- Magisk
- Samsung Galaxy A72 - kicsit király
- MIUI / HyperOS topik
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Fotók, videók mobillal
- Android szakmai topik
Hirdetés
-
iPaden is vége az App Store monopóliumának
ma Ősztől lehet alternatív alkalmazásboltból telepíteni az EU tagállamaiban.
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
sasa311
veterán
válasz D.Orion #7700 üzenetére
Ilyenkor lehet ám árleszállítást is kérni a jog szerint, továbbá a postától is kérhetsz a károdnak megfelelő értékű kártérítést.
Ha a bolt enged egy 5%-ot az árból + a posta is hozzádvág egy tizest akkor legalább egy jó karton sört tudsz a fényező haverodnak venni a segítségért
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
-
masterful87
senior tag
Üdv!
Adott egy Ferguson D-890 HX DVD-lejátszó, tavaly májusban vettem, idén februárban nem akart bekapcsolni, leadtam szervízbe, pontosan !!!1!!! hónap után jött az értesítés, hogy táphibás, és kapok egy újat!
Azóta jó ha 20 filmet megnéztem rajta, és most az a baja, hogy semmilyen lemezt nem hajlandó beolvasni, eredetit se, mindig csak NO disc!Még egyszer egy hónapot nincsen kedvem várni, és ezek után a bizalmam is nulla a gyártó felé, így inkább megszabadulnék tőle, amíg lehet, mielőtt még a pénzem bánja!
A kérdésem az, hogy van-e lehetőségem arra, hogy a vételárat kérjem vissza, és felejtsük el egymást?
(azt tudom, ha nem képesek ugyanolyan terméket adni, akkor élhetek ezzel a lehetőséggel, de itt sajnos tudnak adni ugyanilyen hulladékot... talán a javítási idő hossza miatt kérhetném vissza a pénzemet? nem ismerem a jogszabályokat, de pofátlanul hosszúnak tartom az egy hónapos javítási időt)
-
veterán
válasz masterful87 #7703 üzenetére
Sajnos a törvény nem kötelezi a nagykereket/szervizeket hogy x napon belül ami régen 15 nap volt, javítsák meg az adott terméket. Sajnos ha tudnak adni ugyanolyan terméket, akkor fognak is adni, mivel törvény nem kötelezi őket hogy választás elé állítsad őket hogy vagy terméket kapsz vissza vagy pénzt.
Én azt javaslom hogy vidd vissza, és mondjad hogy köszönöd nemkérsz újból ilyen hulladékot, hanem a pénzed szeretnéd visszakapni. Ha aztmondják hogy nem akkor mond hogy elmész a fogy védelemhez, hátha erre reagálnak valamit. Ha nem akkor mindenképp menj el a fogy védelemhez, lehet hogy több hetet kell várni, de úgygondolom hogy neked fognak igazat adni, hogy már a 2.ik ilyen termék sz@rik be.
iPhone 13 Pro Max
-
dethroner
veterán
válasz D.Orion #7698 üzenetére
A te esetedben, amikor a bicaj maximum egy átlátszó zsugorfóliában van, viszonylag könnyen lehet szemmel verni a terméket
De ha mondjuk egy vga-t rendelsz, ami kartondobozban és még azon is egy papírcsomagolás van, na akkor azt hogy nézi meg a paraszt hogy az van-é benne és hogy új, sérülésmentes-e?A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
SOAD19
addikt
válasz dethroner #7707 üzenetére
Hát, nehezen! Anno rendeltem egy nagyobb összegű fejhallgatót és mikor meghozta a futár, akkor gyorsan a jelenlétében kicsit megbontottam a csomagolást, hogy lássam, hogy azt kaptam, amit rendeltem. Jó volt a megérzésem, az általam rendelt fejes helyett, egy kategóriával gyengébb modellt kaptam, ami természetesen olcsóbb is volt, mint amennyit én fizettem, meg a kialakítása is más volt (circumaural, amit kaptam meg supra). Mondtam, a futárnak, hogy ez így nem okés, de azt mondta, hogy nem viheti vissza, a bolttal egyeztessek ez ügyben. Mondjuk az is hozzátartozik, hogy ez valami kisebb futár cég volt, elég amatőrnek tűntek, még tollat is nekem kellett adnom nekik. Bár, valószínű más komolyabb futár cég is így járt volna el.
Szerencse, hogy van ez a 8 napos pénz visszafizetéses dolog netes rendelésnél. Mondjuk, akkor érdekes a szitu, ha sérülten kap meg az ember valamit, hogy bizonyítja (ha a csomagolás nem sérült), hogy nem nála keletkezett, mint ahogy ezt nem rég olvashattuk is.
-
Josi
aktív tag
válasz masterful87 #7703 üzenetére
Ha a szervízbe adod le, akkor vagy megjavítják vagy cserélik.
Onnan te pénzt nem kapsz vissza.
A bolttal egyezkedj ahol vetted.
Ha megint egy újra cserélik, akkor ha jó fejek
tudsz másik tipus venni vagy levásárolni.
Szerintem pénzvisszaadást még ne erőltesd, mert 2 hiba még nem indok erre.''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
masterful87
senior tag
Már először is rosszul írtam, természetesen a boltba vittem vissza!
Mellesleg a Digital Planetben vettem, ami nem tudom mióta, de megszűnt! A kelenföldi pályaudvaron már valamilyen más számtech bolt van, de az alkalmazottak között volt ismerős arc.
Ugyanakkor a DP-nek és a Notebookzone-nak közös a tulaja, telefonon mondták, hogy a Vahor utca 6-ba mehetek. Ott elpanaszoltam, hogy ez már csak két hónapot bírt, és megint egy hónapot várhatok rá, nem lehetne inkább pénzt vissza, vagy akár levásárolni?! Hátra ment megkérdezte a nagykutyát, de sajnos nem engedte a boltot. Megemlítette azt is, hogy ők is tovább adják a disztribútornak, és ha ők tudnak cserét adni, akkor azt kapok...Talán ha már a kezembe lesz az új, felvetem hogy van egy eladó, zsír új készülékem, én meg választanék valami mást.
Köszöntem a segítségeket!
-
dethroner
veterán
Nincs ez másként a nagyobbakkal sem. Én Ipon-os sprinter futárral történt esetet említettem az előbb, az ő emberük mondta hogy kár a kibontásért. Mondjuk azért megnézném az arcát hogy ha kibontottam és nem veszem át, ő meg visszavinni nem akarja
Az párszor már megfordult a fejemben, ha nem azt kapom amit rendeltem, mondjuk egy jóval olcsóbb terméket kapok de a drágábbat fizetem, és nem bontom ki a futár előtt, akkor azt hogy bizonyítom?A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
spyduck
nagyúr
Sziasztok,
Adott egy Nokia mobiltelefon. Már 8 hónap alatt 5.-ik alkalommal van szervizbe. Mikor cserélik vagy fizetik vissza a pénzt? Mi ennek a szabálya?
-
kenwood3
őstag
Sziaztok!
kb 2 éve vettem 1 gigabyte alaplapot, amire 3 év garit vállalt a gyártó, de csak 1 évet a kisker ahol vettem.Sajnos most ez a lap elvileg megdöglött. Mivel sajnos számlám nincs a laprol, így papírral igazolni nem tudom a vásárlás dátumát. De a lap dobozán az Sn számból ki lehet olvasni, hogy 2009 44. hetében volt gyártva és attól számítva most novemberbe fog lejárni a 3év.
A kérdésem az lenne, hogy ilyenkor hova kell vinnem a lapomat? Illetve gáz, hogy nincs papírom a vásárlásrol? Vajon ha megkeresném a kiskert ahol vettem elhajtanának, ha megkérném őket, hogy intézzék el a garit ?Építő jellegü vélaszokat előre is köszönöm
Mi az az ekezet dragasag??
-
Jester01
veterán
válasz kenwood3 #7713 üzenetére
Ha már számlád nincs meg, akkor azt sem kell tudnod, hogy csak 1 év volt rá
Szóval én első körben aranyosan kedvesen elpanaszolnám a boltnak, hogy ott vettem a lapot de már nincs meg a papír és hogy a gyártó 3 évet ad tehát úgy sejtem ez még garanciális. Tudnának-e segíteni.Ezután max a gyártóval veheted fel a kapcsolatot, de az tipikusan a szállítási költségek miatt nem szokta megérni.
dethroner: elvileg holnap hoznak nekem egy tévét, az tuti, hogy én kiveszem megnézni egyben van-e és megvannak-e a tartozékok. Majd meglátjuk a futár mit szól hozzá.
Jester
-
kungzi
veterán
sziasztok
a samsung-ot feljelentettem a fogyasztóvédelemnél. az első fokú határozat fellebbezési ideje ma jár le, és samsung eddig nem fellebbezett a határozat ellen. ilyenkor mi jön? mert már lassan 3,5 hónapja nincs telefonom és kezd már egy kicsit elszakadni a cérna és nem sok kell ,hogy bemenjek a samsunghoz és elküldjem őket a "oda"
mennyi idő múlva lesz ebből valami?
egyébként az első fokú határozatban azt kértem, hogy adjanak ugyanolyan telefont + kártérítést vagy hasonló értékű telefont + kártérítést vagy vételárat + kártérítést. a kártérítést én 150k-ban kértem meg, de a bíróság 80k-t határozott meg. na ennek járt le ma a 14 napos fellebbezési ideje
ha valaki tud valami infót kérem írja le
köszönöm
-
veterán
-
Louloudaki
aktív tag
válasz Louloudaki #7679 üzenetére
senki?
-
flash-
veterán
sziasztok
van egy procim ami jővő év szeptemberig garanciás.El akarom adni de a számlát nem adhatom oda a vevőnek,mert azon más alkatrészek is vannak.
ebben az esetben mi a hivatalos eljárás?
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz petrelli86 #7716 üzenetére
Szerintem mindenképpen probléma, mivel fizikai sérült a termék. A beszállító valószínűleg feltételesen átveszi kiküldi a gyártóhóz ők meg elbírálják /általában nem érdekli őket/. Ez neked pénzbe nem csak idődbe kerül.
God save us from the arrows of the Hungarians.
-
D.Orion
veterán
Miért ne fogadná el? Egy átlagos számlának is van egy eredeti és egy másolt példánya. Eredetit megkapod, másolat marad a boltnál. Teljesen mindegy, hogy melyiket mutatod fel hiszen egy példány van a boltnál. Vagy nyomtatott vagy digitális formában, magyarul adatot egyeztetni egy másolatról is tud, garancia szelvény esetében is.
[ Szerkesztve ]
-
Motaba78
őstag
Sziasztok
Érdeklődni szeretnék az ügyben, hogy a cég vásárolt egy új 0 km-esztergagépet, egyszer csak be következet egy hiba garancia időn belül, amit meg is oldottak, DE kaptunk egy számlát a cégtől amin a kiszállási díjat kiszámláztak , egyszer mikor kijöttek megnézni, és egyszer mikor jöttek visszaépíteni a javított alkatrészt.
Kérdés: ez jogos lenne részükről, hogy kiszámlázzák az utazás költségét ?
A másik kérdés, akkor a mi cégünk is kiszámlázhatja a kiesés miatti veszteséget Ő feléjük ?Ebben kérnék segítséget, (jelenleg nem érem el a területi fogyasztó védelmet telefonon)
Előre is köszönöm.
-
Motaba78
őstag
válasz Motaba78 #7729 üzenetére
Egy ilyen dolgot találtam hirtelen:
1. Javítási költségek
A Ptk. 309. § (1) bekezdése szerint:"A fogyasztó szavatossági joga teljesítéséhez szükséges szállítási költségek sem képezhetnek kivételt, így pl. a kijavítás megtörténtéhez szükséges szállítási költségeket is az eladó fél (forgalmazó) köteles viselni, és jogszerűtlen annak megtérítését a fogyasztótól követelni. Ha a költségek viselése tekintetében a szerződő felek között vita van, annak elbírálása bírósági hatáskörbe tartozik.
A kötelező jótállás körébe tartozó termékek vonatkozásában a Kormányrendelet 6. § (1) bekezdése szerint a rögzített bekötésű, illetve a 10 kg-nál súlyosabb, vagy tömegközlekedési eszközön kézi csomagként nem szállítható fogyasztási cikket - a járművek kivételével - az üzemeltetés helyén kell megjavítani. A (2) bekezdés pedig kimondja, ha a javítás az üzemeltetés helyén nem végezhető el, a le- és felszerelésről, valamint az el- és visszaszállításról a forgalmazó gondoskodik."
A kérdés már csak az, hogy ez esztergagépre is vonatkozik ? (3825 kg)
-
-
flash-
veterán
sziasztok
én a bevizsgálási díj után érdeklődnék.
ezt akkor is ki kell fizetni,ha egy rossz alkatrészt jóváírtak nekem?
mert volt egy táp amit rossznak hittek és volt egy alaplap ami megégett.
a forgalmazó jóváirta a lapot a tápról meg kiderült hogy jól működik.
a pcbolt mégis kér bevizsgálási és szerelési díjat.
ez szabályos?"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
-
kungzi
veterán
sziasztok
nincs itt valaki, aki a fogyvédelemnél dolgozik? hétfőn felhívtam őket az ügyemben(samsung galaxy s2) és azt mondták, hogy már elküldték nekem levélben, amit válaszolt a samsung az első fokú határozatra. de még mindig nem jött meg. szerintem egy ilyen hivatalos levélnek legalább 2 nap alatt megkéne jönni nem?
-
#40835072
törölt tag
Helo!
Vettem egy nadrágot a Pull & Bear ben 1 hete pénteken.
Az első használatkor ilyen szakadáshangot hallottam a egész szabásáról kijött egy cérna
tegnap vettem fel másodszor, felléptem egy lépcsőn, és a jobb oldalán teljesen kinyílt!
Sajnos a blokk nincs még hanem az Árcédula van meg, amin rajta van egy cikkszám ami a nadrágon is megtalálható!
Ezzel a "cikkszámmal" (amit a lézeres áruazonosítóval beolvasták vásárláskor) visszalehet vinni?
Ha igen mit mondjak mért vegyék vissza?
-
Turbolada II
őstag
válasz #40835072 #7743 üzenetére
Mert gyártási hibás.A blokkokra meg nagyon kell vigyázni, nekem például elég tisztességes köteggel van belőle.
[ Szerkesztve ]
"A szabadság az, ha szabadságunkban áll kimondani, hogy kettő meg kettő négy (kivéve Prohardver :D). Ha ezt megtehetjük, minden egyéb magától következik." 1984 "Magyar" Telekom, ja nem csak sima.
-
#40835072
törölt tag
válasz Turbolada II #7744 üzenetére
De így szerinted visszaveszik? (árcímkével , cikkszámmal) ?
-
Atapi
senior tag
válasz #40835072 #7747 üzenetére
boltja válogatja, hogy ilyenkor hogyan viszonyulnak a vásárlóhoz. c&a-ban tanúja voltam egy ilyen blokkelhagyós esetnek, ahol annyi volt a visszavétel/csere feltétele, hogy a vásárló mondja meg, hogy mikor, melyik kasszánál vette a terméket, hogy a blokkot vissza tudják keresni. szóval a boltot keresd meg első körben a problémáddal, és mivel van vaj a fejeden, első körben udvariasan érdeklődj a lehetőségeidről...
-
aktív tag
Tiszteletem!
szeretném megkérdezni,hogy mennyi a törvényes garancia egy használt cikkre amit itt vettek tőlem?
Tudom kicsit láma kérdés ,de még eddig nem volt bajom(pedig egy plárat már üzleteltemde még ilyet nem halottam)1.szerda reggel feladom ajánlva a csomagot)lap+2 db proci)
2.pénteken kapja meg
3.szombaton jelzi a vevő,hogy pénteken már észrevette hiányzik a proci 1 lába
4.összerakta a gépet........de másnap visszahozták
5.azért mondta csak szombaton,mert hát jó 1 láb nélkül is? ,+már lapon a netse lett jó....Ezt a konfigot használtam eddig egy Msi 4870 vga-val........mi történhetet?
tehát a kérdés:
átvette,összerakta eladta,visszahozták neki nemjó és nekem kellene kicserélnem???
Segítségeteket előre is köszönöm
tökjó.2009-ben kizárt csaló tag után kaptam 1 feketét:(
-
Snowy_owl
őstag
Üdv!
Tp-link termékekre csak helyi garancia van, vagy pedig bárhol lehet garanciáztatni?
üdv: mraco
régen minden jobb volt, régen még a "régen minden jobb volt" is jobb volt.
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayStation 5
- Elektromos autók - motorok
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Medence topik
- Autós topik
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Magisk
- GoodSpeed: Windows 11 PRO FPP (Full Packaged Product) - Retail, Box, dobozos
- További aktív témák...
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest