- Mobil flották
- Honor 8 - tisztelet a kivitelnek
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Ilyen lesz a HMD egyik első készüléke
- Netfone
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy A35 5G - fordulópont
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Homeworld 3 - Befutott a gépigény és a roadmap
gp A készítők felfedték, hogy milyen hardverek kellenek a játék futtatásához, valamint azt hogy mi vár ránk a későbbiekben.
-
Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
ma Érdekes egyveleg a középső Edge 50: a jó tulajdonságai közé becsúszott pár rossz, de vannak szerethető, egyedi megoldásai is.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
lenoma
aktív tag
válasz LuckyL #21198 üzenetére
Amúgy ha jól értem a törvény szerint törekedniük kell a 15 naptári napon belüli ügyintézésre?
Ha hat napig tart mire beküldik a nagyker szervizébe és szerintük a nagyker szervízébe beérkezés után van 15 munkanapjuk, akkor nem nagyon törekedtek?
Rákerestem és a PCX már 4x nem jelent meg a békéltető testület előtt!
Nincs megbízhatóbb kereskedő náluk?
A Nébih-nél tudok ebben az esetben is feljelentést tenni, hogy megbüntessék őket?[ Szerkesztve ]
-
GZoli7
senior tag
válasz lenoma #21201 üzenetére
Ott tuti nem. A területileg illetékes kormányhivatalnál tudsz panaszt tenni. Minden megyei kormányhivatalnak van "fogysztóvédelmi" része.
Ők fognak eljárni.
Ha nem jelnnek meg a békéltető testület előtt, akkor instant büntetést kapnak. Viszont, ha megjelennek, de nem fogadják el a döntést, akkor csak a bíróság marad. Ott, ha neked ítélt a békéltető, akkor előnyben leszel.
Viszont a gyakorlatban azért 30 nap alatt nem nagyon szokott semmi történni. Az még elfogadható, hogy nem okoz jelentős kellemetlenséget, kiesést.
Egyébként nem akarom védeni őket, de az Ip*n, stb sokkal rosszabb. Gyakorlatilag nincs olyan bolt, ahol betartanak mindent. Sajnos. -
-
lenoma
aktív tag
válasz Superhun #21208 üzenetére
MSI 1660 6GB, 2018 novemberi vásárlás. 12+24hó garanciával.
A kártya nem adott képet és a Bios 1 hosszú 3 rövid sipolással kisípolta, ventik pörögtek.
Szétszedve nem volt. A kártyán a db memória chippet 3 féle módon kapcsolták a hűtőhöz, valahol többet egymásra tettek a gyárban.
89000Ft volt, szervízelve még nem volt, cégnévre volt, de a PCX-nél nincs különbség céges és a magán vásárlás között.
Volt rá háztól-házig garancia, de az új rendszerükben nem volt benne, a régi pedig nem adott az ingyenes postázáshoz postai cimkét. 2 hete próbáltam e-mailben kérni a pótlást, de nem válaszoltak rá. Ezért személyesen kellett bevinnem.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz lenoma #21209 üzenetére
Na látod, ezért kérjük be ezeket az adatokat... Teljesen alaptalan volt a felháborodásod. Céges vásárlás lévén a fogyvéd/békéltető nem véd, ráadásul még az 1 év kötelező jótállásod is lejárt. Csak a gyártóval gariztathatsz, az pedig addig tart, ameddig, köteles vagy kivárni, ha újra működő kártyát akarsz. Örülhetsz, hogy a PCX belement a levásárlásba, hatalmas pozitívum tőlük.
-
-
lenoma
aktív tag
válasz Gyuri27 #21213 üzenetére
Azért nem így történt. Magánszemélyként vettem idén január végén a kártyát használtan, csak cégnévre szól a még majdnem 2 év garancia. A kártya nem működött. Szerintem az eladó nem akart átverni csak nem tesztelte, mert úgy is garanciás. 2 hetet kellett emiatt várnom, de a várakozás ért cserébe kaptam egy jobb és új kártyát...
-
Vismajor01
addikt
Üdv,
Logitech G430 nem detected a programja által. Ha USB-n csatlakoztatom akkor a gép se látja, ha jackkel akkor hang van, de windows szerint egy hangszóró.
A számla az extreme digitalba van, 2019.10.13 vásárlás.
A számlán nincs a garancia ideje feltüntetve. A logitech 3 év garanciát vállal a termékre. Viszont a edigital honlapján ha most rákeresek a fejhallgatóra, 2 év garanciát ir rá.
Most érdemes visszavinnem? Ha elhajtanak edigitaltól, hogy csak 2 év gari volt rá, akkor mehetek a Logitechez?
Köszi,
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
GZoli7
senior tag
válasz Vismajor01 #21217 üzenetére
Nem értem a kérdést.
Ha 2 év, akkor is 2021-ig garis.
Egyébként a Logitech-et a Fixit szokta javítani, függetlenül az edigitől.
Tudsz közvetlenül RMA-t kérni. Ingyen hozzák-viszik. -
Topikgazda
válasz Vismajor01 #21217 üzenetére
A bolt terméklistájában feltüntetett garanciaidő nem mindig pontos. A lényeg, hogy a bolt 1 évig vállal kötelező jótállást, utána a gyártói garancia feltételei érvényesek, amiket a gyártói garanciajegyen fel kellene tüntetni.
[ Szerkesztve ]
-
GZoli7
senior tag
válasz Vismajor01 #21220 üzenetére
Próbálj kezdeményezni egy RMA-t a Fixitnél, aztán kiderül...
-
GZoli7
senior tag
válasz Vismajor01 #21223 üzenetére
Ezt nem tudom, de ha adnak csere utalványt, azzal az edigi cserélni fogja, ha tudja. Őket meg a Logi kártalanítja.
[ Szerkesztve ]
-
GZoli7
senior tag
válasz Vismajor01 #21225 üzenetére
Ezzel ritkán szórakoznak, ha szerviz nem tud javítani, esetleg a forgalmazótól csere terméket adni, akkor az Edigi visszaadja az árát.
-
Frontiner
aktív tag
Sziasztok!
Páran már olvastátok a sztorimat az Electrolux szervízzel kapcsolatban. 2019.12.06.-a óta eljutottunk ma oda, hogy “javítva” visszakaptam a mosógépet. A javitás annyira sikeres volt hogy gyakorlatilag sz@rabb mint volt.
Videora vettem a hibát, elküldtem a szervíznek, illetve újra bejelentettem hogy ez így nem javítás, legyenek szívesek mihamarabb orvosolni a problémát. Ilyen esetben milyen jogokkal élhetek? Pl. megtagadhatom az újbóli javítást, főleg ha az megint 2,5 hónap lesz?
Köszi IPhone 15, AppleWatch SE, Airpods 2, MBA 13" 2015
-
attiati
veterán
sziasztok
Garanciában beadott alaplapnál csere volt a kérés és ez szerepel az általuk kiadott "javítási" jegyzőkönyvön is (ami szerintem a felvételkori és nem a kiadáskori jegyzőkönyv).
Ehhez képest ugyanazt a lapot adták vissza. Elvileg javítva, de ki tudja.
Jogos ilyenkor a reklamáció, hogy cserét kérek?
Visszavihetem? -
lenoma
aktív tag
válasz Wanderlust #21231 üzenetére
Hát akkor legyen részletes, őszinte és vicces a válasz.
Nem nagyon emlékszem, mert whisky kóstolón voltam, és mind a 8-at alaposan végigkóstoltam, aztán hazaérve éjszaka az összes problémát meg akartam oldani e-mail-en keresztül /alapvetően rossz ötletnek tűnik így/
3 helyre írtam mailt.
Nagyfater nem kapta meg a közgyógy kártyáját, másnap postázták és elnézést kért a vezető írásban.Nagyfater nem kapott házi betegápolás keretében gyógytornát ember hiány miatt, írtam a kormánymegbízottnak, de mivel a kulcsszavak benne voltak, reggel jött a válasza 4 helyre CC-zte, köztük a minisztériumba és délután már hívott egy gyógytornász, hogy jönne. Illetve kivizsgálják az ügyet, azóta minden várakozó beteg hirtelen kapott ellátást...
A PCX-nek is írtam, utólag olvasva kulturáltan jeleztem nekik, hogy nincs NGM rendeletben harminc nap, ellenben ez és ez a paragrafus 15 napon /naptári, nem munkanap/ belül törekedni kell az ügymenet zárására. Továbbá jeleztem nekik, hogy az automata leveleik szerint 6 nap alatt sikerült a nagykerbe eljuttatni a terméket és ez nem számít törekvésnek. Jeleztem nekik továbbá, hogy garancia futár volt fizetve a termékre, de mivel a rendszerük nem küldött az ingyenes visszaküldéshez feladó lapot és az e-mail-es reklamációmra sem sikerült 2 hét alatt válaszolniuk így még jó, hogy két héttel korábban bevittem személyesen. Jeleztem nekik, hogy mivel nem tudtam érvényesíteni a garanciafutárt a hibájukból, így kérném helyette a cseregaranciát, hogy beleférjenek a 15 napba. Tájékoztattam őket, hogy amúgy jó kis Tékozló Homár cikk lenne belőle....
Pár óra múlva jött a válaszuk, hogy akkor levásárolhatom.
A vicc az egészben, hogy 48-ért vettem a kártyát itt a hardverapro-n január végén használtan, majdnem 2 év garanciával és 89-et levásárolhattam...Szóval kulturáltan 8 whisky után javaslom a reklamációt.
[ Szerkesztve ]
-
Achar
tag
válasz Márton #21233 üzenetére
Sziasztok,
Előre is elnézést kérek, ha rossz helyre írtam, de többnyire segítséget szeretnék kérni,
A történet: Januárban rendeltem egy nagyobb csomagot.Utánvétellel. 50000ft értékű, egy nagy webshop, nem egy sufnibolt. Több telephely, hatalmas kereskedés.
Mai nap felhívott egy ügyintéző hölgyike, hogy egyenlítenem kellene az összeget, mert nem kapták meg, és mindenképp ki kell fizetnem, mert az náluk hiány, közöltem hogy kp-val fizetve volt. A dolog pikantériája, hogy címre hozták volna, de abban az időpontban nem tudtam átvenni, így volt lehetőségem átirányítani csomagpontra, ott vettem fel pár nappal később, január 13-án.
Telefonáltam a csomagpontra, ahol a hölgy készségesen csomagszám alapján bizonyította, hogy fizettem, majd átvettem, ők az összeget a futárszolgálat felé utalták.
Majd felívott egy úr(üzletvezető valszeg), hogy beszélt a futárszolgálattal is, kisebb beszélgetés után (semmi durvulás), flegmán közölte, hogy akkor majd a futárszolgálattal kifizetteti, én meg majd rendezzem a futárszolgálattal ahogy akarom, amit valószínűleg kell is. Nem tudok még egyszer kirántani 50 rongyot, ilyenkor lehet fordulni egyáltalán valamelyik szervhez? Fogyasztóvédelem vagy jogi úton hogy lehet ezt kiküszöbölni, hogy egy terméket kétszer fizessek ki?Köszönöm előre is!
Bocsi Márton, véletlen válaszoltam a tiedre.[ Szerkesztve ]
-
őstag
-
őstag
ne idegesítsd magad olyanon, amit nem neked kell megoldani
ha bunkó volt az ügyfélszolgálatos, nyugodtan írhatsz a tapasztalatodról egy panaszmailt nekik és egy blogbejegyzést itt a ph-n vagy a tékozló homárnak az esetet
így ha valaki googlben keres rájuk, látni fogja hogyan bánnak a vevőikkelcryptot minden termékemért elfogadom
-
Achar
tag
válasz LuckyL #21242 üzenetére
Sejtettem, hogy valami hasonló történhetett, az a fura, amiért gondolok némi sumákolásra, hogy az üzletből az ürge csak annyit mondott, hogy ő rendezte a futárszolgálattal a pénzt meg fogja kapni, én meg majd kifizetem a futárszolgálatnak, hogy ő ott mit és hogy tárgyalt arról semmit nem tudok.meg amúgy az asszony is ezt mondta, neki meg mindig igaza van
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Sziasztok!
• Termék gyártója és mivolta
FSP TÁP, ASUS ALAPLAP, HYPER X PREDATOR RAM 2x32GB
• Vásárlásának helye, időpontja
JANUÁR 23, EDIGITAL
• Eladási ára
KB 300000.-.
• Magánszemélyként vagy cégnévre vetted-e
CÉG
• Hiba jellege
Összerakás után csak az rgb led "lélegzett" az alaplapon, bios csipogó meg sem szólalt, egyszerűen nem indult el.
• Ha már leadtad garanciális ügyintézésre, akkor az mikor történt
Másnap, tehát JANUÁR 24.Szóval, január 24-én visszavitték az üzletbe, azóta kiderült, hogy a RAM-ok valóban rosszak, csere kupon is jött rá, meglett rendelve az új. Február 14. Nem kapkodták el. Tegnap azonban meg is jöttek az üzletbe az új ram-ok, de nem vették még át, mert minek, ha otthon max nézni tudja csak a többi nélkül.
Asus rog alaplapra azt írja 1 hete, - ez sem kapkodták el -, elkészült, hamarosan átvehető a leadás helyén, de még mindig semmi ezzel sem.
Viszont a táp-ra még mindig azt írja, hogy márkaszervizben, tehát holnap lesz 1 hónapja, hogy ezzel semmi nem történt. Mint írtam cégre vették, de mikor mondhatják azt, hogy nem tud tovább várni és vagy cseréljék ki, vagy adják vissza a pénzt, tehát itt a táp a kulcskérdés. Egyébként gyári garancia van mindegyik termékre, január 23-tól 3-3 év, kivéve a ram kit, mert arra élettartam.Előre is köszi, ha valaki tud valami okosat mondani.
[ Szerkesztve ]
-
Lackooo84
nagyúr
"Tájékoztatásul közöljük, hogy a Kicsi pizza átmérője kb. 20-24 cm, Közepes pizzának átmérője kb. 25-30 cm, Családi pizza átmérője kb. 55-60 cm közötti.
Megértésüket köszönjük!"Ezért vajon mekkora anális majálist lehetne rájuk húzni, mert szerintem bőven kimeríti a pofátlanság határát. Azért nem kevés anyagmennyiség különbség van már 5cm átmérőnél, főleg a nagy pizzáknál. Majd én is "kb. 1200-1500Ft-ot fizetek"... + ahogy nézem egyre több helyen zsugorodik a megszokott 32cm-es pizza jó magyar szokás szerint 30cm-essé....
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
attiati
veterán
Ha másodkézből veszek garanciális alkatrészt, akkor bevihetem én gariztatni?
Pénzvisszafizetésre sor szokott kerülni vagy csak nagyon kizárt esetben és a sor végén van ez az opció?
-
asdf_
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
- Mobil flották
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Canon EOS DSLR topic
- Honor 8 - tisztelet a kivitelnek
- Hálózati / IP kamera
- CURVE - "All your cards in one." Minden bankkártyád egyben.
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- PlayStation 5
- Ilyen lesz a HMD egyik első készüléke
- További aktív témák...