- Yettel topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Honor Magic7 Pro - kifinomult, költséges képalkotás
- Ismét a Honoré a legvékonyabb hajlítható
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- Amazfit Active 2 NFC - jó kör
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- iPhone topik
-
Mobilarena
Téma összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
JohnnyBoy
tag
Igen, pl a bejelentkezésekért, az értékelésekért és a vásárlásokért kapott pontok fél évig, a szerencsekeréken nyert pontok pedig csak 15 napig használhatóak fel, ha jól tudom.
Silent77:
A Paypal védelem egy hét múlva lejár, azért is kellene intéznem valamit. Itt a fórumban is olvastam, hogy nem feltétlenül döntene a Paypal a javamra ilyen esetben. -
anadroid
senior tag
Te vagy a vevő, aki az úr, az a lényeg, hogy neked mi esik jobban. A "fogok még vásárolni" is olyan, mint a "kapsz majd pénzt". Ha már elköltötted, akkor biztos. Elfogyhat a termék, felmehet az ára és máshol már olcsóbb lesz, találsz jobbat, szebbet stb. Addig jó, amíg nálad romlik a pénz.
-
viktorhu
veterán
What’s covered with PayPal Purchase Protection:
You bought a book, but received a DVD
You bought an item described as “new,” but received something that was used
You purchased 3 items, but only received 2
The item was damaged during shipping
The item is missing major parts (that the seller didn’t report)
You purchased an item described as authentic, but received a knockoff insteadSegíthet a paypal, de volt már akit lepattintottak, hogy garanciára nem vonatkozik a buyer protection. A banggodos problémádnál viszont egyértelmű a helyzet a fenti lista alapján.
-
mexel
veterán
Sajnos csak az időt húzzák a problémámra, mindig azt írják hogy 2 nap és válaszolnak ha a szakértőjük mond valamit. Megírtam hogy oké, 2 nap múlva indítom a paypalnál a reklamációt. Nem tudom ez hat-e rájuk, szerintem nem.
Kicsit off: Banggoodnál hol kell reklamálni? Küldet egy már használt cuccot.
-
viktorhu
veterán
Minden levélre esélyesen más fog válaszolni, és van kb. pár másodperce feldolgozni az ügyet.
Szóval ne hivatkozz korábbi bejegyzésedre, mert nem fogja tudni visszakeresgetni, tedd be minden alkalommal. Ugyanezért fontos a rövid fogalmazás, egy egyszerű mondat - please see the defect in following video: (link)
Azt sem tudom, hogy a youtube-hoz hozzáfér-e az ügyfélszolgálat - ha Kínában vannak, ott tilos a Youtube, és csak VPN-es trükközéssel érik el, ha Hong Kongban van a support, akkor nem lehet gond. Kínaiaknak én annak idején a onedrive-ra töltöttem fel videót, amikor videóval kellett a hibát bizonyítanom.
-
bertokl
tag
Az EU raktáras termékek postázása valóban nem történik gördülékenyen. Nekem ugyan mindegyik rendelésem megérkezett már, de többen is írják, hogy nekik még mindig nem adták fel.
Biztos vagyok benne, hogy - ha nem küldték még el a terméket, - rövidesen vissza fogod kapni a pénzedet. (Azért írom, hogy "ha még nem küldték el", mert volt olyan csomagom is, amit már a kezemben tartottam, de az oldalon még processing volt az állapota, úgy kellett rájuk írnom ezügyben.)
Tényleg nem támadólag írom, mivel megértem a felindultságodat, de a kommentjeidben lévő minőségjelzők az olvasó számára nem növelik a hitelességét a leírottaknak. Ne érts félre, elhiszem, amit írsz, csak mivel erős érzelmi felindultságból születtek, felvetődik, hogy vajon ki van-e fejtve az igazság minden apró részlete, illetve, hogy nem nyelvi nehézségekről van-e szó esetleg valamelyik fél részéről.
Szoktam javasolni azon ismerőseimnek, akik bármiről is sommás ítéletet alkotnak, hogy vegyék le a mérleg serpenyőjéről a saját maguk által tapasztaltakat, mert - érzelmi okokból - ellehetetleníti az objektív mércét.
Érdemes a lehető legrövidebb tőmondatokban írni nekik, ill. képernyőmentést csatolni arról, amit korábban ígértek, állítottak, és arról is, hogy nálad milyen hiba jelentkezik, amikor megpróbálod törölni az oldalukon a megrendelést.
-
cidalain
veterán
most mivan? feladták az 500 usd rendelésedet, és nem jött még meg? fel sem adták még? miért akarod vissza a pénzt pontosan?
elhiszem, hogy zavar, nyilván engem is zavarna, de az istennek nem lehet leírni normálisan, hogy mi a bajod. most ebből csak az látszik, hogy 500 dollárt nem adnak vissza, meg hogy hazudnak, meg csalnak. de hogy miért kéred vissza, mit hazudnak, mit csalnak az nem derül ki. persze lehet hogy vissza kellene olvasnom az elmúlt 1 hónap napi 150 siránkozást, és akkor kiderülne mindegyikből 1-2 szó, amit összerakva kikerekedne a sztori, de nem guberálok. -
Watcher45
tag
-
Watcher45
tag
Muszáj ezt naponta háromszor legalább két topicban leírnod. Sajnálom, hogy nem jött össze a rendelésed, de gondolod, hogy ha sokszor beírod egy fórumba akkor csoda fog történni Harry Potter elküldi bagolypostával? Akik végigolvassák a hozzászólásokat azok már ismerik a problémádat, akik meg csak beesnek azokat meg nagyrészt nem érdekli, mert kérdeznek és eltűnnek. Mielőtt leírod szokás szerint, hogy védem a Gb-t nem erről van szó, csak frusztráló
, hogy panaszfalnak/dühöngőnek használod a fórumot. Én speciel vásárolt árukról szóló véleményekért, kuponokért, akciókért, hasznos tanácsokért olvasom mindig végig a bejegyzéseket mi lenne ha felület megmaradna továbbra is erre a célra?
-
cidalain
veterán
én sem pénzért rendelek. megmondom hogy 3456 forint, odaad 3500-öt (önszántából, én mindig a pontos összeget mondom), azt jólvan. az értékelésekért járó plusz pont a hasznom nyilván.
no meg, ha nekem kell valami, amit ők tudnak, akkor én is kapok segítséget (összeforrasztani ezt-azt, esztergálni amazt, stb)
nekem ez a szívesség alapú, kölcsönösen segítjük egymást rendszer megfelel, amíg menedzselhető -
kicsi007
tag
Nekem is ma reggel visszautalták az EU-17-es raktárból rendelt cuccom árát. Ez van, sajnos.
Ezen lehet pörögni, mérgelődni,de szerintem felesleges.
Nov. 11.-én rendeltem az EMAG-tól "Black Friday" keretében, s Dec.08.-án hozták meg. De csakis azért mert kb. 30 percet vártam,amíg egy kedves ügyfélszolgálatos kolléga felvette a telefont, s tájékoztatott, hogy a rendszer nem véglegesítette a megrendelést. Ha nem csörgök nekik,buktam. Na, szerintem ez sem jobb,sőt! -
bl4ze
veterán
Igen, ilyen template rohadt sablonokkal húzzák az időt. Felvettek a Cseh raktárba 4 ember, és mindenhol akciózták a szarjaikat ? WTF
3 hete nem képesek feladni egy telefont, ami "in stock" és ők is megerősítették, hogy ott van raktáron vagy csak hazudnak megint.UHHH : Nem EU Express-ről van szó, sima EU warehouse - esetemben a bereklámozott EU 5 raktár. (Cseh vagy Szlovák)
-
UHHH
őstag
-
KamuMazsola
őstag
Ez már OFF off. Tegnapelőtt vettem a gyerekeknek egy asztali PC-t egy napos kiszállítással. Tegnap írták, hogy a megrendelést elfogadták. Ma még semmi email értesítés, hogy a futárnak átadták volna. Mindezt raktárról azonnal. Gondolom a gls is egyik nap ott felveszi és másnap hozza ki. Ez itt van tőlem kb 30 km-re és nem kell rá eu expressz sem.
-
BB9000
senior tag
November 20.-án még meg mertem rendelni kínából (ebay-en) egy ajándéknak szánt dolgot. Tegnap megérkezett rendben. A GB-ről nov 11.-én rendelt cuccaim közt még akad olyan, ami nem jött meg. Az EU raktárasak megjönnek 1-2-3 hét alatt. Lehet a postára fogni, de a fentiek alapján inkább az a valószínű, hogy a GB nem győzi feladni a csomagokat. Vagy nincs épp készleten a cucc, vagy nincs ember aki becsomagolja, vagy nem győzik. El tudom képzelni, hogy mi lehet most ott. 10-20 szoros árumennyiséget rendelnek (rendelünk) tőlük mint egy normális forgalmú héten.
-
zacci
aktív tag
De nem ezt a vilagot eljuk. Itt is van akinek nem tetszik, ha fikazod a GB-t, mert nyilvan erdeke fuzodik hozza, hogy ezek a negativ velemenyek, morgolodasok nem legyenek. A GBvel foglalkozo blogok meg tovabbra is azt hazudjak a nagyerdemu fele, hogy vegyel, rendelj, nem kell vamot fizetned, minden rendben tok jo dolog a GB !
Egyreszt ez adocsalasra buzditja a nepet (mert osznten, nincs olyan, hogy kinaibol nagyerteku termeket vammentesen), masreszrol full idiotak, mert csak a GB-tol visszaosztott penz lebeg a szemuk elott, arra nem is gondolnak, hogy nyilvanosan osztjak az eszt a vammentes rendelessel kapcsolatban, ami minimum jogi problemakat vet fel. De nem erdekli oket. GB is azert ezeken a blogokon, forumokon keresztul tolja a vammentes szallitasi iget, mert nyilvanvaloan illegalis tevekenyseg, es ha megis megvamoljak a usert, akkor a blog, forum majd mutogat a GB-re, a GB meg az altalanos szerzodesi feltetelekre, ergo kez kezet mos, sikeresen atbaxtunk! Sehol semmilyen hivatalos informacio nincs arrol, hogy az EUExpress vammnetes lenne. Es ebben itt a trukk...
Ez pedig mar kimeriti a fogyasztok megtevesztese fogalmat, mivel ezeknek a blogoknak anyagi erdekuk fuzodik hozza, hogy vasarolj a GB-rol. Es ha kell hazudnak is, csak hogy ra kattintsd linkukre. Ahol meg azert szolnak le, mert morgolodsz, ott erosen el lehet gondolkozni azon, hogy 1. fizetett forum, 2. penzelt forum.
3. penzzel fizetett forumPersze most nagy am a kuss minden oldalrol. GB hazudik mint a vizfolyas, aki meg tud valamit (bennfentes) az meg ilyenkor lapit a fuben.
En midnen ismerosomnek elmondtam hogy az EUexpress csak kvazi vammentes. Sok csempesz aru jott mar be igy es nem kellett ra vamot fizetni, de ez nem garancia semmire. Es egyszer ennek vege lesz...Nem hiaba toljak az EU raktarak epiteset...hat pont ezert. -
zacci
aktív tag
Felesleges veluk kuzdeni. Ott hazudnak ahol tudnak. Nalam ugyanezt eljatszottak csak annyival bonyolitva, hogy az egyik ticketre azt a valszt kaptam, hogy sajnos 1-2 termek nincs de van 3 lehetosegem...
visszakertem a penzt, erre meg aznap kapok egy mailt, hogy mar elindult a csomag benne mindennel.
Erre ir a kinai idiota, hogy ok, akkor megprobaljak visszaforditani a csomagot...hat mondom ez kesz, ez beteg allat! Irtam neki, hogy meg ne probalja! Ne csinaljon semmit, menjen inkabb a foldet turni azzal mindenki jobban jar.
Kuldik ok a csomagokat, csak valszeg tulvallatak magukat es korrekt egyenes valasz helyett a hazugsagot valasztjak. Varj meg nehany napot es ha elfogyott a turelem, akkor szo nelkul nyomj egy dispute-ot paypal-on. Szerintem felesleges ilyen troger tarsasagnak kulon jelezni a szandekodat... -
zacci
aktív tag
Szerintem jelentos fazis kesesben vannak. Volt, hogy elobb kaptam sms-t DPD-tol, mint ahogy megjelent volna az oldalon a shipped out statusz. De volt olyan is, hogy a kotsog GB ocsositott a DPD szallitason, es egyszeruen nem kaptam sms-t, igy csak a tn alapjan tudtam, hogy eppen hol jar es izgulhattam, hogy melyik nap szallitjak ki a cimre. Rakerdeztem DPD-nel hogy ugyan miert nem kuldenek sms-t, mikor az elozo szallitasnal kuldtek. Azt mondtak ez a ficsor fizetos es a felado nem fizetett az sms szolgaltatasert.
Jo nehany csomagom nekem is processing statuszban volt jo sokaig, pedig latszolag minden volt rakin. Aztan kiderult, hogy allitolag 1-2 cucc hianyzik (termeszetesen ez is hazugsag volt), de vegul csak elindultak, igaz jelentos kesessel. Bar most mar nem ezen aggodom, hanem azon, hogy egyaltalan ideer e valamikor
Egyebkent meg nyugi, feladjak majd csak most azert hazudnak 3 napot, hogy addig is hagyd oket beken.Azt tudja valaki hogy sokan miert kaptunk 2 TN-t 1 EUexpress csomagra ? Anno mikor a fransziakon keresztul csempesztek be a motyot akkor volt ilyen 2 TN-es baromkodas, de nem tudok arrol, hogy most is a fransziakon keresztul tolnak az ipart. Bar abbol a szempontbol lenyegtelen, mert egyik TN sem mocorog
Igaz SMS-t sem kaptam egyik DPD-s csomagrol sem, lehet mar nem is kuzdenek vele, ugysem jon meg -
bertokl
tag
EU17-ből nekem a dhl hozta az mindkettőt (EUECOLU). Feladáskor küldenek egy SMS-t, amiben van egy link, amivel meg tudod változtatni a kiszállítás dátumát, kérheted kézbesítési pontra, vagy hogy tárolják a csomagot .
Elméletileg DPD esetén is van ilyesmire lehetőség, de azt még nem próbáltam: [link]
(#24391) giantslayer: az a szállítási mód, ami biztosítaná a költségmentességet (EU Express), jelenleg szünetel, így most nem tudsz onnan olcsón hozzájutni.
-
Beni2360
félisten
Csak olvasom a kálváriádat és nem tudom, hogy kaptál-e nyomkövetési számot? Abból nem derül ki, hogy ki a szállító vagy a vételnél nem volt írva semmi? Itt esetleg utána tudsz nézni.
De ha nem titok és nem, mert semmi személyes adatot nem látni akkor tedd ki hátha valaki tud segíteni.
Nekem UK-ból a GB-től sima magyar posta hozta ki. -
vandor01
senior tag
rinyalszmar itt rossz olvasni
az korant sem biztos hogy Gearbest lesz a felado.....
irnak ezek mindenfele szir szar kinai feladot mint a szamlakra
iranyitsd at vmi ismerosnek vagy munkahelyre vagy ahol van portaszolgalat...
de en NEM biznek a GB-ben, hogy itt lesz ujev elott! de a kinai elott -
Nekem vasárnap irányított vissza a DPD egy csomagot, valamit elszúrtak a személyes átvétel kérésem helyett. és visszárut csináltak belőle. Normál esetben ők 5 napot mondtak, hogy addig őrzik, de ez szerintem cégenként változik. Azonnal felvettem a kapcsolatot az eladóval, hogy küldjék újra, nálam elvileg intézik, így ha esetleg visszaindulna a csomagod, egyeztess a feladóval, mert a csomag felett ő rendelkezik.
-
kinaicuccok
csendes tag
-
Krogoth
senior tag
9 napja rendeltem 17es és 18as rakiból.
18as az 5 nap alatt megjött.
17esre viszont reggel azt írták, hogy várjak még 1-2 napot, addigra lesz.
4 dolgot rendeltem, abból 3 csak szállítási költség csökkentő, de állításuk szerint mind a 4 termékre 1-2 napot kell várni, érdekes... -
Breki
veterán
Ezek a kedves kis ügyfélszolgálatosok nekem a ticketemre, továbbra is csak jó kis kitérő válaszokat adnak.
Előzmény korábban Lenovo P8 amit nem képesek feladni és konkrétumot se mondani.
Thanks for your message with us.
The different color the price is also different, you also can check it on our website.
If you do not want to pay, we are unable to change it for you any more.We sincerely apologize for any inconvenience that may cause.
Any more questions, please feel free to contact us.Best Regards
Rafael
Gearbest Customer Service
http://www.gearbest.com/Akkor írják azt, hogy átmeneti készlethiány át kell hoznunk kínából légy türelmes pár nap múlva biztosabbat tudunk mondani, de nem simán figyelem nélkül hagyják az ez irányú kérdéseim.
-
azbest
félisten
a lényeg, hogy a rendelések listájánál nem a termékre kell kattintani, hanem a rendelési azonosítóra (Order number) és akkor arról a konkrét rendelésről kapsz infókat. Ott látszik az is, hogy hol jár a rendelési folyamat. Legközelebb már jobban fog menni
(#23570) petipetya
várni várhatód
viccen kívül, azért a futár gondolom következő munkanapon esélyes, hogy érkezik, ha nem kell semmi plusz ügyintézés (eun kívüli esetben). -
azbest
félisten
Próbáld már meg értelmezni amit látsz...
a termék oldalán az aktuális információkat mutatja, nem azt, hogy régen honnan lehetett rendelni. Ha kézzel átírod a címet, akkor még popupot is dob fel, hogy válassz olyan warehouset ahol kapható. Az order deatels oldalon ott a warehouse.Engem inkább az zavar a gearbestnél, hogy újabban a paypal számlájukon nem látszik a termék neve. Valamint a gearbest számlás oldalon és értesítő levélben nem látszik, hogy a csudába lesz 3x $33-ból 17 usd végösszeg. A gearbest orderes oldal helyett még a rendelésről értesítő mail tartalma is részletesebb, de ott sem egyértelmű miért annyi a vége. Én tudom, de a vámosok esetleg beleköthetnek.
-
bul07
nagyúr
Egyszerűen azt kell elfogadni hogy attól hogy árulják még nem jelenti azt hogy van is nekik raktáron
Sokszor eladnak bizonyos mennyiséget majd azt berendelik és mondjuk egy hét késéssel feladjákDe van ám hogy porszem kerül a gépezetbe és csak 2-3 hét elteltével kerül be hozzájuk
És persze ekkor elkezdik tolni a feladási határidőt
Mondjuk nem is az a baj hogy tolják hanem hogy sunyi módon, mindig csak pár nappalHa ez nem tetszik valakinek nyugodtan jöhet ide leírni hogy menjenek oda ahova, bár ezzel nem oldódik meg semmi de legalább kiadja magából az ember
És akinek ez nem tetszik hogy becses boltjáról rosszat mer valaki írni az ............Viszont nem kell túlzásba se vinni(bár néha rám is jellemző)
-
GZoli7
senior tag
Én valami olyasmire gondolok, hogy ezek az EU raktárak ilyen kis garázsszerű dolgok lehetnek. Legalábbis a kapható dolgok elférnek akár egy szobában is.
Talán van egy, esetleg két alkalmazott, aki mindent intéz. Nekik nem olyan egyszerű.
Aztán lehet, hogy tényleg a mai napot várták, a csomagküldési szerződésük miatt...Egy időben lehetett olvasni, hogy az EU raktáras telefonok, cuccok tűntek el nagyobb számban (Feucht).
Szóval az sem életbiztosítás.Ja, és a kínai alap, hogy bármit hazudik, hogy vásárolj tőle.
-
GZoli7
senior tag
Nyugalom!
Az EU raktárak készlete sajnos elég kiábrándító és annak is oda kell érni Kínából valóban.
Tényleg nem tudsz mást csinálni, mint vársz, vagy visszamondod és megveszed máshol. Viszont ez valami itthoni bolt legyen, ahol esetleg kézzel is meg tudod fogni, mert csak az a biztos.
Külföldről mindig számolni kell az idővel. Bár lassan itt se jobb a helyzet. -
azbest
félisten
Nekem is processing még a 3 mérleg pár fillérért fogás
Könnyen meglehet, hogy olyan sok rendelésük volt, ami nem fér be futárcéggel kötött szerződésükbe egy héten belül, de már mától új hónap van, hátha most már el tudják indítani.
De annyira szemtelenül olcsó vásárlási próbálkozásom volt, hogy ha végül mégsem adnák fel, hanem visszatérítenék, akkor sem haragudnék meg. Én adok még nekik időt.Az sokkal jobban bosszant, hogy egy postapontos edigital rendelésem kering az éterben és nem tudom, hogy feladták-e, vagy elveszett vagy csak értesítést nem küldenek róla. Kellett nekem oda rendelni ahelyett, hogy személyes átvevős sorbanállást választottam volna
-
UberMutant
őstag
figyi , kérd vissza a pénzed és keress másik boltot.
azt el sem tudod képzelni, hogy volt x darab készleten, és fél európa rácuppant, és x+n rendelés érkezett, és elfogyott a készlet? majd beszerzik, és megkapod.
ha meg sürgős, ott a mediamarkt, emag, és barátaik. ha meg kínából rendelsz akkor légy türelmes. -
anadroid
senior tag
Valamit tényleg bénáznak az EU-raktáras rendeléseknél. 24-i rendelés egyetlen bejegyzése:
We've received your order details, and we're expecting your parcel shortly
24 Nov 2017 17:21 Oldbury Your parcel is on its wayAz értesítő emailben szereplő 3-7 munkanapot már nemigen tudják tartani. Az egy héttel előtte rendelt áru a 3. munkanapra befutott.
-
bertokl
tag
Általában ezek a gearbestes cuccok annyira olcsók, hogy itthon szép haszonnal lehet túladni rajtuk. Sajnos nincs kereskedő vénám, hogy elkezdjek ezzel foglalkozni.
A GB nagyon megbízható. Vissza fogod kapni a pénzt, ha törlik a megrendelést. A ticketben válaszolnak majd, amikor pedig visszaküldik a pénzt, kapsz emailt is.
(#23216) darnyi: ez 6$. Azt te tudod, hogy mennyire drága az időd.
Én jelentkeznék.
-
bertokl
tag
Egyszerűbb nem variálni, mert van, hogy későn olvassák el a ticketet.
Én a múlt héten jártam úgy, hogy nem arra a címre rendeltem amire szerettem volna. (Nem értem miért nincs default szállítási cím, sajnos mindig automatikusan az utolsó rendelését kínálja fel.)
Az elküldés pillanatában bevillant hogy rossz a cím, így egyből írtam is egy ticketet, hogy változtatni szeretném. De ezt csak másnap hajnalban olvasták, és az volt a válaszuk, hogy már packed, nem tudják megváltoztatni. Reggel, pár órán belül írtam nekik, hogy akkor ne adják fel, törlöm a megrendelést. Biztonság kedvéért messengeren is elküldtem, amit el is olvastak.
Ennek ellenére, inkább nem válaszoltak, hanem pár órán belül örömmel értesítettek, hogy szállítva. Persze a rossz címre.(#23205) Beni2360: nekem egy refundom volt, ott ahogy válaszoltak, szinte azonnal megérkezett a paypalra a pénz. Azzal szokak itt érvelni, hogy walletnél történő fizetésre nincs paypal védelem.
-
vandor01
senior tag
azt jelenti 10centet fizetsz érte ingyééé hozza a posta sok képet es vagány videot csinalsz a termékről és ezt a GB pontokkal jutalmazza akar 1-2 dollart is erhet a jutalom pont! szoval plusba jössz ki a storybol
na ezek a pontbaszok
én sem vagyok különb
regebben divat volt egyenként rendelni mert azert is kaptal pontott hogy bejelölted mikor kaptad meg! ez mind szép és jo csak a postat terheljuk a hulyeséggel azt aki meg komolyabban vasarolna tépi a haját mert varakozni kell a "fontos"-abb cuccra
-
TheMiller
tag
Ezt futár hozza, de itthon valóban az MPL viszi ki a címre- mondjuk én azt hittem végig a DHL, de már mindegy
DHL oldalon míg be nem érkezik a csomag, itt tudod ellenőrizni a csomagszámod (CH********DE) megadásával. Utána a Posta honlapján, amikor beérkezett, de ezt írja a DHL oldala is, ha már ott tart a csomagod.
Én 11.14-n rendeltem (15-n adták fel), ma reggel küldték az országba a tracking szerint.
MPL is a magyar posta része, de csomagszállítással foglalkoznak, mint a DPD, DHL és társai. Nyilván a hatékonyságuk más kérdés..
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Asus Zenbook flip13 2in1 touch screen
- Dell Latitude 5450 Intel Core Ultra 5 135U 4nm 32GB DDR5 érintőképernyős laptop Dell gari 2027.09.hó
- PlayStation 4/5 kontroller analóg cseréje HALL TMR érzékelősre, 1 év garancia!!! Nincs többé drift!!
- PlayStation 5/4 kontroller analóg cseréje HALL TMR érzékelősre, 1 év garancia!!! Nincs többé drift!!
- XBOX ONE/Series kontroller analóg cseréje HALL TMR érzékelősre, 1 év garancia!!! Nincs többé drift!!
- Azonnali A320 B350 X370 B450 X470 A520 B550 X570 chipset alaplap felvásárlás személyes/csomagküldés
- Csere-Beszámítás! RTX Számítógép játékra! I7 6700K / 32GB DDR4 / RTX 2060 / 500GB SSD
- AKCIÓ! ASUS PRIME Z390-P i5 8600K 16GB DDR4 512GB SSD RX 6600 8GB GDDR6 DEEPCOOL Matrexx55 630W
- Honor Magic5 Lite 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÁLTALÁNOS IGAZGATÓHELYETTES tábla
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest