- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- iPhone topik
- Xiaomi Mi 9T Pro - tizenegyes!
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Fényképeken a Google Pixel 9 Pro
Hirdetés
-
Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
ma Leizzadtunk a Garmin legolcsóbb amoledes futóórájával.
-
27 hüvelykes, játékra szánt kijelzővel újít az MSI
ph A cég MI-vel kacérkodó megoldásának képfrissítési frekvenciáját 250 Hz-ig srófolhatjuk fel.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Directors
senior tag
válasz Speedmaster #20699 üzenetére
Így van. Ha neten vetted akkor 14 napig elállhatsz a vásárlástól és kérheted vissza a pénzed. Ha személyesen vetted akkor meg szimplán garancia. Csak az jó hosszú idő lesz amíg kapsz helyette másikat.
A hamis barátok olyanok, mint az árnyékunk: miközben sétálunk a napsütésben, szorosan velünk tartanak, de azonnal elhagynak, amikor árnyékba érünk.
-
-
asdf_
veterán
válasz Speedmaster #20703 üzenetére
Meg se kellett volna említened semmit. Elállsz indok nélkül. Jogodban áll.
-
őstag
természetüknél fogva (higiéniai vagy egészségügyi okból) vissza nem szolgáltatható termékek
simán kimeríti a fülbedugós cucc
nincs elálláscryptot minden termékemért elfogadom
-
stigma
addikt
Sziasztok.
Adott egy Xiaomi Redmi Note5-ös telefon, melyet az Edigitalban vásároltam~8 hónapja.
Gari 2 év volt, 2019.09.25-én visszavittem a telefont a boltba, mert a kijelző sárgult.
Ott azt mondták a hivatalos Xiaomi szervizben javítják, majd visszaküldik. Saccra azt mondták 2-3 hét, viszont még a mai napig nem kerestek.
30 nap lejártával kérhetek pénz visszafizetést?
Vagy mi tévő legyek, mit javasoltok?Segítséget köszi előre is.
....iPhone 13 / iPad 9th Gen. Wifi 64GB...
-
őstag
Sziasztok!
Netes rendeléssel van egy kérdéses dolog:
Rendeltünk egy terméket akcióban, automata visszaigazolás jött, de hivatlaos csak később, amelyben leírták, hogy nincs készleten, csak később tudnak szerezni (eddig ok), és akkor majd tájékoztatnak, hogy milyen áron.
Ez utóbbi része nekem nem kerek, lehet ilyen?"Csak a napórák fogaskerekei jártak rossz irányba"
-
∂яσнυη
senior tag
Sziasztok!
Használtan vásároltam egy videókártyát Alza garanciával(még nem fizettem ki, de már nálam van). Hogyan tudom ellenőrizni, hogy tényleg él e a garancia?
-
válasz ∂яσнυη #20715 üzenetére
Szia,
Alza fiókban ott a számla is (digitálisan, digi.doku) és ott írva van a garancia ideje is)
Mivel használtan vetted, így aki eladta biztos nem adott számlát + megfelelő adás-vételi szerződést? (tudtommal Alzás gari intézésnél az is kell és új tulaj tudja intézni a garit ha kell - valahol valaki írta, mint személyes tapasztalat / Alza válasza adás-vétel esetén miként gariztatható)◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
∂яσнυη
senior tag
válasz MaxxDamage #20716 üzenetére
&asdf_
Rendben, akkor kérek egy adásvételit. De remélem nem lesz szükség a garira. Gondolom ha pasztázom szintén ugrik.[ Szerkesztve ]
-
butyiba
csendes tag
Sziasztok,
A mára már megszűnt A4 Team-től vettem egy Zotac ZBOX-BI325-E mini PC-t amit szeretnék garanciáztatni mert 2 év gari van( volt ) rajta.
Esetleg tudjátok melyik nagykerhez lehet fordulni ?
Zajos a ventillátora tehát nem nagy gondom van de ha nem muszály nem bántanám ha van rá más lehetőség.
Előre is köszi.
BütyiBá
-
Gyuri27
félisten
válasz butyiba #20722 üzenetére
Kár lett volna.
Ha valami gari papiron 8egyéb papiron) kinyomozható a nagyker (pl rá szokott lenni pecsételve matricázva, hogy chs) akkor érdemes a nagykernél egy kört futni.
Ha megvan a számla. Akkor érdemes a gyártó honlapját átfutni. Ha van rá mód és lehetőség akkor egy mailt irni, hogy mizu.Amd - Radeon - Ryzen
-
butyiba
csendes tag
válasz Gyuri27 #20723 üzenetére
Szia,
Doboza és számla minden megvan de semmi nyom a nagykert illetőleg.
Ahogy néztem a Zotac-nál van lehetőség a regisztrációra mivel a számlát tudom csatolni de lehet nem ér az egész annyit minthogy kicserléjem a ventit mert van egy itthon amit az előző Zbox-hoz rendeltem.
Csak a gari matricát nem akartam én megbontani.Üdv
BütyiBá
-
bucihost
senior tag
Sziasztok!
2018.09.07-én rendeltem egy IP kamera rendszert.Amely termék meghibásodott idén augusztus végén. Ezt emailben jeleztünk is a webshop felé 2019-09-03-án.
Utána ment a hercehurca, hogy képekkel videóval bizonyítsam, hogy valóban hibás a termék (what?).... mind1, megtörtént küldték a futárt. Kellő óvatossággal csomagoltam be mindent. Hungarocell, újság, bubis fólia stb.
Múlthéten vissza jött a cucc, kibontottuk. Minősíthetetlenül volt becsomagolva. Minden bele volt hányva a dobozba. Annak ellenére, hogy az eredeti számlát + garanciajegyet mellékeltük, kaptunk egy új garanciajegyet amely az eredetitől eltérően vissza van dátumozva! Eredeti dátum mínusz 2-3 nap.Az új garanciajegy szerint cseréltek 3 db kamerát valamint 1 db rögzítő eszközt. Ennek ellenére 2 kamera sérült, valamint a rögzítő egység tiszta karc / kosz. Az egyik kamera belsejében valami csörög, a másik kamera lencséje törött. (Gondolom a fenti sérüléseket elősegítette a nem megfelelő csomagolás is.)
Tegnap hívtam őket, de most megint ott tartunk, hogy fényképpel / videóval bizonyítsam a hibát. Ez megtörtént. Egyenlőre nem tudni, hogy ezt hogyan akarják rendezni....
Kérdés:
- A garancia idő nem lett meghosszabbítva 1 perccel sem. Ilyenkor nem kellett volna nekik a bejelentés valamint a vissza küldés közt eltelt idővel meghosszabbítani?
- Ilyen esetben ha már cseréli a fenti eszközöket, nem új termékre kellene neki cserélni?
- Köteles vagyok használt terméket is elfogadni?
- Csere termék garanciájával mi újság? Kellene új garanciaidőt kapni, vagy mivel már lejárt így a kapott eszközre sem lesz már garancia?Köszi a segítséget előre is.
[ Szerkesztve ]
-
Soma01
veterán
Sziasztok!
A közel 2 éve, a Laptopszalonban vásárolt iPhone ügyében kérném a segítségeteket. Az egy év gyári jótállás lejárt már, de lett vásárolva plusz egy év ráfizetős, biztosítós jótállás. Na, ezt szeretnénk most érvényesíteni. Csak ugye a Laptopszalon be van most zárva (telefonra, emailre nem reagálnak, a bolt üres, ) bizonytalan időre, az idő meg teleik és így le fog telni hamarosan az a plusz egy év is. Hová fordulhatok?
-
bucihost
senior tag
válasz Soma01 #20727 üzenetére
Szia! Csak 1-2 üzlete zárt be tudtommal. Vagy tévedek? Központi számukat hívtad már? Ügyfélszolgálat: +36-21-201-0129
Vagy Aegon biztosítóval vedd fel a kapcsolatot.
Vagy esetleg itt PH-n keresd meg [Rizso] -t, tudtommal neki köze van valamelyik üzlethez. Hátha tud segíteni. -
asdf_
veterán
válasz bucihost #20731 üzenetére
A biztosito altal megadott szerzodott telefonszerelo ceghez, amely az elvegzett munkarol referral a biztosito fele, majd pedig az elvegzett munkarol szolo szamlat kiallitja a biztosito reszere. Akkor kell a laptopszalonnal kapcsolatba lepni, ha a biztosito telefonszerelo cege a laptopszalon. Ami mar csak ellenerdekeltseg folytan is valoszinutlen.
[ Szerkesztve ]
-
bucihost
senior tag
OK. Egy példa:
Bolt: Vodafone
Biztosító: Marsh Kft.,
Szerviz: TMX
Felhívod a marsh-t, kapsz egy kárszámot. Azzal + a készülékkel besétálsz a vodához, ők kitöltik a szükséges doksikat és küldik a telefont a TMX nek. (igaz azóta már nem a marsh a biztosító, de a lényegen nem változtat) -
Soma01
veterán
A biztosításról nincs papír. Az Aegonnal vannak szerződésben? Ezt most tudtam meg.
A debreceni bolt üres.
A Garancia ASZF azt írja náluk, hogy ők javítanak. Szerintem nincs is biztosító külön. -
-
Soma01
veterán
Megvan. Aegonnal vannak tényleg. Le is van irva... Van a Laptopszalon oldalán egy külön telefonszám is erre. Ott segítettek. Sikerül beszélni az Aegonnal.
Már csak valami kötvényszám kell.
Innen már szerintem menni fog. -
looser
addikt
Sziasztok!
A helyzet a következő: WC-ben elromlott a szifon, ez egy párezer forintos alkatrész. Anyám ment el megvenni, de csak a gyártót (Geberit) tudtuk, így ott ajánlottak neki egy alkatrészt elmondás alapján (4 féle ilyen szifon van ennél a gyártónál). Amikor fizetett, azt mondták neki, hogy ha nem jó, kicserélik, de ha az olcsóbbik kellene, a különbözetet nem adják vissza. Ezen felszaladt a szemöldököm, ilyen tényleg létezik? Sértetlen eredeti csomagolásban, számlával vinném vissza hétfőn, mivel nem jó, ránézésre. Esélyes, hogy ha az olcsób lesz jó, nem adják vissza a különbözetet? Esetleg van olyan, hogy elállhatok x munkanapon belül a vásárlástól, mint online rendelés esetén?
Köszi
Mindent tudok a rákászszakmáról...
-
asdf_
veterán
válasz looser #20740 üzenetére
Jog szerint ha nem megfelelot vettel, akkor igy jartal. Az, hogy visszaveszik, es kicserelik jora, az jofejseg toluk, az egvilagon semmi nem kotelezi oket ra. Hogy csere eseten az olcsobbnal nem adnak vissza, az meg rosszfejseg (meg igen sanszosan adocsalas is amugy). De amugy az, hogy ha nem kotelezo, akkor visszaveszik, de pl. csak bizonyos koltseg mellett, az nem feltetlenul ordogtol valo, kulfoldon sem ismeretlen a restocking fee, hiszen ha szabalyszeruen kovetnek el mindent, akkor egy ember minimum egy percig fog szorakozni az online penztargep vagy a szamlazogep elott, hogy az egyiket minuszolja, a masikat kiadja, az atvettet valakinek vissza kell vinnie a raktarba meg ilyesmik, ennek mind koltsege van, tehat papiron te csak egy termeket vasaroltal, egy haszon van rajtad, mindekozben ket vasarlasnyi leterheltseget okozol.
-
őstag
válasz looser #20740 üzenetére
szerintem abszolút rendben van a dolog, főleg hogy előre elmondták hogy így működik
nem azt mondom hogy nem lehetne máshogy, de alapvetően mindenki úgy köt üzletet ahogy akar, amíg a szabályokat amugy betartjaetikátlannak azt gondolom amit pl ma olvastam homáron hogy a decathlon azzal reklámoz hogy midnent visszavesz egy éven belül ami nem tetszik, aztán kiderült hogy gyakorlatilag annyi apróbetű van, hogy nem is igaz az alap állítás
cryptot minden termékemért elfogadom
-
looser
addikt
Mindenkinek köszönöm, akkor ezekkel az ismeretekkel a fejemben már nem kérem a vásárlók könyvét, hogy leírjam a dolgot :-)
Azt hiszem a megoldás minden ilyen esetben az online vásárlás, bár a fene sem gondolta volna, hogy ez ilyen bonyolult.Mindent tudok a rákászszakmáról...
-
félisten
Üdv. 12.500ft-os veznélküli termosztátra mennyi gari van? Számla van más infó nincs rajta. 1 év 2 hónapja vettük. Működik teszik a dolgát, DE az elemet az eddigi 1 év helyett 1 hónap alatt eszi meg. Mivel műszaki ember vagyok és a manuálban le van írva mennyi áramot vesz fel az elemről, így kimértem és valamiért sok áramot kér sokszor többet mint a leírásban. Ki is írja hogy merül majd pár napra rá nyekk. Köszönöm!
-
asdf_
veterán
válasz Kolondrum #20745 üzenetére
Ha nincs kulon papir hozza, akkor jog szerint 1 ev max (es meg az is billegosen, ha akarom van rajta sapka, ha akarom nincs), keress ra a termekre weben, hogy kurrens-e meg, es mennyit ir a gyarto, mennyit adnak ra a boltokba, kulonosen ott, ahol vetted. Ha tobbet egynel, akkor lehet, hogy van keresnivalod.
Vidd a vevoegyseg melle, aramtalanitsd mindkettot, kapcsold be, ha ott egymastol par centire is zabalja az aramot, akkor nagy esellyel megdoglott, egyeb esetben esetleg valami zavar miatt nem tudnak egymassal beszelgetni es a folyamatos kapcsolatfelveteli kiserletek miatt merul. -
félisten
Köszi. Eddig minden jó volt. Ikea elemmel szezon alatt ment 1 évet helyet nem változtatott. Most a duracellt is 1 hónap alatt eszi meg és alig kapcsol mert van fa is. Ugyan olyan IKEA elemmel 3 hét és ki is kapcsol. 47* több árámot vesz, alig kevesebbt mintha menne rajta a led háttérvilágítás. Ami amúgy szökő évente 1* ment. Rossz.
-
Jakab66[hun]
senior tag
Sziasztok!
Múlt hét kedden vásároltam egy LG Magic Remote távirànyítót, egy Euronics üzletben. Azon a héten csak az autóban volt, nem próbáltuk ki. Vasárnap mikor haza utaztunk, akkor próbáltam csatlakoztatni a TV-hez, és a TV azt írta, hogy nem támogatja ezt a távirányítót. Eszembe jutott, hogy az eladó az Euronicsban megkérdezte a TV-m típusát, és garantálta, hogy ez kell hozzá.
Kis keresgélés a neten, sehol egy leírás, hogy melyiket támogatja a TV igazából. Ekkor felhívtam az LG ügyfélszolgálatát, ahol az ügyintéző megerősítette, hogy ez a típus kell hozzá: AN-MR18BA. Azt tanácsolta a TV-n csinàljak egy alap helyzetre állítást majd próbáljam újra. Ez sem segített a dolgon, a TV továbbra is azt írja, hogy nem támogatja az eszközt. Ekkor hívtam megint az ügyfélszolgálatot, elmesélten hogy nem segített a dolog. Az ügyintéző megkért, hogy vegyem le az elemeknél azt a kis burkolatot, majd olvassam le a típust. AN-MR650A. Itt már világos volt, az euronics-ben hibáztak, nem az volt a dobozban mint ami rajta. (Itt jutott eszembe hogy bontott is volt a doboz)
Ezek után hívtam az üzletet ahol vettem. A választ elszomorító volt. Mondta megnézi a készletüket de nem hiszi hogy ők hibáztak. Később visszahívtak, hogy náluk minden rendben, beszéltek az LG illetékeseivel, akik nem hajlandóak cserélni, ők pedig az Euronicsban nem vásárolják vissza vagy cserélik ki, mert ez így nekik anyagi kár, illetve túl vagyok a 3 napon.
Na ilyenkor hova, kihez, és miért fordulhatok?
Gipsz Jakab
-
válasz Jakab66[hun] #20749 üzenetére
Szia,
Eleve ha bontott volt (mint írtad) eleve megnézem (még a boltban) és úgy hozom el, hogy bizonyosan az van benne amit venni akarok, vagy aminek lennie kell benne.
Sokat nem tehetsz, ez jó tanuló pénz volt a részedről.
Bolt is hibázott és te is, mert bontott dobozba bele kell nézni mi is van benne. TV-t is vennél így? (raktárból kihoznak egy dobozt, amibe 200k-val olcsóbb TV van, te meg a "drágább" TV" árát fizetnéd?) A helyzet végeredményben ugyanaz volna.
Max. eladod és teszel hozzá azt veszel egy olyat amilyen kell a TV-hez (bontatlant)
Én LG TV-m is Magic Remote-s és én is Euronics -ban vettem (bontatlant, újat, 2 év garival.)Én 1x egy PC-s Videokártyával jártam hasonlóképp, csak azt úgy küldték le nagykertől (ott a dobozt kibontották, megcsodálták a VGA-t és nem abba a dobozba került vissza...) de ingyen küldtek le egy új/másik VGA-t és rendezték.
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
Új hozzászólás Aktív témák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Gaming notebook topik
- Milyen légkondit a lakásba?
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- 27 hüvelykes, játékra szánt kijelzővel újít az MSI
- Elektromos autók - motorok
- EAFC 24
- Modding és elektronikai kérdések
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
- ZOTAC GeForce GTX 1080 AMP Edition 8GB GDDR5X 256bit
- Filmes gép gyűjtemény
- Nikon D5000 + AF-S DX NIKKOR 18-105 mm
- Bontatlan Seagate & Western Digital HDD-k 3TB - 12TB -ig - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care