- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Yettel topik
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
Hirdetés
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
Premier előzetesen a Wrath: Aeon of Ruin konzolos változatai
gp A PC-s változat után a minap PlayStationre, Xbox-ra és Switch-re is elérhető lett a program.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Trava
tag
Sziasztok, lenne egy kérdésem.
Kiszeretném cseréltetni a neten megrendelt tv-t. (nagyobbra)
Mi a menete?
Oda állítok, hogy visszahoztam, nem ezt akartam, adják, küldjék vissza a pénzt? -
Mykl
tag
válasz hdanesz #8299 üzenetére
A legnagyobb hibát akkor követted el mikor a Vodafonnal szóba álltál.
Én már csak tudom mert 6éve Voda előfizető vagyok de ezek ellenére is az Iphon5 -ömet az Apple Storéban rendeltem.A problémádra viszont visszatérve.
1. Kérdés hogy a garanciális igényedet milyen indokkal utasították el! MErt ha elismerték azt hogy az nem a vásárlás utan keletkezett(vagy azt hogy nem zárják ki hogy gyárilag is sérült volt) akkor lehet esélyed a fogyasztóvédelemnél.(egyéb esetben nem fogod tudni bizonyítani hogy nem a kibontásnál ejtetted el)
2. Amikor el akartál állni a szerződéstől annak van-e nyoma? Mivel ha az ügyfélszolgálaton szóba történt csak akkor tagadni fog mindent.(egy ilyen ügybe csak írásba érdemes intézni mindent)
Ilyenkor már könnyű okosnak lenni de írásba kellet volna elküldeni neki a szerződéstől való ellállást!!!
És igazad van az átvétel esetén 8 napos az elállási idő! Az ügyfélszolgálaton HAZUDTAK neked!Mykl
(jogász)Jobb ma egy Alma, mint holnap egy sem!
-
asdf_
veterán
17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet a távollevők között kötött szerződésekről
4. §
(1) A fogyasztó a szerződéstől nyolc munkanapon belül indokolás nélkül elállhat.
(2) A fogyasztó az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette, szolgáltatás nyújtása esetében pedig, amikor a szerződést megkötötte, feltéve, hogy a gazdálkodó szervezet a 3. § szerinti tájékoztatási kötelezettségének eleget tett.
(3) Ha a gazdálkodó szervezet nem tesz eleget a 3. § szerinti tájékoztatási kötelezettségének, a fogyasztó az elállás jogát az áru átvételének napjától, szolgáltatás nyújtása esetében pedig a szerződés megkötésének napjától számított három hónapon belül gyakorolhatja.
(4) Ha a 3. § szerinti tájékoztatásra a (3) bekezdésben meghatározott három hónapon belül sor kerül, a fogyasztó számára az elállásra nyitva álló nyolc munkanapos határidő attól a naptól kezdődik, amikor a tájékoztatót kézhez kapta.
(5) A gazdálkodó szervezet köteles a fogyasztó által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni. A fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A fogyasztót ezenfelül egyéb költség nem terheli. A gazdálkodó szervezet azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. -
gofry
senior tag
válasz hdanesz #8299 üzenetére
Ismerős ez a story, mintha már lett volna pont egy ilyen a samsung topicban is. Az nem te voltál ?
Mondanám, hogy tanulság?
1) nem veszünk online módon ilyen értékű telefont szolgáltatótól hanem vesszük a fáradtságot és személyesen vesszük át a boltban.
2) Amennyiben nem független a telefon úgy nehézkes a helyzet, hiszen gyakorlatilag a voda mondja meg, hogy mit cserél és mit nem. Az APR-ban egy ilyen telefont gond nélkül cserélnek, ha független.
Olyan meg végképp nincs, hogy hivatalos apple szerviz. Magyarországon ilyen nem letézik. Vagy cserélik a telefont egy az egyben vagy nem. Ennyi.
Ugye itt az a probléma, hogy már nálad van a telefon sehogy nem lehet bizonyítani, hogy out of the box hibás volt, és a vodának erre van szüksége. A gyári apple telefonok esetén elismerték.
Na most egy kört talán megérne a fogyasztó védelemnél, hogy az APR-okban cserélik az ilyen telefonokat míg a voda nem hajlandó rá. Viszont ha a szerviz ahova küldték (még egyszer mondom ilyen nincs...nem javítják az iphone-t) független itthon akkreditált vizsgáló volt, sok mindent nem tehetsz..ők bizonyították az igazukat. -
asdf_
veterán
A Vodafone valoszinuleg ugyanugy jatssza ki a tavollevos szerzodeskotest, mint a Telenor, hogy amikor a futaruk kiviszi a keszuleket, az tulajdonkeppen egy kihelyezett ugyfelszolgalat, az elofizetoi szerzodest ott helyben kotod meg, a keszulek kedvezmenyes megvasarolasara meg ugye csak ezutan leszel jogosult, tehat lenyegeben a keszuleket ott helyben vetted, emiatt ez nem tavollevos szerzodes:
Telenor idezet:
A megrendelés nem kötelezi a megrendelőt semmilyen szerződéskötésre vagy a megrendelt termék átvételére. Megrendelő jogosult vásárlási szándékától minden jogkövetkezmény nélkül - akár a kiszállításkor a szerződés áttanulmányozását követően, indoklás nélkül elállni, illetőleg a szerződéskötést visszautasítani.A szerződéskötésre a megrendelésben megadott címen kerül sor. Nem jön létre szerződés, amennyiben nem kerül sor a termék átvételére, vagy az előfizetői szerződés aláírására.
Es akarhogy filozom rajta, ebbe jogilag nem biztos, hogy bele lehet kotni. Szoval naluk csak ugy lehetne nyolcnaposozni, ha semminemu szerzodeskotes nem tortenik, csak keszulekvasarlas. Olyat meg nem nagyon csinal naluk senki.
-
dethroner
veterán
válasz dethroner #8233 üzenetére
Véget ért a szandálos kálváriám. Békéltető testületes ajánlással bementem a hervisbe, ahol most egy másik emberrel kerültem szembe. Amikor mutattam neki a papírom, kérdezte hogy ez az a szandál amit meg kell javítaniuk? Mondom ez bizony Néhány nappal később jött az sms hogy mehetek érte. Tegnap odamentem és tényleg készen volt. Oké, gondoltam, ha ti lehettek genyók, akkor én is. Kérdeztem hogy azzal az idővel amíg a hülyeségük miatt nem tudtam használni, ugye meghosszabbodik a szavatossági idő? Ó persze, és kezdte ráírni a blokkra hogy 4 napig volt náluk javításon. Nem úgy van az, mondom, én a hibát szeptember 2-án jeleztem, és november 24-én lett kész. Szóval az két és fél hónap, amíg nem volt használható állapotban a termék.. Nézett kicsit furán, de látta hogy elég elszánt a tekintetem, és bólintott, ráírta a hiba jelentés és az elkészülés időpontját is
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
jolti05
őstag
Sziasztok!
Szeretnék hozzátok fordulni nagy felháborodásomban.
2012. május 31-én vásároltam a G*rage St*re nevű boltban egy 19.900 forintos cipőt, amire 6 hónap garanciát kaptam. Úgy 3 hete vettem észre, hogy a sarkánál levált a talp a "cipőtől" tisztességes mértékben (2-3 ujjam akár át is fért volna).
Remegő kezekkel kutattam a garanciapapír után, megtaláltam és megörültem, hogy a termék még garanciális.
Visszavittem a boltba, bevették, és a minap kaptam egy smst, amiben a következő állt:
,,T. Vásárlónk! Visszakaptuk cipőjét a vizsgálatról. Alaptalan szakvéleménnyel. Átveheti az üzletünkben. Üdv. g*rage st*re.
Feltételezem, hogy ez azt jelenti, hogy 5 hónap alatt lerohadt a cipő a lábamról, és nem hajlandóak kicserélni.Ilyen esetben mit tehetek? Holnap, legkésőbb holnap után szeretnék bemenni hozzájuk, de előtte szeretnék valaki -nálam- okosabbal kommunikálni, aki jártas a garanciális ügyekben.
Ha arról lenne szó, hogy direkt a garancia lejárta előtt tönkrevágtam, akkor elfogadnám a helyzetet, de így nem értem mire vállalnak garanciát, hogy ha valami probléma van a cipővel, akkor ránéznek, és hozhatom el úgy, ahogy beadtam.
Köszönöm a segítséget előre is!
A lassúság és a sok alvás része a túlélési stratégiámnak...
-
Turbolada II
őstag
-
sasa311
veterán
válasz jolti05 #8307 üzenetére
Először is bemész és megnézed mit ír a szakvélemény.
Utána megnézed azt, hogy ki állította ki a szakvéleményt. Bevált trükk, hogy a Gipsz Jakab KFT-vel vizsgáltatja be a cipőbolt a cipőket - és persze valami véletlen folytán a Gipsz Jakab KFT tulajdonosa ugyan az, mint a cipőbolt tulaja...
Csak a hivatalos (régen KERMI) bevizsgálót vagy köteles elfogadni.
Ha ők ezzel nem értenek egyet, akkor panaszkönyv, leírni, kérni normális szakvéleményt.
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
dethroner
veterán
válasz jolti05 #8307 üzenetére
Ha visszaolvasod az én történetem, kiderül számodra is hogy ez a "6 hónapos garancia" dolog kamu. Minden lábbeli 2 év szavatossági idővel bír. Az első 6 hónapban a boltnak kell bizonyítania hogy te cseszted szét a csukát, utána megfordul a bizonyítási kényszer. Az hogy az ő szakvéleményük mit mond nem kell vele foglalkoznod, az legyen az ő bajuk. Ha biztos vagy benne hogy nem te tetted tönkre, akkor ne fogadd el amit állítanak! A boltban vetesd fel a jegyzőkönyvet, legyen benne hogy a kárrendezésre te milyen opciót akartál érvényesíteni(javítás, csere, pénzvisszafizetés), és kíváncsian várd hogy ők ezt milyen indokkal utasítják el. Ha megvan, irány a békéltető testület. Én sem fűztem hozzá sok reményt, főleg hogy a tárgyaláson nem is jelent meg a bolt képviselője, de aztán mégis megjavították nekem. Azért ha még akarsz genyó lenni, akkor a panaszkönyvbe leírhatod a rövid életű csukád, és a bolt hozzáállásának történetét ha már úgyis ott jársz
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
jolti05
őstag
Köszönöm a válaszokat!
Kis cetlire ki fogok jegyzetelni mindent, és úgy megyek be...már ma, vagy holnap!
Aztán a fejleményeket, ha nem bánjátok, folyamatosan íromA lassúság és a sok alvás része a túlélési stratégiámnak...
-
jolti05
őstag
válasz jolti05 #8313 üzenetére
Itt olvastam, hogy első a javítás, második a csere, és ha egyik sem működik, akkor visszafizetik a pénzt.
A boltban a kedves hölgyek azt mondták, a harmadik csak nagyon-nagyon ritka opció, ha nem sikerült levásárolnom az összeget.
Erről mit tudtok?A lassúság és a sok alvás része a túlélési stratégiámnak...
-
Mykl
tag
válasz jolti05 #8314 üzenetére
Egy pár kérdést itt szeretnék tisztázni. Nagyon sokan keverik a "szavatosságot" a "garanciával". A Garanciát az eladó vállalja, és szükséges hozzá a számla és a garancia levél. A szavatosságot viaszont a PTK 0rja elő és mindenkire kötelező érvényű. Nem kell hozzá garanciajegy, meg semmi csak a "teljesítés igazolás" (számla, adásvételi szerződés, stb)
Ebben az esetben az úgynevezett "hibás telejesítésről beszélünk" amikor nem olyan az áru, nem azokkal a tulajdonságokkal, paraméterekkel bír, hibát, vagy akár rejtett hibát tartalmaz.(itt jelezném hogy ha valami amit átvettünk minden rendbe volt vele de elromlott(nem rejtett hibából) az nem szavatosság hanem garancia)
3 dologgal élhetünk
-javítás
-csere
-pénzvisszafizetés
Nagyon fontos!!! A 3 közül nem MI választunk!! ezt is szabályozza a jogszabály. Mi csak kijavítást és kicserélést követelhetünk. Ha ez nem lehetséges csak akkor lehet pénzvisszafizetés!PTK ide vonatkozó rész:
306. §345 (1) Hibás teljesítés esetén a jogosult
a) elsősorban - választása szerint - kijavítást vagy kicserélést követelhet, kivéve, ha a választott szavatossági igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a kötelezettnek a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatott dolog hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát, és a szavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott kényelmetlenséget;
b) ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs joga, vagy ha a kötelezett a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének a (2) bekezdésben írt feltételekkel nem tud eleget tenni - választása szerint - megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
(2) A kijavítást vagy kicserélést - a dolog tulajdonságaira és a jogosult által elvárható rendeltetésére figyelemmel - megfelelő határidőn belül, a jogosultnak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül kell elvégezni.
(3) Ha a kötelezett a dolog kijavítását megfelelő határidőre nem vállalja, vagy nem végzi el, a jogosult a hibát a kötelezett költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja.
(4) A jogosult a kijavításig vagy kicserélésig az ellenszolgáltatás arányos részét visszatarthatja.
(5) Fogyasztói szerződésben semmis az a kikötés, amely a szavatossági jogoknak a törvényben meghatározott sorrendjétől a fogyasztó hátrányára tér el.Jobb ma egy Alma, mint holnap egy sem!
-
asdf_
veterán
Egy pár kérdést itt szeretnék tisztázni. Nagyon sokan keverik a "szavatosságot" a "garanciával". A Garanciát az eladó vállalja, és szükséges hozzá a számla és a garancia levél. A szavatosságot viaszont a PTK 0rja elő és mindenkire kötelező érvényű. Nem kell hozzá garanciajegy, meg semmi csak a "teljesítés igazolás" (számla, adásvételi szerződés, stb)
En is szeretnek valamit tisztazni:
Nagyon sokan keverik a garanciat a jotallassal Nincs olyan, hogy garancia. Jotallas van, meg szavatossag.[ Szerkesztve ]
-
Mykl
tag
-
asdf_
veterán
En meg a macskamat kutyanak szoktam nevezni. Megis macska.
Pont az ilyen fejben elo teveszmek miatt tudnak bizonyos aruhazak, webaruhazak, hiperek, kereskedolancok +1-2 ev extra garancianak hirdetni egy biztositasi szerzodest. Mert a luke vevo azt hiszi, hogy nem 2 ev garis lesz a termeke, amit megvasarolt, hanem 4, viheti a gyartoi szervizbe meg hasonlok, kozben meg lofa**t.
Amelyik ceg meg garanciajegyet ad, az meg lehet, hogy hibazik es torvenyt sert, de nem biztos, ugyanis a jotallasi jegynek csak a kotelezo tartalmi elemei vannak megszabva a jogszabaly altal, az, hogy jotallasi jegynek kell hivni a papir tetejen, az konkretan pont nem.[ Szerkesztve ]
-
Turbolada II
őstag
-
jolti05
őstag
Újra okosabb lettem, köszönöm a további hozzászólásokat.
A boltban a hölgy (aki elvileg a boltvezető) azt mondta, ez ennyi. Kérdeztem, melyik céggel vizsgáltatták be a cipőt. Azt mondta, nem tudja, de rajta van a szakvéleményen.
Kérdeztem, hogy hova tudok fordulni ezek után. Azt mondta, hogy saját költségre mehetek a fogyasztóvédelemhez.
Nálam van a jótállási jegy és a számla is, valamint a Jegyzőkönyv a kifogásomról, illetve a szakvélemény.A szakvéleményt, és a cipő jelenlegi állapotát szeretném megmutatni Nektek.
Cipő 1
Cipő 2
Cipő 3
Szakvélemény 1
Szakvélemény 2Kissé módosítgattam a fotókat, hozzátéve a szubjektív véleményem.
Iszonyatosan el vagyok szontyolodva.
Senkit sem szeretnék fárasztani, egyszerűen csak nem érzem jogosnak, és nem tudom, mit tegyek.
Ritkán tudok ennyi pénzt cipőre kiadni.A lassúság és a sok alvás része a túlélési stratégiámnak...
-
Turbolada II
őstag
-
jolti05
őstag
válasz Turbolada II #8324 üzenetére
Köszönöm a választ.
Várom mások hozzászólásait is. Egy pont a békéltető testület mellett.Van annak anyagi vonzata, ha hozzájuk fordulok?
A lassúság és a sok alvás része a túlélési stratégiámnak...
-
Turbolada II
őstag
válasz jolti05 #8325 üzenetére
Nincs. Ha a Google-t használod láthatod, hogy ezeknek már volt ügyük. Valaki azt írta, hogy a "szakvéleményük" úgy született, hogy nem is küldték el hozzájuk a cipőt. A békéltető testület nem is tartotta megalapozottnak a "szakvéleményt", mert azt olyan vérprofi módszerekkel (ránézés+feltételezés kombóval) végezték, hogy nem tudták bebizonyítani azt, hogy a hiba a szerződés megkötésekor már megvolt.
[ Szerkesztve ]
"A szabadság az, ha szabadságunkban áll kimondani, hogy kettő meg kettő négy (kivéve Prohardver :D). Ha ezt megtehetjük, minden egyéb magától következik." 1984 "Magyar" Telekom, ja nem csak sima.
-
jolti05
őstag
válasz Turbolada II #8326 üzenetére
Köszönöm. Elolvastam Annamária történetét.
Ha jól értem, ebből az derül ki, hogy ha a békéltető bizottsággal sikeres a "mesterkedésem", akkor jó esetben a felárat levásárolhatom.
Jelenleg a semmiből azt mondom, már az is valami lenne, de hogy be nem térek többet ebbe a boltba, az egészen biztos.Ők lennének azok?
A lassúság és a sok alvás része a túlélési stratégiámnak...
-
Turbolada II
őstag
válasz jolti05 #8327 üzenetére
Ők azok. Olyan hogy levásárlás nem létezik, szépen kérd vissza a pénzed és máshol ne vásárolj ott.
"A szabadság az, ha szabadságunkban áll kimondani, hogy kettő meg kettő négy (kivéve Prohardver :D). Ha ezt megtehetjük, minden egyéb magától következik." 1984 "Magyar" Telekom, ja nem csak sima.
-
jolti05
őstag
válasz Turbolada II #8328 üzenetére
Mégis ezt ajánlotta fel a bolt Annamáriának Ettől függetlenül, persze, olvastam fentebb a hozzászólásokat, és nem kételkedem egy pillanatig sem, hogy így van.
Tudom, buta kérdés, de hozzájuk ügyfélfogadási időben kell bemennem?Az nem probléma, hogy mire oda jutok, a 6 hónapos jótállás letelik? Ezen a héten pénteken, egészen pontosan. Most van a 2. zh időszak, és semmire sincs időm.
A lassúság és a sok alvás része a túlélési stratégiámnak...
-
Turbolada II
őstag
válasz jolti05 #8329 üzenetére
Ügyfélfogadási időben. A jótállással kapcsolatban nem kell aggódni, mert 6 hónapon belül történt a hiba és te időben éltél fogyasztói kifogással. A jegyzőkönyvet, szakvéleményt egyéb bizonyítékokat vinni kell.
"A szabadság az, ha szabadságunkban áll kimondani, hogy kettő meg kettő négy (kivéve Prohardver :D). Ha ezt megtehetjük, minden egyéb magától következik." 1984 "Magyar" Telekom, ja nem csak sima.
-
jolti05
őstag
válasz Turbolada II #8330 üzenetére
Cipő, doboz, szatyor, blokk, jótállás, jegyzőkönyv, szakvélemény, minden nálam lesz, ha eljön az én időm.
Köszönöm a segítséget.A lassúság és a sok alvás része a túlélési stratégiámnak...
-
peugeotmate
őstag
Hali!
Ha egy viszonteladóval olyan problémám van, hogy garanciális kereten belül a leadott terméknél (jelen esetben egy MP4 lejátszónál) a jelzett hibát nem hajlandó kijavítani, illetve cserélni (a készülék kompaktsága miatt), akkor kérhetem a vásárlók könyvét (panaszkönyvet), vagy ennek nem is lenne értelme? Ehelyett inkább hívjam az NFH-t, ahol talán megoldást tudnának találni a problémámra?
Köszi előre is!meg
-
Turbolada II
őstag
válasz peugeotmate #8332 üzenetére
Ha nem hajlandó cseréni vagy javítani, akkor fizesse vissza a vételárat. Ha ezt nem teszi hívd fel a figyelmét a fórum elején említett jogszabályokra.
"A szabadság az, ha szabadságunkban áll kimondani, hogy kettő meg kettő négy (kivéve Prohardver :D). Ha ezt megtehetjük, minden egyéb magától következik." 1984 "Magyar" Telekom, ja nem csak sima.
-
peugeotmate
őstag
válasz Turbolada II #8333 üzenetére
Annyiban viszont komplikáltabb a helyzet, hogy Amerikában lett vásárolva a készülék és csak második tulajdonosa vagyok. Illetve az még lemaradt, hogy egy esést követően kisebb sérülést szerzett a lejátszó (enyhe horpadást), csak külsérelmi nyom. Én viszont akkumulátor hibával adtam le (gyorsan merül), viszont ők a az esésből származó külsérelmi nyomokra hivatkozva tagadnák meg a szervizelést (ami itt a cserét jelentené), holott az átvételnél a készülék cseréjét ígérték, no meg a jegyzőkönyvön, amit átvettem, azon sem szerepel a sérülés a készülék állapotánál (nem tarthatta fontosnak az átvevő szervizes sem ezt feltüntetni). Arra hivatkoznak a garancia megvonásánál, hogy (idézem):
"A 'cég készülékei' minőségbiztosítási okokból ill.kompakt méretükből adódóan nem szétszerelhetők, ezáltal alkatrész sem rendelhető hozzájuk. Az Ön problémájának megoldása tehát egy teljes egységes csere lenne, amely jelen esetben a készüléket ért sérülés miatt nem lehetséges a garancia keretein belül."Ugyanakkor felajánlották, hogy fizetés esetén (ez az összeg kb. megegyezne a készülék új árával,mintha csak besétálnék a boltba, és vennék egyet) szintén cserélnék a készüléket, ami a készüléknél tapasztalt hiba elismerését is jelenti (szvsz) egyben. Hab a tortán, hogy a garancia szerdán, 28-án ér véget.
Szerintetek mi lehetne ebben a helyzetben a reális követelésem, elvárásom?[ Szerkesztve ]
meg
-
asdf_
veterán
válasz peugeotmate #8334 üzenetére
Kulfoldi vasarlas eseten a magyar jogszabalyok nem ervenyesek, igy sok okosat nem hiszem, hogy barki tudna mondani.
Ha magyar vasarlas lenne, akkor ugye azt kene bizonyitaniuk, hogy a leeses es a keszulekhaz serulese osszefuggesben van az akkumulator gyenge teljesitmenyevel. Azonban a hibas akkumulator kapcsan a keszulek egyeb serulesenek semmi relevanciaja nincs, az attol fuggetlen, az pedig, hogy nem tudnak akkumulatort cserelni a keszulek teljes csereje nelkul, az a sajat problemajuk, ahhoz neked az egvilagon semmi kozod. De mivel usa vasarlas, valoszinu IJ kategorias tortenet lesz. -
peugeotmate
őstag
De (történetesen) a cég termékei világgaranciásak, ezért elvileg egyenlő "bánásmódban" kéne részesíteni mindenütt a világon őket, nem? Illetve azért is tudtam az eddigi kifogásaikba belekötni, mivel olyanokkal érveltek, amikben minduntalan találtam megkérdőjelezhető dolgot.
meg
-
Turbolada II
őstag
válasz peugeotmate #8336 üzenetére
Világgarancia, de az amerikai jog szerint. Azt meg sajnos nem ismerem.
[ Szerkesztve ]
"A szabadság az, ha szabadságunkban áll kimondani, hogy kettő meg kettő négy (kivéve Prohardver :D). Ha ezt megtehetjük, minden egyéb magától következik." 1984 "Magyar" Telekom, ja nem csak sima.
-
peugeotmate
őstag
válasz Turbolada II #8337 üzenetére
Holnap felhívom őket, úgyis elhallgattak (nem válaszolnak az e-mail-emre), köszi a segítséget. Ha valaki még tudna valamit az ügyhöz hozzáfűzni, az ne tartsa magában!
meg
-
asdf_
veterán
válasz peugeotmate #8336 üzenetére
Igen, de kin tudod szamonkerni azt a bizonyos vilaggaranciat? Azon, akivel szerzodesben allsz. Ammeg valamelyik usakiai apple arus, igy a magyar jogszabalyok itt nem jatszanak.
-
sasa311
veterán
válasz jolti05 #8323 üzenetére
Kovács Attila magánvállalkozónak innen üzenem, hogy menjen a 3,14csába.
Itt a hivatalos bevizsgálók listája:
Az ő véleményüket vagy köteles elfogadni. Ez a szakvélemény semmi, tipikus esete, mikor a haver alapít egy KFT-t és fossa neked a "nem garis" szakvéleményeket.
Menj vissza, kérj normális szakvéleményt, ill. mondd meg, hogy ha ők erre nem hajlandóak (6 hónapon belül) akkor már teszed is a bejelentést a fogyasztóvédelemnél. ha ez sem elég megcsináltatod te és a legvégsőkig elmlész - ők fognak rajta igen sokat bukni. Rögtön visszakapod a cipő árát.
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
peugeotmate
őstag
Akkor a jogaim az Egyesült Államokban használatosaknak felelnek meg? Találtam egy ilyen táblázatot, itt a középső oszlop érvényes a készülékemre, nemde? Eszerint élhetnék a cserével, vagy rosszul értelmezem?
meg
-
Turbolada II
őstag
válasz sasa311 #8340 üzenetére
Addig ne csináltassa meg amíg a békéltető testület bizonyítékként nem látta a cipőt.
"A szabadság az, ha szabadságunkban áll kimondani, hogy kettő meg kettő négy (kivéve Prohardver :D). Ha ezt megtehetjük, minden egyéb magától következik." 1984 "Magyar" Telekom, ja nem csak sima.
-
dethroner
veterán
válasz jolti05 #8331 üzenetére
Ha hozzájuk fordulsz, akkor első körben a csukát nem kell magaddal vinned. Odamész, keresel egy ügyintézőt, elmeséled a történeted, majd ad egy nyomtatványt amire fel kell vezetned az adataid, bolt adatait, stb. Aztán pár mondattal leírod hogy jártál. Majd néhány hét múlva kapsz egy időpontot, akkor lesz a nagy nap, viheted az összes motyót
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
jolti05
őstag
Srácok! Köszönöm a hozzászólásokat!
Azt nem tudom most eldönteni, hogy érdemes-e még visszamennem a boltba, és próbálkozni, hogy mással is nézzessék meg, csináljanak vele valamit, vagy menjek egyből a békítőkhöz?
A lassúság és a sok alvás része a túlélési stratégiámnak...
-
sasa311
veterán
válasz jolti05 #8344 üzenetére
A békéltetőig szvsz semmi értelme nincs elmenni (ugyanis csak egy pénznyelő kamuszervezet, nem kötelező a döntésük senkire nézve sem), bíróságra meg pláne nem.
Próbálkozz meg beijeszteni a boltnál, hogy mész ide, oda és amoda, feljelentgetsz, homárra írsz, stb... Aztán vagy bejön vagy nem.
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
asdf_
veterán
válasz peugeotmate #8341 üzenetére
Szerintem mindketto szerint, de javitassal, nem cserevel (az usa szerintivel viszont csak akkor, ha egy even belul vagy). Az, hogy ok a javitast csak cserevel tudjak megoldani, az nem a te problemad, hanem az ovek
-
jolti05
őstag
Egyre nagyobb tanácstalanság fog el, továbbá egyre jobban bosszant, hogy mint vásárló, mennyire nem tudok élni a jogaimmal
A lassúság és a sok alvás része a túlélési stratégiámnak...
-
sasa311
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
- Új, bontatlan Samsung S24+ 256 GB black
- Dell Latitude E7270, 12,5" HD Kijelző, i5-6300U CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, W10, Számla, Garancia
- Amazfit I T-REX 2 I GTS 3 I GTR 3 I GTR 3 Pro
- Új Latitude 7440 2-in-1, FHD+ IPS kihajtható érintő, i7-1365U, 32GB DDR5, 512GB NVMe, IR kamera, gar
- Beszámítás! GB H610M i5 13400F 32GB DDR4 1TB SSD RTX 3070Ti 8GB MONTECH AIR 1000 Lite Corsair 650W