Hirdetés
-
Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
ma Érdekes egyveleg a középső Edge 50: a jó tulajdonságai közé becsúszott pár rossz, de vannak szerethető, egyedi megoldásai is.
-
Belépőszintű játékos headsetekkel bővült a Corsair kínálata
ph A HS35-nek jött egy második generációs verziója, amelyet virtuális térhangzást produkáló, USB-s adapterrel is megvásárolhatunk majd.
-
Van, ahol már törvényben védik az agyhullámainkat
it Az USA-ban még nem volt rá példa, hogy törvényben védenék az agyhullámokat és a mentális adatokon való nyerészkedés miatt aggódnának. Colorado azonban most lépett, mert túl gyorsan fejlődik a neurotechnológia.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz MaxxDamage #20750 üzenetére
Nem, valahogy ez nem jutott eszembe, főleg hogy a kasszánál előttem kivették, megnézték, még mutatta az elemeket is, hogy azt ajánlja vegyek bele normálisat mert az nagyon gagyi.
Kinézetre ugyan az mint a másik, a típusa viszont nem. Valahogy nehezen hiszem el, hogy bármit eladhatnak, és nem kell a felelősséget vállalniuk...
(gondolom te amikor autót veszel, akkor is megnezézed még a váltóban a fogaskerekeket is, hogy minden rendben van-e..)
[ Szerkesztve ]
Gipsz Jakab
-
Lackooo84
nagyúr
válasz Jakab66[hun] #20751 üzenetére
Hát azért a típust nem árt beazonosítani. Ez a "megveszem és napokig elő sem veszem" már csak azért is problémás, mert ha csak soká próbálja ki az ember, akkor a 3 napból is kicsúszik, és a vadi új 0km cucc max javított lehet. Ha veszünk valamit, azért csak van annyira fontos a termék, hogy leellenőrizzük/ működését kipróbáljuk.
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
őstag
válasz Jakab66[hun] #20751 üzenetére
"Valahogy nehezen hiszem el, hogy bármit eladhatnak, és nem kell a felelősséget vállalniuk.."
a gond az hogy nem tudod bizonyítani hogy náluk vetted a rossz eszközt, ők pedig nem hiszik el neked
nem túl ügyfélbarát a dolog, és egy 10 ezer ft-os cuccnál nem is értem a problémázást, de jogilag nincs gondcryptot minden termékemért elfogadom
-
asdf_
veterán
Ha jol guglizom, ugyanannyiba kerul a ketto, igy nem lesz gond. Ha normalis ugyviteli rendszeruk van, akkor pedig vissza is tudjak nezni a ket cikk eloeletet, hogy esetleg valakinel csere volt, vagy valamelyik elado emlekszik, hogy kibontott kettot, es akkor igy osszeall, hogy igy lett osszecserelve, neadjisten a "parod" mar volt bent, naladnal korabban asztalt verni, vagy veginezik a bontott dobozokat, es megtalaljak a masodik elkevertet. Szerintem nem lesz problema, csak ha halaltokerol jossz, akkor zongorazz le mindent elore telefonon.
-
asdf_
veterán
Rosszul guglizok (illetve a gugli szar, es olyan talatot hoz, ami nem jo, ha leklikkelem, akkor mar latni, hogy nem egy arban van a ket keszulek, mindegy, menj neki.
Ha nincs leragasztva, akkor persze ilyenkor meg lehet az is, hogy valami kocsog ugyeskedo kibontott ketto, megcserelte a tartalmat, majd az olcsobb araban kivitte a dragabbat :/
Mindegy, van gyari szama a termeknek, ergo ismet, ha normalis ugyviteli rendszeruk van, akkor SN alapjan beazonosithato, hogy ok vettek, megvan az is, hogy kitol, meg az is, hogy meg nem adtak el, tehat nem is lehetne nalad.[ Szerkesztve ]
-
Lackooo84
nagyúr
Ja tuti vmi ilyesmi lehetett, ha kint van a termék az eladótérben. Az a baj, hogy khm euronics.... ezeknél trehányabb üzletük/rendszerük nem sokaknak van... Pl. weboldalon szerepel, hogy adott termék ebben és ebben a boltban van raktáron. Bemész, aztán a képedbe vágják, hogy még nem is hallottak róla, ha és amúgy a webshopuk szar, és tudják.
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
őstag
válasz Jakab66[hun] #20754 üzenetére
Gyáriszáma van? Számlán vagy garancia papíron szerepel ?
AM4/ Intel 8-12. gen CPU-t, Alaplapot, Tápot, DDR4-t, SSD-t VGA-t veszek!
-
Jakab66[hun]
senior tag
-
bucihost
senior tag
válasz Jakab66[hun] #20761 üzenetére
Mikor jelentetted le a "hibát"? Mert eszerint benne vagy a 3 munkanapban...
-
Lackooo84
nagyúr
válasz Jakab66[hun] #20761 üzenetére
Jah, amúgy én is most kapcsolok, hétfő még benne van a 3 munkanapban.
The Truth is out there...
-
N€T0X|N
őstag
Sziasztok! Félrement egy kérdésem, belinkelem ide.
Sent from my keyBoard
-
Topikgazda
válasz N€T0X|N #20764 üzenetére
Szia! Ez a szokásos cipős sztori, amiből már számtalan van ebben a topikban. Nincs sok lehetőséged. Elviheted a cipőt független szakértőhöz, aki kiállít neked egy szakvéleményt, hogy a hiba oka már a vásárlás időpontjában fennállt, de ez a bolt nem köteles elfogadni, és ilyenkor jön a probléma: a vitás helyzetet csak egy polgári perrel lehet feloldani, ami évekig is elhúzódhat. Neked kell eldöntened, hogy bevállalod-e ezt a sok macerát egy 20 ezres cipőért.
[ Szerkesztve ]
-
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz Jakab66[hun] #20769 üzenetére
Megkérdeztem ezt a 3 munkanapos dolgot, azt mondja kedden vettem, szerda, csütörtök, szombat, én pedig hétfőn jeleztem.
Gyári szàm nincs, vonalkód alapján követik, ez a fajta készülék ami nekem a dobozban volt, már egy éve nem kapható náluk.
Gipsz Jakab
-
bucihost
senior tag
válasz Jakab66[hun] #20770 üzenetére
Ennek utána kell kérdezni, Nem találok erre hivatkozást, de tudtommal a 7vége nincs számolva. (nálunk a vodafone-ban se számoltuk soha. Ha pénteken vettek valamit akkor H-K-SZ volt a 3 munkanap...)
-
Lackooo84
nagyúr
válasz Jakab66[hun] #20770 üzenetére
Ne hagyd magad megetetni, szombat az törvényileg soha nem volt munkanap (csak akkor az, ha ledolgozás van de arról találsz naptárt mikor az, a kormány jóval előre közzéteszi a hivatalos szombati munkanapokat), szombat az szabadnap péntek + vasárnap pedig munkaszüneti nap. Be kell menni és a vásárlók könyvében leírni, és hozzá ezt is, hogy el akarják sunnyogni valamint hazudoznak.
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
Jakab66[hun]
senior tag
-
bghistvan
senior tag
Üdv, sziasztok!
Sajnos már túl vagyok pár (de szerencsére sikeres) fogyasztói panasz ügyintézésen... és sajnos egy újabb dologba futottam bele, leírom a rövid történetet.
Már több mint másfél hónapja vásároltam egy közel 400eFt-os kanapét a Kika áruházban, helyszínen rendeztem a számlát egy összegben bankártyámmal, majd a bútor igencsak óriási paramétereit figyelembevéve kértem egy házhozszállítást is.
A bútor pár napon belül megérkezett, a csomagolás sértetlen ép állapotban volt, így a további dokumentációk aláírása is megtörtént részemről.... majd a szállítók távoztak és elkezdtem kicsomagolni a terméket (cirka 15 percig tartott, nyilván nem várták meg a szállítók), majd igen gyorsan kiderült, hogy hiányos a szerelék, de a legnagyobb probléma az volt, hogy egy nagy fekete folt (volt/van) az amúgy világosszürke kanapén nagyon is látható helyen.
Megpróbáltam telefonon felvenni a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal, de nem sikerült, majd valamikor másnap mikor időm engedte újra próbálkoztam és nagy nehezen eltudtam mondani a problémát.... telefonon keresztül arról biztosítottak, hogy megteszik a bejelentésem alapján a szükséges lépéseket, megnyugtattak, hogy mihamarabb orvosolva lesz a probléma.Nos eltelt 1 hét, majd miután érdemben nem történt semmi kommunikáció részükről, így sokadik próbálkozásra sikerült újra felvennem a kapcsolatot velük telefonon, majd egy másik ügyintéző tájékoztatott arról, hogy az ügyemről nem lát a rendszerben semmit, ezért miután újra elmondtam a problémát, és elküldtem az ominózus hibás termékről a képeket is, felvett eg reklamációs jegyzőkönyvet, majd közölte hogy a gyártó felé továbbítja, és pár napon belül valószínű cserére számíthatok, pár napon belül megkeresnek.(a gyártó cég Szerbiában székel, ott is állítják elő a bútort Matiz Mebl márkanév alatt)
Eltelt több mint 2hét, de semmi reakció!!!
Újabb telefonhívást indítottam, emailt küldtem (sajnos kevés a szabadidőm a személyes ügyintézésre), és cinikus lerázós hangnemben tudatták velem, hogy a gyártót kötelezték a 44. heti válaszadásra.
Az én gyógyszerem már kezd elgurulni, hiszen nem egy darab rongyot vásároltam, és az nem létező ügyintézés, a garanciális eljárásuk kritikán aluli!Megfogalmaztam már egy levelet, melyben a fogyasztói jogaimra való hivatkozásokat is részletesen leírtam,nyomatékosítva tartalmában azt is, hogy amennyiben nem hajlandók 15 napon belül orvosolni a fennálló problémát, úgy elállok a szerződéstől, és visszakérem a teljes vételárat.
A bökkenő az, hogy nincs a cég oldalán feltüntetve PONTOS levelezési cím megadva(nyilván ajánlott levél formájában küldeném el a levelemet, nem elektronikus úton), pontosan az ilyen esetek kivédésére a fogyasztói panaszokkal szemben(sajnos csak a negatív rossz panaszokról hallottam eddig cégről, a békéltető testület fekete listáján is listavezetők)
Lenne esetleg tanácsotok, milyen úton-módon tudnék mihamarabb előre haladni ebben az ügyben? Nagyon megköszönném!
[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
válasz bghistvan #20776 üzenetére
https://www.kika.hu/shop/hu/kikahu/aruhazak Ott a cim mindegyiknel.Impresszumban meg kika Lakberendezési Kft. cegjegyzek alapjan pedig egy ceg van, es ez visszi az osszes telephelyet. Nem olyan bonyolult ez.
[ Szerkesztve ]
-
bghistvan
senior tag
válasz Lackooo84 #20777 üzenetére
Hmmm..... az odáig ok, hogy beírok a vásárlók könyvébe, de mint említettem a békéltető testület nem közreműködő fekete listára helyezte őket, tehát tőlük szinte semmire sem számíthatok.
Ergo vettem egy majdnem 4kilós terméket amiről kiderült hogy hibás, aztán magyarul kenjem a hajamra, ez most tényleg komoly??
-
asdf_
veterán
válasz bghistvan #20779 üzenetére
A nem kozremukodo az imho mintha csak azt jelentene, hogy a ceg nem veti ala automatikusan a bekeltetos dontesnek (elozetesen, a dontes ismerete nelkul, ilyet amugy szerintem csak hulye ember csinal). Ettol fuggetlenul engem pont nem erdekelne, hogy rajta van-e a lsitan vagy sem, ha a jogi lehetosegem az, hogy a vasarlok konyvebe irok, melyre x napos valaszadasi kotelezettseguk van, akkor oda irok.
[ Szerkesztve ]
-
bghistvan
senior tag
Köszi a hasznos tanácsokat, sziasztok.....
-
beholder00
tag
Sziasztok!
Garancia ügyben szeretnék tájékozódni.
Adott lenne egy korábban vásárolt (kb 1 éve) de új Nvida videókártya számla nélkül. Ezzel ha baj lenne a későbbiekben hogy tudnám gariztatni? Egyrészt hivatalos papír kellene arról, hogy szerelő rakta be és utána be kellene még regisztrálni Nvidia oldalára? Így működne?
Egyéb tipp? Vagy inkább felejtsem el és vegyek boltban számlával.
Köszönöm a segítséget előre is. -
őstag
válasz beholder00 #20784 üzenetére
itt többminden is kérdéses
egyrészt van annak a kártyának valami márkája (pl asus, msi stb.), tehát az adott márkánál kellene elolvasni a feltételeket, hogy egyáltalán foglalkoznak-e direktben ezzel, vagy csak a kereskedelmi partneierken keresztül, ami neked eleve bukó, emrt azt sem tudod honnan van.
vagy persze lehet nvidia saját kártya is, márka nélkül, de tuomásom szerint ezeket csak komplett gép gyártóknak (pl hp) adják el.cryptot minden termékemért elfogadom
-
nagyúr
Sziasztok!
Garancia ügyben szeretnék tájékozódni.
Adott lenne egy korábban vásárolt (kb 1,5 éve) biciklinyereg. A bolt a honlapján 3 év garanciát írt. A nyeregnek eltört a vas része biciklizés közben, ott ahol rögzíteni kell a nyeregbilincshez. Elküldték a magyarországi forgalmazóhoz aki elutasította a garancia érvényesítését mondván, hogy nem ott volt rögzítve a nyereg ahol a jelölés volt, ami szerintem egyébként nem igaz de a másik probléma, hogy nem is én szereltem fel hanem a bolt, vásárláskor a nyugtán(amit el is kértek és lefénymásoltak) rajta van a felszerelési díj is. Ilyenkor mi a helyzet? Most nyilván mondhatják, hogy én otthon leszereltem és rosszul raktam vissza, nekem ez nagyon ilyen lekoptató indoknak tűnik ha nekem kellene bizonyítanom, hogy nem nyúltam hozzá. 23 ezer forintos bicikli nyeregről van szó és másfél évet bírt...Thanos was right.
-
őstag
válasz Narxis #20789 üzenetére
ismerni kellene a 3 év "garancia" feltételeit, mert a kötelező jótállás csak 1 év, és ilyen jogi kifejezés nincs hogy "garancia"
kérdés hogy mit vállalnak ezen címszó alatt?
sajnos ezt a választ megadjuk itt a topikban gyakorlatilag minden nap, ezért már kicsit unalmas...cryptot minden termékemért elfogadom
-
nagyúr
válasz LuckyL #20790 üzenetére
De nem a bolt vállalja ha már a termék forgalmazójára mutogat, hogy megtagadta a jótállás érvényesítését. Magának a boltnak a honlapján Gyakori kérdések Garancia résznél ez szerepel(kivettem a bolt nevét a szövegből, egyelőre nem akarom besározni őket):
Mennyi a garancia a termékekre, és a kerékpárokra? Garanciális feltételek és kategóriák.
Az általunk forgalmazott termékekre a magyarországi hatályos jogszabályok szerinti (általában 1 év, vagy 6 hónap szavatosság) és a törvény által előírt garanciális feltételek kiegészítésével 3 év jótállást (10.000 Ft felett) vagy 3 év kellékszavatosságot (10.000 Ft alatt) vállalunk. Ami ez alól eltér, az minden esetben többlet szolgáltatást nyújt a kötelező garanciális szabályokon túl. Ilyen például a nálunk vásárolt és általunk beüzemelt kerékpárok esete, melyre mi szintén 3 év ALKATRÉSZ garanciát vállalunk vagy a pedelec kerékpárok, amire szintén 3 év alkatrész garanciát biztosítunk. Bővebben ITT tájékozódhatsz róla.
3 év kellékszavatosság: A vonatkozó jogszabályban foglaltakon túl, az üzletben vásárolt termékekre (10.000 Ft fogyasztói ár alatt) egyedülálló módon, 3 év kellékszavatosságot vállalunk. A meghosszabbított kellékszavatosság csak a szakszerűen használt, külsőleg sértetlen, és a bolt számlájával és/vagy pénztárgép blokkjával igazolt, 10.000 Ft alatti tartós fogyasztási cikkre vonatkozik.
3 év Jótállás: A törvény által szabályozott 1 év kötelező jótálláson felül (10.000 Ft felett) az üzletben vásárolt minden termékre 3 év jótállást vállalunk, ezalól kivétel: a pedelec, elektromos kerékpárok, és a robbanómotoros kerékpárok (ezekre a 3 év alkatrész garancia vonatkozik).
Mit kell tennem, ha meghibásodik a kiegészítőm, alkatrészem (10.000 Ft feletti értékű)?
Ez gyártónként eltérhet, azonban nem nálunk! 3 év Jótállást vállalunk: a törvény által szabályozott 1 év kötelező jótálláson felül (10.000 Ft felett) az üzletben vásárolt minden termékre 3 év jótállást vállalunk, ezalól kivétel: a pedelec, elektromos kerékpárok, és a robbanómotoros kerékpárok. Javasoljuk Neked, hogy vedd fel velünk a kapcsolatot az Kapcsolat menü alatt, mi pedig segítünk eligazodni a garanciális szabályok útvesztőjében.
Thanos was right.
-
őstag
válasz Narxis #20791 üzenetére
ez jó hír, akkor van jótállásod
akkor mivel elutasították az igényedet, a következő lépcső a békéltető testülethez fordulás
ha neked adnak igazat és mégsem cserél/javít a bolt akkor polgári pert kell indítanod majd
fontos tudni, hogy te ne foglalkozz a forgalmazóval és azzal, hogy mit mondd állítólag, te a bolttal vagy jogviszonyban
mivel ők szerelték össze a cuccot, ezért eleve képtelenség hogy hibás szerelésre hivatkoznakcryptot minden termékemért elfogadom
-
nagyúr
válasz LuckyL #20792 üzenetére
Kösz, még bemegyek velük beszélni meg akkor visszaadják a törött bicikli nyerget de akkor kérnem kell tőlük a magyarországi forgalmazó vagy az esetemben a bolt írásos elutasító válaszát? Mást nem? Utána megyek a békéltető testület honlapjára ahol online eljárást indítok?
Thanos was right.
-
sb
veterán
Sziasztok!
Adott egy szerintem hibás termék amit 3 munkanapon belül jeleztem.
Elvileg 6 hónapon belül az eladónak kell bizonyítani, hogy a hiba nem áll(t) fenn, ill. a 3 napos határidőn belül ahogy olvasom mérlegelési joga sincs, azonnali cserét kell biztosítani (vagy ha az nem megy akkor 15 napon belül?)
(Egyébként nem így állnak hozzá, kb. leszarják ill. azt gondolják elég ha ők hibátlannak nevezik.)A gondom az, hogy ez egy rendelt termék volt, rohadt sokat kellett rá várni. A javításra/"azonnali" cserére is sokat kellene. Ráadásul olyan jellegű a probléma ami miatt eleve nem lenne jó új/javított termékre várni, esélyes, hogy az is szar lesz.
Maga a probléma is elég súlyos.Normál esetben úgy tudom nem lehet elállni - bár ez elég fura számomra mikor ilyen 3 napos/azonnali hibás történetről van szó. Így kb. leszállít valami sz*rt az eladó, kifizetted de használni nem tudod a 0. perctől. Csak vársz a későbbi esetleges helyes teljesítésre... ill, ha rendelés volt akkor eleve vártál rá. Nulla teljesítés idő és pénz ellenében.
Vagy ez a kitétel esetleg használható?
az ellenszolgáltatás arányos leszállítását igényelheti, a hibát a kötelezett költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy a szerződéstől elállhat, ha a kötelezett a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének a törvényben foglaltak szerinti feltételekkel nem tud eleget tenni, vagy ha a jogosultnak a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt.Ha nem akkor mire lehet hivatkozni?
- Várakozási idő (eddig is vártunk rá, továbbra sem lesz termékünk, sőt, igazából már lehet, hogy idén máshol sem tudom megrendelni...)
- Egyéb okozott "kár"?
- Kár jellege/súlyossága? Pl. penészes bútor esetén egészségkárosítás ami azért komolyabb téma mint pl. egy összekarcolt bútorlap.Köszönöm!
-
őstag
próbáld meg konkrétan leírni mirőpl van szó mert ez így túl általános
amire tudok válaszolni ennyire általános kérdés esetén is:
egyedi megrednelésre készült termék vásárlásától nem lehet elállni indoklás nélkül, akkor sem ha interneten keresztül rendelted
penészes nem gyártási hiba, hanem inkább rossz/nedves környezet miatt lesz egy bútor általábancryptot minden termékemért elfogadom
-
sb
veterán
válasz LuckyL #20795 üzenetére
Ok, bár amit leírtam az tök független a terméktől szerintem. Jogszabályokról beszéltem, hogy kinek mikor kell bizonyítania bármit.
De konkrétan dohos/penészes szagú ágyról van szó.
A gyártási hibát nem tudom mire vélni mit akartál mondani vele. Ha így tárolták, szállították ilyen volt az alapanyag akkor mi más lenne. Vagy úgy egyébként kinek a hibája lehetne még 0. napon?
Megrendeltem a bútort, vártam rá 5 hetet. Kihozták és dohos szagú. Bizonyos pontokon, nem mindenhol... ez is azt erősíti, hogy gond van, nem valami más szagot érzek bele.1. Ezek után arról beszélnek, hogy "mi bizonyítja" meg "hogy bizonyítom". Első pont, hogy szvsz nem nekem kell bizonygatni jótállás/szavatosság és főleg 3 munkanapon belüli jelzésnél. Az eladó felelőssége, 3 naposnál nem is mérlegelhet tudtommal.
2. És utána a köv. kérdésem az volt, hogy a 3 napos cserét hogy tudnám kikerülni.
Egyrészt csere nem lesz mert gyártották, nincs cseredarab. Újat tudnak gyártani, ez megint idő amire több okom is van, hogy miért extra sz*pás, azon kívül csak plusz idő...
3. Maga a "hiba" is úgy gondolom, hogy elég extrém. Nem a sarka van letörve ami zavar, vagy nem nyílik rajta valami.
- Ha penész akkor egészségkárosító. Bónuszként a terhes feleségem feküdne rajta (végre nem a földön 5 hét után...)
- Simán el is terjedhet a lakásban, már a lepedő is átvette a dohos szagot pedig fóliát is tettünk közé. (most költöztünk másik lakásból ahol épp ez volt az elsődleges indok, a penésztől való menekülés)
Stb, stb...Ezért szeretnék nem további heteket várni, hátha sikerül teljesíteni végre.
Világos, hogy a 3 napos sem arról szól, hogy visszakérhetem a pénzt de ez így rohadtul nem korrekt egy normál termék/hiba esetén sem. Így meg főleg súlyosnak érzem annyira, hogy "érdekmúlásról" beszélhessünk. De nem tudom mi fér bele ebbe, ezt csak gondolom, hogy ennyi szarnak már adnia kellene...
Tehát ez a kérdés.(Egyedi termékről is beszélhetünk, de nem hiszem, hogy releváns lenne hiába rendelt cucc. Az, hogy 5 színből lehet választani meg fix/rugós rácsból még nem lesz tök egyedi. Más is ugyanebből a párból fog választani, a rács is cserélhető, bárkinek eladható... kb. ugyanaz az eset ami a fogyvédelem oldalán is le van írva PC-re. Hiába rakatod össze egyedileg, attól még ugyanúgy továbbértékesíthető darabban is, másnak is...
Nomeg az is felmerül ha ez penészes akkor ki a ráknak kéne biztosítania a továbbértékesíthetőséget.szerk: Még egy gap-re rájöttem sajnos, így nem is fogok semmit rendelni többet.
Személyesen rendeltem, innentől a távollévőkre vonatkozó 14 nap se él rá.
Pedig előre rendeltem, pont ilyen terméket nem láttam. Sőt, a végszámlát is 1 nappal előtte fizettem ki minthogy a konkrét terméket megkaptam volna. Szóval kb. ugyanaz az eset mint netes rendelésnél, erre mégsem vonatkozik ugyanaz... (Az már hab a tortán, hogy az adott boltban van netes rendelés is, ha ott adom le ugyanezt és nem az eladó pötyögi be a gépen akkor máshogy állnánk...) De ez már nyilván csak érdekesség.[ Szerkesztve ]
-
őstag
az a baj hogy nincs az a jogszabály, ami minden helyzetre megoldás kínál
ez akkor egy ágykeret vagy egy matrac? vagy egy iylen komplett kanapé féle?
ha penészesen érkezett akkor ez hibás teljesítés és van helye elállásnak
ezt jelentsd be tértivevényben az eladónak
nem ártana valahogy dokumentálni a dolgot, hogy később bizonyítható legyen
utána a következő lépcső a békltető testület és utána végső esetben a polgári perviszont a pontos menetére, hogy ki hogyan szállítása el stb én nem mennék bele, mert iylen bútor reklamációhoz még nem volt "szerencsém"
eleve nem is értem hogyan lehet egy frissen gyártott bútor penészes
esetleg arra tudok gondolni hogy elázott szállítás közben?
nem lehet hogy ez történt és csak van egy kis dohos szaga amíg kiszárad?szerk: nem vagyok specialista de egy kis penész irtó spray és egy tisztítás nem segít rajta?
nem elvenni akarom a kedved, de éveket pereskedni egy bútor miatt...ellenségnek se kívánnám[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
Tigi
őstag
Sziasztok
Nekem a négy hónapos 5 év garanciás BEKO hűtőm romlott el, ráadásul a vezérlő panel halt meg benne amiből valami rejtélyes oknál fogva nem tartanak raktáron, mivel a szerviz szerint nagyon ritkán romlik el.
Már lassan egy hónapja, hogy rossz, kb. két hete mondták, hogy egy hónap a beszerzési idő, persze mondanom se kell, hogy se cserekészülék se semmi, a levelemre nem válaszolnak.
Az Auchan-ba vettem. Ilyenkor piszkálhatom az Auchan-t is vagy a szervizzel kell vergődjek?Azt mondtam, hogy ne fütyülj!!!
-
Mázli01
kezdő
Sziasztok
Nemtudom h jó helyen járok-e csak olyan kérdésem lenne, hoogyha veszek egy RAM kitet számítógépbe és utólag kiderül h nem fér be a proci hűtő miatt. Akkor visszaküldhetem és visszaadják a pénzt vagy levásárolhatom?
Új hozzászólás Aktív témák
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Havi kétszáz leégett tápcsatlakozó fut át egy Los Angeles-i szervizen
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Oázis Computer - Prohardver nyereményjáték, fődíj egy Samsung gamer monitor
- PlayStation 5
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Wise (ex-TransferWise)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Volkswagen ID.7 menetpróba
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- További aktív témák...