Hirdetés
- Xiaomi 15 Ultra - kamera, telefon
- Xiaomi 15T - reakció nélkül nincs egyensúly
- Kiesett a pikszisből a BOE
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Google Pixel topik
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Huawei Watch GT 6 és GT 6 Pro duplateszt
- Xiaomi 15T Pro - a téma nincs lezárva
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
-
Mobilarena
JavaScript != Java (A JavaScript nem összekeverendő a Javával, két különböző programozási nyelvről van szó!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
kw3v865
senior tag
Sziasztok!
Továbra is nagyon kezdő vagyok (vagyis újrakezdő, több mint 10 éve tanultam kezdő szinten a nyelvet), ezért lehet, hogy hülye kérdés: adott egy GitHubos JS függvénykönyvtár, amit használni szeretnék teljesen offline módon, magyarul le akarom tölteni. Konkrétan erről van szó: https://www.skypack.dev/view/maplibre-gl
Itt egy példa alkalmazás: https://codepen.io/klokan/pen/WNoZRyxRégebben mindig úgy csináltam, hogy normálisan hivatkoztam bármely JS függvénykönyvtárra a HTML-ből így, aztán ha kellett, letöltöttem a webszerveremre:
<script src='valami.js'></script>
Ez a mostanában népszerű import-os megoldás számomra teljesen új. A célom az lenne, hogy egyben letöltsem az egészet a webszerveremre, és behivatkozzam a klasszikus módon. Azonban itt nem tálok ilyen lehetőséget, mert oké, hogy fenn van minden az src könyvtárban, de nem lehet ezt a hagyományos módon, egyben elérni? Tehát "ömlesztve" egy fájlban sehol nem találom. Megjegyzem, ezt más egyéb open-source JS-nél is tapasztalom mostanában.import *-gal elvileg hozzáférek az egészhez, de nekem "normálisan" kellene, egy fájlba kiírni.
Tudtok esetleg erre valami jól bevált megoldást?
Új hozzászólás Aktív témák
- LOQ 15ARP9 15.6" FHD IPS Ryzen 7 7435HS RTX 4050 16GB 512GB NVMe magyar vbill gar
- Apple MacBook Air 13.6" M2, 16GB/256GB (MC7X4MG/A ) Éjfekete - 100% akku - Garancia
- Gigabyte GeForce 760 4 GB -os VGA kártya ! aKCIóó!