Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Kam1kaze

    aktív tag

    válasz SeniorTilla #47646 üzenetére

    HP 15-AC130NH (V2H61EA)

    Igen, régen nem is gondolkodtam így, csak az utóbbi pár évben sok problémám volt termékekkel és a garanciáztatással is. Ezért már jobban tartok a szervizeléstől is.

    1 éven belül, háromszor mentem Békéltető Testülethez, külön - nagyobb - cégekkel szemben.
    Samsung TV háromszor volt szervizben, első alkalommal rosszul szerelték össze, kivilágított felül a LED. Kicserélték a kijelzőpanelt, de ugyan úgy szoftverhibás maradt. Második alkalommal lecserélték a hátulját és megint szoftverhibás maradt, papíron azt írták, hogy egyik hibát se tapasztalták így semmit se csináltak rajta. Át volt ragasztva egy másik eltérő hátlapra a címke, amin a serial szám is van. Harmadik szerviz előtt már felvettem a kapcsolatot a külföldi Samsunggal és a külföldi Telekommal (T-től vettük), egyben, a szabálytalanságok miatt, írásban jelentettem a fogyasztóvédelemnél a T-t. Kaptak is egy 400 ezres bírságot, amit tudom, hogy zsebből kifizetnek, de egy kis elégtétel, hogy 1 évig hülyének néztek és 3 szabálytalanságot is elkövettek ez idő alatt. Mindezek után, a harmadik szerviztől már jó lett a TV, de persze papíron megint nem csináltak rajta semmit, mert "hibátlan" volt.

    Nem sorolom végig, untatva ezzel a fórumtársakat, de sok ilyen esetem van az utóbbi időben. Amíg nem borogat asztalt a vevő, vagy nem indít valamilyen ügyet a céggel/szolgáltatóval szemben, addig egyre több üzlet csak játszadozik az ügyféllel. Lehet az a baj, hogy első körben mindig normálisan állok hozzájuk.

    Ezért nagyjából meg is vannak a bevált helyek/márkák és a tiltólistások.

    Mikor nézegettem a laptopokat és véleményeket olvastam róluk, szabadidőmben pár hónapot, akkor a HP és a Dell maradt. Végül a HP győzött, mert éppen olcsóbb is volt, akkor futott ki (ilyen tulajdonságokkal a Dell, ha jól emlékszem 15-20 ezer forinttal drágább lett volna). Meg a színe (Anyámnak ez tetszett, neki lett véve, csak én intézem) :D , de nyilván, ez a szempont az utolsók közé tartozott.

    A fentebb leírt TV sztori, meg 2 éve telefonnal is jártam hasonlóképpen, 4x vittem szervizbe, emiatt bizonytalanodtam el, hogy jó választás volt-e a HP, tartva attól, hogy itt is megkezdődik a szerviz kálvária.

    Viszonylag friss negatív tapasztalatok ezek, de a HP ügy most egyenlőre pozitívan oldódott meg, próbálok optimista maradni, hogy nem jön elő megint ez a hiba. :)

  • Kam1kaze

    aktív tag

    válasz hallador #47641 üzenetére

    Szia,

    Laptop.hu-nál vettük, 2 év jótállással. Kíváncsi vagyok, HP javítja-e a weboldalukon a jelzésem után. eMAG-nál néztem pár napja, hogy 3 évekkel adják a HP-kat most.

    Tegnap délelőtt megérkezett a laptop, fizikailag szerencsére kifogástalan állapotban van. DPD jött érte és hozta vissza, nálunk nem volt fényképezés, de én még mielőtt becsomagoltam, körbefényképeztem, más szervizekkel való rossz tapasztalat miatt. Csak egy fura számomra, hogy nem az eredeti dobozába küldték vissza, amiben vettük és szervizbe küldtük, hanem egy másikéban. Le is van ragasztva fehér papírral, de átlátszik, hogy más notebook és serial szám stb., de ha csak ez lenne a legnagyobb "probléma" más szervizeknél, akkor minden rendben lenne.

    Hiba is kijavítva, 1 nap alatt, LCD panel cserével, nem látszik a szerelés nyoma. Papír szerint még ki is tisztították a "megelőző karbantartási program keretben". Így, hogy csak kijelző csere volt, maradtak az adatok is, nem kell újratelepíteni mindent. Első HP szerviz tapasztalatom alapján, eddig 5-ös. Értékelem is majd Őket, kaptam egy ezzel kapcsolatos papírt is, még nyerni is lehet vele számítógépet. :D

    "Alaphelyzetbe a HP-é a legjobb notebook szerviz hálózat Magyarországon."
    Notebook szervizzel még nem volt dolgom, de ez így akkor elég biztató és az első tapasztalatom is nagyon pozitív, mint írtam is.

    Nálam most is csak telefonos jelenik meg kapcsolatfelvételhez. Arra gondoltam, lehet azért, mert "A gyártói garancia lejárt" jelzés van, míg Neked "Aktív". Nem tudom milyen összefüggés van, de más ötletem nincs egyelőre.

    Kösz az infókat! :)

  • Kam1kaze

    aktív tag

    Tapasztalataim:

    Mi laptopunkra is azt írja, hogy 2017-ben lejárt a jótállás, miközben 2018. decemberig van rá.

    A HP termékgarancia ellenőrzése oldalon, miután megadtuk a sorozatszámot, ugye eldob egy másik oldalra és ott alul van egy panasztétel link. Arra kattintva, elvisz a garanciaérvényesítési űrlapra, kitöltés után, alul be kell jelölni, hogy "A termékem garanciális. Csatolom a vásárlást igazoló bizonylatot.".

    Én a számlával együtt a futárlevelet is csatoltam, mert később kaptam meg, mint a számlán szereplő dátum és a kézhezvétel dátumától számítva indul a jótállási idő. Azt írta a HP rendszere, hogy várhatóan 1 napon belül visszajeleznek, gondolom ezután már rendesen fog szerepelni a rendszerükben is a lejárati dátum.

    A szervizzel kapcsolatos tapasztalatom eddig pozitív. Pickup by HP szolgáltatás is van rá, így szerdán jelentettem a problémát telefonon keresztül, e-mailben küldtek linkeket, hogy előbb próbáljam frissíteni a drivereket. Ez nem oldotta meg, amit tudtam is, hogy nem fog egy kijelző villogást, ami egy adott helyre korlátozódik, ezért visszajeleztem szerda este, pénteken délbe már vitte is a futár, hétfőn reggel megkapta a HP, majd hétfőn este vissza is küldte, így lehet már holnap meg is kapjuk. Eddig egyszer találkoztam ilyennel, hogy 1 napon belül megjavítottak valamit, az az LG telefonom volt.

    Felhívtam a HP-t, hogy pontosan mit csináltak rajta (mert az oldalukon csak ennyi van, hogy: BAD PART), állítólag LED panel/kijelző lett cserélve. Rákérdeztem, hogy mivel egy új egységet raktak bele, úgy tudom, hogy akkor ebben az esetben, arra a részre újra indul a 2 év jótállás? Egy kis várakozás után, míg megkérdezte valakitől, azt mondta, hogy igen, újra indul.
    Ez azért fontos, hogy újraindul arra az alkatrészre a jótállás, mert alig volt használva ez a HP laptop (kb. hetente egyszer, kis időre) és úgy hibásodott meg, elég hamar, míg egy 5 éves Samsung laptopunk, ami agyonhasznált, még a mai napig hibátlan (akkumulátor cserét leszámítva). Kicsit elbizonytalanodtam a HP márkában, mint magában a termékben, nem a mögötte lévő háttérrel, mert az ügyfélszolgálat segítőkész volt és a szerviz gyorsan dolgozott (hogy hogy, azt még nem tudtam megnézni). Emiatt gondoltam, eladjuk, félve attól, hogy a cserélt kijelző ismét hamar elromlik, de ha újraindul rá a 2 év jótállás, akkor valamilyen szinten be vagyunk biztosítva.

    Kíváncsi vagyok, hogy milyen állapotban kapom vissza, mert TV-nél Samsung szervizzel és telefon esetében a TMX szervizzel kapcsolatban, katasztrofális volt a tapasztalatom. Hibásan és fizikai sérülésekkel kaptam vissza, sokadjára is anno.

    Lenne egy kérdésem:

    Kapcsolatfelvételnél csak a telefonosat ajánlja fel. E-mailben nem is tudom felvenni a kapcsolatot velük, csak ha először felhívom a HP-t és Ők küldenek egy e-mailt, hogy arra válaszoljak, mint múlthéten? Ha nem, akkor lehet a garanciaérvényesítési űrlapon keresztül írok Nekik.

Új hozzászólás Aktív témák