- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- One mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Nem várt platformon a OnePlus Nord 5
- iPhone topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
zolkoka52
csendes újonc
válasz
Meggyi001 #198 üzenetére
Én nagyon kezdő vagyok és 65 éves, lányomtól kaptam a mobilt és sajnos nekem már csak egy "szájbarágós" leírás segítene. Néztem és csináltam is amiket fentebb írtatok de sajnos eredmény nélkül. Ha lenne valaki olyan kedves és ráérős szakember aki ennek alapján leírná nekem. Az előbb már a kukába akartam dobni!
-
8HAA
tag
válasz
zolkoka52 #195 üzenetére
Szia!
Itt egy videó hátha segít.
[HomTom HT16 recovery] -
zolkoka52
csendes újonc
Sziasztok!
Az lenne a gondom hogy tegnap óta nem tudom bekapcsolni a telefont.
Csak a logo (HOMTOM) jön be, pedig nem csináltam vele semmit
Már próbálkoztam sok mindennel de ugyanaz a vége és még melegszik is.
Az lenne a kérdésem, hogyan kell visszatenni ilyen állapotában az android rendszert, mert valószínűnek tartom hogy megsérülhetett.
Minden tanácsot elolvasok, köszönöm előre is tisztelettel! -
poldres
csendes tag
Pár dolgot majdnem elfelejtettem:
A zenelejátszó az nagyon jó:könnyű kezelni.
A kijelző 5 ujjat is érzékel(Y550 esetében ez csak 2 volt),szépek a színek. -
poldres
csendes tag
Sikerült szerezni egy ilyen telefont,miután a régi Huawei Ascend Y550 telefonomnak az alaplapja felmondott.
A teljesítmény az jó:GTA SA akadás nélkül megy.Az Y550 még alacsony beállításon is akadozott.A kamera nem a legjobb,de ezt egy telefonon se használtam nagyon sokat.Az EIS viszont jó dolog,csak sötétebb a videó.Még egy gond van:az SD-n lévő játék fájlokat nem ismeri fel egy játék se,pedig be van állítva telepítési helynek.Ezeken kívül jó minden.