- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Yettel topik
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Fotók, videók mobillal
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Elkaszálhatja az Apple az iPhone Plust
- Megérkezett az új Nokia 3210 4G Magyarországra, ennyit kérnek érte
Hirdetés
-
A mai napon érkezik a King Arthur: Legion IX
gp A premiert megelőzően a készítők még egy utolsó videóval kedveskedtek nekünk.
-
Ismét egyedit alkotott a Sharp
ma Minimalista dizájn és komoly felső kategóriás specifikáció jellemzi az Aquos R9-et, az Aquos wish4 pedig belépő szinten hozza a stílust. Ráadásul mindkét modell strapaminősítésű.
-
Még több AI-generálta reklám jön a Facebookra és az Instagramra
it A Meta kiterjeszti az AI-képgeneráló ajánlatait a reklámok kapcsán.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
csoki
senior tag
válasz #40731136 #8391 üzenetére
jó hír: bementem, pont bent volt a tulaj, elmeséltem neki mi a helyzet a gépemmel (még pont nála adtam le a gépet, de már ugye nem emlékezett rá, 5 hét után nem csodálom), lényeg a lényeg, normális volt nagyon, kérdezte mit szeretnék akkor és az lesz.
mondom ugyanilyen értékben egy új alaplapot, mondta oké, ők majd leverik a nagykeren a régi alaplap árát persze olyan alaplap nem volt épp náluk amit kinéztem, de hétfőre már meglesz végre -
#41635072
törölt tag
Üdv!
E-mailben leadtam a panaszom a megyei illetékesnek.
Egyeltalán lehet így, vagy itt is csak postán fogadják a panaszt (ha nincs ügyfélkapum), mint a hírközlési hatóságnál?
Nem tudom miért nem tudnak egy válaszlevelet küldeni, hogy fogadtuk a levelét, vagy rá se nézünk, ne várd a választ. -
dethroner
veterán
Na, van még korrekt bolt is. Írd le a nevét szerintem, ne csak a szar boltok legyenek nevén nevezve, legyen egy kis ingyen reklám a vevőbarát hozzáállásnak is.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
#41635072
törölt tag
válasz ANDROID??? #8405 üzenetére
Közben a portáljuk egy eldugott bugyrában ráakadtam, hogy náluk sem lehet email-ben ügyet indítani, csak ügyfélkapus reggel.
-
#41635072
törölt tag
válasz dethroner #8407 üzenetére
Fejér megyei fogyasztóvédelem.
De már feladtam elektronikusan is 30 napos ügyfélkapu reggel...Mondjuk leírték, hogy nincs jogkörük kötelezni az eladót/szervízt a garanciális javítás teljesítésére vagy a vásárlási összeg visszafizetésére. Szóval semmire sem fogok menni velük, és dobhatom ki a garanciális karórám, ami nem volt olcsó.
[ Szerkesztve ]
-
#41635072
törölt tag
válasz ANDROID??? #8409 üzenetére
Sajnos rá kellett döbbennem, hogy bizony semmire.
Az egyetlen tevékenység amire állításuk szerint képesek az az, hogy perelés esetén szólnak a békéltető testületnek.Ebből kiderült számomra, hogy a garanciapapír önmagában lósz@rt sem ér, a boltos hozzáállásán múlik minden. Perelni lehet, de arra az emberek többségének se pénze se ideje.
Miért nincs egy olyan hatósági szerv, aki betartatja a jótállásra vonatkozó törvényt? Így lobogtathatom a levegőben a papírkámat.[ Szerkesztve ]
-
ANDROID???
addikt
válasz #41635072 #8410 üzenetére
Nem tudom, és szerintem sokan fel is teszik a kérdést ebben az országban, hogy akkor mire is van a jótállás, mert tudjuk, hogy van ilyen fogalom de a jogszabályok mindenre jók, csak nem a felhasználók érdekeit védik...
Na akkor mit is kezdjek én a T-Mobile szolgáltatóval? -
dethroner
veterán
válasz #41635072 #8408 üzenetére
Milyen fura is az hogy a fogyasztóvédelem nem tud semmit tenni fogyasztói kifogás esetén.
De az hogy emailben nem fogadnak be semmit ez nekem új, hiszen pár hónapja én is előzetes telefonbeszélgetés után emailben küldtem el a boltól kapott jegyzőkönyv másolatát amiben a garanciális igényem elutasításának indoklása a fogyasztóvédős nő szerint is igencsak megérne egy vizsgálatot. Szóval elküldtem emailben, nemsokkal később kaptam levélben egy tájékoztatást hogy eljárást kezdeményeznek a panaszom eredményeként. Mondjuk az eljárás eredményéről meg nem kaptam semmiféle tájékoztatást.A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
ANDROID???
addikt
válasz ANDROID??? #8361 üzenetére
11,27-én este (vissza) leadott telefonomról ma küldték az sms-t hogy átvehető, a két dátum között leadtamn ezzel kapcsolatban 2 panaszt levélben is 1-et és 1430-on is 1-et, lehet, hogy kapok egy új telefont és kicserélik, ha az sms a szerviztől jött?
Mert a múltkor nem járta meg ilyen rövid idő alatt , akkor közel 1 hó volt, és én ennyi herce-hurca után új készüléket szeretnék.
Ha nem a panaszom miatt küldték az sms-t hanem csak mert meg lett "javítva" (ami eddig még nem sikerült nekik (T-Mobile), akkor ne vegyem át a telefont bízva a csere kérelmes panaszomban??? Vagy mi lenne a célszerű? -
afterwhite09
tag
Üdv.
Ma vettem egy HD7850-es VGA-t az iPon-tól és a helyzet az, hogy ilyeneket csinál (tudom ez 7950,de a hiba jellege pontosan ugyan ez) :
A kérdésem az lenne, hogy ha visszaviszem holnap, akkor vissza kellene adniuk a pénzt nem ?
Előre is köszönöm a segítséget.
People had more, than they needed...
-
Skyline18
tag
válasz afterwhite09 #8414 üzenetére
nekem sokszor volt ilyen jelenség, és nem vga gond volt... volt hogy a játék volt hibás... vagy valami software gond volt. de még véletlen se hardver!
szerintem rendesen ellenőrizd előtte le azt a vga-t, több vga tesztelővel, és 3d mark-al is és egyéb programokkal.
aztán ha ott is ezek a gondok vannak akkor már előfordulhat hogy mégis a vga. -
afterwhite09
tag
válasz Skyline18 #8415 üzenetére
Ez már a 3. ilyen VGA Először egy Sapphire HD7770, aztan egy Sapphire HD7850. Mondon jó, kifogtam egy szar szériát, váltok. Most az Msi HD7850 rossz és ezt az előzőek garanciális ügyintézésénél is megerősítették, de nem fogok megint egy hónapot várni, mire szülnek valamit ezzel a dologgal, ezért érdekel a dolog, hogyha visszaviszem akkor visszaadják-e a pénzt ?!
3. különböző gépben lettek kirpbóbálva, minden alkalommal és produkálják a hibát.
[ Szerkesztve ]
People had more, than they needed...
-
asdf_
veterán
válasz afterwhite09 #8414 üzenetére
Javitas, csere, penz vissza. Ez a sorrend, es kizarolag akkor ugrunk egyikrol a masikra, ha az elotte levo nem teljesitheto (jo, van meg arleszallitas is, de azt most ne keverjuk ide). Mivel te 3 napon belul vagy, a javitas ertelemszeruen nem jatszik, mert 3 napon belul a jog ilyet nem enged, tehat ha tenyleg hibas a kartya -es nem pedig az adott jatek szar- es tudnak cserelni, akkor nem kerhetsz penzt.
Mas kerdes, ha webshopos moka, akkor elvileg 8 napon belul indoklas nelkul elallhatsz a vasarlastol. Aztan hogy ezen jogodat mennyire sikerul ervenyesiteni vagy mennyire nem, azt mar boltja valogatja.[ Szerkesztve ]
-
afterwhite09
tag
Ugye az említett szaküzletből webshopon rendeltem, amit személyesen vettem át. Több játékkal lett kiprobálva több különböző gépen, különböző hardverekkel és a hibajelenség fenn áll. Friss a driver updatel-t a játék is. Egyszerűen nem tudom mi lehet a probléma, tényleg a már 'nemtudom, hogy sírjak vagy nevessek' kategória.
Köszönöm a segítségedet.
People had more, than they needed...
-
sanzi89
addikt
Ha interneten rendeltem valamit egy távoli cégtől, akkor garanciális probléma esetén kinek kell fizetni a szállítást? Gondolom a kereskedőhöz nekem kell visszajuttatni, tehát az én állom, de a bolt köteles visszaküldeni a saját költségén, vagy azt is kérheti rajtam?
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
Turbolada II
őstag
válasz sanzi89 #8421 üzenetére
2) Ha a javítás az üzemeltetés helyén nem végezhető el, a le- és felszerelésről, valamint az el- és visszaszállításról a forgalmazó gondoskodik.
És itt tartós fogyasztási cikkről van szó.
"A szabadság az, ha szabadságunkban áll kimondani, hogy kettő meg kettő négy (kivéve Prohardver :D). Ha ezt megtehetjük, minden egyéb magától következik." 1984 "Magyar" Telekom, ja nem csak sima.
-
sasa311
veterán
válasz Turbolada II #8422 üzenetére
nonono!
Nem oda Buda!rögzített bekötésű, illetve a 10 kg-nál súlyosabb, vagy tömegközlekedési eszközön kézi csomagként nem szállítható fogyasztási cikket
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
Turbolada II
őstag
válasz sasa311 #8423 üzenetére
Azt hittem azért kérdezi, mert macerás csomagot kell visszaküldenie. Nekem egy Z5500-ast vittek el ingyen.
Aztán Hollandiából küldtek egy újat.
[ Szerkesztve ]
"A szabadság az, ha szabadságunkban áll kimondani, hogy kettő meg kettő négy (kivéve Prohardver :D). Ha ezt megtehetjük, minden egyéb magától következik." 1984 "Magyar" Telekom, ja nem csak sima.
-
dethroner
veterán
válasz afterwhite09 #8418 üzenetére
Tuning van valamin?
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz Turbolada II #8422 üzenetére
De van egy súlymegkötés is, nem tudom pontosan a súlyhatárt, de pl hűtő, tűzhely stb méretű dolgok már abba a kategóriába esnek, amiket vagy az üzemeltetés helyén kell javítani, vagy a kereskedőnek saját költségén kell elszállítani.
Ahogy mondod[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
Turbolada II
őstag
válasz sasa311 #8420 üzenetére
Nem a vevőt terheli. A Ptk. 309. szakasza magasabb szintű jogszabály a 151/2003-mas kormányrendeletnél.
§ (1) A rögzített bekötésű, illetve a 10 kg-nál súlyosabb, vagy tömegközlekedési eszközön kézi csomagként nem szállítható fogyasztási cikket - a járművek kivételével - az üzemeltetés helyén kell megjavítani. Iii kapásból nincs szállítási költség
(2) Ha a javítás az üzemeltetés helyén nem végezhető el, a le- és felszerelésről, valamint az el- és visszaszállításról a forgalmazó gondoskodik. Itt sincs szállítási költség.
Amiről te írtál az az általános, bevett gyakorlat, hogy a vevővel fizettetik ki a szállítási költségeket, de ez nem jogszerű.
[ Szerkesztve ]
"A szabadság az, ha szabadságunkban áll kimondani, hogy kettő meg kettő négy (kivéve Prohardver :D). Ha ezt megtehetjük, minden egyéb magától következik." 1984 "Magyar" Telekom, ja nem csak sima.
-
Turbolada II
őstag
" Azon termékek esetén, ahol a garancia a gyártó által kibocsátott jótállási jeggyel érvényesíthető, továbbra is a gyártó magyarországi szervizhálózata felé kell eljuttatni a meghibásodott terméket, ezekben az esetekben garanciafutárunk nem tudja vállalni a díjmentes elszállítást."
Gyönyörű. "Ha a javítás az üzemeltetés helyén nem végezhető el, a le- és felszerelésről, valamint az el- és visszaszállításról a forgalmazó gondoskodik." Vagy nem.
d) forgalmazó: az a vállalkozás, amely a terméket közvetlenül a fogyasztó részére forgalmazza,
"A szabadság az, ha szabadságunkban áll kimondani, hogy kettő meg kettő négy (kivéve Prohardver :D). Ha ezt megtehetjük, minden egyéb magától következik." 1984 "Magyar" Telekom, ja nem csak sima.
-
szamovar
tag
Beleolvastam a fórumba és látom, hogy gyakori kérdésként merül fel a 15 napos határidő.
Én egy cipőt vásároltam és a jegyzőkönyvben ez szerepel: legfeljebb 15 napon belül kell elvégezni!
Mi a teendőm a továbbiakban?Alcatel One Touch Max DB - Nokia 3310 - Nokia Ngage - Samsung E900 - Samsung P850 - Se w800 - Nokia N91 - Eten m500 - Samsung I900 - BlackBerry 9000 - Motorola Defy - Nokia E52 - Nokia Lumia 1020 - Apple Iphone SE
-
sasa311
veterán
válasz Turbolada II #8428 üzenetére
De miből gondoljuk, hogy rögzített bekötésű vagy 10 kg-nál nehezebb termékről van szó?
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
coolpet
senior tag
Sziasztok!
Tonkrement a routerem, es a boltal valo kapcsolatfelvetel utan a kovetkezovel szembesultem: [link] .
Mi ilyen esetben a teendo?
Cserekeszuleket kotelesek adni, vagy mennyi az az ido ami alatt meg kelljen fordulnia a termeknek garibol?
Udv!
-
Gyuri27
félisten
válasz coolpet #8433 üzenetére
15 napjuk van rá. Amúgy meg menj be. 2 dolgot kérj. Ezt a 4-5 hetes javitási időt írásba és a vásárlók könyvét. Az előbbit nem fogják oda adni. Az utóbbit igen. Abba szépen írd le mi történt és mit mondtak.
Melyik bolt ez?
Csere készülék biztosításara jogilag nem kötelezi őket semmi.Amd - Radeon - Ryzen
-
Gyuri27
félisten
-
asdf_
veterán
válasz sasa311 #8438 üzenetére
Marmint 15....
49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet
a fogyasztói szerződés keretében érvényesített szavatossági és jótállási igények intézéséről4. § (2) A forgalmazónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.
Persze mivel a torekednie szo van benne, igy gumiszabaly (azt viszont kalkulaljuk bele, hogy mindjart karacsony, es tetszik, nem tetszik, 1-1.5 hetre megall az elet, nem csak te lebzselsz otthon a karacsonykor, szilveszterkor, meg a ket unnep kozott, hanem az is, aki a hibas termekedet javitja, atveszi, kiadja, szallitja stb. stb.).
[ Szerkesztve ]
-
Gyuri27
félisten
Kutyát nem érdekli a karácsony. 15 nap az 15 nap decemberben is és juniusban is.
Továbbá ott bukott az ügy, hogy a nyomorult boltos még irásba is adja a vevőnek, hogy a gari 4-5 hét. Azaz esze ágába nincs törekedni a 15 napra. Én elballagnék a fogyvédhez. Játszanak ők is.
Illetve akkor fáradnék be az üzletbe mikor sokan vannak. Karácson előtt ez aktuális. Aztán cirkuszolnék. Leendő vevők had lássák csak milyen jó bolt is az.Amd - Radeon - Ryzen
-
Turbolada II
őstag
válasz Gyuri27 #8440 üzenetére
Hivatkozzon jelentős érdeksérelemre vagy kényelmetlenségre, akkor nagyobb esélye van. Főleg ha ezt be is írja a vásárlók könyvébe.
"A szabadság az, ha szabadságunkban áll kimondani, hogy kettő meg kettő négy (kivéve Prohardver :D). Ha ezt megtehetjük, minden egyéb magától következik." 1984 "Magyar" Telekom, ja nem csak sima.
-
asdf_
veterán
válasz Gyuri27 #8440 üzenetére
Továbbá ott bukott az ügy, hogy a nyomorult boltos még irásba is adja a vevőnek, hogy a gari 4-5 hét. Azaz esze ágába nincs törekedni a 15 napra.
Nono, ez lehet tapasztalat is. Bar teny, ha ez tapasztalat akkor meg fog egy 4 ezres wifi-s tp linket, oszt' mostantol az a kolcsonkeszulek ilyen esetekre es keszen vagyunk (meg aminek 4-5 het a garis atfutasa, azt a szart nem arulja tobbet).
-
Gyuri27
félisten
Nem érdekel senkit a tapasztalat. Senkit nem érdekel a nyomora. Ő bokszolja le akivel akarja a vevőnek meg tv szerint javitson vagy cserélje ki vagy adja vissza a pénzt.
Amúgy ha normális boltos lenne akkor tök egyszerüen müködne a dolog.
Pikk-pakk meg lehet nézni a routor mitől döglött be. Nem egy ördöngős szerkezet.
Az user csak úgy tudja tönkre vágni ha földhöz vágja. Esetleg valami okositott pancsolt firmware-t rak fel.
Mindkettő hamar megállapítható. Ha pedig nem user error akkor a boltosnak cserélve lesz. Azaz ha ő levesz a polcról egyet és oda adja a vevőnek ő csak jól jár. A routert ő megkapja és lesz egy elégedett vevő. Így meg egy vásárlóval kevesebb (meg akinek elmesélik a történetet). meg lehet majd vívni a fogyvéddel is.
Persze ehhez agy kéne, meg gerinc. Csak sajna ebben az országban ezek hiánycikknek számítanak.
Illetve amit a gyártója (nagyker) ennyi idő alatt nem gariz azt nem kell árulni.Amd - Radeon - Ryzen
-
asdf_
veterán
válasz Gyuri27 #8443 üzenetére
Egy apro piciny problema azert van, hogy egy router jellemzoen nem tartozik a kotelezo jotallas hatalya ala (10k huf alatt ugye nem), igy a torvenyre hivatkozni fel evnel idosebb termeknel (hacsak nem szavatossagi ugyintezest kivan a vevo, es fuggetlen szakvelemennyel ment ugyintezni) nem biztos, hogy celravezeto
De mondom, tartson egy filleres tp linket, adja azt kolcsonbe es csokolom. -
Atapi
senior tag
válasz Gyuri27 #8443 üzenetére
"5 ev garis a cucc, masfel evet ment."
gyártói garos a cucc (már amennyiben nem maga alatt vágja a fát a bót), a gyártó feltételei érvényesek rá, a magyar törvények szerint. hol a probléma?
-
Gyuri27
félisten
Vannak bajok.
Ha már el lett adva a termék x év garival utólag ne találjuk ki, hogy az ára 10k alatt van.
Valamint "(4) Ha a gyártó a fogyasztási cikkre az e rendeletben foglaltaknál kedvezőbb jótállási feltételeket vállal, a jótállás alapján a forgalmazót megillető jogok a fogyasztói szerződés teljesítésének időpontjában
átszállnak a fogyasztóra."Amd - Radeon - Ryzen
-
asdf_
veterán
válasz Gyuri27 #8446 üzenetére
Az a baj, hogy most mindketten beszelunk a levegobe. Mert ad1 egyikunk sem tudja, hogy hogyan lett eladva, mit irt az elado garinak (ha egyaltalan adott garjegyet, merugye ha nem tartozik a kotelezo jotallas ala, akkor nem kell adnia), ad2 ha adott jotallasi jegyet, akkor az sajat volt-e vagy a gyartoe (5 evbol tp linkre tippelek es gyartoira), es abban mi foglaltatott, mert nyilvan az ervenyes, azerint kell eljarnia az eladonak. Es hogy ezen papiron mi volt irva, azt egyikunk sem tudja
"(4) Ha a gyártó a fogyasztási cikkre az e rendeletben foglaltaknál kedvezőbb jótállási feltételeket vállal, a jótállás alapján a forgalmazót megillető jogok a fogyasztói szerződés teljesítésének időpontjában
átszállnak a fogyasztóra."
Amennyiben 10k huf alatti a termek, nem tartos fogyasztasi cikk, igy a fenti egyaltalan nem vonatkozik ra (mert az a tartos fogyasztasi cikkekre vonatkozik). -
coolpet
senior tag
Hali!
Hogy tisztazzuk, kaptam garijegyet a bolttol, 60 honapra(5 ev) kialitva, es a vetelar is 10K felett, 10200Ft volt.
Tegnap visszavittem, hadakoztam, se cserekeszuleket nem kaptam, sem igeretet, csak elkertek a telo es mailcimem, ha van valami ertesitenek, de 3-4 het, tapasztalatok alapjan lehet 5 is. Valszeg ha nem javithato levasarolhatom naluk, penz nem jar vissza, valamint annyit mondott, hogy ennyiert ne is varjak csodat, a TPLink egy kinai gagyi szar, majdnem mindegyiket visszahozzak, nem is kotozkodott.
Szoval annyit tudnek tenni, ha eltelik 3 het beszolok hogy mivan mar, es mehetek a fogyivedelemhez akik nem tesznek semmit sem, max elkuldenek a bekito testulethez, aztan mhetek birosagra amit en fizetek amig le nem zarul az ugy, es az en javamra nem dontenek.
Erdemes? -
ANDROID???
addikt
Alcatel készülékem panaszát a T-mobile elutasította, mondván hogy átvettem a készüléket, és "bíznak benne hogy már elégedett leszek a készülékemmel".
Helyzet:
Bementem a (külső)szervizből visszatérő készülékért a T-pontba, ott mondtam hogy leadtam a panaszt így talán nem kellene a vizsgálat végéig átvennem a készüléket mert akkor lezárják mondván rendben a készülékem, erre a T-pont szervizes: "nyugodtan vegyem át mert ha a vizsgálat a csere döntéssel végződik, akkor is ki lesz cserélve a készülékem ha most átveszem, egyébként is ha nem veszem át akkor pedig tuti telefon nélkül leszek még legalább 1 hónapig, mert jön a karácsony stb. ez volt dec. 3.)
Utána pedig, jött a panaszomra a "vizsgálati eredmény", hogy átvettem a szervizelést követően a telefonomat, így remélik minden rendben van vele..
Hát a fogyasztó védelemnek már megírtam a szitut, az tovább küldött a békéltető testülethez, így nekik is megírtam a szitut (a "válasz" megérkezte előtt), de erre most várnom kell. Igazából nem vagyok optimista a szituval kapcsolatban, csak reménykedem. A T felé jeleztem hogy a panaszomat igenis vizsgálják ki, mert még most sincs rendben a készülék, (egyszerűen mintha direkt szívatnának vele) erre most megint van 30 napjuk, hogy ezt megvizsgálják. Gratulálok szabályzat.
Mit tehetnék még, hogy végre tényleg sikerrel pontot lehessen tenni az ügy végére???
Új hozzászólás Aktív témák
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Yettel topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Gitáros topic
- Mini-ITX
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- BestBuy topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest