- MG4 menetpróba
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
27 hüvelykes, játékra szánt kijelzővel újít az MSI
ph A cég MI-vel kacérkodó megoldásának képfrissítési frekvenciáját 250 Hz-ig srófolhatjuk fel.
-
A Coca-Cola következő nagy újítása az AI
it 1,1 milliárd dolláros üzletet kötött a Coca-Cola és a Microsoft, hogy előbbi használja majd a redmondi felhőt és AI-t.
-
Kulisszák mögötti videón a hamarosan megjelenő Stellar Blade
gp A kizárólag PlayStation 5-re szánt akciójáték alig két nap múlva debütál.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
kungzi
veterán
sziasztok
elromlott a samsung galaxy s2 telefonom. a samsung azt mondta nem lehet javítani és nem tud csere telefont adni, így visszaadja a vételárat, de levon belőle degradálási díjat(vételár 20%-a). én úgy tudtam, hogy a teljes árat kell kifizetniük nem? hisz nem az én hibámból ment tökre a telefon
mert azért nem mindegy, hogy 130 ezer Ft-ot vagy 103 ezer Ft-t kapok vissza
előre is köszönöm a segítséget
[ Szerkesztve ]
-
nagysandor88
tag
A szerződés előtti állapot visszaállítását ajánlották fel ezzel, ezért a teljes vételárat kell visszafizetniük. Ilyen esetben mindig azt a pénzt kell visszakapnod, amennyiért a terméket vetted. 1. hsz-ben tlálható linkeket érdemes átolvasni.
Ezt használták ki a kereskedők a HDD árak közel kétszeres emelkedésénél.Szerk:
Most néztem, hogy ezt a samsung mondta. Ők nem adnak neked vissza pénzt, hacsak nem közvetlenül tőlük vetted. Ők cserélhetik a telefonod egy vagy ugyanolyanra, vagy jobbra.[ Szerkesztve ]
Általában telóról írok, így gyakran elgépelek dolgokat, találd ki mit akarok! #### Kedvenc hirdetéstípusom: Eladó laptop, Ár megegyezés szerint Aztán álmodd meg mit adna el és mennyiért!?
-
kungzi
veterán
válasz nagysandor88 #7503 üzenetére
gyári független készülék gyári samsung garanciával. nekem ki kellett töltenem egy nyomtatványt, hogy mennyiért vettem hol és hova utalják a pénzt
akkor most mi van?
-
nagysandor88
tag
Akkor nincs itt semmi gond, de az eredeti vételárhoz ragaszkodj. Ehhez jogod van, ellenben nekik nincs joguk az amortizációt megfizettetni veled.
Általában telóról írok, így gyakran elgépelek dolgokat, találd ki mit akarok! #### Kedvenc hirdetéstípusom: Eladó laptop, Ár megegyezés szerint Aztán álmodd meg mit adna el és mennyiért!?
-
kungzi
veterán
válasz nagysandor88 #7505 üzenetére
köszönöm, akkor rákérdezek, hogy ezt hogyan is gondolták
[ Szerkesztve ]
-
pzske
aktív tag
Sziasztok !
Van 1 gariztatás alatt lévő alaplapom amit elvikben javítanak.Letelt a 15 nap. Kérhetek e árucserét és ha igen akkor mennyi idő után , illetve csak ugyanolyanra lehetséges kicseréltetni ?
Köszönöm előre is a válaszokat !
Az élet 1 szar játék , de a grafikája nagyon ott van...
-
Alg
veterán
Szia!
Csere akkor van, ha a javítás valamiért nem lehetséges. (nem javítható, nincs alkatrész, stb.) Időkorlát nincs, elvileg addig ülhetnek rajta ameddig akarnak... azért 30 nap után már érdemes erőteljesen zaklatni őket.
Ugyanolyanra cserélik, ha nem tudják, akkor pénzvissza van. (levásárlásban megegyezhettek, de nem kötelezhetnek rá).
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
kungzi
veterán
válasz sasa311 #7507 üzenetére
na felhívtam az ügyfélszolgálatot. a fiatal csaj azt se tudta miről beszélek, mondom királyság, jól indul és kapcsolt valami "fejeshez". elmondtam neki mi van, és nem győzött bocsánatot kérni mondom nincsen itt semmi probléma, legalább megbeszéltük. azt mondta, hogy nem tudja az ügyintéző honnan vette ezt a degradálási díjat azt mondta van amúgy ilyen, de az én esetemben erről szó sincs. azzal váltunk el, hogy a teljes vételár lesz átutalva
-
nagysandor88
tag
-
|AP|
veterán
Sziasztok!
Ugyanaz a kérdés kétszer is felmerült a családban rövid időn belül, mégpedig:
Interneten rendelt digitális fényképezőgép. Megérkezik a csomag, bontatlan doboz, számla mellékelve. Viszont mivel a doboz érintetlen, ezért a benne található garanciajegy nincs kitöltve. Lehet így érvényesíttetni a garanciát, számlával, vagy mindenképp fel kell venni a kapcsolatot a forgalmazóval és kérni kell a garanciajegy kitöltését?
A két rendelésből az egyik itthoni, a másik Németországból jött. Rendes, EU-s garancialevéllel, csak ugye kitöltetlenül. -
nagysandor88
tag
Ha a számlán szerepel a termék egyedi azonosítója (s/n szám Szériaszám), azzal igazolható, hogy az adott termék lett akkor vásárolva, és hogy a garancia akkortól indul. Azért szerintem érdemes rákérdezni erre a dologra a kereskedőnél, illetve az üzletszabályzatát átnézhetnéd. Amennyiben ott nyilatkozik arról, hogy kitöltött garanciajegy nélkül és érvényesíthető a garancia, akkor nem lehet gond. Az első hsz-ben linkelt törvények szerint Magyarországon a szabályosan kitöltött garanciajegy ellenében kötelessége az eladónak a jótállási kötelezettségének eleget tenni. Sajnos Németországban ez nem tudom hogy működik. Amennyiben az adott márkának van hazánkban márkaképviselete abban az esetben érvényesíthető rá a garancia, de szerintem ehhez sajnos a kitöltött garanciajegy elengedhetetlen lesz.
Lehet valaki ezzel jobban képben van, majd ő biztos kijavít.Általában telóról írok, így gyakran elgépelek dolgokat, találd ki mit akarok! #### Kedvenc hirdetéstípusom: Eladó laptop, Ár megegyezés szerint Aztán álmodd meg mit adna el és mennyiért!?
-
pzske
aktív tag
Sziasztok !
A következő a kérdésem : 03.26-án leadtam az Ipon-ban 1 alaplapot gariztatni. Ma rákérdeztem , hogy mi a helyzet erre ők közölték , hogy "feltételes ügyintézés" alatt van, ami annyit tesz , hogy 12 db LGA láb sérült volt szerintük. Ha ezt átvételkor nem írta bele a jegyzőkönyvbe ( át is nézte alaposan a lapot a srác aki átvette ) , akkor ezt gondolom nem nekem kell bizonyítani ? A kérdésem a következő : ezt a "feltételes" fa*ságot szeretik eljátszani ? ( főleg iponék , korábban olvastam , hogy mással is eljátszották már ezt.) Ilyen esetben átvételkor kell e jeleznie , hogy "feltételesen" veszi át és , hogy nem rendelkezik garanciával ?
Köszi előre is megint
Az élet 1 szar játék , de a grafikája nagyon ott van...
-
SOAD19
addikt
Hali!
Bocs, de nincs most időm visszaolvasni, mert sürget az idő.
Adott egy pulóver, aminek a cipzárával volt egy kis minimális gebasz. Visszavittem az üzletbe, ők tovább küldték javíttatásra. Ma telefonáltak, hogy jogosnak találták a dolgot és levásárolhatom.
Nekem régről az rémlik, hogy a levásárlás nem szabályos rendezés. Mindegy, ha lenne ugyanolyan pulóver, akkor persze marad az. De, ha mégse lenne és tegyük fel, hogy nincs olyan termék, ami tetszene, vagy túl sokat kellene ráfizetni, akkor mi a megoldás? Vagy, ha lenne, ami tetszene (pl. rövidgatya), csak olcsóbban, mint amennyit én anno fizettem... Gondolom pénzt nem adnak vissza.Köszi!
-
Gyuri27
félisten
Ha nem az iponról lenne szó feltételezném, hogy direkt elhajtják a lábakat.
Kérdés te miért vitted be az alaplapot (mi volt a hiba)?
Dobozban vitted, rajta a müanyag védő tok?Amúgy a egyből nem kötelesek a lapot ki sem csomagolni vagy tüzetesen átvizsgálni.
Megnézték előtted a boltban a cuccot?Halkan mondom ez a foglalat tipus nem valami user barát sajna.
Hála az intelnek, hogy ezt kitalálta.Amd - Radeon - Ryzen
-
localhost
Közösségépítő
1. azonosra csere
2. értékegyeztetéssel bármire csere
3. KP vissza. (Gondolom pénzt nem adnak vissza.) De!¤ Most már biztos: teljesen normális vagyok! ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... Mondták itt ezek a hangok is a fejemben. :)) ¤ My IP is: 127.0.0.1
-
SOAD19
addikt
válasz localhost #7519 üzenetére
Köszi szépen! Arra tudsz valamit mondani, hogy, ha valami olcsóbb tetszene, akkor a különbözettel ilyen esetben mi van?
Mod: vagyis, ha jól gondolom a különbözet vissza, vagy adott esetben ráfizetek, ha drágábbat választok? Megerősítést kérnék, és már megyek is...
[ Szerkesztve ]
-
pzske
aktív tag
válasz Gyuri27 #7518 üzenetére
Én vittem vissza személyesen eredeti dobozában tartozékaival úgy , hogy rajta volt a foglalatvédő. A lap működött , de kikapcsolás után nem volt hajlandó csak kb 5-10 perc után bekapcsolni. ( A restart megfelelően működött). Amikor leadtam már "hülyén" nézett a srác ( a hiba hallatán) átnézte a lapot tüzetesen és mondta valószínűleg javítani fogják és ezt is írta rá a a kívánt javítási módnak.Ha szerintük ez nem garanciális akkor mielőtt elküldik feltételes javításra miért nem értesítenek ?
Az élet 1 szar játék , de a grafikája nagyon ott van...
-
HUN]Repa
aktív tag
Nem kell aggódni, tőlünk is a nagyker normál garba vette át (kigörbítés után), csak e-mailben jeleztük feléd. Amugy a hibaleírás:
"Kikapcsolás után, kb 5mp múlva lehet csak vissza kapcsolni, egyébként nem ad képet."
Így ez összegügghez. A lapot cserélni fogják nekünk is és neked is továbbítjuk a csere terméket. Az átvevő kolléga pedig a megfelelő retorziót fogja kapni mivel tájékoztatnia kellet volna.
God save us from the arrows of the Hungarians.
-
-
localhost
Közösségépítő
válasz Turbolada II #7532 üzenetére
Légyszíves idézd ide az időkorlátról szóló rendeletet...
¤ Most már biztos: teljesen normális vagyok! ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... Mondták itt ezek a hangok is a fejemben. :)) ¤ My IP is: 127.0.0.1
-
Gyuri27
félisten
válasz localhost #7533 üzenetére
(2) A forgalmazónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.
Legfeljebb. Azaz max 15.
"a termék tulajdonságaira és a fogyasztó által elvárható rendeltetésére figyelemmel - megfelelő határidőn belül, a fogyasztónak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül kell elvégezni." Ha pl egy mosógépről van szó 3 nap is jelentős kényelmetlenség.
Persze ez lehet munkára használt számtech cucc is.Amd - Radeon - Ryzen
-
sasa311
veterán
Olyan, hogy levásárlás nem is létezik.
Ez a jogban és elméletben úgy működik, hogy ők visszaadják neked a teljes vételárat amit te ott és azonnal el is költesz ismét náluk. E szerint pedig természetesen mind pozitív mind negatív irányba kompenzálni kell az árat.Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
SOAD19
addikt
válasz sasa311 #7535 üzenetére
Én is így tudtam. De, persze ezt úgy szokták előadni, hogy nincs választás le kell vásárolnod, pénz vissza nem játszik, legalábbis én így hallottam. Tisztelet a kivételnek!
Szerencsére az én esetemben, az lett a vége a dolognak - nem találtam nekem tetsző terméket, vagyis olyan árban, mint amennyibe a pulóver került- hogy a győri boltjukban maradt még egy utolsó darab a pulóveremből, és az lesz elhozatva ide az ország másik végébe. Nem tudom mi lett volna a szitu, ha nem lett volna. -
sasa311
veterán
Ezek a manőverek olyanok, mint az én cipős esetem
Egy 6.000 Ft-os cipőn (ami ugye nekik max. 2000 ft-be kerül) ment a perpatvar, kifizették a tippre ~5000 ft-os bevizsgálást és a végén bukták és visszaadták a pénzt. Ha helyből adnak egy új cipőt akkor +1000 ft-ba vannak. Így meg -7000be....
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
Nyugdíjas
nagyúr
Urak/hölgyek!
Olyan van, hogy garanciális cserénél valamiféle jegyzőkönyvet kell fogyasztónak általadni, hogy ő ekkor, és ekkor hozott valamit, ekkor átvette a forgalmazó, majd ekkor és ekkor erre és erre cserélte. Így tételesen? Ha megtörtént a csere nem elégséges, hogy ezt erre cseréltük ezen a napon? Mi értelme visszamenőleg annak, hogy van papiros arról, hogy mikor hozta?
"Két dolog fontos az életbe' nagyon. Hogy az ágyad legyen jó, meg a cipőd. Mer' vagy az egyikbe vagy, vagy a másikba."
-
Jester01
veterán
válasz Nyugdíjas #7538 üzenetére
Visszamenőleg nem sok. Akkor kellene (kellett volna) adni papírt az átvételről amikor a vásárló leadja a cuccot, hogy vitás esetben tudja igazolni, hogy az az eladónál van és mióta. Hasonlóképp a cserénél meg az eladó érdeke, hogy legyen papírja arról, hogy a vevő átvette a csereterméket. Szerintem.
Jester
-
Turbolada II
őstag
-
localhost
Közösségépítő
válasz Gyuri27 #7534 üzenetére
De a törekednie kell 15 nap nem egyenlő azzal hogy ez valamiféle határidő vagy korlát vagy kötelesség lenne!
¤ Most már biztos: teljesen normális vagyok! ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... Mondták itt ezek a hangok is a fejemben. :)) ¤ My IP is: 127.0.0.1
-
Turbolada II
őstag
-
SOAD19
addikt
válasz localhost #7542 üzenetére
Hát igen, ezzel a "15 napra törekvés"-sel vissza is élnek az eladók. Nekem két esetem is volt, mikor jóval több ideig volt oda szervizben dolgom. Persze, azzal védekeztek, hogy a jogszabályban, csak az szerepel, hogy csak törekedni kell, nem kötelező ezalatt az idő alatt javíttatni, stb. Az alaplapomnál, ez kicsit érzékenyen érintett, csere lapot nem biztosítottak, erre az időre.
[ Szerkesztve ]
-
Biznisz Elek
aktív tag
Voltam már mindkét oldalon és azért ezek a dolgok nem csak a kereskedőn múlnak. Tudom akkor nem kell kereskedni, de kérdem én ha a 10ks alaplapot 20kért adnám akkor is nálam vennéd, persze cserébe ha rossz a lap és nincs fizikai sérülés akkor azonnal cserélem. Fizetne e a vevő felárat a gyorsabb ügyintézésért? És igen csak 1000ből 1. Van ilyen szolgáltatás pl a tmobilnál havi díjas biztosítás, nem is szaroznak ha akár ketté törik a telefon akkor is kicserélik. Szóval azért ehhez a vevő is kell.....
▂▃▅▇█▓ eladó domain nevek - bizniszelek.hu ▓█▇▅▃▂
-
Jester01
veterán
válasz Biznisz Elek #7546 üzenetére
Ha saját szervize van a boltnak akkor nyilván ott van a hiba.
Ha továbbküldi a terméket, akkor a boltosnak kellene képviselnie a vevő érdekeit, vagyis verni az asztalt a nagyker/szervíz felé. Na ez az, amit rendszerint nem tesznek, egyszerűen csak vonogatják a vállukat, hogy ők már továbbküldték.Azt senki sem kérte, hogy azonnal cseréld a cuccot bevizsgálás nélkül.
Jester
-
-
Jester01
veterán
válasz Nyugdíjas #7548 üzenetére
Tippelem, bár nem vagyok sértett mert konkrétan az én garanciális ügyeim eddig gond nélkül rendeződtek.
A sok panasz és az egyéb szolgáltatókkal szerzett tapasztalatom alapján az esetek többségében szerintem nem törődnek az ügyféllel a minimálisnál jobban. Kivételek persze vannak. Akinek nem inge...
Nem egészen ide tartozik, de az utóbbi időben 3 webáruháznak is jeleztem, hogy bizonyos cikkeik hibásan vannak kitéve. Köszönik, javítják. Azóta is mind a 3 pont ugyanúgy van.
Legtöbb helyen van megjegyzés rovat a rendelésekhez, ezt gyakorlatilag eddig egyetlen esetben sem sikerült figyelembe venni senkinek (a saját rendszerükben!). Elérhetőségeket szoktam odaírni ha másnak rendelek. Ügyelni, hogy ezt a futár megkapja szintén nem kerülne semmibe.
Jester
-
Nyugdíjas
nagyúr
válasz Jester01 #7549 üzenetére
Akkor még szomorúbb vagyok, hogy miért nem nálunk vásárol mindenki... Fene gondolta volna, hogy a "kollégáknak" ilyen egyszerű feladatok is gondot okoznak
"Két dolog fontos az életbe' nagyon. Hogy az ágyad legyen jó, meg a cipőd. Mer' vagy az egyikbe vagy, vagy a másikba."
Új hozzászólás Aktív témák
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- MG4 menetpróba
- Apple asztali gépek
- Milyen egeret válasszak?
- Elektromos autók - motorok
- Főzőcskés topic
- Autós topik
- (nem csak) AMD FX / Ryzen tulajok OFF topikja
- Formula-1
- Intel Core i3 / i5 / i7 8xxx "Coffee Lake" és i5 / i7 / i9 9xxx “Coffee Lake Refresh” (LGA1151)
- További aktív témák...