- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Ár-érték bajnokot avatott a Poco?
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Motorola Edge 60 és Edge 60 Pro - és a vas?
- Google Pixel topik
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Légies iPhone halvány színei
- Mobil flották
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
Aktív témák
-
Damage
senior tag
Nah igen, ehhez már lövésem sincs, tegnap kötöttem össze a VGA kártyámat a TV-vel először. A legelső próbálkozásaim TV-ről felvenni számgépre is tegnap történtek. Semmilyen tapasztalatom nincs ezirányban. Shol nem találtam semmilyen jó topicot ezzel kapcsolatban (magyar nyelvűt), ahol érthetőn leírnák, hogy milyen progival, milyen beállításokkal stb kellene felvenni. Melyik topicban írtad le ezeket a dolgokat? Engem érdekelne, de sajnos nem találtam meg! Az ASUS VCR-en kívül nem használtam még más progit, totál laikus vagyok a témában. A segítséged megköszönném, legalább tundám, hogy melyik irányban induljak el (progi név, felbontás, minőség stb). Írhatsz ide vagy mailba is. Előre is köszönöm!
-
Damage
senior tag
Nálam akkor adott ilyen képet (ASUS Radeon 9600XT catalyst 4.1) amikor NTSC-re volt állítva PAL-B helyett. Állítsd át! A másik, nálam az is gond volt, ha S Video-n keresztül volt összekötve (csak fekete-fehérbe ment), vettem Scart-composite kábelt, át van állítva PAL-B -re azóta tökéletes (lenne), ha tudnék felvenni legalább 640*480ban jó minőségben, akadásmentesen (1,7es cerka 384 DDR), de sajnos nem tudok. Néha kifagy nálam az ASUS digital VCR is.
Aktív témák
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Filmvilág
- Energiaital topic
- Házimozi belépő szinten
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Ár-érték bajnokot avatott a Poco?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...