- iPhone topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- MIUI / HyperOS topik
- Honor 200 Pro - mobilportré
- BlitzWolf termékek topicja
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Légies iPhone halvány színei
Új hozzászólás Aktív témák
-
voodoo98
addikt
válasz
Fitzgerald #262 üzenetére
Egyébként azt kell, hogy mondjam, hogy néha "szarok" a min fps értékek, látok 60-70fps-t is DX11-ben. De összességébén érezhetően jobb (főleg MW Warzone és BF2042-ben!)
Viszont DX12-ben nagyon jól fut. Még a stuttering se annyira érezhető. Csináltam is egy összehasonlító videót: link
(elég gagyi tudom és csak 1080p, full kezdő vagyok videókészítésben!De a lényeget mutatja)
De a leírásban ott van külön-külön is 4k-ban.
(lehet, hogy csinálok egy új, jobb összehasonlító videót, de a YT-on is találtam már egyet)Viszont azt vettem észre, hogy nagyon picit ugyan, de DX12 blurosabb. Rajta van a Community AA és Nvidia sharpening. Reshade-t nem engedi az Easyanticheat.
Ezzel lehet vmit kezdeni?
-
voodoo98
addikt
válasz
Fitzgerald #259 üzenetére
9900k->12900k, ram kb ugyanaz, csak 16->32.
Viszont a minfps-ben és stutteringben is szerintem jobb lett a helyzet, de néha leesik stabilan az fps. Összességében jobb. DX11.
DX12-t kipróbálom windowed módban. -
Pet84
tag
válasz
Fitzgerald #259 üzenetére
Sikerült rájönnöm nagy nehezen, a radeon kártyám valamiért nem komálta hogy be van kapcsolva a smart access memory, ezt biosból kikapcsoltam. És láss csodát azóta tükörsimán megy igaz kevesebb átlag fps-el de kit érdekel. Teljesen más élmény így egy meccset végigtolni mint hogy minden egyes alkalommal szaggat a kép pláne célzásnál, úgyhogy végre élvezem is a játékot.
voodoo98
Nem, ilyen probléma nem volt. -
voodoo98
addikt
válasz
Fitzgerald #256 üzenetére
-
Pet84
tag
válasz
Fitzgerald #256 üzenetére
Hi!