Hirdetés
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Eddigi legjobb DxOMark helyezésével zárta 2025-öt a Vivo
- Minden a BlackBerry telefonokról és rendszerről
- Huawei Watch GT 6 és GT 6 Pro duplateszt
- Milyen okostelefont vegyek?
- Amazfit T-Rex 3 Pro – világítós dínó
- Cseresznyepiros és mokka barna Redmi Note 15-ök az újévre
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
Aktív témák
-
törölt tag
válasz
TattooDragoo
üzenetére
Hello!
Ezt a kérdést inkább tedd fel a Tattoo és piercing topicban. Egyébként miért lenne kizáró ok?
Ezt zártam.
-
TattooDragoo
csendes tag
Üdvözlök mindenkit!!!
Új vagyok a fórumon és tanácsot szeretnék kérni elsősorban tapasztalt emberektől de nagyon szívesen fogadom mindenki tanácsát!Informatikusnak tanulok,egész pontosan Mérnök informatikus szakos hallgató vagyok és nagyon tetszik,lehetőleg programozással szeretnék a későbbiekben foglalkozni DE itt van a bökkenő.....a hátamra szeretnénk csináltatni egy nagyobb tetoválást (színes sárkány mintát) csakhogy nem tudom,hogy ez egy informatikai cégnél mennyire lehet kizáró ok?? A hátamon kívül sehova sem szeretnék tetováltatni,mert gondolom ha látható helyen van a tetoválás az itt is kizáró ok lenne...
Valaki esetleg tudna nekem mondani ezzel kapcsolatban egy-két érdekességet??Már elég sok fórumot elolvasgattam ezzel kapcsolatban de elfogadható válasz nem nagyon jött....remélem tudtok nekem ebben segíteni!!
Előre is köszönöm!!
Aktív témák
- Jura Ena 8 kávégép
- Dell Precision 5520 15,6" FHD, Xeon E3-1505M v5, 16GB RAM, Quadro 4GB VGA, SSD, jó akku, számla, gar
- Eladó Gamer PC: i5-12400F Intel Arc B580 12GB 24GB RAM SSD Dobozos!
- Újszerű Dell Latitude 5420 - i5 1145 G7 ,16-32GB RAM, SSD, jó akku, számla, 6 hó gar
- Retro Lenovo ThinkPad laptop csomag (T400, T61, X61s) - 3 db egyben
- Telefon felvásárlás!! iPhone 13 Mini/iPhone 13/iPhone 13 Pro/iPhone 13 Pro Max/