- Milyen okostelefont vegyek?
- 15 éves az első androidos Samsung telefon
- AGM M7 - elnyűhetetlen okostojás
- Telekom mobilszolgáltatások
- iPhone topik
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- DIGI Mobil
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Xiaomi Smart Band 8 - folyamatosan
Hirdetés
-
Piacvezető tandem OLED panellel érkezik az iPad Pro
ma Sokat kellett várni az első OLED képernyős Apple táblagépre, állítólag megérte.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
SOAD19
addikt
válasz dethroner #7707 üzenetére
Hát, nehezen! Anno rendeltem egy nagyobb összegű fejhallgatót és mikor meghozta a futár, akkor gyorsan a jelenlétében kicsit megbontottam a csomagolást, hogy lássam, hogy azt kaptam, amit rendeltem. Jó volt a megérzésem, az általam rendelt fejes helyett, egy kategóriával gyengébb modellt kaptam, ami természetesen olcsóbb is volt, mint amennyit én fizettem, meg a kialakítása is más volt (circumaural, amit kaptam meg supra). Mondtam, a futárnak, hogy ez így nem okés, de azt mondta, hogy nem viheti vissza, a bolttal egyeztessek ez ügyben. Mondjuk az is hozzátartozik, hogy ez valami kisebb futár cég volt, elég amatőrnek tűntek, még tollat is nekem kellett adnom nekik. Bár, valószínű más komolyabb futár cég is így járt volna el.
Szerencse, hogy van ez a 8 napos pénz visszafizetéses dolog netes rendelésnél. Mondjuk, akkor érdekes a szitu, ha sérülten kap meg az ember valamit, hogy bizonyítja (ha a csomagolás nem sérült), hogy nem nála keletkezett, mint ahogy ezt nem rég olvashattuk is.