- Vodafone mobilszolgáltatások
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Kínai androidos okosórák
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Yettel topik
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
Hirdetés
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
ph A 49,73 literes térfogatú, látszólag jól szellőző modell tárt karokkal várja a konnektoraikat rejtő ASUS és MSI alaplapokat.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
bullseye
addikt
válasz masterful87 #8050 üzenetére
első körben... 3-4 után nyugodtan kérd vissza a pénzedet, mert ez lehet típushiba és különben is a fene bízik ilyen készülékben ezek után. A javításba többet ne menj bele, mert neked túl sok kellemetlenséget okoz 1-1 hónap kiesés. Vagy azonnal cseréljék, vagy rendezzétek vissza az állapotokat.
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
masterful87
senior tag
válasz bullseye #8051 üzenetére
A bevett eljárás eddig az volt, hogy leadtam gariba, ők megadtak egy hónapot teljesítésre, aztán vártam. Ezalatt ők elküldték Lengyelországba a szervizbe, ott meg valószínűleg túl költségesnek találták a javítást, így jeleztek hogy inkább cseréljék ki.
Az első készülék táphibás volt, a másodiknak a lemezlejátszója ment gallyra, és úgy néz ki a harmadik is így járt.
Érdeklődtem, hogy más is járt már így, de azt mondták nem szokták visszahozni...Közben néztem az oldalukat is és még mindig árulják ezt a hulladékot, szóval nem megoldás hogy megvárom amikor már nem árulják.
-
bullseye
addikt
válasz masterful87 #8052 üzenetére
Ne fogadd el az 1 hónapos javítást. Kérj azonnali cserét, vagy ha azt megtagadják a jelentős többletköltség miatt, akkor a pénzt vissza.
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
kali
legenda
a külön történet köre tegnap lefutva; javítás nem volt lehetséges - a hibás cipőt leselejtezték -, azonosat adni nem tudtak az üzletben, az eladó hölgy mondta, hogy akkor vásároljuk le a pénzt, a feleségem válasszon magának valamilyen cipőt! nézelődött a feleségem, miközben én beszélgettem az eladóval, és mondtam neki, hogy amennyiben a feleségem nem talál megfelelő cipőt, úgy pénz vissza, mire közölte, hogy azt nem, mert főnöke nem engedi, meg így, meg úgy... mondtam neki, hogy engem ugyan nem érdekel a főnöke, törvénytelenségre még ő sem utasíthatja! erre telefonálgatni kezdett a főnökének, akit nem ért el, arra hivatkozott, hogy lengyelországban van. a feleségem persze nem talált megfelelő cipőt, egy volt, amit próbálgatott, de láttam rajta, hogy nem kimondottan tetszik neki, inkább csak kompromisszumos megoldást keres, hogy ne vitatkozzak az eladóval. ráadásul az újabb cipő valamivel drágább is volt - pedig ez előző sem volt annyira olcsó, nem 5 vagy 10 e ft kategóriáról van szó -, mire az eladó mondta, hogy abba beleszámítja a leselejtezett cipő árát. mondtam neki, hogy nem, bő 4 hete leadtuk a cipőt - mellesleg egy nyári cipőről van szó, és ugye már ősz van -, elállunk szerződéstől, kérjük vissza a pénzt!
az eladó csak vágta a pofákat, hogy az nem úgy megy, csak ha a főnöke beleegyezik!
mondom neki, hogy engem továbbra sem érdekel a főnöke, de azt megértem, hogy ő "csak" az eladó, és a főnöke parancsol neki, de beszélje meg vele, mire ismét telefonálgatni kezdett, és végül visszakaptuk a cipő árát![ Szerkesztve ]
-
dethroner
veterán
Kaptam a fogyvédelemtől levelet, hogy a bejelentésem nyomán eljárást indítottak a hervis ellen, a felvett jegyzőkönyv tartalma miatt. Biztosan kapok értesítést az eljárás eredményéről is, megírom majd. De lehet hamarabb lesz személyes találkozóm a bolt képviselőjével, ugyanis a békéltető testület elé vittem a szavatossági igényem elutasítását.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
gmxl
csendes tag
Sziasztok!
Nem rég laptopszalonról rendeltem egy notebookot. Alapból DOS operációs rendszer van rajta, amely a garancialevélen a megnevezésnél is fel van tüntetve.
A kérdésem az lenne, hogy ha másik operációs rendszert rakok fel rá ,akkor ugrik a garancia?Köszi előre is!
-
xxxthrief
aktív tag
Üdv.
van 1 samsung galaxy ace-m.
1 hónapja betört a kijelzője. nem az lcd csak a digitizer de így is tökélletesen müködik
multéven vettem 2011.09.09.
És a samsung 12hónap garit vállal a telókra? van valami +12hónap korlátozott garancia is. az mit jelent?
és pénzért cserélnék ki a digitizert?
Üdv!Megszálltak az idegenek?És nem tudod mit tegyél???--->Küldd a "NO UFO" szót a 1783-ra!
-
kali
legenda
válasz xxxthrief #8061 üzenetére
24 hónap gyártói garancia adott, de a második 12 hónap korlátozott, csak magára a telefonra vonatkozik, a tartozékokra nem!
a betört kijelző - mint külső behatás útján keletkezett fizikai sérülés - nem tartozik bele a garanciális javítás körébe, csak pénz ellenében javítják![ Szerkesztve ]
-
HartgeH3-2.8
addikt
Sziasztok!
Garanciás ügyben kérdeznék. Van egy termékem amit garanciáztattam egy számtech boltban. Durván 1 hete megy a dolog és több esetben kellett nekem hívnom az üzletet mivel ígéretük ellenére nem hívtak vissza, hogy mi a helyzet. Nagy nehezen kiszedtem belőlük annyit, hogy pénzt vissza nem adnak levásárolhatom. (Pedig úgy tudom jogom lenne hozzá). Olyan érzésem van le akarják rázni az embert és sac/kb időszakot adnak meg, hogy ő szerintük mikor várható eredmény. Egy másik terméket kértem a régi típus helyett, de nagyon nem korrekt módon jártak eddig el velem úgy érzem.
Elsőre amikor bent voltam 1-1,5 hetet mondtak szóban az átvételi szerviz lapon persze 2 hetes időtartam szerepelt. Ez még nem is lenne gond ha első hét után nem mondanák azt hogy , hát bizony ez plussz egy hét lesz még kb. Tehát simán kitolják a 2 hetes időszakot....Fogyasztóvédelemhez gondolom csak később érdemes menni, de ha úgy érzem nem korrekt módon járnak el velem tojnak vissza hívni, fals válaszokat adnak, mit tudok tenni?
Esetleg ötlet?
Az OFF topikban OFF, az ON by LaciCRM
-
Turbolada II
őstag
válasz HartgeH3-2.8 #8064 üzenetére
Első körben a vásárlók könyvét javasolom.
"A szabadság az, ha szabadságunkban áll kimondani, hogy kettő meg kettő négy (kivéve Prohardver :D). Ha ezt megtehetjük, minden egyéb magától következik." 1984 "Magyar" Telekom, ja nem csak sima.
-
bullseye
addikt
válasz HartgeH3-2.8 #8064 üzenetére
Olyan nincs, hogy levásárolhatod...
Javítás, csere ugyanolyan termékre, leértékelés, pénz vissza. Ennyi a hivatalos lehetőség. Minden ezen felül csak akkor megy, ha bele egyezel.'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
HartgeH3-2.8
addikt
Köszönöm szépen a válaszokat!
Az OFF topikban OFF, az ON by LaciCRM
-
Thunder82
aktív tag
Nekem is lenne 1 kérdésem, 1 évvel ezelőtt vettem az egerem és az egérpadom és szétkoptatták egymást. Beadtam gariba de visszaküldték h evvel ők nem tudnak mit kezdeni,forduljak- e fogyasztóvédelemhez mert a garancia még él de az egér és a pad használhatatlan, és rendeltetésszerűen volt haználva!!!!??????
- [HNT] - ::Hungarian National Team:: # tHUNderKILLLER # tHUNderKILL3R
-
pigsty
aktív tag
Bementem személyesen, azt mondták, a nagyker foglalkozik szervizzel, elvileg kicserélik (érvényes a gari), de várakoztatja őket a nagyker. Mondták, van ami 2 hét, más 5. Lehet ez, ennyire elnyúlik? Lassan 6 hete van a nagykernél.
Jobb ma egy veréb, mint holnap egy véreb.
-
ANDROID???
addikt
Üdv. Mindenkinek!
A történetem a következő, a T mobilnál vettem egy telt Alcatel.
A kijelző pixelhibás volt leadtam szervizbe úgy a készülék 3 hónapos lehetett elküldték a T-től a Telemaxhoz (Budaörs) szervizelni onnan a telefon 3 hét elteltével érkezett vissza (a 15 napon belül amire törekedniük kell benne volt aug 20 a 3 hétben), elmentem a telefonomért amire vártam 1 órát nem sikerült átvennem mert nem volt már rá több időm hogy várjak, másnap elmentem érte kivártam az időmet és az átvételkor láttam, hogy a telefon sérült pedig én karcmentesen adtam le a telefont (a szerviz vagy a T szállításnál vagy nem tudom összeb@szta...).Vissza lett küldve a telefonom a Telemaxhoz ahonnan újabb 8 nap elteltével visszaérkezett, a kijelző alatt szemcsékkel és mozgó kijelzővel ezt pár nap elteltével vettem észre, mert ugye már örültem hogy 1 hó után végre a kezemben van a telefonom. Visszamentem pár nappal később és próbáltam kérni a cserét, mondván hogy nem vagyok hajlandó a szerviz hanyagsága miatt több napot vagy akár két hetet várni a telefonomra.
Azt mondták, hogy ők nem cserélhetik csak úgy majd ha a Telemax szerviz azt mondja, hogy cseréljék akkor ki lesz cserélve egyébként csak szervizeltethetnek...
Mondtam, hogy fogy.védelemhez fogok fordulni, mondták hogy csak magamat szívatom, mert ők a kötelezettségüket azzal hogy elküldik a Telemaxnak el is intézik, mert akár két hetente is elküldik ha akarom... Mondtam, hogy akkor ez így mehet a végtelenségig? Mondtam, hogy hívjon egy vezetőt, és majd ő majd intézi erre azt mondta, hogy felesleges, mert ugyanazt fogja ő is mondani...
Szóval én inkább leadtam, mert nem volt több időm ott tököni velük. Mondtam , hogy szeretném már inkább a cserét elérni, ls azt mondta, hogy vagy menjek ki a Telemaxhoz és beszéljem meg ott egy vezetővel, de nincs időm kimenni (oda-vissza kb 3 óra csak az út mert nem pesten lakom csak itt dolgozom) és a másik lehetőség hogy hívjam fel őket és beszéljem meg velük ezt telefonon, persze telefonszámom az nincs csak a honlapjukon feltüntetett, amit meg nem vesznek fel csak a telszámlámat növeli feleslegesen... Hogyan tudnék én egy orig készülékhez jutni, ami full garis akár 3 napon belül cserélhető is ha rossz, mit tegyek? 5letek?Köszönöm
-
sasa311
veterán
válasz ANDROID??? #8072 üzenetére
mert ők a kötelezettségüket azzal hogy elküldik a Telemaxnak el is intézik
Ez nem igaz. Neked SEMMI KÖZÖD ahhoz, hogy a T milyen alvállalkozóval szervízeltet. Neked van egy élő szerződésed a T-vel, csak ez számít. Az ő ügymenetük és ujjal mutogatásuk kutyát nem érdekel.
Írj a panaszkönyvbe, hivatalosan kérd a cserét arra hivatkozva, hogy a szervíz hanyagsága miatt értékcsökkent a készüléked!
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
asdf_
veterán
Olyan aprosagrol ugye mar ne is beszeljunk, hogy amikor jotallasi igennyel jelentkezel valahol, arrol kotelezoen a jogszabalyok altal eloirt jegyzokonyvet kell felvenni, amiben szerepel egy olyan rovat, hogy a fogyaszto altal ervenyesiteni kivant igeny. No, ide kellett volna belevesni a csere szocskat mindenkepp, mivel te azt kertel, aztan ha ok ezt nem kivanjak, akkor irasban maris lehet nyilatkozniuk az elutasitas okarol. Aztan ha jogi szkanderozasba merul az ugy, ezt a papirt lehet rogton lobogtatni, hogy ok egy adott esetben epp nem jogosan kivantak kibujni a csere ervenyesitese alol.
Ez a szerviztol fugg, hogy cserelhetunk-e, ez szimpla faszsag, ami ki van adva az ugyfelszolgalatosoknak gondolom, mert ha csereigazolas nelkul cserelnek, akkor az annyit jelent, hogy bebuktak egy telot, amiert fentebb -szinten gondolom- eloveszik oket. Te az eladoval allsz szerzodesben, jotallni feled o koteles, az egvilagon semmi kozod hozza, hogy ezt a szervizzel/nagykerrel ok ezt hogy zongorazzak le, az az o dolguk (es az o szerzodesuk). -
asdf_
veterán
válasz ANDROID??? #8075 üzenetére
Igenyed neked lehet, es azt kotelezoek felvezetni amit te mondasz. Mas kerdes, hogy nem teljesitik, de ettol a te eredeti igenyed, az, aminek a papiron is lennie kene: csere. Kovetkezo sor a kifogas rendezesenek modja, no oda irhatjak a sajat baromsagukat (jelen esetben: javitas).
-
ANDROID???
addikt
Írtam egy Mailt a Telemaxnak, hogy adjanak róla papírt, hogy a telefont cserélje a T mobi, nem tudom mit fogok a semmin kívül elérni vele, de bízom benne segítőkészek lesznek...
Persze azt is odaírtam, hogy a T-mobi dolgozó szerint a kijelző alatti szemcsék a szervizelés következménye...Ez a fogyasztói társadalom, nem nekünk kedvez, hanem a szolgáltatóknak...
Nehogy már jó legyen...[ Szerkesztve ]
-
ANDROID???
addikt
válasz ANDROID??? #8077 üzenetére
Közben most sikerült elérnem a Telemaxot , és ott egy segítőkész hölgy vette fel, akinek elmondtam mi a helyzet a telefonnal és hogy szeretném a cserét egy új készülékre, kérdezte, hogy azt a készüléket nekik kellene cserélni, mondtam neki, amit a T szervizes mondott, hogy majd ha ők jóváhagyják a cserét akkor a T ad egy új készüléket...
Hát kíváncsi vagyok az ügy végére, hogy mit sikerül ezzel elérni....
A remény utoljára..... -
dethroner
veterán
válasz ANDROID??? #8078 üzenetére
Ne hagyd magad szívatni és ugráltatni a magentás köcsögöknek. Ahogy itt már sokszor le lett írva, te kizárólag az eladóval állsz szerződésben, ne érdekeljen hogy ők kivel javíttatnak és mire hivatkoznak. Panaszkönyv, asztalcsapkodás, fogy. védelem, békéltető testület, végső esetben pedig bíróság.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
pigsty
aktív tag
válasz sasa311 #8071 üzenetére
tudom, vissza is olvashatnék, no de;
Mit csináljak, menjek vissza, verjem az asztalt, hogy adjanak új eszközt/térítsék vissza az összeget, vagy érdemes 1-2 hetet erre várni?Gondolkoztam már, iponnál veszek egy új alaplapot, még jó, hogy anno nem dobtam ki a régi konfigot, arról netezek.
Jobb ma egy veréb, mint holnap egy véreb.
-
Thunder82
aktív tag
neharimár de feltettem 1 fontos kérdést, legalább azt mondanátok h nem válaszoltok RÁÁÁÁ
- [HNT] - ::Hungarian National Team:: # tHUNderKILLLER # tHUNderKILL3R
-
Turbolada II
őstag
válasz sasa311 #8083 üzenetére
A cipő is a használattól megy szét akár két hónap alatt is. Cserélni kell akkor is ha elkopott.
"A szabadság az, ha szabadságunkban áll kimondani, hogy kettő meg kettő négy (kivéve Prohardver :D). Ha ezt megtehetjük, minden egyéb magától következik." 1984 "Magyar" Telekom, ja nem csak sima.
-
HartgeH3-2.8
addikt
Üdv mindenkinek! Külön pigsty kolléga!
Kb ugyan ebben vagyok mint te egy eszközöm szept.13 óta van gariban nem mondom meg micsoda és azt sem melyik bolt (még). Ha elfogy a türelmem meg fogom nevezni nem érdekel. Következő hét hétfőn mondták hívjam őket, természetesen semmi haladás nem is értem minek kértek ilyet eleve amikor ez még totál az elején volt. Most lesz szept.27én kettő hete , hogy bevittem az eszközöm a boltba. Kaptam egy szerviz lapot amin teljesítés dátuma ez a bizonyos 27. (Érdekes szóban azt mondták ez 1 / 1,5 hét alatt rendeződik) persze nem hittem el nem vagyok naív hülyegyerek, de lassan kezd idegesítő lenni az egész. Elmondom miért. Állandóan nekem kellett hívni őket, email üzeneteket megkapják (rákérdeztem), de finoman szólva "nem válaszolnak rá". Ha kérem csörögjenek már vissza nem teszik meg (mivel egyezkedtünk még melyik termék stb). Meg pl nincs bent az a kolléga aki ezt intézi és ehhez hasonló fals lerázó szövegek. A főnökkel is beszéltem (személyesen voltam bent 100% ő az), de válasza az volt a szervizes kolléga mondja ki az áment. Ja értem....
Ez még rendben is volna hiszen gondolom az importőr vagy nagyker nem tudom ki az illetékes teszteli be ilyenkor az eszközt és mondja igen mehet az új csere stb.
Másik: "Pénzt vissza nem adunk" le tudod vásárolni. WTF ..?!
Miközben fogy.véd. felügyelőség egyértelműen azt mondta jár vissza a pénz ha a jogos garanciális igény fenn áll. Márpedig elég konkrétan áll!! Ezt legjobb barátom google és meg tudta erősíteni.Tehát pigsty kolléga: Menjünk verni az asztalt cirka két hét után és kérjük a vásárlók könyvét amit (kötelesek) hivatalos úton végig vinni vagy várjunk még keserves 1-2-3 vagy akármennyi hetet amíg kegyeskednek intézni valamit..?!
Nagyon kellene már az az eszköz, gondolom neked is!Olyan, hogy 5 meg 6 hét az egyenesen elfogadhatatlan!!
Igazából nem szeretnék ott jelenetet rendezni a boltban és tudom, hogy csak azért és elhúznák és kitolnák a lehető legtöbb időre ezt az egészet és vehetek magamnak saját pénzen másikat addig is.
Tudom, hogy ez lenne ezért várok még..vagy bizonytalankodom, de előbb utóbb az asztalra fogok csapni szerintem.Szerencsére számítógépes "karrierem" során nem sokszor kellett garanciáztatnom. Most belefutottam, elég szépen.
[ Szerkesztve ]
Az OFF topikban OFF, az ON by LaciCRM
-
HartgeH3-2.8
addikt
válasz dethroner #8079 üzenetére
"Panaszkönyv, asztalcsapkodás, fogy. védelem, békéltető testület, végső esetben pedig bíróság."
Ez pl rendben is van, de fogy.védelem nem fog odajönni kézen fogva velem a boltban jelvényt mutogatva ez a gond. Ők is javasolnak , tanácsot adnak. Konkréten egyedileg nem járnak el minden problémás esetben. Talán panaszt lehet benyújtani vagy fene tudja..
Az OFF topikban OFF, az ON by LaciCRM
-
pigsty
aktív tag
válasz HartgeH3-2.8 #8085 üzenetére
nekem se írtak mailra vissza, szerintem az ilyen wc szoba nagyságú zug vállakozásoknak alig van tőkéjük cserére, gondolom nagyker se direkt akadt el a garival, persze mindez miért érdekeljen engem,mint vásárló, de ehh.... el akartam kerülni az ilyen vadkeleti dolgokat.
kösz a pü-t, jővő héten bemegyek megint hozzájuk, kicsit határozottabban....
Jobb ma egy veréb, mint holnap egy véreb.
-
HartgeH3-2.8
addikt
Ha jól olvastalak 6 hete van bent a forgalmazónál. Szerintem ilyen nincs. Én olvasgattam és a jog szerint (törekednie kell a boltnak a 2 hetes időtartamhoz)
Nálad egyértelműen ez már háromszoros, jogosan háborodsz fel.
Ha nem intézkednek én azt mondom ahogy a többiek is írták (vásárlók könyve) , de számolj az esetleges plussz idővel és kellemetlenségekkel ha belevágsz.Az én esetemben most ezen a héten telik le a (2 hetes limit) talán az én asztal csapkodásom még korai lehet.
Egy biztos nem szabad annyiban hagyni és várni "majd biztos szólnak", francot. Rágni kell a fülét ezeknek. Kérdés mennyire éri meg, hogy az ember csak idegesíti magát vele.Ha bármi fejlemény van kérlek írd meg.
Köszönöm előre is!
Az OFF topikban OFF, az ON by LaciCRM
-
sasa311
veterán
válasz HartgeH3-2.8 #8088 üzenetére
15 napra kell törekedni ami barátok között is 3 hét - mert hétvége ugye nem munkanap.
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
HartgeH3-2.8
addikt
válasz sasa311 #8089 üzenetére
Igen sajnos igazad van.
Akkor veszek egy nagy levegőt és relaxálok még ezen a héten. Jövő hét péntekkel számolva az már 17 nap. Addig lesz időm átgondolni mit írjak a könyvbe ha addig nem történik változás.
Szerk: Egy apró megjegyzés (A szervizlapon amit kaptam tőlük, hogy átvették milyen termék stb stb azon egy bevételi dátum és egy teljesítés dátum is szerepel ami Szept.27.
Tehát kvázi ők a két hetes időtartamon belül vállalták a probléma megoldását, ez papíron feketén fehéren szerepel.
[ Szerkesztve ]
Az OFF topikban OFF, az ON by LaciCRM
-
HartgeH3-2.8
addikt
Sem kicserélés, sem elállás esetén nem vagyunk kötelesek a terméknek azt az értékcsökkenését megtéríteni, amely a rendeltetésszerű használat következménye.
Nem vagyunk kötelesek elfogadni azt sem, ha az eladó a termék árának levásárlását ajánlja fel, mivel ilyen szavatossági igényt nem ismernek a vonatkozó jogszabályok.
A kijavítást vagy kicserélést a fogyasztónak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül kell elvégezni. Az eladónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.
Amennyiben az eladó a termék kijavítását megfelelő határidőre nem vállalja, vagy nem végzi el, a hibát az eladó költségére magunk is kijavíthatjuk vagy mással kijavíttathatjuk.
Az OFF topikban OFF, az ON by LaciCRM
-
dethroner
veterán
válasz HartgeH3-2.8 #8086 üzenetére
Nem fog kézenfogva veled menni az üzletbe a fogy.védelem, ez igaz. De amennyiben szavatossági igényed van, kötelező jegyzőkönyvet felvenni, megjelölni a szavatossági igényed és azt hogy ők ezt elismerik vagy elutasítják. Ha abban neked nem tetsző dolgot írnak, azzal mehetsz fogyasztóvédőkhöz, ahogy én is tettem a hervis elleni ügyemben.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
HartgeH3-2.8
addikt
válasz dethroner #8092 üzenetére
Azon gondolkozom elsőre írok nekik egy keményebb levelet, aztán bemegyek és ahogy te is írtad hivatalos panaszt teszek.
Igazából engem hiányosan és félrevezetően tájékoztattak már ha ezt annak lehet nevezni.Állandóan saját költségen kellett őket hívnom és ígéretük ellenére sem hívtak vissza, hogy legalább tudjam mi a helyzet. Egyszerűen nem hajlandóak elárulni hol tart jelenleg a hibás egység megnézték e nem nézték. Az egyik alkalmazott meg azt mondta pénzt vissza nem adunk csak levásárolni lehet. Ez totálisan ellenkezik a jogszabállyal.Teljesen lesz@ák az ügyfelet egy az egyben. Ha vége az ügynek meg fogom nevezni a céget.
Köszönöm a segítséget!
[ Szerkesztve ]
Az OFF topikban OFF, az ON by LaciCRM
-
dethroner
veterán
válasz HartgeH3-2.8 #8093 üzenetére
8. munkanapja, összességében 12 napja van ügyintézés alatt a cuccod, mit vergődsz? Ha most nekiállsz bármit írogatni, a fogyvédelem is csak körberöhög
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
Turbolada II
őstag
válasz dethroner #8094 üzenetére
Ja. Én 3 hétig egy mail-t sem írtam, ha garanciális ügyintézésről volt szó.
"A szabadság az, ha szabadságunkban áll kimondani, hogy kettő meg kettő négy (kivéve Prohardver :D). Ha ezt megtehetjük, minden egyéb magától következik." 1984 "Magyar" Telekom, ja nem csak sima.
-
HartgeH3-2.8
addikt
válasz dethroner #8094 üzenetére
Ott vagyunk már ott vagyunk már?
Amúgy jogos igen
Azért idegességembe +fogalmaztam előre a panaszlevet márDe ha sem ezen sem a következő héten nem lesz változás akkor már kezdhetek kicsit jogosan is ideges lenni. Ettől független a bolt tényleg egy "laza vagyok leszarlak feelinget követ" ami már probléma bármennyi napról is legyen szó.
Az OFF topikban OFF, az ON by LaciCRM
-
C64
őstag
Sziasztok!
Egy olyan kérdésem lenne, mi szerint adott egy alaplap, mely tönkrement és gariba visszakerül az eladó céghez. Csere helyett lehetséges-e levásárolni valami másra az alaplap árát? Gondolom lehetséges, nem is ezen van a lényeg, hanem milyen árat lehet levásárolni? A vásárlási árat (86e) vagy az alaplap jelenlegi árát lehet törvényesen levásárolni, ami most 57e ft?
Yᵒᵘ Oᶰˡʸ Lᶤᵛᵉ Oᶰᶜᵉ
-
HartgeH3-2.8
addikt
Pontosan azt az összeget amennyiért vetted a bizonyos lapot (amennyiben úgy döntesz és nem a pénzt kéred) továbbá olyat, hogy "amortizációs" költség szigorúan utasíts el ha le akarják vonni ugyanis rendeltetésnek megfelelő használat során jött a hiba. (Gondolom úgy jött).
Nekem volt hasonló ügyem onnan tudom ennyire pontosan. Igaz nem alaplap volt,de teljesen mindegy.
[ Szerkesztve ]
Az OFF topikban OFF, az ON by LaciCRM
-
asdf_
veterán
Javitas, csere, penz vissza. Ez a sorrend, ha az elsot nem tudjak teljesiteni, csak akkor ugrunk a kovetkezore. Ergo nem te iranyitod, mi tortenik, hanem az, hogy az elado a fentiekbol mit tud elkovetni. Ok persze ettol elterhetnek, de egy bazidraga alaplapnal szerintem tuti nem fognak, az megy vissza a gyartohoz, megjavitjak es visszakapod (vagy kuldenek valamit helyette).
Visszaadni elvileg a vasarlasi osszeget kell, gyakorlatilag azonban az eladok el szoktak felejteni kozolni, hogy a 3 eves gari az alaplapra az 1 ev kotelezo, a magyar jogszabalyok szerinti jotallas, + 2 ev korlatozott, a gyarto feltetelei es szabalyrendszere alapjan. Es a +2 evben biza nem fogsz bekerulesi osszeget visszakapni, hanem javitott, cserelt vagy valami saccperkb hasonlo alaplapot kuld vissza a gyarto, a kicsereltre nem indul ujra a gari, hanem az eredeti vasarlas +3 evvel vege van a tortenetnek meg hasonlo nyalanksagok. Az, hogy ez esetleg uj informacio most neked, ezt a bolton verd le.[ Szerkesztve ]
-
C64
őstag
8 hónapos az alaplap tehát még 1 éven belül vagyok. Engem leginkább az érdekelne, hogy ha tudják cserélni a lapot egy ugyanolyanra akkor elállhatok-e tőle és kérhetem-e helyette a pénzvisszát vagy a teljes vételár levásárlását valami másra? (a jogszabályok szerint?!)
Yᵒᵘ Oᶰˡʸ Lᶤᵛᵉ Oᶰᶜᵉ
Új hozzászólás Aktív témák
- Új, bontatlan Samsung S24+ 256 GB black
- Dell Latitude E7270, 12,5" HD Kijelző, i5-6300U CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, W10, Számla, Garancia
- Amazfit I T-REX 2 I GTS 3 I GTR 3 I GTR 3 Pro
- Új Latitude 7440 2-in-1, FHD+ IPS kihajtható érintő, i7-1365U, 32GB DDR5, 512GB NVMe, IR kamera, gar
- Beszámítás! GB H610M i5 13400F 32GB DDR4 1TB SSD RTX 3070Ti 8GB MONTECH AIR 1000 Lite Corsair 650W