- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Frissíthető a TikTok
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
ma Nagy az aksi, gyenge a hardver, amiből hosszú üzemidőre lehetne következtetni. Tényleg így van?
-
Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
it A titkosított levelezést kínáló Tuta Mail arra panaszkodik, hogy a DMA bevezetése óta szinte eltűntek a Google keresőjéből.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
asdf_
veterán
Totalisan indifferens, hol dolgozol es milyen pozicioban. Jotallasi esetek ugyintezesenel csak es kizarolag a fogyasztovedelmi jogszabalyok, a PTK, es a fogyasztoi szerzodesen/jotallasi jegyen az elado altal az elozo kettoben irtaktol a fogyaszo javara tett tobbletvallalasok relevansak, az, hogy egy TIT neven iro forumozo ir egy forumon, az meg marhara nem.
Leforditva: amennyiben jogszabaly nem irja elo, hogy 3 napon belul meghibasodott meghibasodott termeknel a fogyaszto kerhet cseret VAGY penzvisszateritest, addig csak a csere jar (mert arra valo kotelezest -feltetelekkel- viszont tartalmaz a jogszabaly, idezve is lett fentebb). -
#41133696
törölt tag
válasz #41133696 #8169 üzenetére
Gondoltam egyet, mert már nagyon zörög, és felhívtam őket - Edigital - 35 perc 53 másodperc után feladtam a várakozást. Email-t írok nekik inkább, bár volt már olyan, hogy arra sem válaszoltak.
Szerk: Afelől rendelkezik-e a fogyasztóvédelmi törvény, hogy egy olyan üzlethálózat esetében, ahol az országban szétszórva vannak boltjaik, a webáruházukból vásárolt terméket a vásárló leadhatja e saját akarata szerint a hozzá legközelebb eső boltjukban, mert a vásárlói érdekei ezt kívánják?
[ Szerkesztve ]
-
Sargapingi
csendes tag
Sziasztok!
Meghibásodott a HIS HD 6870 ATI videókarim, és szervízben azt mondták valószínűleg javíthatatlan.
1 év garanciát kaptam rá, viszont az üzlet megszűnt, így nem tudom beváltani.
Tudtok segíteni hogy ha van gyári garancia, és hogy az mennyi idő (2011 november 4-én vettem a karit) esetleg hogy tudnám elérni a gyártó magyarországi képviseletét, és úgy cseréltetni a karit garanciával?
Előre is köszönöm -
asdf_
veterán
válasz Sargapingi #8205 üzenetére
Szerintem vagy ok mondjak meg, hogy europaban kihez kell menni http://www.hisdigital.com/us/support-71.shtml vagy a gepbolt, dealernek oket adja ki a weboldaluk, lehet, hogy disztribek is.
-
djculture
félisten
válasz Sargapingi #8205 üzenetére
A kisker maga lehet megszünt de attól még érvényes garija van a nagykernél/beszállitónál.Amúgy ha meg is szünt az üzlet a cégnek kutya kötelessége intézni a garit. Nekem is volt már ilyen hogy a cég telephelyét kellett megkeresnem. De ha felszámolták akkor is szoktak segíteni hova forduljak.Melyik bolt volt ez?
[ Szerkesztve ]
-
Sargapingi
csendes tag
válasz djculture #8208 üzenetére
Cellcom-Online Kft. volt az üzlet, és a hardverkernél is megerősítették nekem hogy megszűnt, mert ők voltak a beszállítójuk, de utána néztek gyári szám alapján és az én kártyámat nem tőlük rendelte a kisker.
Most azon is gondolkozok hogy a fogyasztóvédelemnél kérdezek utána, ők talán utána tudnak járni a kiskernek.
A levelet azért megírom majd a gyárnak. -
asdf_
veterán
e-cegjegyzek.hu-n meg kell nézni, hogy él-e a cég. Ha nincs felszámolás alatt, tehát csak a boltot zárták mondjuk be, akkor még él a jótállási kötelezettségük, ellenkező esetben a nagykert kellene valahogy megtalálni(akik vagy szóbaállnak veled, vagy nem), vagy marad a gyártó direktben.
-
asdf_
veterán
válasz Sargapingi #8211 üzenetére
Ha az e-cegjegyzekben tarolt cimen a ceg nem fellelheto, az apeh azonnal zarolja az adoszamat, ha jol remlik. Attol, mert x utca 2. III. em 15., attol meg lehet az a ceg szekhelye (plane, ha nemreg valtozott). En elso korben oda irnek egy tertis levelet.
-
TXT
őstag
Garancialis cserenel az uj termekre milyen garancialis feltetelek vonatkoznak, hogyan van ez szabalyozva?
-
TXT
őstag
válasz sasa311 #8214 üzenetére
köszönöm a válaszod!
Én is így gondoltam, de egy vitás kérdés kapcsán ezt kaptam:
A törvény így szól:Amennyiben főpanel csere történik a garancia első évében a (magyar állami) 1 évig tartó garancia újra indul de ha a vásárlást követő második évben történik fődarab vagy készülék csere akkor 6o napos jótállást kap viszont amennyiben az eredeti garancia hosszabb 6o napnál akkor azt a hosszabbat kell figyelembe venni.Na most akkor hogy is van ez????
-
asdf_
veterán
Ugy, hogy neked is ket ev garinak hirdetve adtak el egy 1+1 ev garis termeket, aminel az elso ev a magyar jogszabalyok szerint eloirt kotelezo jotallas, a masodik ev pedig a gyarto feltetelei szerinti, korlatozott jotallas.
Innentol ket eselyed van:
- vagy lengeted a jotallasi jegyedet, amin 2 ev jotallas van irva, es hogy lesznek szivesek annak megfeleloen eljarni, a gyartoi korlatozott jotallasra pedig nem hivatkozni, mert az nem szerepel a termek melle kapott jotallasi jegyen, ha nem fogadjak el, akkor vasarlok konyve, opcionalisan nfh bejelentes, bekelteto testulet, fizetesi meghagyas, birosag sorrend (ennek osszes rizikojaval, penz- es idoszuksegletevel)
- ha a cserelt alkatresz egyelore nem hibasodott meg, akkor leszarod es majd foglalkozol vele, ha problemas lesz -
maláj
őstag
üdv urak
felmerült 1 érdekes kérdés - majd ti tudjátok az okosságotember elmegy eDigitálba, vesz 1 Logitech K400-at 10k-ért, webshopban kiírva, hogy 5 év gar., ügyf. szolg. telefonra megerősíti, hogy tényleg 5 év, a dobozban a papíron viszont 2 év szerepel ...
Logitech felhív, megerősítik, hogy 3 év a gar, Edigitálnak 2 és ebből jött ki az 5 év gar. nekik (amúgy egyszerre indul a 2 és 3 év ...)
ilyen esetben mi a helyzet
-
maláj
őstag
-
drgab
tag
Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem, ugyanis meghalt a WD külső merevlemezem, de van még rá 3 hó garancia. Ezzel csak az a baj, hogy az üzlet ahol vettem(coolshop) megszűnt, továbbá anno nem volt a dobozban garilevél, csak számla. Ilyenkor mit tudok csinálni?
Nokia 3310 -> Sony-Ericsson F500i -> Samsung SGH-E250 -> LG KM900 Arena -> Samsung Galaxy S Advance -> Samsung Galaxy S5 -> Iphone 7
-
asdf_
veterán
Megkeresed a nagyert, ahonnan volt, ott vagy szobaallnak veled, vagy nem, vagy csekkolod itthttps://westerndigital.secure.force.com/WarrantyCheck?lang=en, es ha a wd szerint garis, akkor jol becsomagolva futarral kikuldod a nemetorszagba a wd-hez (2-3k huf, visszautat ok fizetik). Ha a wd szerint mar kifutott a garidobol, de neked gyari szamos szamlad van, ami szerint meg benne van az idoben, azt mellekelve elvileg elfogadjak.
[ Szerkesztve ]
-
Buster17
addikt
Hali!
Nos garis Seagate vinyómnak szép lassan csökkent a kondicója és nőtt a szektor hibája már lassan 1 éve.
Már az első hibánál bebicegtem Pestre a boltba vidékről hogy cseréljék de nem tetták, mert a SeaTools vinyó tesztelő program szerint tökéletes (zöld).
Most a napokban rohamosan zuhant 29%-ra ~60%-ról és most a program diagnosztikalás után kék lett.
Nos ilyenkor már merjem megint bevinni gariztatni? "Kék" hibánál már cserélhetik a hibás HDD-t? -
TIT
veterán
Sztem próbáld meg.
72 óra a vásárlás napjától kezdődik vagy másnaptól? -
ANDROID???
addikt
válasz ANDROID??? #8135 üzenetére
Írtam panaszlevelet, amire ezt a választ kaptam, inkább csak linkelem, hogy ne foglaljon itt sok helyet.
Aztán beszéltem a 1430-al és bementem egy szervízbe (még nem kaptam vissza készülékemet,de kb most itt tart).
[ Szerkesztve ]
-
dethroner
veterán
válasz ANDROID??? #8230 üzenetére
Én a helyedben a kapott levelet elküldeném a fogyasztóvédelemnek, mert szerintem fogyasztói joggal ellentétes amit állít, vagyis hogy nem veszik vissza a készüléket, vagyis nem lehet elállni a vásárlástól.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
asdf_
veterán
válasz dethroner #8231 üzenetére
Onkent nem veszik vissza. Elallas eseten nincs merlegelesi lehetosege a tuloldalnak, mas kerdes, hogy ha a jogossagat vitatja, akkor talalkoztok a birosagon, aztan ott meg porul lehet jarni vevokent, ha tenylegesen nem alltak fenn azok a korulmenyek, amik feljogositottak volna a vasarlastol valo elallasra.
-
dethroner
veterán
válasz dethroner #8056 üzenetére
Na megvolt a békéltető testületes marhaság. A Hervis képviselője el sem jött, és nem is nyilatkozott az üggyel kapcsolatban semmiféle módon. Az ügyben eljáró jogász a lábbeli megtekintése után úgy vélekedett hogy nem én tettem tönkre, hanem a gyárilag szar ragasztás a hibás. A javaslat hogy a bolt javíttassa ki a hibát, erről 15 napon belül értesítést küldenek nekem és a boltnak is. Ha nem hajlandóak rá, akkor jelezzem a testületnek. A kérdésemre hogy ha nem javíttatnak akkor mi lesz, csak egy széles mosoly volt a válasz Mehetek szakvéleményért, bíróságra, stb. Köcsög magyar jogszabályok, tehetetlenek ha a vevő panasszal él, járjon az ember tortúrára.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
asdf_
veterán
válasz Biznisz Elek #8234 üzenetére
Per eseten egy javadra szolo bekeltetos dontes meglebegtetese eleg jo ut a pernyertesseghez. Ha nem kivan az ember perelni, akkor tenyleg nem feltetlenul jo sokra, mert ha a bepanaszolt nem hajlando alavetni magat a testulet dontesenek (marpedig jog szerint van lehetosege erre), akkor tenyleg halottnak a csok a dontes.
[ Szerkesztve ]
-
exn
csendes tag
az lenne a kérdésem, hogy elromlott a laptopom, de mielőtt elküldöm szeretném lementeni a vinyóról a dolgokat, a vinyót ki lehet venni garanciavesztés nélkül a notebookból, letörölni és visszarakni? Packard Bell notebookom van.
-
asdf_
veterán
Mivel -ha jol tudom- ugyis futaros garszervize van, amihez fel kell hivnod az ugyfelszolgalatot, kerdezd meg toluk. Az mas kerdes, hogy jogilag megall-e (termeszetesen nem), ha esetleg azt mondjak, hogy nem szedheted ki. Meg az is, hogy a festekes csavaron latni-e, hogy mar megnyitottak-e egyszer vagy sem, nem tudom, mit kell a festekes csavaron figyelni (egyaltalan, azt sem, hogy az emiatt van-e megfestve, vagy mas okbol) es ha emiatt es ok szetszedettnek latjak, akkor esetleg visszadobjak-e, meg radnyomjak a futarkoltseget.
[ Szerkesztve ]
-
Trebron09
őstag
Jól látom, hogy a Cellcom megszűnt?
Még jó, hogy tavaly vettem onnan procit 3év garral.. most ilyenkor mi van ha gariztatni kéne?
- Kreatív módon kell áramvonalasítani a stagnáló koncepciót! -
-
asdf_
veterán
válasz Trebron09 #8241 üzenetére
Visszavonom, mivel a ceg el, ervenyes az adoszama, nincs felszamolas, vegelszamolas es csodeljaras alatt, igy jotallni koteles. Zsokavar utcaba (szekhely) kuldj nekik egy tertis levelet, ha a telefonszamain nem ered el oket, hogy van egy garis procid, legyenek kedvesek eljarni. Atadni csak papir elleneben barmit!
-
sinya85
senior tag
De örülök, hogy megtaláltam ezt a topikot.
Valaki megtudná nekem mondani, hogy ha visszaküldök garanciába egy terméket akkor mennyi idejük van kicserélni?
mert én ugy hallottam ha xnapig nem tudják javítani akkor kell adniuk egy ugyan olyat.
és biza a 6950esem már 2hónapja gariban van. és elég bosszantó
ha valaki tud valamit az ilyenekről megköszönném ha leírná.ஜ۩۞۩ஜ
-
bullseye
addikt
válasz sinya85 #8243 üzenetére
Sajna nincs így. 15 napra kell törekedniük, de semmi konkrétabb. Viszont nem okozhatnak jelentős kellemetlenséget neked. Ha úgy érzed azt okoz, hogy 2 hónapja náluk a VGA, akkor érdemes beszélni velük, hogy adjanak valami cserét a javítás idejére, vagy cserét kérni javítás helyett (ami meg nekik nem okozhat jelentős hátrányt...). Vagy simán pénzt vissza.
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
-
asdf_
veterán
válasz Turbolada II #8245 üzenetére
Jo tanacs, csak tessen mar mogeirni zarojelben, hogy ha a bolt nem adja, akkor kozjegyzo, fizetesi meghagyas, ha ellenkeznek, akkor pedig birosag az ut, annak minden koltsegevel es idejevel.
-
asdf_
veterán
válasz Turbolada II #8247 üzenetére
Amennyiben a fizetesi meghagyasra ellentmondassal elnek, automatikus birosag. Fizetesi meghagyas nelkul viszont nem fizetnek ugysem.
-
sinya85
senior tag
válasz Turbolada II #8245 üzenetére
Írtam egy levelet:
Mélyen Tisztelt Central Computer team.
Elég bosszantó hogy 2 hónap után nincs semmi hír a garanciában visszaküldött 6950-es vga-rol
Szeretném megkérni önöket, hogy lépjenek valamit az ügyben, különben én fogok.
Tisztelettel Sinkovicz JánosSemmi válasz már 3 napja.
Szerintetek?
Akkor most lehuztak egy 6950 dcu IIvel?ஜ۩۞۩ஜ
-
Turbolada II
őstag
válasz sinya85 #8249 üzenetére
Keresd meg a fogyasztóvédelmet. Utána írj egy levelet a boltnak, hogy már értesítetted a fogyasztóvédelmet.
*A boltot telefonon is megkeresheted.
[ Szerkesztve ]
"A szabadság az, ha szabadságunkban áll kimondani, hogy kettő meg kettő négy (kivéve Prohardver :D). Ha ezt megtehetjük, minden egyéb magától következik." 1984 "Magyar" Telekom, ja nem csak sima.
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- Vezetékes FEJhallgatók
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Robogó, kismotor
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Milyen egeret válasszak?
- Jogász topic
- Futás, futópályák
- További aktív témák...