- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- iPhone topik
- Íme az új Android Auto!
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- VoLTE/VoWiFi
- Fotók, videók mobillal
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Profi EKG-s óra lett a Watch Fitből
-
Mobilarena
Háztartási gépek
Ebben a topikban a háztartási kis- és nagygépek vásárláshoz, karbantartásához, kezeléséhez szükséges információkat, hozzászólásokat, hivatkozásokat találsz. Amennyiben kérdésedre nem találtál választ az összefoglalóban, esetleg a témához kapcsolódó anyagok között, természetesen (ha tudunk) szívesen válaszolunk.
>> A készülék tapasztalatokat erre találod <<
Új hozzászólás Aktív témák
-
envagyok
veterán
válasz
DoItYourself #40644 üzenetére
Ezzel az Electrolux-al elégedett vagy?
-
Kezdő vagyok
őstag
válasz
DoItYourself #40518 üzenetére
Kb.40-50 ezer Forint lenne a keret rá.
-
válasz
DoItYourself #40390 üzenetére
Kifutó modell, azért van ilyen jó áron.
-
Csabroncka
Topikgazda
válasz
DoItYourself #40375 üzenetére
A fent említett belépő Saeco odea 120-140 környékén volt új korában, semmi különös nincsen ebben. Egy középkategóriás automata 300-400 ezer be kerül. Igaz ezek a gépek tartósak is, ezért sokan veszik felújítva/használtan őket, az én Odeam-at 5 éve vettem használtan!
-
ribarszki
őstag
válasz
DoItYourself #40354 üzenetére
Én voltam, és Miele gép volt. De igen, patyolat tiszta még most is. Ahogyan egy Elux is az, de arról nem tudok véleményt mondani.
-
törölt tag
válasz
DoItYourself #40354 üzenetére
No, ez elég praktikus döntési szempont, ami a tervezési és gyártási minőséget mutatja.
-
Cyrin
addikt
válasz
DoItYourself #40326 üzenetére
-
válasz
DoItYourself #40326 üzenetére
Ezt a marhaságot hol olvastad?
-
Cyrin
addikt
válasz
DoItYourself #40314 üzenetére
Ez biztos jó gép, nem is van, és csendes.
link -
DoItYourself
addikt
válasz
DoItYourself #40275 üzenetére
Köszönom a válaszokat.