- Samsung Galaxy Watch8 - Classic - Ultra 2025
- Sony Xperia 1 VII - Látod-e, esteledik
- Köredzésen járt az Exynos 1680
- iPhone topik
- Szinte játékpénzért megvehető a Honor Play 10C
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
gumimaci
újonc
-
gumimaci
újonc
Sziasztok,
szerver témában kezdő vagyok teljesen, így szeretnék tőletek tanácsot kérni. Egy kisvállalkozásban kellene futtatni egy nyilvántartó programot, melyet több gépről is el kellene érni, de egyszerre csak maximum egy gép használná távolról. Arra gondoltam, hogy vennék egy hp proliant gen8-at arra telepítenék windowst 8.1 vagy 10 (ebben is kérnék tanácsot melyiket érdemes, olvastam külföldi forumokon, hogy felmegy rá a 10 de időnként problémásan). A szervert pedig távoli asztali kapcsolattal el lehetne érni a többi gépről amikor szükséges. Vagy valamelyik VPN programmal, vagy nem tudom a hp ILO 4-es tud-e ilyet. Youtube videókban úgy láttam, hogy az ingyenes verziójú ILO-val is be lehetett lépni a szerver asztalára. Válaszotokat előre is köszönöm, illetve bármilyen tanácsot is szívesen olvasok.
Új hozzászólás Aktív témák
Angol nyelvű infók (BIOS, RAM lista, driverek, stb.)
- EA Sports WRC '23
- Nintendo Switch 2
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- sziku69: Szólánc.
- A SAMA jóvoltából konkurenciája jött a Thermalright léghűtéseinek?
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Nincs kill switch az NVIDIA chipekben
- Miskolc és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Remaster kiadást kapott a Heretic és a Hexen
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- További aktív témák...
- Asztali PC , i5 11400F , RTX 3060 12GB , 16GB DDR4 , 512GB NVME , 2TB HDD
- AMD gamer PC (R7,Corsair,BeQuiet,Radeon,Arctic,WD,Kingston,Thermalright) Sok garis!MAC MINI csere!