Hirdetés
- Apple iPhone 17 - alap
- MIUI / HyperOS topik
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- Xiaomi 15T Pro - a téma nincs lezárva
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Xiaomi 15T - reakció nélkül nincs egyensúly
- iPhone topik
- Új telefont és tabletet mutatott be a Telekom
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jester01
veterán
Miután betöltötted már átrakhatod normál tömbbe. A beolvasó kód bonyolítása és extra memória használat árán tudod megspórolni a kétszeres beolvasást.
Azt, hogy ennek adott szituációban van-e értelme már neked kell mérlegelni.
Én mindenesetre csinálnék egy int[][] Load(string Filename) függvényt és akkor azt implementálhatod többféleképpen. Vagy eleve egy absztrakt mátrix osztállyal indulnék, aminek van egy Item(x, y) metódusa (operátora vagy ami tetszik) amit a leszármazottakban szépen implementálhatsz többféleképpen. -
Jester01
veterán
válasz
andriscs
#557
üzenetére
Khm, rossz a gráf a doksiban

A (3,2,J) nem megengedett állapot, hiszen többen vannak a kannibálok.
Kicsit átalakítottam a kódot, ebből látszik, hogy alapvetően jól működik, csak a sok listás varázslásban elvesztél. [link]
Megcsináltam a már érintett állapotok kiszűrését is. Neked majd a költségeket figyelembe kell venni, én most simán nullát írtam mindenhova.
Futás eredmény minta:
Misszionáriusok:3, Kannibálok:3, Hajó bal parton van?: true, isAllowed: true 1 0 )
Creating Level 1
(Misszionáriusok:2, Kannibálok:2, Hajó bal parton van?: false, isAllowed: true 2 1 )
(Misszionáriusok:1, Kannibálok:3, Hajó bal parton van?: false, isAllowed: false 3 1 )
(Misszionáriusok:3, Kannibálok:1, Hajó bal parton van?: false, isAllowed: true 4 1 )
(Misszionáriusok:2, Kannibálok:3, Hajó bal parton van?: false, isAllowed: false 5 1 )
(Misszionáriusok:3, Kannibálok:2, Hajó bal parton van?: false, isAllowed: true 6 1 )
Level 1 raw count = 3
(Misszionáriusok:2, Kannibálok:2, Hajó bal parton van?: false, isAllowed: true 2 1 )
(Misszionáriusok:3, Kannibálok:1, Hajó bal parton van?: false, isAllowed: true 4 1 )
(Misszionáriusok:3, Kannibálok:2, Hajó bal parton van?: false, isAllowed: true 6 1 )
Level 1 pruned count = 3
(Misszionáriusok:2, Kannibálok:2, Hajó bal parton van?: false, isAllowed: true 2 1 )
(Misszionáriusok:3, Kannibálok:1, Hajó bal parton van?: false, isAllowed: true 4 1 )
(Misszionáriusok:3, Kannibálok:2, Hajó bal parton van?: false, isAllowed: true 6 1 )
Creating Level 2
(Misszionáriusok:3, Kannibálok:3, Hajó bal parton van?: true, isAllowed: true 7 2 )
(Misszionáriusok:3, Kannibálok:2, Hajó bal parton van?: true, isAllowed: true 8 2 )
(Misszionáriusok:2, Kannibálok:3, Hajó bal parton van?: true, isAllowed: false 9 2 )
(Misszionáriusok:3, Kannibálok:3, Hajó bal parton van?: true, isAllowed: true 10 4 )
(Misszionáriusok:3, Kannibálok:2, Hajó bal parton van?: true, isAllowed: true 11 4 )
(Misszionáriusok:3, Kannibálok:3, Hajó bal parton van?: true, isAllowed: true 12 6 )
Level 2 raw count = 5
(Misszionáriusok:3, Kannibálok:3, Hajó bal parton van?: true, isAllowed: true 7 2 )
(Misszionáriusok:3, Kannibálok:2, Hajó bal parton van?: true, isAllowed: true 8 2 )
(Misszionáriusok:3, Kannibálok:3, Hajó bal parton van?: true, isAllowed: true 10 4 )
(Misszionáriusok:3, Kannibálok:2, Hajó bal parton van?: true, isAllowed: true 11 4 )
(Misszionáriusok:3, Kannibálok:3, Hajó bal parton van?: true, isAllowed: true 12 6 )
Level 2 pruned count = 1
(Misszionáriusok:3, Kannibálok:2, Hajó bal parton van?: true, isAllowed: true 8 2 )
[Szerkesztve] -
Jester01
veterán
válasz
andriscs
#557
üzenetére
Ha jól látom a műveletek mindegyike visszafordítható, mert eleget tesz a feltételnek. Tehát kapásból minden állapotból vissza lehet menni az előzőbe és ezt a validOperators engedélyezi is.
A belinkelt doksiban levő gráfot nézve a harmadik szinten lévő (3,3,B) állapotokat mind kihúzta, mert az a kiindulási állapothoz visz vissza.
A (2, 3, B) állapotot pedig két úton is elérte, a (2,2,J) és az (1,3,J) állapoton keresztül. A másodikat át is húzta: ''jó állapot, de már szerepelt'' megjegyzéssel.
Szóval ezeknek az eseteknek a lekezelését nem látom. Egyszerűbben fogalmazva: biztos, hogy rossz állapotok kerülnek a listába, és nem a duplikátumok miatt van benne túl sok elem? -
-
-
Jester01
veterán
gép kb. 5 mp-enként lőne, egyre közelebb hozzád., te meg akkor lőhetsz újra, ha az előző lövedéked már valamilyen módon megsemmisült.
Ezzel nincs is baj, csak semmilyen szögben sem tudok olyan messzire lőni mint az ellenfél.
Nah, bocs, de most ezzel egyelőre nem foglakozom
Ok, érthető.
-
Jester01
veterán
-
Jester01
veterán
válasz
concret_hp
#535
üzenetére
Nemtom, nekem mûködik. Csak nem olyan szép.
import java.util.Random;
class Test
{
public static void main(String[] args)
{
Random generator = new Random();
for(int i = 0; i < 10; i++)
{
System.out.print(generator.nextInt(52) + '' '');
}
System.out.println();
}
}
$ java Test
35 49 47 44 8 40 18 13 13 21
$ java Test
28 31 42 37 12 15 16 44 30 34 -
Jester01
veterán
válasz
Jester01
#529
üzenetére
Nézd meg a drawOval leírását. Szokatlan módon nem a középpontot és a két sugarat kell megadni, hanem egy téglalap bal felsõ sarkát és a kiterjedését (szélesség/magasság). Nekem úgy tûnik, hogy ezt nem vetted figyelembe.
Ettõl függetlenül a TankTemp Draw() metódusában ''korán'' konvertálsz egész számmá, már a sin/cos eredményét, ami így mindig 0 vagy 1 lesz (ha kerekít). A konverzió csak a sugárral való felszorzás után kell.
Sajnos a változóid nem elég világosak a számomra, így csak sejtem, hogy összekavartál valami relatív logikai koordinátát (kis x, y) és a fizikai pixeleket (X, Y). Ha máshol nem, a találatellenõrzésnél bizonyosan, mert ott a pixelben mért RAD értékkel hasonlítasz össze kisbetûs koordinátákból számított távolságot. (Persze mint fentebb írtam, a RAD az ráadásul sajnos nem a sugár.)
Kíváncsian várom az újabb változatot, biztos megbírkózol a feladattal.
Délután jövök.
Üdv,
J
[Szerkesztve] -
Jester01
veterán
válasz
concret_hp
#532
üzenetére
Igen, mindig más lesz. De ahogy nézem attól még elég béna szegény.

-
Jester01
veterán
válasz
concret_hp
#530
üzenetére
De olyan, csak az adott paraméter (a seed) az az aktuális idõ. Vagyis futásonként mindig más lesz. (c-ben ez a srand(time(NULL))).
Van olyan overload, amikor te adhatod meg a seedet. Teszteléshez jó. -
Jester01
veterán
válasz
concret_hp
#514
üzenetére
import java.util.Random;
Random generator = new Random();
int value = generator.nextInt(52);
[link]
(51 is lehet még?)
MOD: pontyosvesszõ
[Szerkesztve] -
Jester01
veterán
válasz
andriscs
#507
üzenetére
A hiba véleményem szerint ott van, hogy a State interface tartalmazza a sajatSzam es a szuloSzam defininícióját.
Interfaces cannot directly model classes because they do not allow field variables. An interface may declare static final variables, but those are effectively constants, not variables. Abstract classes can declare field variables. Interfaces, on the other hand, can only support variables indirectly. Interfaces emulate field variables using wrapper methods for getting and setting the variables. Classes implementing an interface must include duplicate versions of the variable wrappers.
[link]
Ha az interface-t átírom így:public interface State {
public int getSajatSzam();
public int getSzuloSzam();
és implementálom a fenti metódusokat triviális módon:public int getSajatSzam() {
return sajatSzam;
}
public int getSzuloSzam() {
return szuloSzam;
}
akkor szépen továbbterjed. Kérdés, hogy ez volt-e a feladat
-
Jester01
veterán
-
Jester01
veterán
Azt nem lehet, a Graphics nem inicializálható, legalábbis azt írja, amikor a szokásos módon, konstruktorhívással inicializálom. Máshogy kell?
Szerintem nem azt írja, hogy nem inicializálható, hanem azt, hogy nem lehet létrehozni Graphics osztályú objektumot, mert absztrakt osztály. Vagyis valamelyik leszármazottjából kell példányt csinálni.
Ha a window.selfet próbálom előbb meghívni, akkor arra is azt írja, hogy nullpointer hiba, pedig az inicializálva van.
Nincs, mert elrontottad
A Load metódusban egy új lokális változónak adtál értéket nem pedig az objektum adattagjának (mivel kiírtad a típust!) Igazán figyelmeztethetne amúgy a fordító
MOD: dettó az enemy adattagra.
[Szerkesztve]
Új hozzászólás Aktív témák
A topicot kiemeltem. Valaki nem akar egy nyitó hsz-t írni?:))
- Milyen videókártyát?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Drasztikusan lassíthatja a játékokat egyes VGA-kon a Windows 11 új frissítése
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Szinte a semmiből robbanna be az 1,4 nm-es eljárásával a Rapidus
- Robotporszívók
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Filmgyűjtés
- LEGO klub
- NFL és amerikai futball topik - Spoiler veszély!
- További aktív témák...
- Eladó Samsung 24" Full HD LED monitor (S24C450B)
- 2013 Late 27 iMac - 1TB HDD i5 core4 24GB RAM 2GB GTX
- Bomba ár! Toshiba Portege R930 - i5-3GEN I 4GB I 320GB I DVDRW I 13,3" HD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- Bomba ár! Toshiba Portege X30-E - i5-8250U I 8GB I 256SSD I 14" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- Bomba ár! Toshiba Satellite Pro A40-D - i5-7200U I 8GB I 256SSD I 14" HD I Cam I W11 I Garancia!
- Bomba ár! Dell Latitude E6220 - i7-2GEN I 8GB I 128SSD I 12,5" HD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3047, 100% Akkumulátor
- Samsung Galaxy A54 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Bomba ár! Dell Latitude E5440 - i5-4GEN I 4GB I 320GB I 14" I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- HIBÁTLAN iPhone 14 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3527, 100% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi




Szokott lenni.







