- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Apple iPhone X - vissza a jövőbe
- iPhone topik
- MIUI / HyperOS topik
- Teljesítményben is igazi titán az iPhone 15 Pro
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Bemutatkozott a Polestar Phone
- Mobil flották
- Volkswagen ID.7 menetpróba
Hirdetés
-
Nagy mennyiségben is gyártja új V-NAND dizájnját a Samsung
ph A kilencedik generációs fejlesztősből egyelőre a TLC-s verzió érhető el.
-
Új órával készül a Black Shark
ma A Xiaomi gaming brandje az S1 Pro formavilágát viszi tovább, amit immár MIL-STD szabványokkal egészít ki.
-
Frissítve! A TikTokon marakodik Trump és Biden, betilthatja az USA
it Trump szerint ha betiltják a TikTokot, annak a felelőse Biden lesz. A betiltás Trump szerint csak a Metát tenné még gazdagabbá.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gyuri27
félisten
válasz Dealer95 #20200 üzenetére
Attól függ.
Ha 12+24 volt a gari akkor azt kapsz amit adnak, amit kialkudsz.
Ha 36 hó a gari akkor hivatalosan a pénzed vissza kell adják.
Ha jó fej vagy korrekt a bolt akkor megalkuszik valamire az ember.
És ilyenkor amit kapsz az is 24-36 hó garival van.Amd - Radeon - Ryzen
-
-
válasz Dealer95 #20202 üzenetére
Ott ugyanazt a fajta kártyát (csere) kell kapnod, javított vagy új. Ha ez nem teljesül, akkor kp. (vételár) vissza. /volt velük szerencsém VGA ügyben, nekem cserélte a Cseh Asus/ Asusnál 2 év gari újraindult a csere napjával , javított csere darabot kaptam. Új csere darab esetén 3 év gari lett volna rá, de az eleve nem volt elérhető, rég kifutott darab volt. xy év gari csere kártyára (új vagy használt/javított) azt a gyártó szabályzata határozza meg.
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
Topikgazda
válasz Dealer95 #20202 üzenetére
Iponnál asszem van egy olyan kisbetűs rész a garijegyen alul, hogy "a fenti termékekre 12 hónap jótállást vállalunk". A termékeknél a "garancia" szó szerepel, amit a jog nem ismer, csak jótállást és szavatosságot. Mindez számomra azt jelenti, hogy az iponnál is 12+x féle gari van, azaz el kell fogadnod, amit ajánlanak, vagy várhatsz a gyári garira, ami még jócskán elhúzódhat...
-
AeSDé Team
őstag
Sziasztok!
Garanciális ügynek számít-e, ha SteelSeries egerem oldalsó gumija időnként magától lejön [pont így mint ezen a képen], és a bal egérgomb időnként bizonyos nyomásponton egy lenyomásra duplát kattintgat?
Utóbbi kicsit nehezen reprodukálható de néha nagyon bosszantó tud lenni.Erre vajon visszaveszik/kicserélik?
[ Szerkesztve ]
-
winotto
tag
Véleményeteket szeretném kikérni.
Szüleim online rendeltek egy Gama Garden FKR 53-S Prémium fűnyírót az egyik áruházból.
A szomszédjuk is itt vásárolta nemrég a hasonló fűnyírójukat,nagyon megtetszett a gép és az olcsóság miatt ők is vásárlás melett döntöttek.
Pár napon belül meg is érkezett.Közösen összeszerelték feltöltötték olajal,üzemanyaggal,majd könnyen beindították.Pár perc járatás után gondolták ideje kipróbálni is a gépet :-) Pár forduló után a kertben hirtelen fura hangja lett a gépnek és kiszakadt a henger oldala :-(
Másnap felhívták az üzletett ahol rendelték a fűnyírót és közölték a történteket.
Az üzletben kérték szállítsák el hozzájuk ami kb oda vissza 600 km volna.
Végül megegyeztek hogy az üzlet küld érte majd egy futárkocsit.
Jelenleg itt tart az ügy.
Szeretném megkérdezni szerintetek mi várható,milyen lehetőségeink vannak.
Nem bíznak ezek után a termékben,amit utólag tudtak meg ,hogy Kinai motor van a fűnyíróban.
A szüleim szeretnének elállni a vásárlástól ami tudtommal online vásárlás esetén 14 napig lehetséges volna.
Szeretnék vissza kapni a pénzüket és egy márkás komolyabb gépet vásárolni ami megbízható. -
Exodion
aktív tag
Sziasztok,
Véleményeket szeretnék kérni. Vásároltam egy hazai kereskedőtől tavaly év elején egy drágább videókártyát gyártói garanciával (illetve ekkor még azt hittem). A videókártya meghibásodott, próbáltam is menni direktben az ASUS -hoz még ha nekem is kell kiküldenem Csehországba is meg lett volna 2hét alatt korábbi tapasztalatok alapján. Aztán jött a zuhany, hogy hát a kártyára nincs érvényes nemzetközi gari, csak beszállítón keresztül érvényesíthető garanciális igény, na de semmi gond mert a hiba amit leírtam nekik ismert. Adtak egy levelet amit el kellett küldenem a kereskedőnek, hogy ne tesztelgessék a kártyát küldjék kifele.
Na azt kell tudni, hogy én távmunkában dolgozom és gépi tanulással is foglalkozom így videókártya nálkül dolgozni olyan mint érettségin puskázni.Ekkor még gondoltam nóóóóóóópara gyorsan meglesz az megy ki az ASUS -nak max 2hét és vissza is kapom.
Teltek múltak a napok, aztán a hetek, majd amikor letelt 1 hónap már csak érdeklődtem az ASUS -nál gyáriszám alapján. Hát gyári szám alapján nem tudnak nekem segíteni, kellene az az RMA szám amit a beszállító kapott a Cseh központtól... Na itt már tikkeltem, irány a kereskedő, természetesen szervízzel csak emailen. Oké elment az email, 5órán belül választ is kaptam hirtelen meg is örültem amíg nem olvastam el a válasz tartalmát .
Na hát az úgy vóóóót hogy elküldték a terméket a beszállítónak és 1hónap alatt még annyi sem történt hogy a beszállító bevizsgálta volna. Tehát 03.21 -én megkapta a kereskedő a terméket, most 05.07 -én ott járunk hogy a termék még be sem lett vizsgálva nemhogy jönne az értetlenkedés hogy hát ennek semmi baja mint ugye egy szikrázó táp esete ami 2hónapja van gariban. Most a kereskedő érdeklődött a beszállítónál hogy na mivan paraszt melyik út vezet budára, aztán anyád hogyvan így 1hónap után; és majd jól értesítenek. Mire közöltem a kereskedővel hogy ájjunkmármegegykicsit hát vettem a cuccost gyártói garival amiről kiderült hogy nincs is, én itt a munkámat kockáztatom egy lakáshitellel a nyakamban mert kerek 1db hónap alatt annyi sem történt, hogy a drága beszállító belátta volna hogy hibás azt továbbküldi. Megértem én, hogy szerencsétlen kereskedő nem tehet a csúszásról dehát én az adásvételkör vele kötöttem szerződést és nem a beszállítóval, miért én szívjak ?Na ugye van az a javaslat a törvényben hogy 15napon belül törekedni kell a javításra, de ugye felső korlát nincs megszabva. Rizikós hátteremre hivatkozva ha eltelik még 1hét és a beszállító nem ad választ, támaszthatok-e a bolttal szemben egy 7napos határidőt amit követően ha a termék javítása még mindíg nem történt meg javíthatatlannak minősítem és NEM kérem vissza az árát, hanem cseréljék nekem ki aztán majd ő leboxolja a beszállítójával hogy miért volt csiperkejózsika.
-
Gyuri27
félisten
válasz Exodion #20208 üzenetére
Törekedni kell a 15 napra.
No de az a kereskedő aki egy helyben matyizik várva mitudom én kire (amihez neked semmi közöd) az nem törekvés.
Irj nekik (ha teheted panasz könyvbe), hogy a fogyvédhez fordulsz panasszal.
Mert ahogyan te is írod neked semmi közöd a háttér folyamatokhoz. A kereskedő meg nem hivatkozhat harmadik, negyedik félre.Melyik bolt ez?
Ezért szoktam mindig leirni. Ha egy terméknek gyártási szám alapján utána lehet nézni (mégis milyen csatornákon keresztül és hogyan megy amúgy is) akkor azt a 14 napban meg kell tenni.
Ha bibibis, kétes vissza kell küldeni és azt a boltot elfelejteni.Amd - Radeon - Ryzen
-
Exodion
aktív tag
válasz Lackooo84 #20210 üzenetére
Honnan gondoltad? Ja hát végülis volt pár egyéb hozzászólásom a gondokkal velük. Igen egyébként iPon.
Igazából nem a kereskedő matyizik, hanem a két drágalelkem egyem meg őket beszállító. A kereskedő csak a tápegységgel matyizott 2hétig aztán visszaküldték, de az is vicces volt. Beküldtem egy SZIKRÁZÓ tápegységet ami két-három szikra után püff kikapcsol és áramtalanítani kell hogy vissza lehessen kapcsolni. A két hibát (mármint a szikrát meg hogy kikapcsol) <1perc alatt lehet reprodukálni. Két hét múlva visszajött egy ilyen levéllel, hogy a táp szuperfasza, semmi baja 500W terhelésig teszteltük, ja és hiányzik két kábel. A szemem majd kigúvadt, hogy hol a két hiányzó kábel, hát a doboz oldalán rá van írva képekkel hogy milyen kábelek vannak, már kiraktam a dobozra a kábeleket hát mondom mind megvan. Biztos én vagyok a szar, elvittem másik VÁROSBA hogy nem-e a mi villamos hálózatunk a szar, aztán fölvettem egy videót, hogy a táp szikrázik/kikapcsol. Aztán a táp visszament és ment egyenesen a beszállítós jóskához videóstól pontról pontra leíróstól, azóta semmi. Természetesen a tápot is gyártói garival vettem, de az iPon-os gyártói gari az... az. A beszállítónak van rá gyártói garija, az FSP nem fogadta a tápot hiába vettem a where to buy -os ipontól mert nincs rá érvényes gyártói gari. Küldjem a boltnak... na tehát 2hónapja nem lenne tápom ha nem számítottam volna 1hetes kiesésre és nem veszek az Alzától egy Seasonic -ot. 37eFt buktam ez van, de attól még csak 2hónapnál járunk mióta az a táp nincs is nálam .
Aztán jött a fekete leves, GTX1080TI Poseidon. Lehet a kártyának olyan hibája, hogy ha nem vertikális GPU adapterben van akkor ... megfő. Fölúszik 5-6perc Superposition alatt olyan 84-86°C -ra és throttle. Javaslat, az ASUS fórumról, a vagy vertikális elhelyezés vagy felpolcolod vagy visszaküldöd. Felpolcolva ment is egy évig a drága, igaz így is 80% fan speed -el, kezdetben 74C, később 76C így az 1éves mark-hoz közeledve meg 83C polcolva. Aztán az egyik venti feladta, ezt onnan vettem észre hogy meló közben szines pöötyök 98C -s kártyával. Püff meló lelő kártya hűlik... dehülye hangja van. Hát az első venti beindul berreg megáll. Videó, kártyáról minden fotó ASUS felkeres, hááááááát nincs rá gyártói gari... Még jó hogy azzal vettem... Nem nincsen, vagy hát lehet van de csak a beszállítón keresztül tehát küldjem a boltnak...
iPon felkeres kártyáért jön futár, elviszi már.23 -án meg is kapták. Közbe ASUS ügyfélszolgálat szólt, szólt hogy küldenek egy levelet, mivel a hiba ismert a p11g -s szériával küldjem el a boltnak. Ebben az állt, hogy ne tesztelessenek, ne javítgassanak küldjék kifelé. Elküldtem az iPonnal aztán még jól örültem is hogy na milyen fasza legalább gyorsan meglesz.Hát nem, május.06 -án már csak érdeklődtem hogy naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, tehát nem az hogy minden héten mentem és osztottam az észt hogy anyám bíró apám rendőr adjad a pénzem. Jött is a válasz hogy hát a táp is meg a vidókártya is ottvan a két beszállítónál még nem történt semmi. Ekkor már 2hónapnál járunk a tápegységnél és több mint 1hónapja a videókártyánál. Mindkét terméknél úgy hogy elvileg gyártói garival vettem (5 és 3 év, a basic gari ugye 1év mindenre). És akkor jött az igéret hogy megkérdezték a beszállítókat hogy miért áll a folyamat meg hogy mivel az amúgy GYÁRTÓI garis cuccok a mentek a beszállítónak így az megnyújtja az ügyintézést de "ha jön válasz vagy lezárul az ügyintézés emailen értesítjük". Ja hogy közbe engem kiba**hatnak a munkahelyemről ha nem veszek egy másik Videókártyát is az kit érdekel? Majd leírom én a 403eFt -os árát a kártyának amikor május-szeptember között visszakapom.
Tehát ésszerű időn belül kell elvégezni a javítást, dehát hogy mi számít ésszerű időnek arra nincs törvény által előírt felső korlát. Nem is érdekel ha a pénzt nem adják vissza, nem kell de legalább akkor cserélnék ki. De nem, mert ottvan a beszállítónál, majd ha az május-augusztus között megmondja hogy csere na akkor csere. Ha veszek egy másikat és cseréril akkor no pénz vissza. A fogyasztóvédelemhez mehetek, hát maximum adnak egy javaslatot amit elküldök az iPonnak, ők összegyűrik, kidobják és majd egyszer amikor már vettem másik kártyát is visszajön a táp is meg a kártya is (legjobb esetben javítva; mert ugye ha egy szikrázó táp visszajött hogy hibátlan akkor egy túlmelegedő kártyáról mi mást képzeljen el az ember). Szóval hacsak nincs olyan jogom, hogy élethelyzetre hivatkozva így 1hónap távlatából azt mondjam a drága iponnak, hogy 6napotok van vagy cserét kérek, asszem marad a blicc/pénzkidobás.
Tanulságos helyzet, de az tuti hogy mégegyszer magyar kereskedőnél PC alkatrészt nem veszek, Amazon/Newegg nemzetközi garival az a tiszta.
[ Szerkesztve ]
-
Lackooo84
nagyúr
válasz Exodion #20211 üzenetére
Hát... rutin meg az évek... Ezen a trágya helyen nem szabad vásárolni egy szöget sem. Egyszer valaki remélem jól rájuk húzza a vizeslepedőt a jótállás csalások miatt, mert ez ugyan nem más, mint csalás. Olyan dologgal (gyártói jótállás) adnak el valamit, ami igazából nincs is. Én a helyedben már tuti nem szarakodnék, ugye fél milliós tételekről beszélünk, hanem ügyvéd, és polgári per. 30 nap szarakodás után neked ítélnek ne félj, mert ez a gyakorlat, és még a perköltséget is behajtják rajtuk.
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
Exodion
aktív tag
válasz Lackooo84 #20212 üzenetére
Naja lehet hogy ez talán így menne egy idilli világban, de mire esetleg a bíróság döntésre jutna is hónapok kérdése amikorra is megint ott járok hogy de hát mi már akartuk küldeni vissza hát márt lezárult a garanciás ügymenet. Na meg ugye ott a lakáshitelem amit fizetni kell, nem igazán van arra spórolt pénzem hogy még +1 ügyvédet is fizessek egy x hónapos kétes kimenetelű pereskedésben .
-
Márton
nagyúr
üdv,
vettem egy kamerát csütörtökön, tegnap teszteltem, ma du. látom, hogy sajnos hibás, hotpixele van.
Visszavihetem-e holnap, vagy akár még kedden is és kérhetem-e a cserét, ha a bolt vasárnap is nyitva van, mivel a 3 napos törvény szó szerint munkanapot említ?Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
asdf_
veterán
válasz Márton #20216 üzenetére
Rendeltetesszeru hasznalatot akadalyozo hibanal lehet elallni a vasarlastol/cseret kerni. Egyetlen pixel egy ccd-n szerintem keves lesz ehhez. Raadasul ezt jellemzoen szoftveresen fixelni lehet gepen belul (es neha egyenesen szukseges is, mert egeszen mas hibat dob egy ccd 35 fokban, mint ejjel 0 fokban csillagot fotozva). Egeszen biztos vagy benne, hogy tovirol hegyire vegigolvastad a hasznalatit ezugyben? Milyen geprol van szo?
[ Szerkesztve ]
-
Márton
nagyúr
Eléggé akadályozza a rendeltetésszerű használatot, hiszen minden képen ott figyel a fehér pötty, ráadásul eléggé középen. Tudom, hogy lehet fixálni, szakmabeli vagyok, de ha a gyártó nem volt szives ilyet tenni, és jelenleg hibás a termék, akkor csak élhetek a jogaimmal.
Kérdésem továbbra is, hogy a vasárnapi nyitvatartás itt most ellenem szól, vagy a törvényt szó szerint kell értelmezni? (már bánom, hogy nem neten rendeltem, de így helyben, aznap megvolt..)Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
Márton
nagyúr
"Ha a fogyasztó a fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt,"
Csak most normál munkanap, vagy bolti munkanap, amikor nyitvavannak?Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
Márton
nagyúr
válasz Lackooo84 #20226 üzenetére
Nem, írtam.
Azt tudom, hogy 14 napos esetén ezidőalatt kell jelezni, de sztem a 3 munkanapos történet 3 munkanap alatt véget kell érjen, de ez csak tipp.Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
Krilehor
tag
Sziasztok,
Az alábbi kérdésben mi az álláspont ha rendelek egy terméket, újként, teljes áron hirdetve és gyárilag javított példányt kapok, amire amúgy megkapom a rendes garancia időt? Rendben van ez így vagy ilyenkor csökkentett áron kellene árulniuk?
Gondolok arra, hogy ha én később el szeretném adni a terméket valószínű ez miatt csökkentett áron tudom csak.
Konkrét esetemben rendeltem 2db Seagate 10TB IronWolf HDD-t és az egyik Recertificated Product matricával jött, ami tudtommal gyárilag javított példány. -
nyogo83
senior tag
Sziasztok!
Probalok rovid lenni:
Fel eves Gorenje tuzhely (Extreme Digital-tol) 36 honapos jotallassal (12 gar es 24 jotallas ha jol remlik).
Gorenje partner szervizessel lett beuzemelve, pecset bekerult a jotallasba, tehat minden tiszta ilyen szempontbol.A problema, hogy a suto ajto oldalan levo festek elkezdett tele lenni sargas pottyokel, mintha a festek vagy az alatta levo fem rosszul lett volna lekezelve, vagy festekhibas lenne. Ahogy hasznaljak es telik az ido, a pottyok ugy sokasodnak, kb mintha rozsdalna a festek alatt, csak nem puposodik ki.
Szuleime, csak most ertesultem rola es probalom a kezembe venni az ugy intezeset.
Edesanyam felhivta eloszor a Gorenje szervizt, akikhez helyileg tartoznak (illetve a jotallason szerepelnek) az tovabbitotta oket az ED-hez, hogy ok az illetekesek.
ED-vel telefonon beszeltek, ahol az ugyfelszolgalatos megprobalta lerazni oket azzal, hogy ilyen hibara nem terjed ki a jotallas. Mikor kerte edesanyam, hogy olvassa fel a jotallasbol, hogy hol szerepel ilyen, akkor csak hebegett-habogott, de elutasitotta hogy hibajegyet vegyen fel es azt mondta ilyen hibaval nem tudjak legariztatni.
Mikor celzott ra a muterom, hogy akkor mashova lesz kenytelen fordulni, azt valaszolta nagy flegman az ED-s csaj, hogy csak nyugodtan tessek a Fogyasztovedelemhez fordulni
Most elkerek minden szamlat/rendelesi szamot stb, aztan holnap en is megejtek egy telefont.
A lenyeg, vajon jogosan reklamalhatok, mivel nem szeretnem hogy 1 evesen mondjuk mar rohadjon a suto vagy ugy nezzen ki mint valami 20 eves roncs, vagy semmi alapja nincs?
-
hódmaci
senior tag
válasz nyogo83 #20232 üzenetére
Szia!
Szerintem ne telefonálj, fölösleges.
Ajánlott Levél vagy E-mail.
Ugyanis attól hogy telefonálsz az még nem panasz(csak érdeklődés), azt csak úgy veszi panasznak az edigitál ha ezt külön kéred a telefonban.
Mármint közlöd az ügyintézővel, hogy panasszal szeretnél élni, és ekkor lediktáltatja veled a panaszod szövegét, amit ő legépel.Védjem kicsit az E.D. dolgozó ügyintézőket:
Azért azt tudd ők egy olyan cégnél dolgoznak amelynek éves bevétele több mint 45milliárd forint.
Vagyis van pénze jogászokra!
Tehát ezek a jogászok kioktatták ezeket a dolgozókat hogyan hajtsák el a panaszosokat., ha kell pofátlan módon is.
Az ügyintéző téged viszont már nem azért zavar el mert k@cs@g, hanem mert félti az állását és a pénztárcáját. Valószínűleg pénz megvonást is kaphat ha egy ügy nem E.D. fele kedvez az ő hibájukból.
Vagyis a "tessek a Fogyasztovedelemhez fordulni" lehet inkább 'rejtett' segítség volt.Hölgyeim! Azt tesszük a kirakatba ami eladó.:)
-
Breaker
tag
Sziasztok,
A véleményeteket szeretném kérni.
Vettem a Hardverker-nél egy microSD kartyat, melyhez adaptert is adtak benne a csomagolasban. Amikor elkezdtem hasznalni, a dobozt és az adaptert kidobtam mert egyik sem kellett.
Az SD kártya kb-4 hónap után teljesen megadta magát és visszavittem. Bevizsgálták és tényleg rossz, viszont az adaptert(ami SDvé alakitja) az tartozékként kérik hozzá mert csak ugy alkot egy terméket. Persze nem tudtam odaadni és mondták hogy ebben az esetben ugrott a garancia még igy is hogy hibás a termék. Erről jegyzőkönyvet is kértem.Szerintetek ez igy rendben van, vagy kérdezzem emg a fogyasztóvédelmet?
Köszi
üdv
Breaker[ Szerkesztve ]
MSI MPG B550 GAMING PLUS | AMD Ryzen 5800X3D | 32GB Trident RGB G.Skill 3200Mhz | MSI GTX 1080TI ARMOR OC
-
asdf_
veterán
Szerintem meg faszsag, ha cserelik, akkor kibontjak az ujat, kiveszik az atalakitot, azt csinalnak vele, amit akarnak, te meg megkapod a cserekartyat, aztan mindenki boldog. Analogia: egy tv-t nem lehetne legariztatni es kicserelni, mert nincs meg a taviranyitoja? Ugye ezt senki nem gondolja komolyan....
-
Attix82
őstag
Miért is bontana ki egy újat ez miatt? Miért lett kidobva a többi része? Felesleges körök ezek, a termékhez tartozik.
Bolt mit kezdjen az ott hagyott átalakítóval amit megbontott. Azon kívül, hogy kap egy cserét a garis helyett és rajta marad a megbontott kártya+ adapter amit már nem lehet eladni bontatlannak...minek szívna más baromsága miatt.
[ Szerkesztve ]
-
Breaker
tag
válasz Attix82 #20247 üzenetére
nem tudom.. Azok alapjan, hogy EVGA videokartyat kuldtem el Nemetorszagba garancialis cserébe kozvetlenul az EVGA-nak.
Nem kérték se a dobozát, se a hozzá mellékelt RGB/DVI átalakitot ill. a tartozékokat sem. kudltem a kartyat buborékos dobozban es kuldtek ugyanugy a jot helyette.[ Szerkesztve ]
MSI MPG B550 GAMING PLUS | AMD Ryzen 5800X3D | 32GB Trident RGB G.Skill 3200Mhz | MSI GTX 1080TI ARMOR OC
-
asdf_
veterán
válasz Attix82 #20247 üzenetére
Ugyfel leadja a hibas kartyat
Kisker megallapitja a hibat, leadja garira a nakkerbe
Nakker visszaszol, hogy csere lenne, de csak ha megkapjak az atalakitot
Kisker visszaszol, hogy csereljetek, a cseretermekbol meg vegyetek ki az atalakitot es rakjatok a hibas kartya melle, nekunk mar csak a memoriakartyat kuldjetek (es legkozelebb ne szarozzatok egy 100 forintos atalakiton)
Kisker a vevo kezibe adja a cserekartyat atalakito nelkul.Mindenki boldog.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen program, ami...?
- Milyen légkondit a lakásba?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Okos Otthon / Smart Home
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Az MSI RadiX AXE6600 tesztje – router, játékosoknak
- Vezetékes FEJhallgatók
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- További aktív témák...