- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- MG4 menetpróba
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Yettel topik
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Frissíthető a TikTok
Hirdetés
-
Grafikus jellegű munkára szánt AOC monitorok a megfizethetőbb szegmensben
ph A cég három kijelzővel jelentkezett, amelyek portfelhozatalukból kifolyólag dokkolóként is működnek.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Világító alma helyett világító tok és szíj az almákra
ma Megjelent a Glow 2.0, a Nomad fluoreszkáló iPhone védőtokjának és Apple Watch szíjának második generációja.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jester01
veterán
Ha tudják cserélni, akkor jogilag nem követelheted, viszont megállapodhatsz a bolttal ha nekik is előnyös.
asdf_: ha viszont úgy árulták, hogy x év garancia (és mondjuk erről papír is van) akkor a vevő jogosan gondolja, hogy erre végig a jogszabályban meghatározott feltételek érvényesek - ezt szerintem már nem tudnák kidumálni.
Jester
-
Atapi
senior tag
válasz sasa311 #8102 üzenetére
ha már rugózás, akkor rugózzunk azon is, hogy a garancia kifejezést nem ismeri a magyar jog, így simán lehet 3év garról kiállítani garjegyet, amiben le van írva, hogy 1év kötelező jótállást a bolt vállal a tv szerint, az ezt követő időszakban pedig a gyártó saját feltételei érvényesek. ez pedig szvsz törvényes, mivel a tv azt mondja ki, hogy a gyártó előírttól kedvezőbb feltételeit nem nyelheti le a forgalmazó, de azt nem rögzíti a jogszabály, hogy a kedvezőbb feltételeknek azonosnak kell lenniük a kötelező jótállási időszak során érvényes (jogszabályban is rögzített) feltételekkel (lásd 151/2003. (IX.22. korm. rendelet 1. § (4))). így pedig lehet 3éves garjegy 1év teljeskörű+maradék egyéb feltételes.
-
asdf_
veterán
Es azt is jegyezzuk meg, hogy a +2 ev korlatozott gyartoi a szavatossagi felteteleket nem erintheti. Ennek ellenere viszont labbal szokta tiporni (nem indul ujra cserelt termeknel pl.). Mas kerdes, hogy ilyenkor ha a vevo szavatossagot kivan ervenyesiteni (a gyari +2 ev korlatozott helyett), akkor a bolt azt mondja, hogy akkor vigye el a vevo egy szakertohoz, hozzon rola pecsetes papiros szakvelemenyt (es persze ezt fizesse is ki elore), aztan ha a papiros azt mondja, hogy nem a vevo a hunyo, akkor lehet szavatossagozni.
Az persze megint bonyolitja a helyzetet, hogy letezik-e egyaltalan ilyen ember kishazankban, aki ketseget kizaroan meg tudja allapitani, hogy egy alaplaphalalnak mi votl az oka
Szoval jo moka ez az egesz... -
sasa311
veterán
A magyar jog azt is ismeri ám, hogyha félreérthető / szándékosan megtévesztő módon állít ki egy cég egy iratot akkor azért vagy büntetés jár ill. a felhasználónak kedvezőbb vagy vélelmezett megoldást kell alkalmazni - bár ezt átnyomni nyilván nem éri meg a bíróságon.
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
asdf_
veterán
Hat, a gumiszabaly torekednie kell a 15 napra lejarta elott Tehat mondjuk ha valakinek a 6. heten sincs alaplapja, akkor mondhatja azt, hogy akkor en most elallnek a szerzodestol, es kerem vissza a penzt, a kisker meg ezzel elesett a javitas/csere lehetosegetol.
A 2-4. (esetleg 5.) heten ennek elkoveteserol, alapjarol meg lehet szkanderozni, hogy ez mennyire all meg esetlegesen a birosag elott, ha oda kerul a sor, sajna van, amikor tenyleg belekarcol a negy hetbe egy szamtech cucc csereje/javitasa, akkor is, ha a vevotol tortent atvetel utan mar masnap ott van a nagykerben leadva javitasra (ami pesten meg jarhato ut, videki cegkent eleg eselytelen), es akkor ugye ilyenkor meg importort esetleg gyartot is megjarhatja a cucc, majd ugyanez vissza, nem nehez kicsuszni a 2 hetbol meg akkor is, ha mindent megtesz ellene az ember...[ Szerkesztve ]
-
Atapi
senior tag
válasz sasa311 #8107 üzenetére
az a rendelet, amire hivatkoztam, önmaga is kiköti, hogy a jótállási jegynek közérthetőnek és egyértelműnek kell lennie, de ez még mindig nem zárja ki azt, hogy ha 3év gar szerepel a jegyen, attól még ne lehetne rajta feltüntetni azt is, hogy az első év kötelező, teljeskörű, a maradék a gyártó feltételei szerint.
-
dash17291
tag
Sziasztok,
hogy van az hogy a szemüvegkeretek a 10.000HUF alatti árútól kezdve mondjuk 100.000 forintig bezárólag anélkül árusíthatók hogy a fogyasztóknak bármi ismérve lenne azok minőségéről? A legdrágábbak a titánium keretek, a többiről viszont csak annyi látszik, hogy máshogyan néz ki. Ráadásul pl. az Ofotértben sem tudják megindokolni hogy melyiknek miért annyi az ára, azon kívül hogy van aki megveszi amennyiért kínálják... (Tehát sajnos el lehet adni őket.)
A lencséknél legalább annyi van hogy pl. a Hoya márka az ilyen meg olyan, de aztán a különböző bevonatokkal ott is el tudnak szállni, akár 300.000 forintig is...
-
ANDROID???
addikt
Sziasztok!
Ez van fent egy webshopon ahonnan vásároltam...
"Elállás
A szerződéstől, az áru átvételétől számított 8 munkanapon belül indokolás nélkül elállhatsz, ha a terméket bontatlanul vissza tudod szolgáltatni. Az áru ellenértékét az Elit Varázs Kft. köteles legkésőbb 30 napon belül visszafizetni. Az áru visszaszállításának költségét ebben az esetben neked kell viselni. "
Úgy tudtam, hogy 8 munkanapon belül elállhatok a vásárlástól és úgy tudtam, hogy nem kell bontatlannak lennie a terméknek...
Rosszul tudtam?Helyzet, hogy vettem egy plasztik kártya csomagot, az egyik lap sarka szabályos körívben tört le, ezt már nem lehet így normálisan használni...
Tegnap vettem, így simán 8 napon belül vagyok, szeretném a pénzemet visszakapni, elállhatok-e így ha kibontottam a csomagot???Köszönöm
-
asdf_
veterán
válasz ANDROID??? #8113 üzenetére
A termeknek nem kell bontatlannak lennie, valamint a termek normalis hasznalatabol eredo ertekcsokkenest a fogyasztonak nem kell megfizetnie. Ebbe a kartya sarkanak letorese nem fog beleferni.
-
asdf_
veterán
válasz ANDROID??? #8115 üzenetére
A termek hasznalatabol eredo ertekcsokkenesre. Ez a kartya a letort sarokkal kb. olyan, mintha egy monitort akarnal visszaadni, aminek egy bazinagy karc van a kozepen... Ez kivulesik a rendeltetesszeru hasznalaton.
-
sasa311
veterán
válasz ANDROID??? #8113 üzenetére
Nem kell bontatlannak lennie - viszont a letört sarkú kártyát nem küldheted vissza, mert gyk. tönkrement, ez nem használatból eredő kopás.
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
ANDROID???
addikt
válasz sasa311 #8117 üzenetére
Végül is írtam az eladónak egy emailt és felhívott, hogy cseréli a lapot...
Kérdeztem, hogy a gari mennyi egyébként, és mondtam azt hogy a honlapon 6 hó szerepel mindenre, vagy több mint 6 hó ha fel van külön tüntetve.. Erre azt a választ kaptam, hogy akkor legyen 3 hó.
Érdekes, de elvileg így el sem tudok állni a vásárlástól?
Az is fura, hogy azt mondta, hogy cserélni nem tudja, mert nem tud mit kezdeni egy bontott csomaggal, és mégis akkor honnan ad egy lapot?
Szóval nem kerek ez az egész nekem... -
asdf_
veterán
válasz ANDROID??? #8118 üzenetére
A bontatlan csomag elvarasa a bolt reszerol egy ertheto, am amugy jogtalan elvaras. Aki kishazankban webshopot uzemeltet, az ebbol a kettobol valaszthat, hogy vagy szabalytalanul csinalja, vagy sz*pik.
-
sasa311
veterán
válasz ANDROID??? #8118 üzenetére
Például egy "selejt" pakliból vagy egy olyanból, aminek pl. sérült a csomagolása és ezáltal eladhatatlan.
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
HartgeH3-2.8
addikt
Sziasztok!
Az üzlet ahol az én bizonyos problémám van, nos annak a nevét beírtam google barátom keresőjébe és ilyeneket találtam.
Boltértékelések között
Reklamáció
Meghibásodott terméket nem hajlandóak garanciában cserélni, vagy az árát visszatéríteni, fél éve a "majd visszahívjuk" szöveggel ráznak le. Ilyen komolytalan céggel az elmúlt 20 évben nem találkoztam.Ennyit arról , hogy feleslegesen vergődök
Az OFF topikban OFF, az ON by LaciCRM
-
bullseye
addikt
válasz HartgeH3-2.8 #8121 üzenetére
Mindenkinek ez a véleménye, vagy csak 1 eset (netán konkurencia)?
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
dethroner
veterán
válasz HartgeH3-2.8 #8121 üzenetére
Nincs olyan bolt, amiről csak jókat vagy csak rosszakat mondana mindenki. És te most épp túlpörgeted magad, direkt keresed a negatív dolgokat hogy aztán nagy melldöngetés közepette add tudtára a világnak bölcs előrelátásod és magasztalni való intuíciód bizony csodálatra méltó a gyarló és szűklátókörű pórnép számára, hogy bizony te ezt előre tudtad, megmondtad és így bizony másképp nem is történhetett.
1: nyugszik!
2:kivárja az ügyintézés törvényben meghatározott időtartamát!
3: ha nem oldják meg neked tetsző módon a problémád, akkor lehet más útra terelni az ügymenetetA hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz HartgeH3-2.8 #8121 üzenetére
Meg akkor már légy korrekt, ne csak ezt írd le, hanem azt is hogy az árgép.hu oldalon a boltértékelések között 5 vélemény található, 3 pozitív hangvételű és kettő negatív.
Jótanács: még a vásárlás előtt csekkold le a boltról a véleményeket és ne a garanciáztatás közben.
Mert mint tudjuk, vásár után okos a paraszt[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
Chapel
addikt
Itt a Ph-ról vettem az egyik kiemelt hírdető úriembertől egy i5-ös processzort, úgy hogy átvette a még 2 évig garanciás i3-asomat, tehát beszámította. Látszott hogy az i3-as gyári hűtése kevés lesz mert aida alatt 2-3perc után melegedett, nem is terheltem, vettem inkább szintén az úrtól egy gyárinál picit komolyabb hűtőt. Megvéve a hűtőt felhelyeztem ahogy kell, majd indítottam egy windost. Ment is rendben majd gondoltam nézek egy hőfokot aida-ban. 40-45 fok volt alapól, az nem rossz. Akkor nézzünk egy stresz tesztet. Na itt jött a gond, ugyanis 10-12 mp után felugrott a hő fok látványosan 90 fokra, azonnal (tényleg abban a pillanatban) leállítottam a tesztet, majd kapcsolnám ki rögtön a gépet és kifehéredett a kép stb. Kikapcsoltam, szétszedtem és akkor látom hogy a hűtő alja alig pasztás. Ergo, nem feküdte fel a proci és azért melegedett. Ez eddig tiszta sor, user error lehetne...de! Utána többszöri próbálkozásra sem sikerült felrakni, úgy hogy pasztás legyen, tehát vagy nem egyenes a hűtő alja, vagy a műanyag bizgentyűti nem pontosak mert NEM LEHET úgy feltenni hogy pasztás legyen. A proci úgynéz ki megsült, az úr nem cseréli, mondván én sütöttem meg. Ezt így senki meg nem mondja, csak tesztben derül ki és TŐLE vettem a hűtőt is ami ugye kinyírta a procit. Ilynekor mi van? Mert nem szeretném annyiban hagyni, ilyenkor ki mellett áll a törvény? Én úgy gondolom hogy nem követtem el hibát, azt hogy nem fekszik fel a proci teljesen, azt csak superman röntgen szemével láthattam volna indítás előtt.
?
[ Szerkesztve ]
Fotó: https://www.flickr.com/photos/mr_chapel/
-
sasa311
veterán
Pedig de, megsütötted.
Te magad állítod, hogy a procit kipróbáltad és jó volt egy másik hűtővel.
Vettél rá egy maszek hűtőt, rátetted (rosszul), megsült. Ennyi volt.
Erre szokás mondani, hogy szakszervízre kell bízni a szerelést, hogyha nem vagyunk biztosak magunkban és a szakember majd észreveszi, ha nem jó a hűtő és az ő sara ha megsüti.
Ugyanis az, hogy a hűtő hibás simán lehet - bármi lehet hibás - de az, hogy te ezt nem vetted észre felrakásnál az csakis a te hibád.
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
Chapel
addikt
válasz sasa311 #8127 üzenetére
"... a szakember majd észreveszi, ha nem jó a hűtő ..."
Honnan lát ilyet egy szakember?
(BM-nél dolgozom, az informatikusunknak mondjuk úgy, hiszek.)
Állítása szerint ezt nem lehet előre látni. Mondjuk nem is feltételezem hogy minden hűtő felhelyezésnél bemérik a felületet, ugyan már.Arról beszélünk hogy a műanyag pöckei fél miliméterrel feljebb vannak mint kéne. Honnan látna referenciát, hogy annak mekkorának kell lennie?Akkor máshogy kérdezem: Ha bizonyíthatóan szar a hűtő, akkor jogos lehet a dolog? MErt nem szerepel sehol törvénybe hogy csak szakmeber cserélheti, legalábbis a garancia levélben nem látok ilyet...
Nem kötekszem, ne érts félre, próbálom megérteni a racionális indokot, nem hiszem el hogy nekem látnom kéne egy technikai eszközről hogy hibás.
[ Szerkesztve ]
Fotó: https://www.flickr.com/photos/mr_chapel/
-
sasa311
veterán
Bár nem vagyok informatikus (....) de én úgy szoktak felrakni a hűtőt, hogy pasztázom, felrakom LEVESZEM, megnézem a pasztát, hogy OK-e és visszarakom.
De a törvény egyértelmű, a termék helytelen üzembe helyezéséből származó károkért a garancia viselője nem felelős.
Ha szar a hűtő azt cserélni kell - de hogy tönkrement a procid az szívás.
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
asdf_
veterán
Szamlaid vannak-e errol az egeszrol? Mert ha nincsenek, akkor csak itt beszelunk a semmibe az egeszrol, nem fogyasztovedelmi eset. (ha az lenne, akkor szerintem a hibas teljesitesbol eredo karokert -szar huto miatt elhalt proci- lehetne elovenni az eladot).
En amugy nem veszem vissza coolert, de azt nezem, hogy hajlik-e a deszka (ertelemszeruen procicserenel ez amugy nem jatszik, csak ha kint van a deszka a hazbol). -
Chapel
addikt
válasz sasa311 #8129 üzenetére
Ok értem.Jogilag az eladónak lehet akkor igaza, az etikai része persze már más kérdés, továbbra sem érzem magam teljesen hibásnak. Amit írsz a proci/paszta témában: hát szép tanuló pénz volt (kvázi 1 procit veszek 2 áráért), ezentúl már én is ezt fogom tenni.
Mostani munkám előtt, 10 évig voltam a kereskedelemben, mindig cseréltem mindent ha tudtam a vevőnek, még ha nem is 100%-osan volt jogos , mert az én érdekem az, hogy kövire is hozzám jöjjön. Na persze aki egyértelműen próbálkozik csak, az más tészta.
asdf_: természetesen van számla, hivatalos bolti garanciát kaptam.
[ Szerkesztve ]
Fotó: https://www.flickr.com/photos/mr_chapel/
-
HartgeH3-2.8
addikt
válasz dethroner #8123 üzenetére
Nos azért kicsit pontosítanék:
Valóban az egyik negatív véleményt másoltam be , de volt még ott ezen kívül ilyen én a legutolsó friss bejegyzést szúrtam ki és ami detto ugyan úgy történt mint velem engem is telefonon leráztak állandó jelleggel. Ilyen negatív kritikát több helyen is találtam más oldalakon,fórumon.Nem akartam semmit döngetni csak rosszul esett a bánásmód.Próbáltam azért kulturált maradni ezeket nem linkeltem be és bolt nevét sem adtam ki. Igaz aki kicsit találékony az rá tudott keresni.
Egyébként minden létező határidő már letelt a bolt által adott szervizlapon lévő teljesítési dátum és a törvényben meghatározott 15 nap. NFH oldalán "nap" és nem "munka" nap.
Igen kicsit túl is pörögtem, de nagyon kellemetlen már tényleg. Azóta sikerült felvenni a kapcsolatot az üzlet vezetőjével és ha minden igaz várható pozitív fordulat.
Az OFF topikban OFF, az ON by LaciCRM
-
dethroner
veterán
válasz HartgeH3-2.8 #8132 üzenetére
"Próbáltam azért kulturált maradni ezeket nem linkeltem be és bolt nevét sem adtam ki. Igaz aki kicsit találékony az rá tudott keresni"
Hát a ctrl+c/v kombót már szerintem az oviban tanítják
"Azóta sikerült felvenni a kapcsolatot az üzlet vezetőjével és ha minden igaz várható pozitív fordulat."
Akkor mégis feleslegesen túráztattad magad!
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
Turbolada II
őstag
Az i3 gyári hűtése teljesen jó, és nem is hangos. A hűtőt meg biztos hogy rosszul raktad fel, de ebben az esetben is működnie kellett volna a CPU védelmének. 90 fokos hőmérséklettel nem lehet azonnal kinyírni egy procit.
"A szabadság az, ha szabadságunkban áll kimondani, hogy kettő meg kettő négy (kivéve Prohardver :D). Ha ezt megtehetjük, minden egyéb magától következik." 1984 "Magyar" Telekom, ja nem csak sima.
-
ANDROID???
addikt
T-mobiletól Alca készülék, 3szor garanciában ebből 2 a szerviz vacak munkájából ered....
Most meg a pkexi mozog rajta a kijelző előtt...
Nem volt ilyen a telefon a szerviz előtt...
Cserélni nem akarják a készüléket, max visszaküldik szervizbe.
Mit tegyek, hogy cseréljék a készüléket? Azt sem tudom, hogy hová lenne jó fordulni.... -
dethroner
veterán
válasz ANDROID??? #8135 üzenetére
Elállási nyilatkozat vételár visszatérítési igénnyel. Megírod röviden, pár sorban, nem kell túlbeszélni a történetet. Légy lényegretörő és határozott! Ezzel és a készülék összes tartozékával, garijeggyel, számlával besétálsz az üzletbe és addig nem jössz ki onnan míg valakinek át nem adod. Legjobb ha két példányban írod és az egyiket magadnál hagyod, de mindenképp a te példányodra is kerüljön cégbélyegző, átvevő aláírása, dátum stb. Így látni fogják hogy nem szarral gurigázol és talán kapsz egy új telefont. Ha nem, akkor ragaszkodj az elálláshoz!
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
asdf_
veterán
válasz dethroner #8136 üzenetére
Azert irjuk bele azt is, hogy esetleg 1-2 ev birosagi szkanderozas is kinez ebbol, ha nem olyan a masik fel hozzaallasa. Abba meg mar bele sem megyek, ha husegert csereben olcso telefon volt, akkor azt hogy veri ki az ember a szolgaltatobol, hogy ismet kedvezmenyesen vasarolhasson keszuleket (leven, a szerzodeskotes elotti allapot visszaallitasaval ezen jogosultsagat is vissza kene allitani).
-
dethroner
veterán
Ha elég nagy genyó a szolgáltató akkor el lehet húzni, de jobb egy ilyen próbálkozás mint hetente szervizbe adni a készüléket.
Ha létrejön az elállás, akkor miért ne kapna másik kedvezményes készüléket?A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
-
asdf_
veterán
válasz dethroner #8140 üzenetére
Irtam is felul, elallas eseten (termeszetesen ha az erre szolgalo kriteriumok fennalltak), a szerzodeskotes elotti allapotot kell helyreallitani. Az uj telefon vasarlasa elott meg A, zsebedben volt a penzed es jogosult voltal kedvezmenyes keszulekvasarlasra, B, a szolgaltatonal volt a telefon. Ezt kell helyreallitani. Szerintem. Ezt azonban kiverni egy szolgaltatobol, haaaaaaaaaaat, sok szerencset kivanok hozza :/
-
ANDROID???
addikt
A problémát az okozza, hogy ha a zsetont visszakapom, akkor meg vennem kell egy készüléket, az pedig hogy ugyanolyat vegyek a T-től csak magasabb áron lehetne.
Mi tévő legyek? -
Turbolada II
őstag
válasz ANDROID??? #8142 üzenetére
A törvény felülírja a belső üzleti szabályzatot.Szóval kérd csak vissza a pénzt.
"A szabadság az, ha szabadságunkban áll kimondani, hogy kettő meg kettő négy (kivéve Prohardver :D). Ha ezt megtehetjük, minden egyéb magától következik." 1984 "Magyar" Telekom, ja nem csak sima.
-
dethroner
veterán
válasz ANDROID??? #8142 üzenetére
Gyűjtögetsz némi pénzmagot és nem hűségidős baromságot veszel, hanem egy gyári független készüléket
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
harry
veterán
Pénteken vettünk egy hangfalpárt, de a jobb membránnal valami gond lehet, kicsit több basszusnál zörgött (a bal nem, és nyilván nem lett széthajtva, csak kipróbáltuk, több konfigurációval is).
Szóval öcsém visszavitte, ahol - ha jól értettem - továbbküldték a szerviznek, mivel ők csak webshop-átvevő hely, és ki kell vizsgálni, hogy tényleg van-e hiba, ma/holnapra ígértek valami választ, átvételről kaptunk papírt.Na most nem teljesen értem: ha hibás a termék, és három napon belül visszaviszem, nem kötelesek kicserélni / pénzt visszaadni egyből? Elküldik vizsgálgatni? És ez mennyi ideig tart? Javíthatják, vagy kötelesek cserélni? Akkor ez most miben lenne mégis más, mintha később, a gari idő alatt bármikor meghibásodna? Ennek a három napos dolognak valami előnnyel kell járnia, különben nem látnám értelmét, ha ugyanazt az utat járja végig, mint egy fél év után bedöglött cucc...
Illetve, mi elvileg a webshoppal állunk szerződésben, és nem a szervizzel, igaz? Tehát nem küldhetnek el, hogy a szervizt hívogassam, mert ők csak egy iroda (aztán mondjuk, lehet jobban járnánk)? Ha azt mondják, hogy még ennyi-meg-ennyi idő, meg majd cserélik, meg még húzódik, mik a lehetőségeim? Szerintem ezt nekünk nem kell végigbohóckodnunk, tekintve, hogy nem általános meghibásodásról van szó, hanem gyárilag nem stimmelt valami, és azonnal adjanak egy másikat, mert használnánk, azért vettük...
[ Szerkesztve ]
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
bullseye
addikt
Ha három napon belül meghibásodik nem vagy köteles elfogadni a javítást, kérhetsz cserét. Joguk van megnézni, hibás-e a termék - de ehhez nem kell szerviz.
Viszont ha webshopban rendeltétek, akkor 8 napon belül simán elállhattok az egésztől.
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
harry
veterán
válasz bullseye #8146 üzenetére
Most mindenesetre a szervizben nézik, ha jól tudom, így ezzel sok mindent nem tudok csinálni... holnap ha nem hívnak, biztos megzargatom őket, hogy ez így bizony nem jó.
Webshop: igen, de egyrészt azzal elhúzhatják 30 napig a dolgot, másrészt nekünk kéne a cucc, szóval a csere lenne ideális (avagy úgy tudom, máshol drágább, vagyis úgyis újrarendelnénk itt, de nem szeretném bonyolítani, adjanak egy újat, és kész).
Ha mégis elállnánk a szerződéstől, egész egyszerűen kérjük a pénzt, és kb. semmit nem mondhatnak ellene, igaz? Ilyen, hogy használva volt, kinyitva, mit tudom én, nem lehet kifogás, jól tudom? Elvileg le lett adva az egész cucc, dobozzal, mindennel. És 8 munkanap számít, ugye, vagyis akkor még jövőhét kedden is jelezhetnénk adott esetben?
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
Süni 1985 F
senior tag
Lambda computer egy jó ideje "Üzletünk technikai okok miatt ZÁRVA." van kint a honlapjukon ,telefont nem veszik fel!
Egy tőlük vásárolt Z75 Pro3 lap teljesen behalt és most ott tartok ,hogy vinném vissza garanciába de hová?
Ilyenkor mit lehet még csinálni?
Várok jó ötleteket!TDI POWER
-
sasa311
veterán
Igen, HA hibás cserélni kell nekik. Logikus, hogyha ezt a helyszínen az alkalmazott nem tudja kipróbálni (vagy nem ért hozzá, stb...) akkor meg kell vizsgálni, nem kell "bemondásra" elhinni, hogy hibás.
Természetesen ha később elálltok a szerződéstől akkor 30 napon belül visszakapjátok a pénzetek. Az, hogy ki lett bontva irreleváns, sőt, az is, hogy megvan-e a doboza.
Amíg náluk van a cucc addig NEM KETYEG a te időd. Sem a garancia, sem az elállás, semmi!
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
Új hozzászólás Aktív témák
- PH! aranyköpések
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Motorolaj és szűrő topik
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Vodafone mobilszolgáltatások
- 3 évre zárnák börtönbe a legnagyobb kriptotőzsde korábbi vezetőjét
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Filmvilág
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen autót vegyek?
- További aktív témák...