- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Yettel topik
- Fényképeken a Google Pixel 9 Pro
- Milyen okostelefont vegyek?
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Motorola Edge 40 - jó bőr
Hirdetés
-
Megjelenési dátumot végre a Men of War II (PC)
gp Többszöri halasztás után végre megkapjuk a régóta várt folytatást.
-
Szűkös készlettel indít az iPad Pro OLED?
ma Állítólag meggyűlt a Samsung baja az iPad képernyőkkel, az LG viszont a kívánt mennyiségben szállítja a paneleket.
-
27 hüvelykes, játékra szánt kijelzővel újít az MSI
ph A cég MI-vel kacérkodó megoldásának képfrissítési frekvenciáját 250 Hz-ig srófolhatjuk fel.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
Nincs véletlenül olyan jogszabály, ami biztosítékot ad arra, hogy ha nem tudják kicserélni egy adott időn belül, akkor kötelesek újat rendelni? Így teljesen meg vagy lőve...
stol: te, mint boltos, hogy járnál el ilyen helyzetben?
-
-
<Mateus>
tag
Sziasztok!
Packard Bell laptophoz csak 1 év garanciát vállal a Packard Bell cég (nem is lehet hosszabbítani), viszont média mark-ban vásároltra 2 év gari szól, akkor most mivan?! vagy ez a +1 év amit a Média Mark vállal az milyen? -
bullseye
addikt
-
Dj Sügi
őstag
válasz bullseye #7213 üzenetére
Eddig soha nem volt ilyen problémám, ez az első ilyen b*lf*sz cég, akik nem hajlandóak semmilyen normális kommunikációra, gari ügyintézésre.
Eddig normálisan beszéltem mégsem kezdhettem úgy, hogy ''b*ssz*tok meg ez sz*r''. (Pedig lehet azt kellett volna)
Gondoltam itt talán tud valaki tanácsot adni, akinek már volt ilyen ügye vagy jobban ért hozzá, mivel ezért lett nyitva ez a topik. Nem lecseszést kértem, hanem segíséget, tanácsot...🚗 FORD - First On Race Day 🚗
-
lafo75
csendes tag
Helló!
A tanácsotokat szeretném kérni.
Tavaly ősszel vettem egy videókártyát (3 év jótállással), ami decemberben beadta a kulcsot: húzott egy szép ívet a kártyán, ezért az egyik sarka megégett.
Természetesen visszavittem a boltba, ahol azt mondták, min. 3-4 hét, mire eredmény lesz
Ma fölhívtam a boltot, hogy mégis mondjanak valamit, mire közölték velem, hogy feltételes garanciával vették át (van egyáltalán ilyen?) - amiről egyébként én nem tudok, mert sehol nem szerepel a papíron - és körülbelül április közepe felé lesz az egészből valami, mert visszaküldték a gyártónak.Valahol azt olvastam, hogy teljesen a gyártó jóindulatán múlik, hogy kicseréli-e a kártyát, vagy visszaadja úgy, ahogy volt, égetten és működésképtelenül, amely esetben bukom a pénzt...
Milyen lehetőségeim vannak az üggyel kapcsolatban?
Üdv! -
bullseye
addikt
válasz Dj Sügi #7214 üzenetére
Nem lecseszésnek szántam, de nem vagyok hatóság, úgyhogy ha eddig sem voltak hajlandóak tisztességesen eljárni, attól sem lesznek, ha én hivatkozok a fogyvéd állásfoglalására. De mint írtam, ha a fogyvédtől van véleményed, esetleg a boltból felhívod őket, hogy nekik is meséljék el, az már érhet valamit.
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
sasa311
veterán
1., Neked SEMMI közöd ahhoz, hogy a kisker hol, kinél és miiként gariz. Neked ŐK gariznak.
2., 30 napra kell törekedniük. Ha addig nem történik semmi akkor besétálsz és beírsz a panaszkönyvbe, hogy neked JELENTŐS KELLEMETLENSÉGET okoz, hogy a kártyáddal nem történik semmi, mert nem tudod használni a PC_det, az internetdíj ketyeg, nem tudsz rajta dolgozni / lazítani, ect és vagy csináljanak valamit vagy elállsz a szerződéstől és uccu vissza eredeti vételár
3., A magyar jogszabályok szerint a gyár NEM DÖNTÉSHOZÓ. Az első garancia időperiódusban (talán 1 év?) a kiskernek HIVATALOS, erre kvalifikált magyar szervízzel be kell vizsgáltatnia a kártyát, erről jegyzőkönyvet kell kiállítania és CSAKIS EZ ALAPJÁN tagadhatják meg a garanciális ügyintézést. Ezen bevizsgálók listáját megtalálod a fogy. véd oldalán és ide is belinkelve (én linkeltem anno).
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
stol
addikt
válasz sasa311 #7218 üzenetére
Halkan, csendben...
Nagy értékű kártyánál alap, hogy adok valami kis VGA-t, amitől van kép a monitoron, ha nincs integrált a user lapján. És akkor mindenki jobban viseli azt a 2-3 hetetVolt egy vicces eset is, ahol eleve cserét követelve jött a user, mondván "jönnek lefele a filmek az internetről és írni KELL őket kifelé.."
Elképzeltem, ahogy dőlnek a filmek a modemből és Ice-T áll a halántékánál egy 9mm-essel és elsüti, ha az írási tempó 3lemez/óra sebesség alá esik
[ Szerkesztve ]
-
Dj Sügi
őstag
válasz bullseye #7217 üzenetére
Nah szóval most itt tartunk az idi*ta PCX Kft-vel:
Miután megbeszéltem velük, hogy ha nem hajlandóak egy újra kicserélni a terméket, akkor megteszem a hivatalos intézkedéseket egyből jött a válasz, hogy a terméket egy újra cserélik és azt küldik vissza, mivel nem volt teljesen egyértelmű a válasz direkt rákérdeztem, hogy tuti egy új terméket kapok, a válasz: igen, egy teljesen új, fóliás termék lesz, csak a "régi" termék dobozába tesszük vissza.
Már itt gyanús volt a dolog, de mikor erre rákérdeztem már nem voltak hajlandóak válaszolni.Nah ma megérkezett a futár, visszahozta a terméket, egy az egyben ugyan azt küldték vissza, mint amit én elküldtem nekik, az alkatrészeket megjelöltem piros filctollal és ugyan azok jöttek vissza. (Sztem mellékesen, első "JAVÍTÁSNÁL" sem csináltak semmi, mint már azt korábban írtam)
Ugyan azok az alátétek jöttek vissza, látszik bennük a csavar nyoma, ugyan azok a többször átragasztott dobozok, és ráadásul nemhogy kicserélték volna egy újra, hanem a paneltápon még pár alkatrész is szét van törve...Hívom őket, hogy akkor most mi a helyzet, arra a kérdésre egyszer sem válaszoltak, hogy miért nem új terméket küldtek, ahogy azt "ÍGÉRTÉK" és többször is leírták. (itt játszik fontos szerepet a megjelölt alkatrészek, mert ebből kiderül, hogy 1 az 1-ben ugyan azt küldték vissza)
A másik, hogy közben kaptam olyat, hogy biztos én nem szereltem be jól az alkatrészeket, (több 100PC-t szereltem már össze) (amúgy meg direkt teszteltem többször is, hogy az ő termékükben rossz valami vagy az én alkatrészeim között, egyértelműen kiderült, hogy a paneltáp vagy a külső adapter a rossz)) vigyem el egy PC boltba, mert náluk megfelelően működött direkt tesztelték. (széttört alkatrészekkel is működik a paneltáp, akkor az f*sza, írok a gyártónak, hogy azokat az alkatrészeket ki is hagyhatja belőle, mert úgy is működik és legalább spórol)
Aztán olyat is mondtak, hogy náluk nem szokott ilyen gond lenni, akkor biztos ezért "intézik" ilyen sz*rul a dolgokat...
Meg, hogy nekik sem jó ez, küldözgetik ide-oda a terméket a futárral, mondtam nekik, hogy nekem meg pláne, mivel több mint egy hónapja benne áll a pénzem és nem tudom használni a terméket, és emiatt a konfigot sem a nagy "javítgatások miatt".Jah ráadásul két emberrel "beszéltem", mert az egyik csak úgy átadta a telefont (gondolom a főnökének), annak is el kellett magyaráznom, hogy megint elb*szták.
Mikor kérdeztem, hogy akkor most pénz vissza vagy cserélik egy újra a terméket, nagy hallgatások, félremagyarázás, legalább 5x megkérdeztem, mire a legvégén oda jutottak, hogy akkor küldjek számlaszámot és visszautalják a pénzt, csak holnap küldjem vissza a terméket a futárral nekik.
Kérdés, hogy ezek után vissza fogják utalni a vételárat (kb mint ahogy elküldték az ÍGÉRT ÚJ terméket) vagy majd jól rám fogják, hogy én csesztem szét az alkatrészeket meg hogy én nem értek hozzá...
🚗 FORD - First On Race Day 🚗
-
Julot
aktív tag
Tisztelt fórumtársak! A segítségeteket kérném!
ASUS laptopom van, amiben 2011 áprilisában kb. 11 hónapos korában garanciális javítás keretein belül akkumulátort cseréltek. Sajnos a cserélt akkumulátor mára ismét elromlott, ugyanazzal a hibával, használhatatlan. Jeleztem a problémámat az ASUS ügyfélszolgálatnak. Az ügyfélszolgálattól viszont azt a választ kaptam, hogy a cserélt akkumulátorra is az eredeti akku garanciája érvényes, ami 1 év, ami ugyebár rég lejárt... A kérdésem a következő: Jogszerűen jár-e el az ASUS ha 10 hónappal ezelőtt
garanciális javítás keretében kapott új akkumulátorra nem indul újra a 12 hónap garancia?! Hogy rendelkezik a jogszabály ilyen esetekben? Köszönöm a válaszaitokat!
Üdv.:
Julot...nincs tökéletes ember, csak tökéletes szándék!
-
amargo
addikt
Sziasztok!
Adott egy tavaly vásárolt 2TB-os merevlemez, ami elég hamar megadta magát, de csak év vége felé tudtam elvinni garanciáztatni. A lényeg, hogy nem rég felhívtam a boltot, hogy merre halad a dolog, amikor közölték velem, hogy a nagykertől várják, de ha nem érkezik meg, akkor visszafizetik a pénzt. Amennyire elnézem az árakat - és utána olvasva, történt itt egy árvíz -, majdnem a duplájába kerül minden. Nyilván a visszafizetett pénz koránt sem fogja fedezni, hogy vásárolni tudjak belőle egy másikat.
Ilyenkor mi a teendő? Nyilván még nem tartunk ott, de kérhetem azt is, hogy márpedig megvárom a nagykert?
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
sasa311
veterán
-
amargo
addikt
Na, de a gyártónál mi tart ennyi ideig? Ok értem én, hogy elöntötte a víz.. - igazából nem érdekel -, de nem fogok majd 2x áron venni egy másikat.
Szerk:
Ilyenkor gondolom az eredeti árát adnák vissza vagy a mostani értékét - aminek nincs értelme? De miért nem tudják cserélni?[ Szerkesztve ]
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
Biznisz Elek
aktív tag
Mert a nagyker se cserél, visszatartja, illetve amit kap a gyártótól azt eladja most jó áron, valószínűleg a kiskernek is jóváír a nagyker, de az is lehet hogy a kisker is inkább eladja és jóváír neked. Minden lehet, de a hírek szerint szeptemberre állnak helyre az árak így lehet addig is elhúzódhat a cseréd.
Üdv
▂▃▅▇█▓ eladó domain nevek - bizniszelek.hu ▓█▇▅▃▂
-
sasa311
veterán
A számlán szereplő eredeti vételárat adja vissza.
És logikusan azért tartja vissza a nagyker a cseréket, mert azt a vinyót amit most kap emelt áron inkább eladja, minthogy cseréljen, a kiskernek meg jóváír.
Ez ugyan nem törvényes, de az itthoni kiskerek között olyan kiélezett a verseny (és olyan az egymáshoz való hozzáállás...), hogy nem tudnak reklamálni egy nagykernél sem, mert elhajtják őket a francba ha kinyitják a szájukat, a saját profitból meg nem tudja kompenzálni, hogy a vinyód ára a beszerzési árak növekedése miatt a duplájára nőtt.
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
amargo
addikt
válasz Biznisz Elek #7228 üzenetére
Akkor gyakorlatilag van egy cuccom, amit 1 évig nem tudtam használni - meg vagyok nélküle, nyilván az én hibám is benne van, hogy miért nem vittem vissza egyből.
sasa311:Fasza újabb példa, amiért nem éri meg itthon vásárolni..
Köszönöm, hogy elmagyaráztátok. Nem a kiskert hibáztatom, szerencsétlen a helyzet is. De gyanítom, hogy a gyártó meg el is küldheti a cserét, de a nagyker eladja másnak - hiszen a profit a lényeg -, ilyen lehetséges?
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
sasa311
veterán
Ilyen nemhogy lehetséges, hanem éppen ez történik. Az mese habbal, hogy vinyóból gyártási hiány van, hiszen bármelyik PC boltban kapsz akármekkora vinyót - csak drágábban.
Ergo a gyár most is tud küldeni vinyót (max. kisebb tételekben, de még a hiánytól messze vagyunk) csak a piac diktál.
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
Topikgazda
válasz sasa311 #7235 üzenetére
Engem nem érdekel a kisker-nagyker közötti játék. Nagyon úgy fest, hogy a nagyker eladta a gyártó által nekem küldött csereterméket, majd szépen leakasztotta a hasznot (tehát magyarul meglopott engem), aztán majd akkor ad újat, ha olcsóbb lesz, mint amennyiért vettem. Ez az egész nonszensz, igenis lenni kellene jogszabálynak ilyen helyzetekre...
[ Szerkesztve ]
-
Biznisz Elek
aktív tag
válasz Superhun #7236 üzenetére
Van erre jogszabály, vissza kell állítani a szerződés előtti állapotot. De itt nem a jogszabály a lényeg , hanem sajnos ez magyarország, és szerintem ez a magyar gazdasági helyzet miatt van így. Azért azt se felejtsük el, hogy amikor ez fordítva van akkor meg azért veri a vevő az asztalt, pl: ha a 100eFTos vga már nincs és nincs ugyan az akkor kéri az árát mert az újabb kártya gyorsabb de az aktuális ára csak 30eFT.
Ez egy ördögi kör.
▂▃▅▇█▓ eladó domain nevek - bizniszelek.hu ▓█▇▅▃▂
-
Topikgazda
Küldhettem volna én is RMA-val németbe a vinyót, akkor tuti 2-3 héten lezajlott volna a dolog, és még decemberben megkapom az újat. De drágálltam a postaköltséget (3-4k), és mondom ha már a bolt garanciát vállalt rá, akkor bepróbálom. Túlságosan jóhiszemű voltam, már látom, hogy a haszonlesés megy mindenhol... Nem a vásárlókért csinálják, amit csinálnak, hanem csak ebből tudnak megélni. És csak így. Valóban az országgal van a baj.
-
Sz.Miki
őstag
Sziasztok!
Vásároltam egy usb-s hdd dokkolót, az első bekapcsoláskor tönkrement a rádugott merevlemezem és a dokkoló is. Visszavittem a szaküzletbe a dokkolót, ahol azt mondták, hogy csak a dokkolóra vállalják a garanciát a tönkrement merevlemezre nem. A hdd már nem garanciális nem is ott vettem. Ilyen esetben mit tudok tenni?
-
Sz.Miki
őstag
De kihalt a topik.
-
Szumi
csendes tag
Sziasztok!
Nem rég vettük észre hogy a menyasszonyom fél éves laptop burkolatán megjelent egy kis hajszál repedés. Felhívtam a szervizt és azt mondta hogy ezt szinte biztos hogy nem garanciába fogják javítani és hogy ugyan küld futárt, de akkor ha ők úgy állapítják meg hogy nem anyaghiba, már pedig az nagyon nehezen bizonyítható hogy az akkor mindent nekünk kell állni, mivel vidéki vagyok plusz a futárt is. Kb. azt mondta hogy 20 rugó körül lesz. Az fasza. Még senki nem látta, helyből mi törtük el, pedig esküszöm nagyon vigyáztunk rá, de helyből mi vagyunk a hibásak és nincs gari. Meg azt mondja hogy azért, mert ilyen kis tételű dolognál, nem szoktak a vásárlók felülvizsgálatot kérni, mert az 100 ezer körül van. Magyarul lehet nem mi okoztuk a dolgot, de megpróbálnak kibújni a garancia felől. Olvastam már korábban hogy vannak gondok az Asus szervizzel. Szerintem felkészülten megyek oda, de lehet egyből a fogyasztóvédelemnél fogok érdeklődni. Valakinek volt már hasonló problémája? -
-
Sz.Miki
őstag
Akkor nincs értelme fogyasztóvédelemhez fordulnom. Pont most mikor a hdd-k ára a csillagos ég felett.