- Prohardver app (nem hivatalos)
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Poco F6 5G - Turbó Rudi
- Légies iPhone halvány színei
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- A HMD visszalép az USA piacáról
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
Új hozzászólás Aktív témák
-
lsc
nagyúr
válasz
Kazimír #2654 üzenetére
Elméletben lehet , hogy igazad van , viszont én még olyan embert nem láttam , aki ugyanolyan gyorsan érzékeli és korrigálja a kerekek blokkolását , mint az ABS . Egyébként tényleg a fékezés közbeni irányíthatóság volt az egyik lényeges szempont amiért kifejlesztették , a másik meg a rövidebb fékút .Tehát laboratóriumi körülmények között biztosan a pontosan csúszáshatáron gördülő kerékkel lehetne gyorsabban megállni , csak normál helyzetben elég egy kavicsosabb , porosabb , olajosabb felület , és már borult az egész , mivel az arra futó kerék biztosan blokkolni fog , olyan ember meg nincs , aki folyamatosan tudjon korrigálni a fékhatással , főleg olyan gyorsan , mint az ABS .
Mindez nem igaz hóban /mármint a rövidebb fékút /, mivel ott a blokkoló kerekek előtt feltorlódó hó is lassítja a kocsit /ez alapján homokban , kavicson , földúton is igaz / .A continenetal most dolgozik egy ABS téli programon , pontosan a fentiek miatt / azt ne kérdezd , hogy a program hogyan ismeri fel , hogy havas úton megy , az Auto Bild-ben (azt hiszem abban olvastam ) nem volt ennyire részletesen leírva / . -
niti
aktív tag
válasz
Kazimír #2639 üzenetére
Nekem is furcsa. A "te idődben" a 35-ös tempóhoz kellett magasabb fokozat, vagy magasabb sebességről kellett megállni?
Meglehetősen kritikus meg elégedetlen típus vagyok, de az aztán totál érthetetlen számomra, hogy hogy lehet olyan embereket kiengedni forgalomba, akik még nem mentek 35-nél többel, és ezt is csak egy 20 méteres szakaszon... Még úgyis, hogy a városban is ott ül melletted az okataód, szerintem ez nagyon nem jól van így.
Rutinnak hívják, és 8 óra az egész... Veszélyesen kevés szituációt tesznek elénk, aztán sok pénzért vehetsz részt pl. külön csúszótréningen... Nem tudom, lehet, hogy én látom rosszul, de rettentő kevés az óraszám, és tudom, hogy nem a tanfolyamon tanulunk meg igazán vezetni, de így roppant könnyű balesetet okozni, főleg, ha olyan típus vagy, aki nem látja be a saját korlátait... Pláne, ha BMW-val vagy....
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topicban jogvédett szellemi termékeket (szkennelt szervízkönyv, stb.) megosztani szigorúan tilos!
Aki mégis megteszi, azt figyelmeztetés nélkül véglegesen kitiltjuk.
- Prohardver app (nem hivatalos)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Villanyszerelés
- Philips LCD és LED TV-k
- Microsoft Edge
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Asztalos klub
- Milyen videókártyát?
- ricshard444: Fényképező ? Telefon helyett
- További aktív témák...
- Windows, Office licencek kedvező áron, egyenesen a Microsoft-tól - Automata kézbesítés utalással is!
- LG 27UL500-W - 27" IPS - 3840x2160 4K - 60Hz 5ms - HDR10 - AMD FreeSync - 300 Nits - sRGB 99%
- Csere-Beszámítás! Számítógép PC Játékra! I5 14400F / RTX 4060ti 16GB / 32GB DDR5 / 1TB SSD
- Kaspersky, McAfee, Norton, Avast és egyéb vírusírtó licencek a legolcsóbban, egyenesen a gyártóktól!
- LG 27GS95QE - 27" OLED / QHD 2K / 240Hz & 0.03ms / 1000 Nits / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest