- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- Egy kabaré volt az Edge 50 család belgrádi bemutatója
- Vodafone mobilszolgáltatások
- MIUI / HyperOS topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Fotók, videók mobillal
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
Hirdetés
-
Sony Xperia bemutató lesz május 17-én
ma Különleges Xperia eseményt tart a Sony Tokióban, száz résztvevőt invitálnak.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Analóg kapcsolós klaviatúrák triója a Razer fémjelzésével
ph A Huntsman széria harmadik nemzedékét háromféle formátumban vihetjük haza.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
bullseye
addikt
Ha nem akarsz évekig pereskedni, akkor szerintem csak a notesz ára jár vissza, ha mást nem fogadsz el cserére. Végtére is a garancia kiterjesztés még működik de lehet, hoyg ezzel mellélövök erően...
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
sasa311
veterán
SEMMIT nem vagy köteles elfogadni, csakis az ugyan olyan új terméket.
Minden más alku tárgya.
Ha nem tudtok megegyezni akkor a SZÁMLÁN SZEREPLŐ eredeti vételár jár vissza. Ninics használt ár, nincs utolsó listaár se semmi egyéb.Olyan paraszt cégtől aki helyből trükközni próbál ilyen sunyin én biztos visszakérném a vételárat és vennék máshol cuccot. Mert ha most sunyulnak a garanciával akkor máskor is fognak.
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
zeg
senior tag
válasz Ace Ventura #7100 üzenetére
Anno a Szegedibe vittem be döglött TP-Link routert, az eladó közölte hogy nekem kellene futárszolgálattal Pestre küldenem, mert hogy ők nem foglalkoznak vele. Karácsony után voltunk, és előttem egy apuka vitte vissza a használhatatlan mp3 lejátszót, hiába verte az asztalt(pedig szép nagy darab volt az apuka), vitték neki a panaszkönyvet, és az eladó faarccal mondta a fogyvédelem telefonszámát...azóta csak usb kábelt vettem ettől a balkáni mentalitású gané cégtől.
Anno a MediaMarkt-ban vettem egy logitech hanyattegeret, melyben a golyó néha mintha megakadt volna. Kipróbálta az eladó, neki nem jött elő a hiba, de azonnal cserélte. Vettem egy Sony B kategóriás lejátszót ugyanitt, de nem tetszett a hangja. Másnap visszavittem azzal, hogy jobbat keresek, beszámítással próba nélkül azonnal vehettem számomra megfelelőbb készüléket. Lehet hogy brutális a felára a 'hülyenemvagyoknak', de eddig ez az egyetlen üzlet, ahol nem sz@rnak a fejemre.3dfx cuccokat keresek megvételre
-
Fehércápa
aktív tag
válasz Ace Ventura #7100 üzenetére
Sajnos nálunk olyan, hogy fogyasztóvédelem, nem létezik ! Nekem tök egyértelmű esetekben sem segítettek. A tiéd pedig macerás, mert lássuk be, ők csak annyit látnak,hogy átvetted és most sérült... Ne magstokból induljk ki, hanem,hogy hány olyan van aki valóban átbaszarintaná őket, ha így visszavennék. Tudod mi a baj? Hogy mindenhol máshol is ez megy... Mindenhol csak a lehúzás, az átvetés, a rádsózás, majd még nekil áll följebb...
-
BxL
csendes tag
üdv,
belefutottam egy pixelhibás cseremonitorba, 1 db pixel zölden világít. Bekapcsológomb-hiba és háttérvilágítás-hiba miatt cserélték garanciában. A szervíz azt mondja, hogy új a készülék, náluk be se kapcsolta senki, nem érdekli őket a dolog, mert 1 rossz pixel nem hiba.
(az előző készüléken nem volt pixelhiba)Van bármi esélyem 'ellenük' ?
ha tudtok segíteni, ezer köszönet.
BxL||
-
vargaaa92
csendes tag
Üdv lenne egy kérdésem.. Ha használtan veszek vmit, amire még van papíros garancia. De annak csak a fény,ásolatát kapom meg az hiteles? Illetve ha vissza viszem, nem fognak elküldeni azzal az indokkal, hogy ez fénymásolt, vagy ilyesmi?
-
Seprioth
csendes tag
Sziasztok!
Media Márk ba vettem anno egy monitort ami hibás lett(már ugyan úgy táp hibával 2 volt javítva) 17 napja van már szervizbe és semmi hír ilyen kor elméletileg kérhetném a cserét?Mert úgy tudom hogy javítás és csere között választhatók és 15 nap után egyik jogomról a másikra átérhetek.
Ha igen és a vevőszolgálatos nem akarja cserélni és beírok a vásárlok könyvébe lesz eredménye ? Előre is köszi a infókat ! -
nikooolett
újonc
sziasztok.
2011. november 19-én vettem egy csizmát egy kínai áruházban. A csizma tönkrement a bal lábán levált a talpa egy kis részen, a jobbnál meg a cipzár szakadt szét..visszavittem 2012.01.12-én felküldték Pestre mondták, hogy már nem lehet javítani vásároljam le az árát..mivel nem találtam semmi olyan csizmát ami megfelelő lenne így közölték, hogy vásároljam le vagy pulóverre vagy nadrágra, vagy amire akarom de nem adják vissza a pénzt..megtehetik ezt? Kötelezhetnek engem arra, hogy olyan dolgot vásároljak meg csak, hogy ne vesszen el a pénzem amit amúgy nem vennék meg? 1hónapot adtak..
Köszönöm előre is a válaszokat! -
sasa311
veterán
válasz nikooolett #7123 üzenetére
nem
nemEs mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
Topikgazda
Van aki mostanában garanciáztatott WD vinyót és már megjött a cseretermék? Mert én már több mint másfél hónapja adtam be az enyémet, többször érdeklődtem a boltnál, ahol vettem, és mindig azzal ráznak re, hogy még nem érkezett meg...
-
bullseye
addikt
úgy tűnik akad valami alapja: http://www.nfh.hu/hasznos/szavatossag/szav_jogok/jogok_tartalma.html
"4. A Ptk. 306/A. §-a alapján a vásárló jogosult az eredetileg választott szavatossági jog helyett utóbb másikkal fellépni – pl. először kijavítást, majd annak sikertelensége esetén vételár-visszatérítést kérni. Amennyiben az áttérés indokolt volt, illetőleg arra a kereskedő magatartása miatt került sor (pl. nem készült el a javítással a vállalt határidőre), akkor a vevő nem köteles a kereskedőnek az áttéréssel okozott kárt megtéríteni. Egyéb esetekben azonban a fogyasztó köteles az áttéréssel okozott kárt megtéríteni." NFV vagy mifene oldaláról
persze ott van a törekedés a 15 napra, meg hogy a kereskedő alapból megtagadhatja a cserét az aránytalan többletköltség miatt (3 napon túl)
Viszont a vásárlónak...
b) ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs joga, vagy ha a kötelezett a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének a (2) bekezdésben írt feltételekkel nem tud eleget tenni - választása szerint - megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
(2) A kijavítást vagy kicserélést - a dolog tulajdonságaira és a jogosult által elvárható rendeltetésére figyelemmel - megfelelő határidőn belül, a jogosultnak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül kell elvégezni.'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
bullseye
addikt
-
zeg
senior tag
válasz Superhun #7125 üzenetére
2011 november elején küldte ki a kereskedő barátom a 3 nap után döglött WD green vinyómat pakkban többi halottal a WD-hez valahova külföldre(fene sem emlékszik melyik országba), és dec 22 körül ért vissza a cseredarab csomag üzletbe. Ha a nagyker intézi, a kiskereskedőm szerint még több idő lett volna.
Lehetséges hogy téged nem a kisker szívat. A seagate kábé 2 héttel hamarabb küldte a cseredarabot, valamikor december elején.[ Szerkesztve ]
3dfx cuccokat keresek megvételre
-
fogas18
újonc
December közepén bedöglött a garis western digital 1Tb-s winyóm amit le is adtam 21-én a boltba ahol vettem. Most értesítettek h nem lehet javítani és visszafizetik a vételárat, viszont az eszköz ára több mint 10000ft felment. Megtehetik azt hogy nem kicserélik ugyanolyanra ( szerintem kituják) hanem visszafizetik a vételárat ? Mert így én készhez kapok majd 15100ft-ot az ugyanolyan új winyó meg 29000ft. Köszi a segítséget.
-
bullseye
addikt
válasz fogas18 #7131 üzenetére
Ez így törvényes. Általában a vevőnek jó, csak a HDD árak miatt most így alakult. Ha mondjuk tényleg tudnák cserélni,d e nem hajlandóak, akkor két dolgot tehetsz
1, soha többet nem vásárolsz ott
2, reménykedsz, hogy valami más náluk garanciás cucc is elromlik, ami jó drága volt, de mostanra filléres - és akkor majd Te nem fogadod el a csereajánlatokat... (ennek előmozdítását viszont senkinek nem ajánlom, mert legtöbb esetben kiderül, és az illető örülhet, ha csak a cuccot bukja el)'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
luciferc
őstag
válasz bullseye #7133 üzenetére
A vevő választása szerint kijavítást vagy kicserélést kérhet. Pénzt csak akkor lehet visszaadni (mivel ez a szerződéstől való elállás), ha sem javítani, sem cserélni nem lehet. Ha pénzt akar visszaadni, de vélelmezhető, hogy tudná cserélni is, akkor ragaszkodni kell a cseréhez. Ha nem cseréli, akkor jegyzőkönyv, fogyvéd. Szóval ha gyanús, hogy az ár miatt nem cserélnek, akkor tessék küzdeni kicsit.
-
bullseye
addikt
válasz luciferc #7134 üzenetére
Emlékeim szerint joga van megtagadni a cserét. Általában nem szokták persze, sőt, mást is ajánlanak, ha nincs cseremodell, mert úgy kevesebbet vesztenek a dolgon, de a HDD piac most kifordult, és van aki ezzel örömmel visszaél. (Mint ahogy van, akinek évente hibásodik meg a 100e-s VGA-ja, hogy újra cserélhesse.) + tényleg nem nagyok a készletek. Persze ha közben árulja ugyanazt, amit nem cserél, tényleg érdemes beírni a könyvbe, de hatása nem nagyon lesz.
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
Jofi81
őstag
Vettem az Intersparban egy autórádiót, ami időközben elromlott. Mivel még garanciás, visszavittem az üzletbe, ott azonban elküldtek azzal, hogy nekem kell kapcsolatba lépnem a szervizzel. A jótállási jegyen viszont ez áll: "A fogyaztási cikk meghibásodása esetén a fogyasztó - választása szerint - a garanciális igényét a vásárlás helyén vagy a kijelölt szervizben érvényesítheti." Jogosan küldtek el, vagy vigyem vissza újra?
-
<Mateus>
tag
Olyan kérdésem lenne, hogy a srácnak csak egy kézzel irt számlája van a laptoprol, és azt mondja h van egy telefonszám felhivom öket, kijönnek házhoz ha valami baj van! ez igy franko müködik?
-
Ariadne
őstag
Nem küldtek el jogosan, oda mindig viheted, ahol vetted, hivatalosan ilyenkor nekik kellene a szervizzel intézni a dolgot. Akárhogy is van, végül az üzlet felel azért, hogy teljesülnek-e a jótállás alapján elvégzendő dolgok. Más kérdés, hogy interspar vs. autórádió esetében lehet tényleg gyorsabb neked, ha a szervizbe viszed...
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
artiny
őstag
Rendeltem notit,a webshop oldalan es a telefonban is ugy mondtak,hogy maga a Lenovo /egy servis biztos aki kapcsolatban van a Lenovoval//aszem gyartoi garancia/ jön ki és visszi el a gepet ha valmi gubanc van.
1.) CSomagkuldo hozza ki,mire kell figyelnem majd amikor atveszem hogy ervenyes garanciam legyen,miket kell ellenoriznem?
2.) Mielot aláírnám az atvetelt megszoktak engedni h kibontsam es megnezem vagy...a grancia level benne szok lenni a dobzban? -
stol
addikt
válasz bullseye #7135 üzenetére
A nyagykerek élnek vissza evvel, akik AZONNAL jóváírnak, nem pedig cserélnek, beszállítónak küldenek tovább...
Ha a nagyker jóváír csere helyett én pedig polcról cserélek, akkor buktam egy heti munkabért rosszabb esetben.
Te képes lennél a családod elől elvenni a betevőt, hogy cserélhess 2 vinyót azért, hogy fasza gyerek legyél a végfelhasználó előtt?
[ Szerkesztve ]
-
bullseye
addikt
Hát, ha a családom betevője számít, akkor elvágom a torkát, elveszem a pénzét, eladom a ruháit a vaterán... gondolom ezt akartad hallani - de erre ott a boltos memoár szaktopik.
Nyilván a nagyker köti meg a kezed, hogy a HDD árát most kipengesd, hogy épp dupla annyi az új cucc – a 2 éve 150 ezerért vett VGA esetén viszont bármit bevállalj, csak fizetni ne kelljen. A nagykert meg valószínűleg a disztribútor kényszeríti. Őt meg az anyacég. (Meg a gazdasági helyzet. Meg a politikusok.) Tiszta mázli, hogy ennyi ember épp, csak eltartja a családját a számtechből (meg, hogy vasárnap zárva tart) a hihetetlen terror és elnyomás ellenére - de attól még a felhasználónak továbbra sem javul meg a szétfüstölt cucca.
Amúgy jó, hogy pont engem találsz meg a demagógiáddal, aki ált. megegyezés, meg békés rendezés párti.
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
Ace Ventura
addikt
Sziasztok!
Újra itt.Most sajnos telefon gondom van.
Tegnap hoztam haza szervízből a Nokia C5-00 telómat.Azzal a hibával vittem be, hogy beszélgetés közben sípol.Nagyon magas frekvencián.Nekem nagyon zavaró, és akinek megmutattam azok is mondták, hogy borzalmas idegesítő.Mintha valami tekercs rakoncátlankodna.
Sajnos ugyanúgy kaptam vissza
Ilyenkor mi a teendő?Megint vissza 2 hétre szervízbe?Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej