Új hozzászólás Aktív témák
-
aDtG
tag
válasz
Ezekiell #11156 üzenetére
Teli találat. Diplomamunkáról van szó, de még nem idén kell leadnom, viszont szeretném előre elkészíteni. Nem sok programot írtam korábban, ezért is írtam, hogy amatőr vagyok.
Ennek függvényében is még mindig a jelszókezelőt ajánlod? szeretnék beleférni a 2-2,5 hónapba, de nyilván kicsúszhatok ebből. -
aDtG
tag
válasz
Ezekiell #11154 üzenetére
Azt meg tudod mondani, hogy miben nehezebb az edzés program?
nem gondolom jól, hogy adatbázisba tárolok le adatokat és azzal dolgozom? az edzésprogram igazából csak egy felület lenne ami megjelenítene szövegeket, példákat.
A feldolgozandó adatok az alábbiak lennének:
- testsúlyváltozás nyomonkövetése --> kalória + testsúly grafikon
- edzésnapló (melyik gyakorlatból mekkora súllyal dolgozott a felhasználó és hány ismétlést hajtott végre)
- célkitűzésekAz a helyzet, hogy nem szeretném túlvállalni magam(2-2.5 hónapom lesz elkészíteni.)
-
aDtG
tag
válasz
Ezekiell #11152 üzenetére
Kicsit tekintsünk el a password managertől, aztán ha ez szerintetek nem annyira érdekes akkor elengedem.
Szóval a másik téma:
Alkalmazás ami alakformálással foglalkozik(jelenleg úgy is sokan járnak edzőtermekbe)
- edzésprogramok
- táplálkozás(ételek, étrendkiegészítők)
- testsúlyváltozás nyomonkövetése --> kalória + testsúly grafikon
- edzésnapló (melyik gyakorlatból mekkora súllyal dolgozott a felhasználó és hány ismétlést hajtott végre)
- célkitűzések
- akár gyakorlatokról képek/videókItt ha jól gondolom, akkor a testsúly illetve a kalória tárolására lenne szükség napi lebontásban, edzésnapló esetén a gyakorlatok nevei, súlyok méretei, ismétlésszám
Célkitűzéseknél hasonlóan mint a gyakorlatoknál fel kellene vezetni, hogy milyen súlyokat és milyen ismétlésszámmal szeretne a felhasználó.Ennek a megvalósítása hogyan nézne ki nagy vonalakban?
-
aDtG
tag
válasz
Ezekiell #11150 üzenetére