- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
Hirdetés
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
SOAD19
addikt
Hali!
Bocs, de nincs most időm visszaolvasni, mert sürget az idő.
Adott egy pulóver, aminek a cipzárával volt egy kis minimális gebasz. Visszavittem az üzletbe, ők tovább küldték javíttatásra. Ma telefonáltak, hogy jogosnak találták a dolgot és levásárolhatom.
Nekem régről az rémlik, hogy a levásárlás nem szabályos rendezés. Mindegy, ha lenne ugyanolyan pulóver, akkor persze marad az. De, ha mégse lenne és tegyük fel, hogy nincs olyan termék, ami tetszene, vagy túl sokat kellene ráfizetni, akkor mi a megoldás? Vagy, ha lenne, ami tetszene (pl. rövidgatya), csak olcsóbban, mint amennyit én anno fizettem... Gondolom pénzt nem adnak vissza.Köszi!
-
SOAD19
addikt
válasz localhost #7519 üzenetére
Köszi szépen! Arra tudsz valamit mondani, hogy, ha valami olcsóbb tetszene, akkor a különbözettel ilyen esetben mi van?
Mod: vagyis, ha jól gondolom a különbözet vissza, vagy adott esetben ráfizetek, ha drágábbat választok? Megerősítést kérnék, és már megyek is...
[ Szerkesztve ]
-
SOAD19
addikt
válasz sasa311 #7535 üzenetére
Én is így tudtam. De, persze ezt úgy szokták előadni, hogy nincs választás le kell vásárolnod, pénz vissza nem játszik, legalábbis én így hallottam. Tisztelet a kivételnek!
Szerencsére az én esetemben, az lett a vége a dolognak - nem találtam nekem tetsző terméket, vagyis olyan árban, mint amennyibe a pulóver került- hogy a győri boltjukban maradt még egy utolsó darab a pulóveremből, és az lesz elhozatva ide az ország másik végébe. Nem tudom mi lett volna a szitu, ha nem lett volna. -
SOAD19
addikt
válasz localhost #7542 üzenetére
Hát igen, ezzel a "15 napra törekvés"-sel vissza is élnek az eladók. Nekem két esetem is volt, mikor jóval több ideig volt oda szervizben dolgom. Persze, azzal védekeztek, hogy a jogszabályban, csak az szerepel, hogy csak törekedni kell, nem kötelező ezalatt az idő alatt javíttatni, stb. Az alaplapomnál, ez kicsit érzékenyen érintett, csere lapot nem biztosítottak, erre az időre.
[ Szerkesztve ]
-
SOAD19
addikt
Hali!
A tényállás a következő lenne: Múlt hét elején rendeltem egy ilyen polót (szürkéskék színben) a Mountex webáruházból. A kép alapján nekem is koptatott, szürkéskéknek tűnik, és a gyártó honlapján is ugyanez a kép szerepel. Viszont igazából, így néz ki: [link]
Véleményem szerint elég eltérő a két szín, és így már nem tetszik annyira. Írtam a Mountex-éknek, hogy nézzék már meg ők is a dolgot, és ha igazat adnak nekem, akkor szeretném kicseréltetni szürkére. Ez, vasárnap volt, de eddig nem kaptam választ. Elcserélni biztos nem cserélték el a színt, jót küldtek ki, csak a gyártó képén teljesen más a színe.
Érdekelne a véleményetek, hogy szerintetek jogos-e a reklamációm?!
Ha, igen, akkor mondjuk csere lenne a dologból, akkor ilyen esetben kinek kellene állnia azt? Illetve, ha nem mennének bele, akkor az elállás az hogy megy? (nagyon szeretném, ezt elkerülni )Köszi!
-
SOAD19
addikt
válasz localhost #7638 üzenetére
Köszi!
Amúgy a színnel kapcsolatban véleményed szerint nincs igazam?! Nem szeretnék én elállni a vásárlástól, meg akkor ebben az esetben bukok 2*-es posta ktg.-et, meg, mint írtam a szürke megfelelne, az csak szürke lenne.
Jester1: Köszi! Most nézem, hogy van egy nyomtatvány, amit ki lehet tölteni és a cserét is be lehet x-elni. Ez, így rendben van, de ilyen esetben mindig a vevő bukja a dolgot, hogy csak kép alapján vesz valamit, aztán igazából nem is néz ki úgy?! Sajnos a közelben semerre se tudtam volna megnézni, csak több száz km-re.
[ Szerkesztve ]
-
SOAD19
addikt
válasz Jester01 #7641 üzenetére
Köszi, értem, akkor máskor érdemes nagyon utánanézni, hogy milyen a kiszemelt áru Bár, ez megvolt, leellenőriztem a gyártó oldalán, meg rákerestem google-vel az adott színű pólóra, de mindenhol csak a gyártó képe volt fent, és miután megjött a póló utána kezdtem el mélyebben kutatni és találtam meg a linkelt képet, ami a tényleges színt mutatja. Az is megnyugtatott a weboldalnál, hogy szürkéskékként volt megnevezve... Na, mindegy, végülis nem bukok túl sokat, csak már így is húzós volt az összeg ezért a pólóért .
-
SOAD19
addikt
válasz Speeedfire #7663 üzenetére
A számlán szerepel az 1 év, ha igen, akkor gondolom a bolt, csak ennyi ideig vállalja fel, hogy ha ezidő alatt meghibásodna, akkor intézi a gariztatási herce-hurcát. És, ha ezen túl történne meghibásodás, akkor meg intézze a vevő a dolgot, őket kihagyva. De, ez csak egy tipp, ha nagy hülyeséget írtam, akkor úgyis kijavítanak a hozzáértőbbek.
-
SOAD19
addikt
válasz werszomjas #7685 üzenetére
És, abba nem menne bele, hogy utánvéttel küldöd vissza?!
-
SOAD19
addikt
válasz D.Orion #7690 üzenetére
Ha, netes vásárlás, akkor nem téma, visszaküldöd és vissza kell kapnod a pénzed 30 napon belül, ha jól tudom. Amúgy, nekem is futár hozta a kerékpárt egy nagy keskeny dobozba becsomagolva, nem tudom, hogy Nálatok is így volt-e?! Ilyenkor átvételkor úgyse látod a hibát, a futár meg nem fogja megvárni, míg kicsomagolod és átnézed.
Az előző hsz.-t írónak: Ha, normál vásárlásról van szó, akkor nem köteles az eladó 3 napon belül visszaadni a pénzt, ha mégis meggondolná magát a vevő, csak akkor, ha hibás a termék, de ekkor is inkább cserét fog ajánlani, nem könnyen mondanak le a már beszedett pénzről.
[ Szerkesztve ]
-
SOAD19
addikt
válasz Gyuri27 #7693 üzenetére
Igen, valóban igazad van, bocsi. Valamiért, azt hittem, hogy általánosságban írtad.
Az adott ügyre: Ha, csak úgy volt becsomagolva, ahogy a képen látszik, akkor szerintem lehet, hogy a futárnál sérülhetett meg a bicaj. Nekem - ahogy írtam is - teljes egészében be volt csomagolva egy nagy kartonba a bicajom, a Te esetedben a webshop nem csomagolta be rendesen.
-
SOAD19
addikt
válasz dethroner #7707 üzenetére
Hát, nehezen! Anno rendeltem egy nagyobb összegű fejhallgatót és mikor meghozta a futár, akkor gyorsan a jelenlétében kicsit megbontottam a csomagolást, hogy lássam, hogy azt kaptam, amit rendeltem. Jó volt a megérzésem, az általam rendelt fejes helyett, egy kategóriával gyengébb modellt kaptam, ami természetesen olcsóbb is volt, mint amennyit én fizettem, meg a kialakítása is más volt (circumaural, amit kaptam meg supra). Mondtam, a futárnak, hogy ez így nem okés, de azt mondta, hogy nem viheti vissza, a bolttal egyeztessek ez ügyben. Mondjuk az is hozzátartozik, hogy ez valami kisebb futár cég volt, elég amatőrnek tűntek, még tollat is nekem kellett adnom nekik. Bár, valószínű más komolyabb futár cég is így járt volna el.
Szerencse, hogy van ez a 8 napos pénz visszafizetéses dolog netes rendelésnél. Mondjuk, akkor érdekes a szitu, ha sérülten kap meg az ember valamit, hogy bizonyítja (ha a csomagolás nem sérült), hogy nem nála keletkezett, mint ahogy ezt nem rég olvashattuk is.
-
SOAD19
addikt
Hali!
Adott egy minőségibb póló, ami két hónap alatt kinyúlt. Épp most írom a levelet az üzletnek, és írom, hogy ha nem érzik jogosnak a panaszom, akkor szeretném, ha bevizsgáltatnák a KERMI-vel. Tudván, hogy akár rosszabb esetben nekem kell fizetni a vizsgálatot.
Az érdekelne, hogy mennyire objektív, hiteles ez a szervezet, egyáltalán ez a neve még? Illetve mennyibe kerül egy vizsgálat, csak tudjam ha esetleg buknám a dolgot. Bár úgy gondolom, hogy igazam van, alacsony hőfokon volt mosva.Köszi!
[ Szerkesztve ]
-
SOAD19
addikt
Gondolom ez esetben azt állítják, hogy nem rendeltetésszerű használat miatt történt a meghibásodás.
De, tényleg nem rendeltetésszerű használat miatt sérült a készülék, vagy csak normál használat mellett?!
Ha, tényleg miattad történ a hiba, akkor persze nem jár a gari, és ekkor kérheted, hogy javítsák meg. Igazából az a kérdés, hogy normál használat mellett, vagy nem rendeltetésszerű használat mellet történt a meghibásodás. Ha, nem tehetsz róla, akkor kérd vissza a pénzed, vagy a cserét, amit már írtam.
Szerintem is hülyeség ez a feltételes ügyintézés, bár csak józan paraszt ésszel, nem tudom, hogy van a jogszabályban. -
SOAD19
addikt
Akkor, ez esetben ne hagyd magad! Ilyen pofátlanságot, én még nem hallottam. Kérj bevizsgálást, ha nagyon kötnék az ebet a karóhoz.
Sok sikert kívánok!t1 Régebben úgy volt, hogy ameddig szervízelték, pl. egy hét, akkor ennyivel hosszabbodott a garancia ideje, és ha cseréltek a készülékben egy komponenst, pl. mobilnál egy kijelző, akkor arra a komponensre teljes garanciás idő vonatkozik, nem csak a készülékre vonatkozó garanciás idő.
Remélem jelenleg is így van, és nem mondtam hülyeséget.[ Szerkesztve ]