- Frissült a MediaTek középkategóriás ajánlata
- Xiaomi Redmi Note 5 Global
- Volkswagen ID.7 menetpróba
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Huawei P40 lite - kényszerpályán
- Google Pixel 6/7/8 topik
- iPhone topik
- Különleges kameraszettet kapott a Huawei Pura 70 Ultra
- Macrodroid
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
The Witcher - Jön az 5. évad, ezzel együtt pedig elkaszálták a sorozatot
gp A negyedik szezon forgatása a napokban kezdődött el, kíváncsian várjuk mikor láthatjuk a végeredményt.
-
Sony Xperia bemutató lesz május 17-én
ma Különleges Xperia eseményt tart a Sony Tokióban, száz résztvevőt invitálnak.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ide is beteszem, hátha. [link]
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
Topikgazda
válasz MaxxDamage #21951 üzenetére
Sztem első körben a Businessboxot kérdezd meg.
-
asdf_
veterán
válasz MaxxDamage #21951 üzenetére
A kiterjesztett garancianak hazudott biztosítások a gyártó garancia lejárta UTÁN érvényesek (kivéve a sajáthibás, töréskárra vonatkozó része, ha van ilyen),, hiiszen miért fedezne olyat, amire jogszabály/gyártóii önkéntes jótállás alapján jogosult vagy, így ha 2 évnél fiatalabb a készülék, akkor LG, utána meg Businessbox.
[ Szerkesztve ]
-
CuRi44
csendes tag
Sziasztok!
Adott egy GIGABYTE GTX 1060-as kártya, melyet a Konzolvilágnál vettem 2018.12.04.-én. A gyári garancia 3 évre szól, viszont a jótállási papíron az van írva, hogy:
"A jótállási jegyen szereplő termékre 12 hónap jótállást vállalunk, mely a boltunkban érvényesíthető."
A kérdésem tehát az lenne, hogy ilyenkor mi a teendő? Ahogy láttam a gigának nincs magyarországi kirendeltsége, és szervize sem, hogy tudom tehát érvényesíteni a 36 hónap gyári garit? Ha a gigával kell felvennem a kapcsolatot, akkor hová írhatok nekik?
Előre is köszönöm a válaszokat, és a segítséget!
-
válasz Superhun #21952 üzenetére
Ma írtam nekik is.
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
LG az csak annyit mond, hogy forduljak a lakhelyem szerinti illetékes szakszervizhez és rajtuk keresztül intézhetek egy cserét. /számlával igazoltan ingyenes, garanciás keretek között/
A TV pár hónapos csak.◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
asdf_
veterán
válasz MaxxDamage #21956 üzenetére
Ez rendben is van és teljesen jogszerű, miért (és milyen alapon) akarnál bármi mást ezen kívül?
(mehetsz még a vásárlás helyére is természetesen az LG szerviz helyett) -
Igen, jogos.
60km távolságra van a legközelebbi "szakszerviz" és ha nem kapok egyből cserét/újat, akkor LG javaslata szerint ott a SmartThinQ alkalmazás mobil telefonra.
Minden full Online történt (vásárlás és + gari kiterjesztés kötése is)◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
Topikgazda
-
asdf_
veterán
válasz MaxxDamage #21958 üzenetére
Akkor -előre egyeztetve- feladod futárral, aztán majd kicserélik.
Sajnos nálunk még nem tart ott a garis ügyintézés, hogy ilyenkor felmegy az ember egy weboldalra, bepötyögi a bankkártyaszámát, és azonnal küldenek egyet, amit -ha 15 napon belül megkapják a hibásat és az valóban gyári hibásnak, igy garis esetnek minősül- nem számláznak ki.[ Szerkesztve ]
-
Sajnos az LG-nél ilyenre nincs lehetőség, mert nem küldenek (max. csak fogadnak) és személyesen kell elmenni érte...
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
asdf_
veterán
válasz MaxxDamage #21961 üzenetére
Akkor az eladó céggel beszéled le, és hozzájuk küldöd.
-
Sajnos ők nem illetékesek ebben. A gyártóhoz forduljak, azt mondta a T/Telekom.
Gyártónál rákérdek majd, hogy MM-be is leadhatom-e és ők intézik, mert V30+ telefonom is rajtuk keresztül intéztem és az Singapore locationos telefon volt -EU-ba nem forgalmazott- (full ingyen volt az ügyintézés/[ Szerkesztve ]
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
asdf_
veterán
válasz MaxxDamage #21963 üzenetére
Akkor a telekomot elküldöd a JBQA-ba és jelzed, hogy jogszbályi kötelezettségük a jótállási igényed kezelése,, te eldöntheted, hogy az eladónál (tehét náluk), vagy a szerviznél lépsz fel igényeddel, és te úgy döntöttél, hogy náluk, tehát lesznek szívesek foglalkozni a távirányítóddal.
Egyrészt LG jótállási jegy:
Jelen jótállási jegy alapján a termékre a forgalmazó és/vagy a gyártó (importőr) az ebben a jótállási jegyben meghatározott feltételekkel jótállást vállal az alább feltüntetett termékre,mely jótállásra vonatkozó igényét a termék vásárlója, amennyiben fogyasztónak tekintendő, közvetlenül a forgalmazónál, illetve a gyártó (importőr) által működtetett szervizben, vagy megbízott szervizhálózatban érvényesítheti.Másrészt jogszabály:
151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet
az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról1. § (2) A jótállási kötelezettség teljesítése azt a vállalkozást terheli, amelyet a fogyasztóval kötött szerződés a szerződés tárgyát képező szolgáltatás nyújtására kötelez. A jótállásból eredő jogokat a fogyasztási cikk tulajdonosa érvényesítheti, feltéve, hogy fogyasztónak minősül.
...
5. § (1) * A fogyasztó a kijavítás iránti igényét a vállalkozás által a jótállási jegyen feltüntetett javítószolgálatnál közvetlenül is érvényesítheti.[ Szerkesztve ]
-
Valahogy úgy igen...
Na megvárom a BusinessBox válaszát is és ha nem jutok előrébb, akkor lépek a T felé... (majd ha időm is engedi, talán 2 hét múlva)
Köszi a jogszabályok beírását, kikeresését erre◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
asdf_
veterán
válasz MaxxDamage #21965 üzenetére
Nyilván azt mondja majd, hogy a gyári gari még nem járt le, még nem ők az illetékesek, így arra szerintem felesleges várni.
-
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
zlatan92
csendes tag
Üdv!
Olyankor lehet valamit tenni, mikor a jótállási jegyen lévő gyártási szám nem egyezik meg a terméken lévővel? Ma jött meg a rendelés, és most vettem észre, hogy sajnos ez a helyzet áll fent... Ha szólok róla a webáruháznak, mire lehet számítani?
-
asdf_
veterán
válasz zlatan92 #21968 üzenetére
Mindenképp jelzed nekik, terméktől és terméktípustól függően az eladó bevételezte terméket, vagy a beszállítója tudja mit adott el neki és vissza lehet nyomozni, hogy a hibás is, meg a neked küldött is tőlük van, és valószínú összekeverték, majd utána kapsz egy helyeset. Olyan is van, hogy a termék csomagolásán (és igy a jótállási jegyen is) teljesen más szám szerepel, mint magán a terméken, ilyennél ha ez pl. Logitech egér, annál ez teljesen normális.
-
,
addikt
válasz zlatan92 #21971 üzenetére
Amiatt kérdeztem, mert ez tipikus edigital húzás, hogy mást írnak a garancialevélre, mint ami a terméken van. És mióta az Emag összeállt az Edigital-lal, azóta már tőlük is többször kaptam így terméket, hogy más sorozatszám szerepel a garancialevélen, mint ami a terméken van.
Ha írsz nekik (Emagnak), akkor valami olyan választ fogsz kapni, hogy nincs jelentősége, nem probléma, így is nyugodtan el tudod majd hozzájuk küldeni garanciáztatni a terméket (bolti garanciáról van szó). Nekem legalábbis mindig ezt szokták válaszolni. Ettől függetlenül én minden egyes alkalommal írok nekik ha így van, mert akkor legalább lesz valami nyoma a sorozatszámoknak is (a levélben is feltüntetem őket). -
Apollo17hu
őstag
Jul. 22-en rendeltem ket termeket az emagrol. Kifizettem. Varhato szallitasnak jul. 24. van megjelolve. Aug. elejen telefonaltam, hogy mi a szitu. Allitolag az egyik termekert elmehetnek, a masikat meg nem sikerult osszelogisztikazniuk. Irtam nekik mailt is, amire aug. 7-en ugyanezt a valaszt kaptam, es hozzatettek, hogy sms-ben fognak ertesiteni. Azota is ertesitenek. Ilyenkor lehet vmit tenni?
-
,
addikt
válasz Apollo17hu #21974 üzenetére
Bár nem válasz a kérdésedre, de nekem kb 15 db csomaggal lógnak. Mondjuk én július végén rendeltem őket, az még "csak" 2 hete volt, úgyhogy akkor én még várhatok egy darabig, úgy néz ki. Rendszeresen szoktam tőlük rendelgetni a magyarországi megjelenésük óta, de így még nem jártam velük kapcsolatban soha. Szerintem tuti a járványhelyzettel van összefüggésben a dolog, csak legalább akkor értesítenék erről a vásárlókat.
-
carl18
addikt
Üdvözlettem!
Úgy látszik engem is behuztak a csöbe, vásároltam hardvereket egy tagtól. 3 év garanciával hirdette, de csak 1 év garanciát kaptam rá gyakorlatba. Amúgy jó lenne ezeket a dolgokat végre megoldani, akkora átcseszésnek tartom 1 év garanciával a dolgot. Ha tudom 1 évet kapok rá meg se veszem.Ha a gyártói garancia "Él" akkor lehet külföldre postázni?
[ Szerkesztve ]
Hiába szúr, itt Ryzen a úr!
-
Topikgazda
válasz Apollo17hu #21974 üzenetére
Ha nincs több türelmed, akkor elállhatsz a rendeléstől (lehet részlegesen is), és akkor 14 napjuk van visszaküldeni a pénzt.
-
Topikgazda
válasz carl18 #21976 üzenetére
Hardveraprós tagoktól rizikós a vásárlás, ezért is adják olcsóbban a cuccot, mint a nagyobb hardveres webshopok. Te végfelhasználóként az esetek többségében nem gariztathatsz a gyártóval, csak és kizárólag a nagyker, a nagyker viszont csak kiskerekkel áll szóba. Így ha eltűnik az eladó, akkor bukta van.
-
carl18
addikt
Nem ment tönkre még semmi, csak a Garancia papirt elolvasva kicsit "érdekesnek" tünt.
(2 vagy 3 év gyárói garancia van, ami nem az eladás időpontjától, hanem a termék gyártási időpontjától számítódik! (gyártói garancia)
Ez szerepelt a papiron, és nem igazán tartom reálisnak ezt a leirást.
A dobozon nincs feltüntetve a gyártási idő....Hiába szúr, itt Ryzen a úr!
-
válasz carl18 #21981 üzenetére
Az b*romság! Olyan nincs...
Vissza küldeném és kp.-t vissza, hacsak nem vetted mélyen ár alatt.◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
carl18
addikt
válasz MaxxDamage #21982 üzenetére
Nem volt mélyen ár alatt, megnéztem a gyártó oldalát.
Ott is le volt irva hogy a gyártói garancia a vásárlástól számított 3 évig érvényes, ez a gyártástól-3 év elég nagy ferdítés.
Egy Taiwani raktárban áll fél évig doboban, ahhoz nekem mi közöm? Elég érdekes lenne hogy amint le gyártanának egy terméket, már is ketyegne a garancia óra. 1,5 éve dobozban állt alaplapra már csak más fél év garancia volna ....[ Szerkesztve ]
Hiába szúr, itt Ryzen a úr!
-
Josi
aktív tag
válasz carl18 #21976 üzenetére
Ha ennyire lényeges a rendes garancia, akkor miért nem boltban vásárolsz?
Ja, mert úgy drágább és még áfa-t is kell fizetni?
Viszont az eladónak nem kellene csúsztatnia a garanciáról.
Úgy vásárolj a hardveraprón, hogy a meghirdetett garancia csak egy kis plusz esetleg, amit lehet nem is tudsz érvényesíteni.
Ha így is megéri vedd meg, ha nem, akkor irány a bolt. Magánszemély használt holmira azt vállal, amit akar.''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
-
addikt
Urak! A múlt héten egy hazai webáruházból vásárolt vezeték nélküli fülhallgatórol kiderült, hogy a jobb oldali füles nem működik. Felhívtam őket és közölték, hogy ajánlva küldjem vissza a terméket és a papírokat, bevizsgálják és aztán vissza térítik az árát. Ez esetben jogosan követelem at első szállítás illetve a mostani visszaküldés postai díját is igaz?
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
Attix82
őstag
válasz mefistofeles #21987 üzenetére
10k felett igen, de csak ha bebizonyosodik, hogy gyári hibás.
-
addikt
-
TopShop-ból rendeltem és elállnék, de mailre nem valaszoltak.
Ilyenkor mi a teendő?◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
Attix82
őstag
válasz mefistofeles #21989 üzenetére
Termék.
-
asdf_
veterán
válasz MaxxDamage #21990 üzenetére
A support@-ra írtál?
-
Igen!
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
válasz #40993792 #21993 üzenetére
3 munkanap eltelt.
Igen, vissza küldöm nekik, elallast jelzem a nyomtatványon.
Elvileg mennie kell így is.◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
deadelon
aktív tag
Sziasztok!Egy hónapja vásároltunk egy darálós kávéfőzőt ,nem is volt túl olcsó 150000 ft.
A lényeg ,tönkrement,nem működik!Visszavittük a garancialevéllel dobozában a szervízbe,de nem vették át arra hivatkozva,hogy nincs benne a nikecel az alján ,és nekik vissza kell küldeni pestre és így összetörik!Paff!Olyan nikecelt nem tudok szerezni de nem is értem,még jó hogy nem nekem kell állni a visszaküldés árát.A kérdés van olyan jogszabály ,hogy kell a dobozba nikecel garis ügyintézésnél?Üdv :M L
[ Szerkesztve ]
Nagy keleti bölcsesség:Több repülőgép van a vízben mint amennyi tengeralattjáró az égben
-
Topikgazda
válasz deadelon #21996 üzenetére
Szia!
Véleményem szerint ez nonszensz. A szervizbe csak a terméket kell eljuttatnod a garancialevéllel együtt. Ha egy kisebb szerviznek tovább kell küldenie terméket egy nagyobb szervizbe, akkor ahhoz semmi közöd, itt a csomagolás már a szerviz felelőssége. Simán csak ki akarnak bújni a munka alól, illetve a felelősséget áthárítani. Állj ki az igazadért.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
- Kupon kunyeráló
- Anime filmek és sorozatok
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- Frissült a MediaTek középkategóriás ajánlata
- ASUS routerek
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Total Commander
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Amazon
- 3D nyomtatás
- További aktív témák...