- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Milyen GPS-t vegyek?
- Magisk
- Itthon is kapható lesz a kerámia Xiaomi Band 10
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Csak semmi szimmetria: flegma dizájnnal készül a Nothing Phone (3)
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
Új hozzászólás Aktív témák
-
alszika
csendes tag
Van elég csatorna a routeremen, azzal nincs gond!
Sajnos ennyire nem értek ezekhez a dolgokhoz. Nem tudom ezeket hol tudom megnéznni. (DHCP, MAC szűrés).
Gondoltam hogy resetelem a routert, de se papirom se cd-m hozzá.
Más géppel nem gond fellépni a hálózatra, ezért talán nem a dhcp a gond. De ehhez tényleg kezdő vagyok. Van valami ötletetek? -
alszika
csendes tag
Segitségre lenne szükségem. 2 hete vettem egy touchot, működik a wifi, mindenhol tudom használni, kivéve otthon. Routerem van, a többi gépen van net. Ha a touchon csatlakozok, beirom a jelszót, minden ok-nak látszik, van jelem is. De ha csatlakozni akarok rajta a nethez, kiirja hogy nincs kapcsolat. A beállitásoknál néha megadja az IP cimet és a subnet mask-ot. De a routert és a DNS-t soha. Hol tudom ezt az adatot megszerezni, vagy egyáltalán ez a probléma?
Előre is köszi!!! -
alszika
csendes tag
Sziasztok!
Én most vettem egy touchot. Megpróbáltam csatlakozni a nethez. Megadtam a jelszavat, csatlakozott, mutatja hogy van jelem. Szóval elvileg minden ok.
De ha rá akarok menni egy weblapra, kiirja hogy nem tud csatlakozni, mert nem talál netet.Elég kezdő vagyok, tudna valaki segiteni!!!
Előre is köszi!!!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Nagyon erős ajánlattá kezd válni a SteamOS
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- sh4d0w: Árnyékos sarok
- TV antenna és jelerősítés
- Milyen videókártyát?
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Linux kezdőknek