasz
Varázslóó #516 üzenetére
Viszább ezt is taglaltam már napokkal korábban : ilyen nagy leállás után már kb esélytelen helyreállítani a cég renoméját, ezen a néven tuti.
De amúgy durva, hogy "Webshopunk átmenetileg nem üzemel." meg "Kérjük szíves türelmét." mintha amúgy azt terveznék, hogy hamarosan megint kinyitnak.
-
KROK640
nagyúr
válasz
Donki Hóte #508 üzenetére
A #477-es postban pont ezt taglalgattam, bár nem jutottam addig mint te.
Gondolom úgy vele a NAV legyen csak minél több pénz a cég számláján. Hogy ezzel megkárosítunk pár gyanútlan vevőt is? Az nem szempont ... -
KROK640
nagyúr
válasz
pendre54 #504 üzenetére
Utoljára belépve 2025-05-22 12:31
Ez bizony tényleg nagyon úgy fest, hogy vendégszeretet élvez valahol. Vagy ha nem, akkor meg kisebb gondja is nagyobb annál, minthogy emailekre válaszoljon (mondjuk bújkál).
Valami olyan ember kellene esetleg, aki ott dolgozott a boltban, de túl kicsi hal ahhoz, hogy elvigyék (valami sima alkalmazottra gondolok) -
KROK640
nagyúr
válasz
Graphics #497 üzenetére
Pont ezt akartam írni. (és pont Debrecenből
)
"több bolt is bizonyos érték felett elkéri a pénzt" - amiben megint van logika, mert nem akarnak habiból készletre rendelni nagyon drága dolgokat, amiket aztán lehet, hogy nem tudnak eladni
Sajnos már bő egy évtizede így megy ez, hogy a számtech boltok csak a minimális és biztosan eladható készletet igyekeznek tartani. Sok esetben ugyanúgy webshopból rendelik meg a kért alkatrészt, vagy jobb esetben a nagykerből.5090-et egyébként most nem is vennék, sok ok miatt, de amire most gondolok az utóbbi napokban jött velem szembe a hír, hogy sokan hátizsákot, szatyrot, meg rizst, meg GTX1080-at kaptak helyette. És ez a dolog sem újkeletű, már 4-5 évvel ezelőtt is divat volt az ilyesmi a csúcskártyákkal.
-
KROK640
nagyúr
válasz
Maddrive321 #484 üzenetére
Persze, azok is csere érettek már.
(Ha jól rémlik akkor valami Ryzen 7600X, 32GB RAM, RX 7800XT, 2TB SSD, táp, ház stb -re akartad cserélni, de mintha az még a tél végefelé lett volna. Vagy csak most jutottál a rendelésig? ) -
KROK640
nagyúr
válasz
Intruder2k5 #479 üzenetére
Simán lehet. És ahogy mondod, milyen sokan lehetnek azok akik nem PHznak de rendeltek tőlük ... A százmillás tétel akár simán helytálló is lehet.
És itt azért a topicban voltak komoly számok, sok ittenihez képest szerencsésnek érzem magam, én csak egy nagyon drága alaplapnak a garanciáját bukom így, úgy tűnik.
-
KROK640
nagyúr
válasz
Maddrive321 #474 üzenetére
ÚÚ, ez igazán szomorú
Részvétem haver.
Ismerős a dolog egyébként, mert 2006-2014 között nekem is volt pont egy ilyen időszak, hogy egy csavart sem tudtam venni a gépemhez, annyira nem volt pénzem (hiába dolgoztam, hosszú történet) utána is kellett a szerencse, de lett új gép (csak azért mert a régit nagyon ó áron eltudtam adni) majd 2020 végén egy újabb a mostani, és addigra már a körülményeim is jobbak lettekA 9 éves PC az nekem 6th gen, de lehet kései 4th gen is, vagy azzal egy idős kései Phenom II-esek, Athlon FX6000/8000 széria lehet. Hát igen, ezek ma már mind csereérettek
-
KROK640
nagyúr
válasz
Intruder2k5 #473 üzenetére
Ezt egyébként egy végtelenül unfair, és user unfriendly dolognak tartom, ugyanis így a gyanútlan emberek még utalgatnak, aztán vagy vissza se kapják a pénzüket, vagy évekig használja más kamat nélkül. (a mai infláció mellett ez is komoly szempont)
-
KROK640
nagyúr
válasz
Intruder2k5 #470 üzenetére
Jogos, térjünk vissza a Kazyhoz.
Azért durva, hogy itt egyeseknek sok száz ezer ft vagy ugyanannyit érő HW szorult be.
Ehhez képest én szerencsés vagyok, hogy csak egy alaplapom garanciája vált így kérdésessé... -
KROK640
nagyúr
válasz
NyalokAA #465 üzenetére
Ugyanígy jártam én is, mármint amit az Emagról hittem, pláne azok után, hogy Debrecenben fizikai üzletükben is jártam.
Amúgy az is "érdekes" volt. Az üzletben rámutattam egy 120+ ezres monitorra, hogy akkor azt vinném, mire ők : hogy nem vihetem el, csak kifizethetem, és majd viszi futár, mert ez a bolti kiállítási darab és nem adják.
Deezután főleg megvoltam róla győződve, hogy ők is olyan bolt, mint mondjuk az Ipon vagy társai.Aztán múltkor egy gyanúsan olcsó SSD révén lettem felvilágosítva, hogy tuti hamis, mert boldog boldogtalan árulhat ott is bármit ...
-
KROK640
nagyúr
válasz
Bigemperor #432 üzenetére
Dehogy lehetett ezt előre látni... aki ezt írta, az vagy ferdít, vagy sokkal többet tud mint elárul (pl konkrétan ott dolgozott a cégnél, akkor elhiszem)
Viszont innen már aligha fognak felállni, legalábbis ezzel a névvel, mert szerintem az itteni és más helyen lévő károsultak aligha fognak tőlük bármit is venni ezekután, még akkor is ha mindenki hiánytalanul visszakapja/megkapja a pénzét/hardverét.
Igazából legjobb egy ottani dolgozótól lenne jó valamit megtudni, egy belsős lehet, hogy sokat eltudna árulni.
Ami a 9070XT-t illeti, azért annyira rosszul nem jártál vele, és ugyan némi bukóval, de szerintem most eléggé gyorsan eladható.
-
KROK640
nagyúr
válasz
XinAgent #426 üzenetére
Ezt én se értem, hogy miért ne lenne mindegy, főleg egy ilyen lapnál, hogy ki küldi vissza.
Másik kisker sem rossz ötlet. Esetleg szervíz.
"vagy hogy a végén a Kazynak küldik vissza a cserélt/javított lapot" - azt azért nem valószínűsítem
Mindenesetre most elkezdtem aggódni az egyik Z590-es lapom egészségéért, mert így jó eséllyel nincs már garancia (mondjuk úgyis bő félév lenne már rá csak) mivel a Kazytól van.
(Mondjuk az 1TB-os ADATA M2-es SSD-m képes volt a garancia lejárta után 9-10 nappal később tönkremenni
)
-
KROK640
nagyúr
válasz
nagygeri01 #403 üzenetére
Hát az egy dolog, hogy ennyiért eddig sem vettem volna lapot, de most már pláne nem vennék.
A javaslatom az, hogyha valami nagykernek vissza tudod adni, akkor mindenképp valami másik gyártótól rendelj lapot, lehetőleg olyantól akinek van MO-n hivatalos szervíze. -
KROK640
nagyúr
Akkor az HUSS, volt nincs
-
KROK640
nagyúr
válasz
Tikakukac #110 üzenetére
" ahol pénteken mentél dolgozni, hétfőn a NAV bezárta az országban az összes boltot" - ezt én is átéltem, hétfőn délelőtt fél 11kor felállítottak minket és közölték, hogy mehetünk haza, erre a hétre biztosan ennyi... Hát nem csak a hétre volt annyi
Ami Kazyékat illeti a történtek után ha visszanyitnak és leszállítanak mindenkinek mindent vagy a pénzt visszaadják, már akkor is egy olyan komoly renomé kopást kaptak, amit nem biztos, hogy túlél mint bolt. Szóval akármi is idézte elő ezt, mostanra, ennyi nap leállás után, tutira kirúgta alóla a sámlit (1-2 napos állás más lett volna).
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Nagyrobogósok baráti topikja
- Feljutott a G96 a Moto széria csúcsára
- CASIO órák kedvelők topicja!
- BestBuy topik
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Xbox Series X|S
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- LEGO klub
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
- Eladó szép állapotban levő Huawei P30 Pro kék 6/128GB 12 hónap jótállással!
- Honor Magic7 Lite 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Eredeti Lenovo USB-C 65W töltő
- Csere-Beszámítás! MSI Suprim X RTX 3080 10GB Videokártya!
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest