- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Indiában startolt a Poco X6 és X6 Pro
- Fényképeken a Google Pixel 9 Pro
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Készül a Galaxy S24 FE
- Netfone
- iPhone topik
- Egy kabaré volt az Edge 50 család belgrádi bemutatója
- Xiaomi 12X – kicsi a bors és hűvös
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
it A következő 15-20 évben a Xiaomi a világ öt legnagyobb autógyártója közé akar kerülni, de a következő 3 évben még kizárólag Kínára koncentrál.
-
27 hüvelykes, játékra szánt kijelzővel újít az MSI
ph A cég MI-vel kacérkodó megoldásának képfrissítési frekvenciáját 250 Hz-ig srófolhatjuk fel.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gyuri27
félisten
válasz dangerzone #7597 üzenetére
Benne van a pakliban.
Ráadásul ha cserés és nincs ugyan olyan akkor kapsz amit kapsz (vagy kialkudsz). Lóvét nem kapsz vissza és igen ha ott valaki agyára mész simán kiraknak.
A garancia intézése se 15 nap. Lehet 30-60 nap is és egy szót se szólhatsz.
Gondold át ezt a nagykeres okosságok. Nem egyszerű ugyanis.Amd - Radeon - Ryzen
-
kungzi
veterán
úgy néz ki én is megyek a fogyasztóvédelemhez a samsung miatt. csütörtökön azt mondták, hogy akár kártérítést is kérhetek, mert már vagy 3,5 hónapja nincs telefonom
-
dReFiX
senior tag
Sziasztok !
Humanicban vásároltunk egy női táskátTavaly nyáron, 2 év garanciával. Természetesen tönkrement, szerettük volna kicserélni, erre azt mondták hogy a bevizsgálás díja ( 7500 + Pk. ) fél év letelte után minket terhel, de mikor megkérdeztem, hogy mióta van ez a szabály azt mondták hogy ez-évtől, ergo visszamenőleg megváltoztathatják a garanciaválásukat vagy ez hogy működik ?
-
Paya87
újonc
Sziasztok!
Egy kis segítséget kérek tőletek. Vettem egy Playstation 3-at (PS Move-val összecsomagolva), aminek elromlott a Blu-ray olvasója. Le is adtam a Sony-hoz annak rendje és módja szerint. (Ez volt márc. 27-én) Hosszas huza-vona után tegnap hívtak, hogy vigyem be a maradék tartozékot, (Joy-t, Move-ot, dobozt, stb.) és ők adnak csereengedélyt. Elvileg ezzel kellene bemennem a MediaMarkt-ba, ahol annak idején vettem 80e-ért, hogy kapjak egy újat. Erre majd hétfőn kerül sor. (Ekkor van nyitva a Sony képviselet.)
Én viszont már ma bementem a MM-ba, mert arra volt dolgom, és ott azt láttam, hogy ezt a kiadást ( http://static.wellbid.com/images/35/82/25/84/3/358225843/Sony_PlayStation_3_Slim_320GB_Move_1.jpg ) már nem forgalmazzák. Van ugyan egy hasonló kiadás, de abban még benne van a Sport Champions játék és 96e-be kerül! Vagy a 160 GB-os (felakkora változat, mint az enyém és MOVE nélkül) 60e-ért.
Ez kábé azt jelenti, hogy nem fogunk tudni megegyezni. Én egy olyan játékért, ami nem érdekel, nem fogok 16 kilót ráfizetni. Ilyenkor mik a lehetőségeim?
Kérjem, hogy szerezzenek be egy másikat valahonnan (akár másik médiából) vagy meg kaphatom ilyenkor a pénzt?
Szerk.: Plusz kérdés. Az szerintetek megoldható, hogy a játékot kiveszik, és úgy kapom meg a cumót? Szerintem bőven felejetős, igazából csak azért merült fel bennem, mert ez lenne a leglogikusabb megoldás. Bár nyilván itt nem a logika dönt.
[ Szerkesztve ]
-
enginev3.0
félisten
Helló
2 hete beadtam a telefonom szervizbe, mivel még garanciás volt, ami most e hónap 10. jár le, ma lett kész a telefon, ilyenkor még 3 nap garancia van rá, vagy újra kezdődik?
A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3
-
localhost
Közösségépítő
válasz enginev3.0 #7608 üzenetére
Amennyiben a jótállásra kötelezett a hibás terméket kijavítja, a jótállás időtartama a Ptk. 308. § (3) bekezdése alapján meghosszabbodik a hiba közlésétől – és nem jelentkezésétől/felfedezésétől - számított annyi idővel, amíg a jogosult a dolgot rendeltetésszerűen nem használhatta.
___¤ Most már biztos: teljesen normális vagyok! ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... Mondták itt ezek a hangok is a fejemben. :)) ¤ My IP is: 127.0.0.1
-
localhost
Közösségépítő
válasz enginev3.0 #7610 üzenetére
Átvették javításra: A-napon
Visszakaptad: B-napon
A és B különbözete a növekmény a C-nap, mint garancia lejárta után¤ Most már biztos: teljesen normális vagyok! ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... Mondták itt ezek a hangok is a fejemben. :)) ¤ My IP is: 127.0.0.1
-
veterán
Sziasztok
Olyan gondom lenne hogy leadtam szervizeltetni egy kiskerbe az alaplapom. Namost holnap lesz 17.napja hogy még mindig szevizelés alatt áll. Mégis mit tudnék tenni hogy kapjak valami információt hogy még mi a nagy helyzet van vele?
Várjak amíg kész nem lesz, lehet hogy még 5-10-15 nap múlva? Mert 1.hsz-be olvastam a 15 napos határidőt, dehát ezt tudjuk mit jelent....
iPhone 13 Pro Max
-
V.Stryker
nagyúr
válasz jozsi252 #7613 üzenetére
Hívd fel és kérdezd meg, hogy mi a helyzet vele.
Nekem is kérdésem lenne a hozzáértőkhöz. Ma lehet egy új terméknél, hogy csak fél év garit adjanak egy termékre? Nem kötelező az új termékeknél az egy év garancia? Pl itt van egy ilyen cucc, amire csak 6 hónapot írnak. Persze pont ilyenünk van és pont beszart.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Biznisz Elek #7615 üzenetére
Köszi. Ez egy fontos információ volt.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
D@ve89
tag
Sziasztok!
2 hónapja vettem egy webshopban egy DELL monitort, amin két hét után megjelent egy fehér csík. Visszavittem, és ki is cserélték egy újra (le volt ragasztva, tényleg újnak tűnt). Most azonban egy hete ez az új darab is tönkrement, sípol magas hangon, vibrál a képernyője, jobb alsó része elsötétedik. Kezd kicsit kényelmetlenné válni, hogy vidékről mindig juttassam fel Budapestre szervízbe, így az lenne a kérdésem, hogy ha cserét ajánlanak fel megint, kérhetek-e pénzvisszafizetést vagy esetleg egy másik márkára cserélést hasonló árban (olyat szeretnék, aminek van szervíze a közelünkben is)?
-
localhost
Közösségépítő
Nem.
A sorrend.
1. javítja, ha tudja.
2. cseréli ugyanolyanra vagy felajánl helyette jobbat ráfizetés nélkül.
3. cseréli értékegyeztetéssel bármire... olcsóbbra - drágábbra .... de ebbe neked is bele kell egyezned
4. pénz vissza, ha a fentiek egyike sem teljesül!¤ Most már biztos: teljesen normális vagyok! ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... Mondták itt ezek a hangok is a fejemben. :)) ¤ My IP is: 127.0.0.1
-
-
Plazma185
csendes tag
Üdv!
Nekem van egy Xfx hd4830-as vga-m, ami elkezdett csíkozni.
Egy hónapig volt a szervizben, ahol mondták, hogy a nagykerrel egyezkednek.
Tegnap írtam nekik és állítólag egy hd 5670-re kicserélik.
Néztem a teszteket, de gyengébbnek tűnik a csere kártya mint az eredeti.
Viszont már 10 éve náluk vásárolok, és ismerem őket, szval elég érdekes a helyzet. -
Jester01
veterán
válasz Plazma185 #7622 üzenetére
Ha nem tudják ugyanolyanra cserélni akkor nem vagy köteles elfogadni akkor sem ha esetleg 100x olyan jót kínálnak ... főleg, ha rosszabbat. Követelheted vissza az eredeti vételárat.
Első körben nyilván érdemes kulturált tárgyalásokat kezdeni, jelezve, hogy neked mi felelne meg és megemlíteni a fenti szabályt.
Jester
-
Plazma185
csendes tag
válasz Jester01 #7623 üzenetére
Akkor kérek legalább egy ugyanolyan teljesítményű kártyát.
Ha nem tudnak adni, akkor pedig akkor pedig eredeti vételárat adják vissza.
Igazából szükségem lenne egy kártyára, mert csak ősszel terveztem cserélni a komplett gépet, ez a régi meg megy majd szüleimnek netezős gépnek.De az alaplapon nincs int. vga.
Ha visszaadnák az eredeti vételárat, akkor máshol olcsóbban tudnék venni vga-t, de boltot meg nem akarom megszívatni.Köszi a segítséget.
-
Plazma185
csendes tag
Azt elfelejtettem, hogyha másik kártyára cserélik, akkor abból újat kell adniuk ugye?
Bontatlant minden tartozékával? -
V.Stryker
nagyúr
válasz Plazma185 #7625 üzenetére
Ez üzlet. Kit érdekel, hogy miként fogják elintézni? Te tényleg rendes gyerek vagy, de amint látod, ők ezt lesz.rják,mert eleve gyengébb vga-t ajánlottak fel, gondolom pénzzel nem pótolnák ki.
Szóval szerintem kérd a pénzt vissza és vedd meg máshol olcsóbban.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
bullseye
addikt
válasz Plazma185 #7625 üzenetére
Attól függ miben állapodtok meg, ha neked jó egy OEM zacsis VGA akkor nem kapsz dobozt, kézikönyvet és ingyér játékot hozzá... a bontatlan dolog határeset, de újat kell adniuk (hacsak nem beszélitek meg külön, áregyeztetéssel...) és a garancia mindenképpen kezdődik elölről...
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
Plazma185
csendes tag
Kösz a tanácsokat.
Holnap bemegyek majd megbeszélni a bolttal, hogy miként tudunk majd megállapodni.
A kártyát akkor csak úgy fogadom el ha fizetnek rá valamennyit.
Ha meg nem mennek bele akkor meg visszakérem a pénzt.Még egy utolsó kérdés, a gyártók levették a garancia időt 2 évre?
Mert Én még az Xfx-re 3 év garit kaptam, meg úgy emlékszem a sapphire 2600xt-re is.
De most a Sapphire kártyáknál csak 2 év van, Xfx-et nem árulnak, de máshol arra i csak 2-t adnak. -
veterán
válasz Plazma185 #7628 üzenetére
Beszéld meg velük hogy ráfizetsz egy kissebb összeget, és akkor erősebb kártyád lesz. Amúgy ráfizetni nem kötelesek szerintem, amennyiért vetted a csíkozós kártyát annyiért kapsz maximum új kártyát. De amint említettem is a ráfizetést azzal lehet erősebb kártyád.
iPhone 13 Pro Max
-
enginev3.0
félisten
Visszakaptam a telefonomat, kamera el volt csúszva ami miatt képek bal széle homályos lett, illetve néha kicsit kicsúszott a sim kártya. Másodikat megcsinálták egy panel cserével, de az első gonddal nem is foglalkoztak, vigyem megint vissza? Lehet ilyenkor valami katonás tempót kérni, mert most is majd 3 hétig volt ott a telefon
A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3
-
dethroner
veterán
Sziasztok!
Pénteken vásároltam egy csaptelepet, amit még akkor be is kötöttem. A csap csöpög. Jól tudom, hogy ha a vásárlástól számított 3 napon belül jelentkezik hiba, akkor kötelesek a boltban cserélni?
És mi van ha a bolt esetleg nem akarja ezt megtenni, vagy javíttatni akarja? És egyáltalán hogy tudom a hibát bemutatni ha visszaviszem a csapot?A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
flash-
veterán
sziasztok
azt kérdezném hogy az alaplapot szokták e javítani?vagy ha rossz mit szoktak csinálni?
egy javított használt lapot adnak helyette?vagy egy vadiúj ugyanolyat?"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
dethroner
veterán
válasz sasa311 #7632 üzenetére
Nem volt "elvárás" hogy szakember szerelje, csupán javasolt.
Egy csaptestet adtak egy másik dobozából, mondván ha csöpög, akkor elég azt kicserélni
Ellenben a garijegyen találtam valamit, ami szerintem nem igazán úgy van, ahogy ők ezt képzelikA hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
SOAD19
addikt
Hali!
A tényállás a következő lenne: Múlt hét elején rendeltem egy ilyen polót (szürkéskék színben) a Mountex webáruházból. A kép alapján nekem is koptatott, szürkéskéknek tűnik, és a gyártó honlapján is ugyanez a kép szerepel. Viszont igazából, így néz ki: [link]
Véleményem szerint elég eltérő a két szín, és így már nem tetszik annyira. Írtam a Mountex-éknek, hogy nézzék már meg ők is a dolgot, és ha igazat adnak nekem, akkor szeretném kicseréltetni szürkére. Ez, vasárnap volt, de eddig nem kaptam választ. Elcserélni biztos nem cserélték el a színt, jót küldtek ki, csak a gyártó képén teljesen más a színe.
Érdekelne a véleményetek, hogy szerintetek jogos-e a reklamációm?!
Ha, igen, akkor mondjuk csere lenne a dologból, akkor ilyen esetben kinek kellene állnia azt? Illetve, ha nem mennének bele, akkor az elállás az hogy megy? (nagyon szeretném, ezt elkerülni )Köszi!
-
localhost
Közösségépítő
A reklamációd ott jogos, hogy webáruházból vásárlás után indoklás nélkül visszaküldheted. 8 napig. Aztán küldik a pénzt 30 napon belül. Ez az elállás.
[ Szerkesztve ]
¤ Most már biztos: teljesen normális vagyok! ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... Mondták itt ezek a hangok is a fejemben. :)) ¤ My IP is: 127.0.0.1
-
Jester01
veterán
Az elállás pont azért van, mert nem tudod megnézni élőben a vásárláskor. A visszaszállítás költsége téged terhel. Ezt egyébként ők is leírták.
Jester
-
SOAD19
addikt
válasz localhost #7638 üzenetére
Köszi!
Amúgy a színnel kapcsolatban véleményed szerint nincs igazam?! Nem szeretnék én elállni a vásárlástól, meg akkor ebben az esetben bukok 2*-es posta ktg.-et, meg, mint írtam a szürke megfelelne, az csak szürke lenne.
Jester1: Köszi! Most nézem, hogy van egy nyomtatvány, amit ki lehet tölteni és a cserét is be lehet x-elni. Ez, így rendben van, de ilyen esetben mindig a vevő bukja a dolgot, hogy csak kép alapján vesz valamit, aztán igazából nem is néz ki úgy?! Sajnos a közelben semerre se tudtam volna megnézni, csak több száz km-re.
[ Szerkesztve ]
-
Jester01
veterán
Tök mindegy igazad van-e a színnel. Webáruházakban amúgy is ki szokták írni, hogy a képek illusztrációk meg eltérhetnek.
Az elállás van arra, ha nem felel meg a termék.Ha jól értem akkor csak 1 postát buksz, mert vannak olyan rendesek, hogy csere esetén nem számítanak fel díjat. Legalábbis itt nem látom.
Jester
-
SOAD19
addikt
válasz Jester01 #7641 üzenetére
Köszi, értem, akkor máskor érdemes nagyon utánanézni, hogy milyen a kiszemelt áru Bár, ez megvolt, leellenőriztem a gyártó oldalán, meg rákerestem google-vel az adott színű pólóra, de mindenhol csak a gyártó képe volt fent, és miután megjött a póló utána kezdtem el mélyebben kutatni és találtam meg a linkelt képet, ami a tényleges színt mutatja. Az is megnyugtatott a weboldalnál, hogy szürkéskékként volt megnevezve... Na, mindegy, végülis nem bukok túl sokat, csak már így is húzós volt az összeg ezért a pólóért .
-
Josi
aktív tag
válasz dethroner #7636 üzenetére
A kötelező garancián túl, a gyártó vagy forgalmazó olyan feltételeket szab, amilyent akar.
Mennyivel lenne jobb, ha csak a kötelező 1 v 2 évet vállalja, és hosszabbodik a javítás idejével?''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
dethroner
veterán
Nem azt mondtam hogy jobb lenne ha csak a törvény által kötelező 1 évet vállalnák. Ebben az esetben szerintem sokkal kisebb lenne a kereslet a bőven 10 ezer felett lévő csaptelepre, ha ugyanannyi garanciát kapna a vevő mint a legolcsóbb tesco csapra
Az én meglátásom arra vonatkozott, hogy ők leírják, sem a javítás időtartamával nem hosszabbodik a garancia idő, sőt szerintük a csere sem befolyásolja a garancia időt. Ami meg nem így van, nekem is volt már termék, ami garancia időn belül elromlott, másikra cserélték és a garancia idő újra indult.
Én így gondoltam[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
Josi
aktív tag
válasz dethroner #7644 üzenetére
Igen a normál garanciában így működik, vagy kellene működnie.
Viszont ezen a cserén mindig elgondolkodok, mi a jobb.
Azonnal kicseréli egy újra, de nem indul újra a garancia, vagy megjavítja, és nő 1-2 héttel a gar.''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
flash-
veterán
sziasztok
leégett az alaplap és magával vitte a tápot is.
ahol vettem azt mondják hogy leégésre nem vonatkozik a garancia.dehát nem az én hibámból égett le.
mit tegyek?itt vettem:
http://www.digitaltrend.hu/garancia[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
dethroner
veterán
"Viszont ezen a cserén mindig elgondolkodok, mi a jobb.
Azonnal kicseréli egy újra, de nem indul újra a garancia, vagy megjavítja, és nő 1-2 héttel a gar."Ilyen esetben nincs helye a VAGY szónak. A törvény szerint kijavítani, ekkor a javítás idejével hosszabbodik a garancia ideje, vagy csere, ekkor viszont előröl indul a garancia idő.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
flash-
veterán
válasz HUN]Repa #7647 üzenetére
A gép most a szervízben vagy hol a csudában van...
ezt a levelet kaptam az üzlettől:
"2012.05.15. -én behozott számítógép bevizsgálásánál felfedeztük az
alaplapon - a processzor foglalat tájékán - látható erős égési nyomot,
ami a számítógépház hátlapján is nyomot hagyott. A tápegységből pedig füst
áramlott és szikrázó hangokat adott ki.Telefonon tájékoztattuk, hogy az égési sérülés - fizikai behatás - miatt az
alkatrészek javítása valószínüleg csak garancián kívűl lehetséges.Feltételezésünk szerint az égési sérülés a szakszerűtlen összeszerelés, nem
rendeltetésszerű használat következtében alakulhatott ki.
Ennek megállapítása a gyártó hivalatos forgalmazójának szervízében történik.
A számítógépet nem mi szereltük össze, nem volt lezárva.A termékekről jegyzőkönyvet vettünk fel (másolat üzletünkben átvehető), és
átadjuk a szervíznek bevizsgálásra. A bevizsgálás átfutási ideje várhatóan
kb. 2 hét.
Amint megtörtént a bevizsgálás telefonon értesítjük."Mégis egy scythe mugen 2-t hogy lehet úgy felszerelni hogy az alaplap megégjen és elvigye magával a tápegységet?
[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
HUN]Repa
aktív tag
Hmmm... ez azért nem annyira hervasztó még, ebből akármi is lehet. Hogy Ők mit feltételeznek az egy dolog, de korrekt levelet írtak szerintem. Képeket kérjél a sérülésről illetve amikor te leadtad a gépet akkor éreztél bármi "füst" vagy "büdöset" ? A gép régóta megvolt és használtad vagy egyből összeszerelés után nem működött ? A meghibásodás előtt mi lett rajta végezve? egy hűtő csere vagy komplett átépítés ?
Bocsi a sok kérdésért, csak szeretnék tisztán látni és segíteni.
God save us from the arrows of the Hungarians.
Új hozzászólás Aktív témák
- ZOTAC GeForce GTX 1080 AMP Edition 8GB GDDR5X 256bit
- Filmes gép gyűjtemény
- Nikon D5000 + AF-S DX NIKKOR 18-105 mm
- Bontatlan Seagate & Western Digital HDD-k 3TB - 12TB -ig - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care