- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- iPhone topik
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Telekom mobilszolgáltatások
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
flash-
veterán
sziasztok
lenne egy kérdésem
egy üzletben M&P ZONE kinéztem egy nikon dslr fényképezőgépet.nem vagyok tisztába a garanciás intézés dolgokkal.
Ehhez a géphez vajon fogok e kapni nikontól garanciát?Kötelesek adni nikonos garanciát?
vagy csak az üzlet ad saját garit amit hozzájuk kell vinnem?
egyáltalán mit KELL kapni?és ha csak az üzlet ad garit,mivan akkor ha megszünik az üzlet?
kérlek segitsetek nem értek ezekhez a dolgokhoz
köszönöm előre is[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
flash-
veterán
hi
nekem az a kerdesem hogy ha rendelek egy fenykepezogepet akkor a kiszallitasnal az atvetelel elott (tehat mielott alairnam higy atvettem)jogom van a csomagot kibontani,majd a gép dobozát kibontani es megnezni hogy minden rendben van e,es csak utana atvenni-alairni a csomagot?[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
flash-
veterán
sziasztok
van egy garanciális samsung mobilom.
párszor már leesett így a készülékház kopott lett.
az lenne a kérdésem hogy ha beállítanék a samsunghoz ,kicserélnék garanciálisan?
vagy meg lehet próbálni,esetleg esélytelen?"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
flash-
veterán
sziasztok
azt kérdezném hogy az alaplapot szokták e javítani?vagy ha rossz mit szoktak csinálni?
egy javított használt lapot adnak helyette?vagy egy vadiúj ugyanolyat?"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
flash-
veterán
sziasztok
leégett az alaplap és magával vitte a tápot is.
ahol vettem azt mondják hogy leégésre nem vonatkozik a garancia.dehát nem az én hibámból égett le.
mit tegyek?itt vettem:
http://www.digitaltrend.hu/garancia[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
flash-
veterán
válasz HUN]Repa #7647 üzenetére
A gép most a szervízben vagy hol a csudában van...
ezt a levelet kaptam az üzlettől:
"2012.05.15. -én behozott számítógép bevizsgálásánál felfedeztük az
alaplapon - a processzor foglalat tájékán - látható erős égési nyomot,
ami a számítógépház hátlapján is nyomot hagyott. A tápegységből pedig füst
áramlott és szikrázó hangokat adott ki.Telefonon tájékoztattuk, hogy az égési sérülés - fizikai behatás - miatt az
alkatrészek javítása valószínüleg csak garancián kívűl lehetséges.Feltételezésünk szerint az égési sérülés a szakszerűtlen összeszerelés, nem
rendeltetésszerű használat következtében alakulhatott ki.
Ennek megállapítása a gyártó hivalatos forgalmazójának szervízében történik.
A számítógépet nem mi szereltük össze, nem volt lezárva.A termékekről jegyzőkönyvet vettünk fel (másolat üzletünkben átvehető), és
átadjuk a szervíznek bevizsgálásra. A bevizsgálás átfutási ideje várhatóan
kb. 2 hét.
Amint megtörtént a bevizsgálás telefonon értesítjük."Mégis egy scythe mugen 2-t hogy lehet úgy felszerelni hogy az alaplap megégjen és elvigye magával a tápegységet?
[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
flash-
veterán
válasz HUN]Repa #7650 üzenetére
Egyáltalán nem baj hogy kérdezel pont ellenkezőleg örülök hogy van akivel meg tudom beszélni.
Nos Utoljára 1 éve volt a gép szétszedve amikor a schcye mugen 2 hűtőt feltettem a procira.
azóta volt már kínozva a gép 40 fokos szobában gta IV el órákon át,és egyéb játékokkal de soha nem volt semmi probléma.
De amúgy a konfig 2010 09 29 óta van meg.
És igen az esetnél nálam itthon azonnal füst(égetett szag) is volt,amit azóta is érezni a gépem."Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
-
flash-
veterán
sziasztok
van egy procim ami jővő év szeptemberig garanciás.El akarom adni de a számlát nem adhatom oda a vevőnek,mert azon más alkatrészek is vannak.
ebben az esetben mi a hivatalos eljárás?
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
flash-
veterán
sziasztok
én a bevizsgálási díj után érdeklődnék.
ezt akkor is ki kell fizetni,ha egy rossz alkatrészt jóváírtak nekem?
mert volt egy táp amit rossznak hittek és volt egy alaplap ami megégett.
a forgalmazó jóváirta a lapot a tápról meg kiderült hogy jól működik.
a pcbolt mégis kér bevizsgálási és szerelési díjat.
ez szabályos?"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
flash-
veterán
ez biztos így van?
elállás témakör:
"A megkötött szerződés nem minősül írásban kötött szerződésnek, nem kerül iktatásra és őrzésre. A szerződésre magatartási kódex nem vonatkozik. A weboldalon található webáruházon keresztül kötött adásvételi szerződés a 45/2014. (II. 26.) számú és a távollevők között kötött szerződésekről szóló Korm. rendelet alapján távollévők közötti jogügyletnek minősül, de amennyiben a vevő a termék átvételére a személyes átvételt választja, akkor a vevő igénye csak termék regisztrációnak minősülhet, mivel a vevő a terméket ekkor megnézheti, összevetheti más termékkel és kipróbálhatja, amellyel egyidejűleg a vevői távközlő eszköz általi szerződése közös akarattal így felbontásra kerül és az adásvételi szerződésre a továbbiakban a személyesen és a boltban kötött adásvétel szabályai az irányadóak, azaz a távollévők közötti jogügyletre jellemző elállási joga a vevőnek elvész. (Termék regisztráció: A vevő a termékre jelzi az igényét, amint elérhető a raktárunkban ilyen termék értesítést küldünk, majd ezt követően az üzletünkben személyesen megvásárolhatja.) "
nem úgy volt hogy akkor is van elállási jog ha neten rendelek be valamit de a személyes átvételt választom?
[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
flash-
veterán
Sziasztok
Emagnál hogy érvényesitsem a garanciat?(xiaomi mobil) Online futar résznel 2x elinditottam, semmi valasz, telefonon elerhetetlenek. Otlet?"Embrace our fellow man, no longer vilified"