- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Yettel topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Apple iPhone 14 - tavalyi termésből főzve
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Telekom mobilszolgáltatások
- Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
st6969
őstag
válasz Lackooo84 #25041 üzenetére
Köszönöm
Bár elsősorban itt is a 10kg-nál nehezebb terméket emeli ki (az enyém 5-6kg). De fura egy világban élünk egyébként: több oldalról bizonyítható, hogy a forgalmazó a hunyó, mégsem biztos, hogy történik bármi is, miután ezeket megküldöm neki. Számára a legegyszerűbb, ha le sem reagálja Mi történhet? Békéltetőhöz úgysem viszem egy postaköltség miatt (ami egyébként 2900Ft-omba került), bíróságra meg pláne nem (se időm, se pénzem erre).
Hogy őszinte legyek, egyre inkább azon filózom, hogy lehet, "elegánsan" benyelem ezt, mert 2 év garancia van a termékre. Ha ugyanis mondjuk 1 év múlva meg újra be kell jelentenem, akkor attól tartok, azt a hozzáállást nem teszem majd zsebre
Meglátjuk, mi lesz...még úton van a csomagom vissza. Majd megírom.A korábban linkelt homáros cikk alatt elolvastam jó pár hozzászólást, ahol a témában kereskedők és vevők feszültek egymásnak. A kereskedő azzal érvelt, hogy ez neki óriási veszteség, főleg, ha a termék kis értékű. Küldje vissza a vevő garanciális igénnyel saját költségen (jogszabály ide vagy oda), ha nem tetszik, jelentse fel a boltot. A vevő ezt nem fogja megtenni az ismert okok miatt (idő, pénz).
Tanulság ilyen esetben: egy dolog tisztában lenni a jogszabályokkal, egy másik meg érvényt szerezni neki.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- 1000 kilométert mehetnek az EV-k az új CATL-akkuval
- Projektor topic
- Politika
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen NAS-t vegyek?
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Autós topik
- Automata kávégépek
- További aktív témák...
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Motorola Razr 40 - 8GB 256GB DualSIM Sage Green - Bontatlan - Garanciális
- Canon Ixus 285 HS
- Új! Bontatlan! Samsung 8TB 2.5 SSD eladó! Országos Szállítással