Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • masterful87

    senior tag

    Hali!
    Rákerestem a gondomra, és talán a válasz is megvan: ha neten rendelek, és futár hozza ki, de szépséghibás a hangszer, élhetek a 8 napos elellás jogával, de ekkor engem terhel a visszaszállítás költsége?
    Vagy hivatkozhatok szavatosságra?
    Vagy mit tehetnék, hogy a lakkhibás gitáromat ingyen kicseréljék egy hibátlanra? :(((

  • masterful87

    senior tag

    Üdv!

    Adott egy Ferguson D-890 HX DVD-lejátszó, tavaly májusban vettem, idén februárban nem akart bekapcsolni, leadtam szervízbe, pontosan !!!1!!! hónap után jött az értesítés, hogy táphibás, és kapok egy újat!
    Azóta jó ha 20 filmet megnéztem rajta, és most az a baja, hogy semmilyen lemezt nem hajlandó beolvasni, eredetit se, mindig csak NO disc!

    Még egyszer egy hónapot nincsen kedvem várni, és ezek után a bizalmam is nulla a gyártó felé, így inkább megszabadulnék tőle, amíg lehet, mielőtt még a pénzem bánja!

    A kérdésem az, hogy van-e lehetőségem arra, hogy a vételárat kérjem vissza, és felejtsük el egymást?

    (azt tudom, ha nem képesek ugyanolyan terméket adni, akkor élhetek ezzel a lehetőséggel, de itt sajnos tudnak adni ugyanilyen hulladékot... talán a javítási idő hossza miatt kérhetném vissza a pénzemet? nem ismerem a jogszabályokat, de pofátlanul hosszúnak tartom az egy hónapos javítási időt)

  • masterful87

    senior tag

    válasz Josi #7709 üzenetére

    Már először is rosszul írtam, természetesen a boltba vittem vissza!

    Mellesleg a Digital Planetben vettem, ami nem tudom mióta, de megszűnt! A kelenföldi pályaudvaron már valamilyen más számtech bolt van, de az alkalmazottak között volt ismerős arc.
    Ugyanakkor a DP-nek és a Notebookzone-nak közös a tulaja, telefonon mondták, hogy a Vahor utca 6-ba mehetek. Ott elpanaszoltam, hogy ez már csak két hónapot bírt, és megint egy hónapot várhatok rá, nem lehetne inkább pénzt vissza, vagy akár levásárolni?! Hátra ment megkérdezte a nagykutyát, de sajnos nem engedte a boltot. Megemlítette azt is, hogy ők is tovább adják a disztribútornak, és ha ők tudnak cserét adni, akkor azt kapok...

    Talán ha már a kezembe lesz az új, felvetem hogy van egy eladó, zsír új készülékem, én meg választanék valami mást. :DDD

    Köszöntem a segítségeket!

  • masterful87

    senior tag

    Hali!

    Tönkrement a DVD lejátszóm, garis volt, egy hónap után még semmi hír róla, aztán kábé 5 hét után felhívtak, hogy új készüléket fogok kapni. Ez volt 3 hete, de csak holnap tudom végre átvenni. Kérdésem:
    A holnapi naptól kell hogy induljon az 1 év garancia, vagy amint megjött az új készülék, akkortól indult?

    Tudom, hogy önhibámból állt a boltban 3 hetet, de azért nem szeretném ha ezt a garancia idő megsínylené. :)

  • masterful87

    senior tag

    válasz masterful87 #7930 üzenetére

    A cserekészüléket a mai nappal átvettem, ez szerepel a garipapíron is, így még csak szólnom se kellett, hogy miért nem mától kezdődik az egy év, szóval örülök! :)

  • masterful87

    senior tag

    sziasztok!

    van egy Ferguson asztali DVD lejátszóm, most ment tönkre harmadszor!

    az első kábé 9-10 hónap után nem kapcsolt be, kiküldték Lengyelbe, egy hónap múlva jött a hír, hogy táphibát állapítottak meg, kapok egy újat, újra egy év gari
    a második gondolt egyet és elkezdte nem beolvasni a lemezeket, végül semmit se evett meg, megint Lengyel, megint egy hónap, megint egy új készülék, megint egy év gari (én már ekkor szerettem volna vissza kapni a pénzemet, mert nem tetszett, hogy az én pénzemmel szórakozunk, kapok új lejátszót, de ha egyszer majd egy év után döglik meg akkor így jártam)
    és most itt van nálam a harmadik csoda masina, aminek a képe először csak csíkos lett HDMI kimeneten, aztán néha zizis lett, vagy teljesen rózsaszín, majd elkezdte nem beolvasni a lemezeket, ezt még tetézte véletlenszerű lefagyásokkal is, most pedig már semmit se hajlandó lejátszani!

    adódik a kérdés: meddig játszhatják ezt velem??? 3 ugyanolyan hibás készülék, most kapnám a 4-iket, ez sztem abszurd, ugyanakkor minimum egy hónap az átfutási idő! mit tehetek, mihez van jogom?

  • masterful87

    senior tag

    válasz turbobusa #8035 üzenetére

    Hát én most nem szeretnék semmit vásárolni, persze ha nincsen semmilyen jogalapom arra hogy 3 hibás termék után felmondjam a kettőnk "szerződését", akkor még mindig a levásárlás lenne a legjobb és legetikusabb megoldás.
    De várok, hátha valahol le van írva fehéren-feketén, hogy ha valami selejtes, akkor azt nem sózzuk a fogyasztóra, addig játszva, míg a nyakamon marad, és a pénzemet is elbukom.

  • masterful87

    senior tag

    válasz masterful87 #8034 üzenetére

    Ma kértem telefonon tanácsot egyik fogyasztóvédelmi hivataltól, azt mondták első körben javításra vagy cserére van lehetőségem, ha a javítás túl költséges, vagy cserekészüléket nem tudnak biztosítani, akkor kérhetek árleszállítást vagy pénzt vissza!

    Az idő korlátról meg annyi van, hogy törekedni kell a 15 napra, de így hogy Lengyelbe kell kiküldeni, így még csak törekedniük se kell rá, mivel ez érthetően több időt vesz igénybe, mintha a szomszédos szervizbe kéne átdobniuk. :-\

    Azt tanácsolták hogy próbáljunk közös nevezőre jutni, ami mind két félnek előnyös, nem sok értelme van a fogyasztóvédelemmel fenyegetőzni, mivel ők is ismerik a szabályokat, egy ilyen asztalcsapkodás után meg lehet a levásárlást se ajánlják fel, és amúgy is csak pereskedni lehetne velük. :S
    Viszont lehet kérni a vásárlók könyvét, hogy nyoma legyen annak az igényünknek, hogy élni akartunk az elállás jogával, és kértük volna vissza a vételárat. Ez a későbbi pereskedéshez mindenképpen hasznos lehet, de lehet maga a gesztus is elég ahhoz, hogy engedékenyebbek legyenek. :P

    Szóval vagy várok pár hónapot, és akkor viszem el, bízva abban, hogy nem fognak találni több ilyen cserekészüléknek való hulladékot, vagy most elviszem, és jelzem hogy szívesen levásárolnám, a lényeg hogy többé ne lássam ezt a szutykot! ;]

    [ Szerkesztve ]

  • masterful87

    senior tag

    válasz bullseye #8051 üzenetére

    A bevett eljárás eddig az volt, hogy leadtam gariba, ők megadtak egy hónapot teljesítésre, aztán vártam. Ezalatt ők elküldték Lengyelországba a szervizbe, ott meg valószínűleg túl költségesnek találták a javítást, így jeleztek hogy inkább cseréljék ki.
    Az első készülék táphibás volt, a másodiknak a lemezlejátszója ment gallyra, és úgy néz ki a harmadik is így járt.
    Érdeklődtem, hogy más is járt már így, de azt mondták nem szokták visszahozni...

    Közben néztem az oldalukat is és még mindig árulják ezt a hulladékot, szóval nem megoldás hogy megvárom amikor már nem árulják. :D

  • masterful87

    senior tag

    Réges-régen egy messzi-messzi galaxisban.... JA NEM!

    2011.05.17-én vettem egy Ferguson 890-es dvd lejátszót a Digital Planetben.
    Az első garanciális csere 2012.03.23-án történt meg, a második 2012.08.10-én, a harmadik pedig ma, két hónapos "szervizelés" után!
    Mivel elzárkóztak mindenféle lehetőségtől, hogy megszabaduljak a 4-ik lejátszómtól, így akartam kérni egy tiszta gari papírt, hogy azzal eladhassam. Ekkor közölték, hogy hát erre már nincs garancia, így adta vissza a beszállító, hogy erre már nem él a garancia. Ekkor hátulról előjött még egy jó ember, aki egészen véletlenül képben volt, hogy a beszállító szerint el volt törve a CD-tálca, és csupán MÉLTÁNYOSSÁGBÓL cserélték ki, pedig vissza is adhatták volna úgy ahogy van, tehát sz@rul! (nem törtem el a tálcát, kezdetben képhibákat művelt HDMI-n, majd fagyogatott, végül már a tálca se nyílt ki)

    Mondtam, hogy ez így nem lesz jó, csak kéne az az 1 év gari, de azt mondták, hogy ők csak közvetítők a beszállító és köztem, meg különben is, ők csak átvették a nevet attól a bolttól, ahonnan vettem, és örülhetek hogy egyáltalán az RBnet intézi az ügyemet.

    Melegen ajánlották, hogy akkor Vatera, adjam el egy hét próbagarival. Lehet megpróbálom, habár még növesztek egy kis bőrt a képemre, mert ehhez az ügylethez jó vastag fog kelleni!
    Hiába próbáltam a fogyasztóvédelemmel fenyegetőzni, teljesen higgadtan nem vettek róla tudomást, és békésen közölték hogy ez van sajnos.
    A hab a tortán az volt, amikor elkezdtek engem okolni, hogy 13 ezer Ft-ért mégis mit vártam, miért nem vettem valami márkásat, vagy kétszer drágábbat! De könyörgöm, ez csak egy gagyi DVD lejátszó, HDMI csatival, meg USB-vel, aztán kész, még ez az ár is sok volt érte, nem hogy még több 10 ezerért vegyek ezer éves technikát!

    Így aztán elhoztam, gari nélkül, szomorúan, beletörődtem, hogy ez van, és beregelek Vaterára.

    Hol hibáztam? Mit tehettem volna? Nekik volt igazuk, vagy engem itt bizony becsaptak?

  • masterful87

    senior tag

    válasz asdf_ #9329 üzenetére

    Annyi adalék elég lesz a történethez, hogy konkrétan ugyanaz az ember adta el nekem a DVD lejátszót, mint akihez most vissza vittem? :D
    Még azt is megkockáztatnám, hogy a hátulról előjövő nagyon határozott emberke is ott dolgozott, amikor két éve megvettem ezt a csodát.

    A Digital Planet a Kelenföldi buszállomás melletti kis utcában működött, a NetAssist Kft. működtette a NotebookZone-nal, meg a PDAStore-ral együtt. A DP megszűnt, lett helyette egy BestMarkt nevű bolt. Az RBNet meg egy utcával odébb van, a CityTaxi központjában, és bizony ugyanazok dolgoznak ott!

    Pontosan azt mondta a fószer, hogy ők csak a nevet vették meg, panasszal a NetAssist-hoz forduljak, aminek a székhelye Tápiószelén van.
    Most az RBNet.hu Kft. üzemelteti a PDAStore-t, a NotebookZone-t és az RBNet-et.

    Na ezt fejtse meg valaki, de én is disznóságot gyanítottam a dologban már a kezdetek óta!

  • masterful87

    senior tag

    Tavaly november 27-én vettem a tatai Tescoban egy Doogee X5 készüléket, ami normál használat mellett egyik nap gondolt egyet és teljes egészében bemondta az unalmast, se kép, se hang, meghalt.
    Bevittem a vásárlás helyére január 26-án, és átvették javításra.
    Ma elkészült, a hölgy azt mondta, hogy nem tudták javítani, teljesen új készüléket kaptam, és a garancia változatlanul él a vásárlás időpontjától, mert nem tudnak új garanciapapírt adni hozzá.
    Közben az is eszembe jutott, hogy a leadáskor odaadtam a blokkot és a gyártói garanciapapírt is, vagyis most semmilyen papírom sincs hozzá.

    Mit tehetek ilyenkor? Én úgy tudtam hogy cserénél az átvételtől újra kezdődik a garancia?!

  • masterful87

    senior tag

    Sziasztok!

    A következő garanciális ügyben kérném a segítségeteket:

    Január 12-én vásároltunk egy Thermobaby Bébiételmelegítő és sterilizáló-t 12490Ft-ért az Elefáni Babadiszkont-ról interneten keresztül, házhozszállítással.
    Majd egy hónap múlva kipróbáltuk a készüléket, a leírása szerint jártunk el, töltöttünk bele vizet, de a gép csak hosszú-hosszú percek múltán kapcsolt ki magától (talán ~20-30 perc), és ennek az lett az eredménye, hogy a készülék háza is, és a búra is megolvadt. Nagy nehezen eltudtuk választani egymástól a két elemet, ekkor szembesültünk a károkkal, és az üstházon remekül látszottak a vízkő nyomok.
    Telefonon azonnal jeleztük a problémát, segítőkészek voltak, kérték, hogy küldjünk képeket a károkról és intézkednek.
    3 héttel később, március 5-én emailben érdeklődtünk, hogy áll az ügyünk.
    Március 8-án emailben kaptuk a választ, hogy elutasították a reklamációnkat, a "szakvéleményben" megállapították, hogy víz nélkül használtuk a készüléket.

    A vízköves üstházról, és a "szakvéleményről" csatolok képeket.

    Ez a story röviden, azóta nem hívtuk őket, nem írtunk nekik, fogyasztóvédelemhez nem fordultunk.
    Tőletek szeretnék tanácsot kérni, hogy mit tehetünk ebben a helyzetben?!

    Megtisztelő válaszaitokat előre is köszönöm. :R

  • masterful87

    senior tag

    válasz Lackooo84 #23038 üzenetére

    Megírtam nekik, hogy nem fogadom el a panaszom elutasítását, a vak is látja a képen a vízkőnyomokat, tehát kizárható a víz nélküli használat. Ugyanakkor kértem őket, hogy a törvényben előírt módon független szakértő vizsgálja ki a hibát, különben a békéltető testülethez fordulok.

    Na erre jött a válasz, hogy küldjem vissza a terméket, és akkor megvizsgálják, ez már haladás! :DDD

    Akkor a következő kérdés: jótállási igénynél kinek kell gondoskodnia a visszaszállításról, annak költségéről, ha ez egy internetes vásárlás volt?

  • masterful87

    senior tag

    válasz Semin #23047 üzenetére

    Hm, akkor a visszaszállítás módjára eddig 1-1 az állás. :))
    Azt hiszem az lesz a válaszom, hogy megadom milyen címre jöhet a futár az összecsomagolt, hibás gépért, aztán meglátjuk.

    Én pontosan nem tudom hogyan működnek ezek a szerkezetek, de valami olyasmire gondolok, ha elforralták a vizet, akkor szépen lekapcsolnak. Gondolom a hőfokszabályzó elér egy bizonyos szintet. A másik sterilizáló, amit helyette vettünk így tesz, remekül szuperál! Amikor a fűtőlapot már nem fedi teljesen a víz, lekapcsol.

    Viszont a meghibásodott gép alig akart kikapcsolni, csak fél óra után, de még akkor is volt benne víz rendesen. Itt biztosan elég volt a hűtés, nem melegedett túl a gép, csakhogy olyan sokáig volt magas hőfokon, hogy ez lett a veszte. A víz mennyisége a használati szerint lett megválasztva, úgyhogy egyáltalán nem érzem a felelősségünket.

Új hozzászólás Aktív témák