- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi Smart Band 8 - folyamatosan
- Mobil flották
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- iPhone topik
- 15 éves az első androidos Samsung telefon
- AGM M7 - elnyűhetetlen okostojás
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz stargazer #2435 üzenetére
Lehetne tudni melyik bolt ez ? amugy ilyen esetben a boltba a legjobb egyezkedni, mert a napi ár igen is élő dolog állásfoglalás apehtől pont ezért késik , mert ellen mond a fogyasztóvédelemmel !!! A fogyvéd nem ismer napi árat a apeh meg elismeri hogy ami után adozól (áfa) az idővel amortizálodik , veszit az értékéből !!
God save us from the arrows of the Hungarians.
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz stargazer #2461 üzenetére
Olyan nincs hogy "ugyan ilyet ne adjon nekem senki" amit megvettél és elromlik gar időn belül cserélhetik !! De szerintem ez egyértelmü, amit választottam azt okkal választottam , és ha az Abit pl csak szart csinál belőle az miért a kereskedő hibája ? evvel csak a gyártó járatja le magát.... és legközelbb nem ilyen tipust fog venni a tulaj ,ha ilyennel csak rossz tapasztalata volt!
God save us from the arrows of the Hungarians.
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz Csaba_20_ #2694 üzenetére
Igy van ezt nagyon sokan félre értik!!! Mert hát a TV -be a mézga család...meg a sok butaság amit ont magábol az a sz@r ! És hogy azzonnal adjam vissza a pénzét ! Na az ilyenek nem kapják meg és lehet menni fogyvédhez aki veri az asztalt a semmire , de ha jogalap nélkül is odajön valaki ugy hogy az az első kérdése ,hogy nem lehetne -e esetleg megoldani ...az már egyből másabb kategoriába sorolondó !
A jog jó dolog ,a jog véd minket ,de a jogszabályok értelmeznése is nagyon fontos mert könnyen kellemetlen szitube keveredhetsz egy boltba ez miatt !!
God save us from the arrows of the Hungarians.
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz Csaba_20_ #2696 üzenetére
Ez teljesen igaz ! Minden eggyes betüvel eggyet értek ! DE egy garanciális ügyintézőnek egy cégnél az a dolga ,hogy érvényesitse a jogokat az ügyfél felé ,és közben a cégnek is minimalizálja az üzleti kockázatot..ergó mondhatom én hogy 15 és meglesz a dolog ,de mondhatom azt is hogy a nagykerhez visszaküldöm és küldik a csereterméket ,melyik jobb hallani az ügyfélnek ,ha elmondom hogy zajlik a folyamat , vagy azt hogy hazudok valamit és hülyének nézem.... ha beleengedek látni a folyamatokba az ügyfeleknek lehet hogy jobban átlátják és leközelebbi ügyintézésnél már elönyt is kovácsolhat belőle !!!
God save us from the arrows of the Hungarians.
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz Csaba_20_ #2698 üzenetére
Természetesen ez igaz ! De az ügyfélnek is érdekét kell képviselni DE nem a bolt hátrányára ! Ami jár neki az jár ezen semmilyen összeg és pénzközpontu dolog nem segíthet ,de természetesen ettől még rugalmas is lehet a bolt amit meglehet oldani azt megoldja természetesen ezért is szép ez a szakma mert két tűz között kell helytállni és természetesen sok sok problémát megoldani ! Nem könnyű ....de változatoss munka !
God save us from the arrows of the Hungarians.
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz Ariadne #2702 üzenetére
Én ugy tudom ,ha csak bontatlan a cucc ! Akkor persze elállhat ha nem tetsziik neki a doboz szine.. kivül minden információnak rá kell írva legyen ,hogy milyen a cucc , ha ez nem jó neki vagy nem ilyet szeretett volna akkor persze pénz vissza, de ha kibontod ,össze tapizod, szétszaggatod ... akkor a kereskedő mit csináljon vele ? téritse vissza a véterárat és nézza a raktár polcán vagy adja el féláron mint (használt termék) ...ezt szerintem non- szensz, Ha ez jogszabályba igy lenne akkor én nagyon csalodok ebbe , de mutasson nekem valaki erre egy jogszabályt mert én cask olyat találtam .hogy bontatlanul ....
God save us from the arrows of the Hungarians.
-
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz Csaba_20_ #2739 üzenetére
Még ezt talán el is tudom képzelni,de mi van akkor ha kiküldöm az Asusnak az alaplapját és ő erre nekem 5-6honap után mondd valamit ! Hogy küldi a cserét a fogyasztónak ez megéri ?? sztem nem éppen igy van ez több boltos kollegával beszéltem és sehol nem a kiskeren keresztül lehet érvényesíteni a gyártói garanciát ,hanem pl az asus.com és ott van szép formanyomtatvány hozzá
God save us from the arrows of the Hungarians.
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz Ariadne #2746 üzenetére
Maximálisan egyetértek ! És teljesen igazat is adok ! Hamarosan kis cégünknél is megváltozik a garancia , (majd meglátjátok 1-2hét) de ez lesz a tendencia , lehet majd 3év gyártói garral is venni a cuccokat vagy 1év garral , meg még sok érdekesség mi is mos ellenöriztetjük a fogyvéddel , amugy konkurenciákkal beszélgetve nincs már saját behozatal csak mo.-s nagykereken (voltak tényleg botrányok..bluefish,mistral) nem éri meg senkinek eljátszani ezt !
God save us from the arrows of the Hungarians.
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz Gyuri27 #2958 üzenetére
Nem nem oldjuk ,meg tovább ennél jobb garit hogy tartsunk ilyen árrés mellet , külföldön mi van az egy dolog sajnos én is szivesebben élnék kint de magyarnak születtem és büszke is vagyok rá , hogy milyen a mi lehetőségink az sajnos függ a kormánytól ,politikától ...stb...rengeteg OFF ,de a lényeg probálunk mindig a legjobbat kihozni mindenből és én meg kollegám igenis is figyelünk egy nagyon fontos dologra "a jelentős kényelmetlenségre" amit okozunk/okozhatunk egy egy ügyfelünknek ,sajnos a mai napon nem tudok egy másik kiserkt mondani ahol raktárkészlet nélkül ilyen szinvonalas gart csinálnak ilyen "forgalom mellet" napi 7-800 megrendlés (nem csak egy tételt rendel egy ügyfél) és két emberrel Hgyu kollegával is a lelkünket kiadjuk és tuti hogy probálkozni is fogunk tovább minden eszközzel amit nekünk is rendelékezésre bocsájtanak ! Bocsánat ha Ösparaszt voltam ,de akkor se tudunk most jelenleg jobbat most egyenlőre készülönk a karácsonyra gőzerővel !
God save us from the arrows of the Hungarians.
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz Csaba_20_ #2961 üzenetére
Semmilyen per NEM indult ! Nem rég volt kint a fgoyvéd is ellenőrizni és csak dicséret ért minket ! Amugy meg elárulom a magyar ember árérzékeny és kb nagyon kicsi az a réteg aki inkább a gariszonvonálra voksolna vagy az árrés megszavazására ! Amugy mindig nagyon szép és nagyon jó hogy irod ezeket a dolgokat ezek elméleti és papir alapú dolgok ,egy nyílt napot nagyon szívesen tartok neked bent a gyakorlat teljesen más gyere nézzd meg probáld meg és utána nézzük csak a dolgokat !
God save us from the arrows of the Hungarians.
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz Csaba_20_ #2964 üzenetére
Kint voltak két hete kb. egy hölgy és egy Úr , átolvasták a panaszkönyvet nem volt semmi kivetnivalójuk és örültek hogy az árukiadó felett kint van egy figyelmeztetés hogy ellenőrizzék még itt a boltba az átvett termékeket (ezt dicséretnek könyveltem el) !
Változás : Sok harc árán lett saját garikészletünk és sokkal gyorsabb csere átfutási időnk, új szerződések határidővel külső szakszervízekkel , aztán plussz még egy ember igy már nem cask egyedül csinálom ,ha átnézel a Ipon topicba elég sokan a garink változásának előnyeit élvezik elég pozitiv szájízzel !
[ Szerkesztve ]
God save us from the arrows of the Hungarians.
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz PowerBuldog #2971 üzenetére
Szia ! Csere lesz 13napja van nálunk 10napja adtuk le (szállítási idők ) még nem kaptam ugyan ilyen régi tipust azért nincs rendezve feléd, ha vársz még egy kicsit lehet kapsz valami jobbat ha nem kapunk hétfőig belőle akkor rendezem én feléd..pénz vissza vagy más tipust vagy bármi ...
God save us from the arrows of the Hungarians.
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz Csaba_20_ #2979 üzenetére
Nem vásároltál akkor honnan tudod milyen készletem van nekem , javitásos ...stb na ne már....;) ! Fogyvéd .: bocsi akkor lehet ittasan mentem dolgozni ,a telszámról meg annyit hogy én továbitottam az illetékeseknek nem én vagyok a tulajdonosa a cégnek ,csak egy alkalmazott !!
God save us from the arrows of the Hungarians.
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz Csaba_20_ #2997 üzenetére
Na ne már , látom nem én vagyok a kedvenced ,de szinpátiád kölcsönös tehát szerintem első sorban hanyagoljuk egymást ha nem gond ;) ! A kákán is lehet csomót keresni ,vitatkozni és a feles energiámat inkább másra nem rád pazarolnám !
God save us from the arrows of the Hungarians.
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz Csaba_20_ #3003 üzenetére
Már volt változás ,és lesz is ! Az oldalon megprobálok szólni még hogy legyen valami ,de azt ne kérd tőlem számon pls ! A garancia pedig hozzám tartozik és javul/javulgat/javulgatni fog továbbra is ! Isten se egy nap alatt teremtette meg a földet ;) Nekem kicsit több kell ,de mondom az Ipon forumon is "jobb" már a helyzet szerintem !
God save us from the arrows of the Hungarians.
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz Ariadne #3083 üzenetére
De ,de nagyon sokszor azért nem tudja az ügyfél használni a gépét ,mert épp az új OCZ memoriájával nem megy az Asus alaplapja ezért kiadott az asus egy bios frissítést és müködik onnantól kezdve minden. Tehát valamikor elengedhetetlen a frissítés és én is mindig megcsinálom és tanácsolom hogy ahogy kijön végleges az új verzióból akkor használják nyugodtan. Hála istennek a gyártók is rájöttek ennek a fontosságára és így egyre egyszerűbb teszik ezt a folyamatot is (lásd pont asusupdate) windows alól netről leszedi és rakja pár perc alatt ,elrontani se lehet ;)
God save us from the arrows of the Hungarians.
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz Ariadne #3349 üzenetére
Ariadne ,teljesen igazad van és az én igazságérzetem is melletted áll ,szabály változtatások kellenek ,talán az lenne a legjobb ,ha a gyártó mondaná meg ,mi minek a kiváltó termék és olyat gyártana ,hogy ne járjon az ügyfél rosszabbul !!!
God save us from the arrows of the Hungarians.
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz Csaba_20_ #3381 üzenetére
Szia !
Te valamit szerintem félreértettél ,mi még mindig azon akadunk fent ,hogy ha nem tudsz ugyan olyat adni (mert nincs , kifutott..stb) akkor teljes vétel ár vissza ! Ariedné szerintem egy nagyon ésszerű és logikus ,és én is szerintem egy vásárló barát megoldást írtunk le. Mivel én is fogyasztó vagyok nyilván tisztába vagyok evvel. Erre te írtál mindenfélét ,mire 04ahgy mondta ,hogy ők még az áfát is vissza tudja igényelni meg ...stb nem igazán fer lenne még így is egy teljes összeget visszakapnia, sajnos nem értek egyet még mindig evvel a jogszabállyal és szerintem nem fer és kész ,most mondhatsz rá akármit ,tényleg sérti az igazságérzetemet.
God save us from the arrows of the Hungarians.
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz Csaba_20_ #3383 üzenetére
De miért sérti ,ha kap egy jobbat ????? érted mondjuk nekem volt olyan példám több is ,hogy 2gb pendrive helyett kiadtam 4gb-sat nekem is olcsóbban jött ki ügyfél is kapott egy nagyobbat. Ebbe mi a baj ? hol van probléma a rendszerbe...olvasd el légyszi azt a hozzászolásom ahol leírtam ,hogy a gyártónak kéne eldönteni-e a kifutott típusok helyett mi lenne a kiváltó termék (pl.: 8800gt helyett 9800gt ...stb)
God save us from the arrows of the Hungarians.
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz Daemon09 #3391 üzenetére
Wd oldalán beregisztrálod ,ők küldenek e-mailben egy címkét ,bedobozolod és a címkét ráragasztod ,irány a posta és várd mikor küldik neked vissza ! Tapasztalatom 2-3hónap ,de megéri ha máshogy nem tudsz rá garit csholni !
God save us from the arrows of the Hungarians.
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz Csaba_20_ #3615 üzenetére
És ha megkötjük a szerződést (megrendel gombra kattint az ember) ,az ember megrendel egy 500ezer forintos gépet összerakással , az adott cég összerakja és utána az ügyfél nem veszi át ,mert már ugymond elfagyizta a pénzét ? akkor mi van ? állítsa be az adot cég netezni a sarokba az új I7-es konfigot ????? ez kicsit fura nem ????
God save us from the arrows of the Hungarians.
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz Csaba_20_ #3619 üzenetére
Nincs tovább ,csak érdekel mindkét oldal ,ugye a saját oldalunkat tudom ,csak a másik oldalt nem ,és nem értem a törvényalkotókat ,vagy hogy kinek az érdeke egy kicsit a kereskedelem ellen lenni ,itt most nem a Távollévők között dologra gondolok elsősorban.
Nekem fura ,kicsi fejemmel nem értem meg miért nem támogatják inkább a kereskedelmet és mint nyugatabban ,saját érdeke miatt kellene egy "presztízst" elérni egy boltnak és nem azért lenni "jófej" mert a törvény ezt mondja ki ,hanem mert fontos a vevő és megszerezni újabbakat úgy hogy egyikből generálom a másikat "szájhagyomány" útján.
Sok minden nincs rendben szerintem ezekkel a jogszabályokkal ,és ideje már egy vérfrissítés mert az elmúlt 5-10évben bizony sok minden megváltozott (az emberek mentalitása és viselkedése is) és ehhez alkalmazkodni kéne. Ha mindenkinek egyformán jó lenne akkor szerintem teljesen más lenne a vevő és eladó viszony és nem lenne ez a sok "tehülyeátvertéladvisszaapénzemmostazzonnal" eset.
Biztos hülyeségeket írok és naiv vagyok ,de kereskedő révén azért szerintem (érzéseim szerint) Változás kell ! (magasabb szinten)
God save us from the arrows of the Hungarians.
-
HUN]Repa
aktív tag
És mi számít vissza igazolásnak ? ha benne van a termék ,az ár ,és a darabszám ? és mi van ha csak egy rendszerüzenetet kap az ügyfél ,hogy megkaptuk az e-mailt, akkor nem minősülhet szerződésnek sem. vagy mi a különbség ,hogy e-mailben rendel az ember ,vagy hogy webshopban kosára rak valamit ??
God save us from the arrows of the Hungarians.
-
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz samfishR #3630 üzenetére
Hát nehéz ügy , egy tippem van mivel te nem tudsz kiküldeni a Gigához, esetleg menj be a Ramiris szervizbe egy pár doboz hideg sörrel és kérdezd meg hátha van rá lehetőség esetleg hogy ők kiküldjék neked ,ők disztribútor az tuti.
God save us from the arrows of the Hungarians.
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz Csaba_20_ #3634 üzenetére
miért és nem ? a tévében amikor mondják, hogy ez nem minősül ajánlat tételnek ,és én telefonon rendelek valamit ?? akkor mi van ? én is írhatom ,hogy nem minősül ajánlattételnek és a további információ miatt keressen fel minket személyesen vagy telefonon vagy akárhogy !
Amúgy meg kérdezz meg bárkit eddig mindenki élhetett a 8 napos elállással ,csak 1 vásárló nem ,aki egy 5K házat összekarcolva törve hozott vissza !
God save us from the arrows of the Hungarians.
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz Ariadne #3636 üzenetére
Igen ,de ez az érdekes, mondjuk adott egy alaplap ,rákattint az ember x -ft-ért és vesz bele egy Q9400-es cpu-t az oldalon ugy ott van hogy LGA775-ös mindkettő ,de az nincs hogy ez nem támogatja azt a cpu-t ezért ha rendel valamit akkor vagy tudja mit vesz (tudatos vásárló) vagy megkérdezi tőlünk vagy akármi ,de ha ez miatt akar elállni ,hogy ez avval nem megy és a gyártó oldalán is fel van tüntetve amugy minden alaplap milyen cpu-val megy akkor mi van?
Ezek annyira tipikus és gyakori ,ezért mert nem tudja a vásárló ,hogy mit vesz és még meg se kérdezni ,mert hát a szomszéd über pcguru azt mondta az nagyon gyors meg minden ,azért miért büntet minket a törvény egy bontott cpu-t már nem adunk el ,meg még sorolhatnám siralmamat...de ezért mondom ,hogy mint a bankoknál itt sincs minden leírva ,ezért nem lenne rossz egy kis tájékozódás előtte.Bocsi ,ha kicsit hosszú volt...
God save us from the arrows of the Hungarians.
-
-
HUN]Repa
aktív tag
-
HUN]Repa
aktív tag
Felrakjam a fotókat ? és akkor eldöntik ők ... ?
Ja és a itt vagy máshol is mást mondanak ,én akkor is azt mondom ,hogy nem vagyok köteles egy karcos ,újra eladhatatlan házat vissza venni ,ahonnan még a festék is le van pattintva ,mert még a nagyker se venné vissza jogosan ! És mi se !! a hazug szó meg szerintem elég gyenge...
[ Szerkesztve ]
God save us from the arrows of the Hungarians.
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz Csaba_20_ #3650 üzenetére
Fotók és jegyzőkönyv nálunk is készült most egy ilyen háznál mondjuk a mi esetünkben az újra festés szerintem többe kerül ilyen esetben se tagadjuk meg hanem a javítás költségét fizettessük ki vele és még ő fizet majd nekünk hogy vissza hozta a terméket ?
God save us from the arrows of the Hungarians.
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Politika
- PlayStation 5
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Hobby elektronika
- További aktív témák...