- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Franciaországban nyit a Honor 200 Lite
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Xiaomi 12X – kicsi a bors és hűvös
- MIUI / HyperOS topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Bemutatkozott a Polestar Phone
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Mobilinternet EU-n kívül, eSIM adatcsomagok használata
- Android szakmai topik
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
ph Az Intel Z790-es és B760-es vezérlőkhöz jár az Intel Baseline profil.
-
Launch trailert kapott a Stellar Blade
gp A teljes kiadás hivatalosan a mai naptól elérhető lett PlayStation 5-re.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
asdf_
veterán
válasz LuckyL #20600 üzenetére
az eredeti vevő levonta az áfát, most be kellene fizetnie
midnezt úgy hogy tudomása sincs a számláról?Nem kene, hiszen a termek eladasakor az eredeti vevo ceg mar kivezette a konyvelesebol a termeket, amikor azt szamla elleneben adta el, es amennyiben nem volt 0-ra ECS-zve, az ado marado reszet bevalotta es megfizette. Tehat eladas utan BARMI tortenhet a termekkel, az eredeti vevot afaugyileg mocskosul nem erinti, mert o az eladas honapjaban nullaba rakta magat a NAV-val. Ha nem igy tortent, alkkor meg nem most lesz a gond adougyileg, mert akkor mar a kezdetek kezdetetol adocsalo az eredeti vevo.
ez egy szép nagy nav bíráság lenne így, ha kiderül
storno számlát oda lehet kiállítani, ahová az eredeti számlát kiállítottamSzo nincs storno szamlarol.
[ Szerkesztve ]
-
A gép választási lehetőségre (amivel élnék mégis), lényegében csak ennyit írt vissza a nagyker.
"Mindenesetre utána nézek mit tehetek az ügy érdekében."[ Szerkesztve ]
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
heroldbalu
tag
Sziasztok,
Május 29.-n átvettem a laptopomat javítás után (a kijelzőt kellett benne kicseréltetni), maga a laptop már nem garanciális ezért fizetnem kellett a javításért. A szerviz szerint eredeti gyári alkatrészt kapott a laptop, melyre 90 nap jótállást vállaltak.
Napra pontosan a 90.-k napon este 8-kor megjelent a kijelzőn pár pixelhiba, ami véleményem szerint a jótállási javítás keretei közé esne, a hibát azonnal fényképpel írásban jeleztem a szerviz felé. Szerintük a jótállás már lejárt, mert a jótállás onnan indul amikor Ők vették az alkatrészt a besszállítótól.
De a laptopot végül javították ingyenesen, mert idézem "kedvességből" megcsinálták Nekem.
Az új kijelzőre viszont csak 30 nap jótállást vállalnának.
Szerintetek az mennyire jogos, hogy:
- A jótállást a beszállítótól történt vásárlás napjától adják és nem a vevői eszköz átvételtől,
- Az alkatrészre ami egyszer meghibásodott ezért javítani kellet - elméletileg gyári alkatrész - a javítás után már csak 30 nap jótállást akar adni?Az én feltétezésem, hogy csere után a jótállásnak újra kellene indulnia, hiszen elméletileg új, gyári alkatrészt szerelt bele mindkét alkalommal - melyből egyszer meg is hibásodott -.
Köszönöm, ha megosztjátok tapasztalataitokat, vagy ha esetleg van jogszabályi ismeretetek erre vonatkozólag.
[ Szerkesztve ]
Synology, iPhone
-
asdf_
veterán
válasz heroldbalu #20605 üzenetére
1. § * (1) Ha a Polgári Törvénykönyv szerinti fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés tárgya a fogyasztó által megrendelt, a Mellékletben felsorolt javító-karbantartó szolgáltatás (a továbbiakban: szolgáltatás), és a szolgáltatásnak az általános forgalmi adót és az anyagköltséget is magában foglaló díja a húszezer forintot meghaladja, a szolgáltatást nyújtó vállalkozást jótállási kötelezettség terheli. A jótállásból eredő jogokat a szolgáltatás tárgyát képező dolog (a továbbiakban: dolog) tulajdonosa érvényesítheti, feltéve, hogy fogyasztónak minősül.
3. § (1) * A vállalkozás a szolgáltatás díjának átvételekor vagy a dolognak a fogyasztó vagy megbízottja részére történő átadásakor jótállási jegyet köteles a fogyasztó rendelkezésére bocsátani [...]
(4) A fogyasztó és vállalkozás közötti szerződésben semmis az a kikötés, amely e rendelet rendelkezéseitől a fogyasztó hátrányára tér el. Az érvénytelen megállapodás helyébe e rendelet rendelkezései lépnek.
2. § (1) * A jótállás időtartama hat hónap. E határidő elmulasztása jogvesztéssel jár.
Melléklet a 249/2004. (VIII. 27.) Korm. rendelethez
5. Audiovizuális, fotó-optikai és információfeldolgozási berendezések javítása. -
bbsofficial
tag
Sziasztok,
Májusban vettem egy sportcipőt a Salamanderben, volt rajtam kb 10-15x azóta. Most vettem észre, hogy a jobbnak belső bélése kiszakadt és töri a sarkam. Mindig bekötve hordtam.
Szerintetek ki fogják cserélni?
Nem lennék ilyen mérges, ha 1-2 év után volna szakadt volna ki, nem néhány hordás után... -
Lackooo84
nagyúr
válasz bbsofficial #20607 üzenetére
6 hónapon belül vagy, szóval a bizonyítás még az üzleten van.
The Truth is out there...
-
heroldbalu
tag
Köszönöm viszont ez alapján " (2) E rendelet hatálya nem terjed ki arra a szolgáltatásra, amelyet a szolgáltatás tárgyát képező dologra vonatkozó szavatossági vagy jótállási igény alapján teljesítettek." , a jótállási időben javított készülékre már nem érvényes. (a húszezer forinton bőven túl van)
Viszont bármi is van a papíron az eredeti jótállás az 6 hónap kell, hogy legyen, tehát ha az eredeti átvételtől számított 5. hónapban is romlik el akkor is javítaniuk kellene, de remélem erre már nem kell sort keríteni.Jól értélmezem ugye?
Synology, iPhone
-
asdf_
veterán
válasz heroldbalu #20609 üzenetére
Nem tudom értelmezni amit írtál. Gariban volt az első csere vagy fizetősben? Ha fizetősben, akkor téged a 2-es pont nem érint.
[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
válasz heroldbalu #20611 üzenetére
Ha az első fizetős és 20e feletti, akkor 6 hónap jár.Meg jótállási jegy.
-
válasz MaxxDamage #20604 üzenetére
Esetleg topikgazda is tudna mondani pár biztató szót, vagy esélytelen és rendőrség/bírósághoz forduljak?
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
Topikgazda
válasz MaxxDamage #20613 üzenetére
Ez az az eset, amikor adásvételi/számla nélkül vettél egy cégtől egy terméket, és pénzvisszafizetés lenne, ugye?
-
válasz Superhun #20614 üzenetére
Igen. Pontosabban nem cégtől, hanem magánszemélytől, de az eredeti számla az cég névre szól.
Már írtam a nagykereskedés felé, hogy inkább egy új gépet választanék a csere utalványt felhasználva. Arra azt a választ kaptam összességében, hogy "Mindenesetre utána nézek mit tehetek az ügy érdekében." ez volt 09.10.-n. Azóta semmi.[ Szerkesztve ]
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
asdf_
veterán
válasz MaxxDamage #20615 üzenetére
Az ket napja volt. Szerintem kicsit naiv gondolat, hogy rogton masnap mar valaszt kapsz egy "problemas" esetben egy nagykertol, mezei juzerkent. Az asus csreutalvanyon van valami bevaltasi hatarido?
-
Meglehet.
Nem, nincs rajta lejárati dátum, csak kiállítási dátum. (Aug.06.)
Felhasználhatóság idejéről nem tudok semmit, de ha a nagyker lekérte az összeget, akkor elvileg fel is használt a státusza. (CN kód)◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
őstag
válasz MaxxDamage #20613 üzenetére
rendőrséghez mivel szeretnél fordulni?
cryptot minden termékemért elfogadom
-
Topikgazda
válasz MaxxDamage #20615 üzenetére
Ahogy a többiek már leírták, itt nem sok lehetőséged van. Sztornó számlát csak az eredeti vevővel lehet kiállítani, aki pedig egy cég. Ezért nem szabad cégnévre szóló számlával terméket venni papír nélkül (meg amúgy azért sem, mert céges számlával kevesebb jogod van, nem számítasz fogyasztónak). Csak a nagykeres cserében reménykedhetsz, mert a pénzvisszafizetéshez fel kellene venni a kapcsolatot a számlán szereplő céggel, akik vszleg lepattintanak a cs*ba.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Superhun #20619 üzenetére
Köszönöm!
Ha nem mennének bele a "cserébe" akkor csak kp.-ben reménykedhetek és akkor felveszi a kapcsolatot a céggel az akitől én vettem. (eredeti tulajtól/cégtől vette) így van rá némi esély, de ha nem mennek bele, akkor nem marad más hátra, mint a bíróság.◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
őstag
válasz MaxxDamage #20620 üzenetére
nem tudom mit akarsz a bíróságon, rendőrségen de kiváncsi lennék
nekem még az jutott eszembe, hogyha el tudod engedni fejben azt hogy egy használt laptopért az eredeti árat visszakapod, akkor keresd meg a cégnél az ügyvezetőt és próbáljatok megegyezni mondjuk fele-felében
nemtom mennyit fizettél a gépért, de lehet hogy azt így is visszakapod (nem is érzem reális elvárásnak hogy egy adott esetben féláron vásárolt gép teljes árát visszakapd)
viszonylag kevés ember mond nemet pár százezer forintra szinte munka nélkül...ha mindne igaz azt írtad ez egy drága gép volt
vagy ha akkora spíler, hogy nem számít neki, lehet segíteni fog szivességből, vagy egy üveg italértcryptot minden termékemért elfogadom
-
válasz LuckyL #20621 üzenetére
Hát, 500 ezret nem mondanám kevésnek, amibe nekem került + a sok garanciáztatás meg a többi...
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
őstag
válasz MaxxDamage #20622 üzenetére
nem tudtam mennyibe került neked, ezt írtam is
cryptot minden termékemért elfogadom
-
válasz LuckyL #20623 üzenetére
A sok idő ami elment a garancia intézésre, meg + 2 hónap várakozás most (~1év összesen/lassan) na az a nem mind1)
[ Szerkesztve ]
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
addikt
Sziasztok, lenne egy olyan kérdésem, hogy nagy valószínűséggel meghalt az alaplapom (lehet a cpu is). Holnap küldöm vissza, amit valószínűleg kedden át is tudnak venni. Mi az a max idő, ami alatt meg kell mondják, hogy csere, javítás vagy elutasítás lesz. Illetve ha megmondták mennyi időn belül kell cserélni/javítani? 2019.februárjában lett véve és 36hónap garanciát adtak rá.
Illetve van egy vga-m aminek kerreg a ventilátora mikor beindul vagy leáll, ha már felpörgött nem adja ki ezt a hangot, 1 hetes, de nagykerből lett vásárolva, így elállni nem lehet, ez lehet garanciás dolog?
sose volt még garanciás gondom, de most nagyon összejött a balszerencse faktor.
-
axlfsi
veterán
Sziasztok!
Meg bujom az osszefoglalot, hatha talalok egyertelmu valaszt a kerdesemre, de adig is, engedelmetekkel, feltennem azt, hatha nagyon trivialis a valaszt. A rovid tortenet:
Samsung Gear S3 Frontier SAMSUNG okosoram meghibasodott. Egyertelmu kijelzohiba (ezt kesobb a SES-ban is "bevallotta" az elado, tipikus szeriahiba), a bejelentest, eloszor telefonon az ugyfelszolgalatnal majd tanacsukra, szemelyesen tettem meg es adtam le a keszuleket javitasra, a hivatalos markaboltban. Ez 2019.08.28-n volt. Akkor ott azt josoltak, hogy 1-15. het a javitas.
Azota tobbszor is erdeklodtem, de altalaban csak visszahivast igertek, ami nem tortent meg. Most (ma) ismet hivtam a hivatalos SAMSUNG 80-as szamot, majd ki varakoztatas utan azt a valaszt kaptam, hogy erdeklodjek magam a szerviznel, "hatha szerencsesebb leszek" (wtf?!) es a kisholgy megadta a SAMSUNG hivatalos szerviz 80-as szamat. Ott egy automata fogadott es elmondta kit hivtam, majd, hogy varjak a kollega jelentkezesere, vegigcsorgott es annyi. Senki nem vette fel.
Kerdesem az lenne, hogy vajon mennyit varakoztathatnak a javitassal? Bekelteto meg mindenfele jogi utakon kell bandukolnom vagy odamehetek a boltba es kerhetem az ora cserejet barmire is hivatkozva? Ket nap mulva lesz 3. hete, hogy leadtam. Tudom, nem a vilag, de az, hogy keptelenek tajekoztatni, hol tart a javitas, egyszeruen nonszensz es nem hiszem, hogy ennyire tehetetlenek vagyunk fogyasztok, de hirtelen nem is tudom, hogy merre tovabb.
Koszonom elore is!˜”*°•.˜”*°• 𝟚𝟘+ é𝕧𝕖 𝕒 𝕜ö𝕫ö𝕤𝕤é𝕘 𝕥𝕒𝕘𝕛𝕒 •°*”˜.•°*”˜
-
Kobe
veterán
Vettem aprilisban egy telefont, amit augusztusban leadtam szervizre.
Aug 9-szep 10ig, 31 napot volt szervizben, es nem csinaltak rajta semmit egy gyari visszaallitast kiveve (ami nem javitotta meg, of course) .... Szep 11en ujra leadtam szervizbe ugyanazzal a hibaval
Osszessegeben mar 41-42 napja huzodik a sztori, masfel honapja nincs nalam a telefonJol sejtem hogy ilyenkor mar kerhetem az eredeti allapot visszaallitasat, vagyis penz vissza es kezicsokolom?
Alza. Hu egyebkent. Sajat ASZF jukben a harminc napon tuli kijavitasra ok maguk ugy hivatkoznak mint sulyos szerzodesszeges, illetve a reklamacios lapon is azt irjak, 31.napra vallalja a hiba maradektalan kijavitasat + mivel 6 honapon belul hibasodott meg, igy velelmezhetoen mar vasarlaskor hibas volt a termek
-
válasz LuckyL #20623 üzenetére
Nagykernek mennyi időn belül kell küldeni a listát amiből választhatok "csere darabot", vagy ez nincs megkötve?
Gyártó szerint folyamatos "érdeklődés/cseszegetés" kell feléjük és az gyorsíthatja a dolgot /magyarul rájuk kell szállni/◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
Exodion
aktív tag
Én 3 héten belül visszakaptam a 20hónapos telefon árát 4hónappal a garancia lejárata előtt. Persze nekem a szervíz megfúrta a G6-os oldalát, és mivel előre küldtem nekik fotókat meg utánna is így semmi nem volt. Másnap jött a futár a telefonért meg a pénz is vissza. Nem kellett megvárni amíg visszaér a telefon meg 14nap, rögtön aznap.
Írj nekik egy levelet veszteni nem vesztesz semmit. Amúgy tudom javasolni, hogy vedd videóra a hibát és küld nekik át a videót. Én is így csináltam a gyorstöltés nem működik problémával .
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz MaxxDamage #20628 üzenetére
az a baj neked semmi jogviszonyod nincs a nagykerrel, próbáld sürgetni őket, jobb tanácsot nem tudok adni
cryptot minden termékemért elfogadom
-
válasz LuckyL #20630 üzenetére
Elmondásuk szerint már csak napok vannak hátra, mire elkészül a lista. Időbe telik mire minden beszállító visszajelez, mi az ami raktáron van, ami egyből beszerezhető / azonnal szállítható és a kritériumoknak megfelelő.
Nagyon kíváncsi leszek én arra a listára mi is lesz benne...
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
Kobe
veterán
válasz Exodion #20629 üzenetére
Visszafizetik, irtam bekik egy emailt. Csak nem igazan ertem ehhez miert kell 10-15 telefonhivas es 5-6 email, ha az utolsot 3percen belul elbiraljak....
Mondjuk jartam mar ugyanigy veluk, hivtam oket, panaszlevelet irtam, stb, nem jogos nem jogos.... Megkereste oket a fogyved, ket perc alatt jogosnak iteltek a panaszom....
-
Directors
senior tag
Sziasztok!
Vásároltam még az év elején az akváriumomhoz egy vízmelegítőt melynek az ára 12.000Ft körül volt.
Nyáron nem használtam, majd most hogy hidegebbek lettek szerettem volna használni de a beállított értéknél nem kapcsol a termosztát. A kérdésem az lenne hogy jogos az hogy az üzlet szeretné kifizettetni velem annak a költségét hogy a bolt elküldi a gyártónak a készüléket átvizsgálásra ? Még van garancia a készüléken.
[kép]Illetve a számla megvan, meg a garancia jegy is, viszont most vettem észre hogy a garancia jegy nincs kitöltve. Ez mekkora probléma az esetemben ? Ilyenkor mit lehet tenni ?
A hamis barátok olyanok, mint az árnyékunk: miközben sétálunk a napsütésben, szorosan velünk tartanak, de azonnal elhagynak, amikor árnyékba érünk.
-
-
Directors
senior tag
-
Lackooo84
nagyúr
válasz Directors #20635 üzenetére
Az üzletbe (ahol vetted a terméket) való juttatás költsége téged terhel, ha nem tudod mondjuk személyesen bevinni, de olyan nincs, hogy én leadom a boltban a terméket, aztán velem fizettetik ki a postát, mert mondjuk kiküldik kukutyinba. Azt nekik kell megoldani, ahhoz a fogyasztónak semmi köze, és nem is kérhető számon semmilyen költség ezért. Általában ez mindenhol úgy van, hogy az odaküldést a vevő fizeti, a visszaküldést meg szokták általában oldani saját költségen a szervizek/üzletek.
The Truth is out there...
-
sutszi
veterán
Helló!
Egy kis iránymutatást szeretnék kérni. Edigitaltól rendeltem egy kapszulás kávéfőzőt online. Személyes átvételt kértem. Tegnap este hazahoztam és hát egyértelműen nem működik a gépezet...
Na most, nem szeretnék felszállni a rollerre. Szeretném ha nagyon gyorsan megoldódna a helyzet. Ma mindenképp visszaviszem. Mivel már az elején problémás a gép cserét kérek. Ilyenkor mondhatják azt, hogy előbb szervizbe küldik? Mert ha ezzel állnak elő, akkor inkább elállok a vásárlástól és kérem vissza pénzt. Ilyen esetben nagyjából mennyi idő mire visszakapom a vételárat?[ Szerkesztve ]
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
sutszi
veterán
Köszönöm szépen mindkettőtöknek!
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
tomazin
veterán
Sziasztok!
Vettem egy párásítót, amihez kaptam egy számlát. A termékre 3év jótállást vállal a forgalmazó, ez viszont nincs feltüntetve a számlán. Jótállási jegy nincs. A 3 év csak a honlapján van felültüntetve a forgalmazónak.
Az általam olvasott jogszabály 3. § (3) e szerint a jótállási jegyen kell feltüntetni a jótállás időtartamát.
Viszont a 4. § (3) pontja szerint a számla kiváltja a jótállási jegyet amennyiben nincs.
Tehát hogyan fogom én ezt bizonyítani, ha egyszer csak úgy dönt a webshop, hogy innentől nincs kiírva a 3 év gari. Ügyfélszolgálat "sajnos nincs rajta" szöveggel jött. Mellesleg a bolt. -
válasz tomazin #20642 üzenetére
Szia,
Én is vettem már így dolgokat, hogy 5 év gyártói gar volt fel tüntetve, számlán meg semmi + gari jegy sem volt. Kinyomtattam azt az oldalt ahol a termék volt (linkkel, mindennel) és sokat nem ér lehet, de van.
Kérdezd meg a bolt tulaját, hogy ezt akkor hogyan is van? Kíváncsi lennék mit mond rá.
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
tomazin
veterán
válasz MaxxDamage #20643 üzenetére
Tisztelt gipsz jakab
az üzenetét köszönjük. A tekémére 3 év a garancia, sajnos a számlán ez nincs feltüntetve mivel a weboldalon fel van tüntetve.
Üdvözlettel,
xycsak a neveket cseréltem ki..visszakérdezzek mi az a tekéme?
[ Szerkesztve ]
-
válasz tomazin #20644 üzenetére
Ha ezt a választ kaptad, akkor nyomtasd ki és a termék linkjét/oldalát is és rakd el.
Ha más nincs... amúgy így nem teljesen "jog/törvény"-szerű , de ha neked megfelel és nem lesz gondod ebből, akkor maradhat.◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
Gyuri27
félisten
válasz MaxxDamage #20645 üzenetére
Ez így szar konkrétan.
Neked ezeket úgy kell megkapnod, hogy azon változtatni ne lehessen (és ugye szerepelnie is kell).
Mert a honlapon bármikor át lehet írni bármit.Te hol tartasz?
Amd - Radeon - Ryzen
-
válasz Gyuri27 #20646 üzenetére
Tudom én az, hogy ez így van. (szó elszáll, írás megmarad kb.)
"Te hol tartasz?" ----> Mivel kapcsolatban?
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
tomazin
veterán
válasz MaxxDamage #20647 üzenetére
gondolom az idegösszeroppanásod mértékére kíváncsi a kiváló géped miatt
-
qqzs
őstag
30ev garancias laminalt padlo gyartasi vagy konstrukcios hibaval mit lehet kezdeni ugy hogy ceg vasarolta? Olvastam itt sokszor hogy akkor csak hat honap de ez egy epitoanyag. Lerakasrol nincs szamla igy nem bizonyithato hogy szakember rakta le ami garancia feltetel. Hivom majd a ceg kepviselojet akin keresztul vasaroltam csak jo lenne tudni mibe lehet kapaszkodni, ha jol gondolom nem sokba :( a hiba kb annyi hogy ket eve szabalyosan lerakott padlo vegei kezdenek fuggolegesen elvalni egymastol emiatt a hosszanti illesztesek beszakadnak igy tulajdonkeppen "lukak" vannak a padloban. Mar lerakasnal is felmerült hogy ez hogy fog igy mukodni.
[ Szerkesztve ]
Eladó: GTS450
Új hozzászólás Aktív témák
- HP Probook 340S G7 i5-1035G1/8GB/256SSD/Windows 11 -10% Csak ameddig a készlet tart!89.780 Ft
- iPhone 14 Pro 128 GB Space Black, 11 hónapos, kártyafüggetlen, 2024. május végéig garis , akku 91%
- Asus VivoBook X509JA-BQ904T
- HP EliteBook 640 G9 Ezüst (14" / Intel i5-1235U / 16GB / 512GB SSD / Win 11 Pro) -10% Most 203.990 F
- Lenovo M810z AIO Core I5 6400 4x2700/8GB/120G SSD/wifi/cam 21,5 -10% 66.950 ft