- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
- iPhone topik
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Íme az új Android Auto!
- Volkswagen ID.7 menetpróba
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Bemutatkozott a Polestar Phone
- Mobil flották
Hirdetés
-
A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
ma Az FDA viszont csak olyan eszköz használatát javasolja, melynek orvosi képességeit bevizsgálta.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
ph A 49,73 literes térfogatú, látszólag jól szellőző modell tárt karokkal várja a konnektoraikat rejtő ASUS és MSI alaplapokat.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
allein
addikt
Sziasztok, búék. Vásároltam 2018 október 12. egy iPhone XS Max készüléket, biztosítás, tok, az egész csomagért fizettem 550.000 forintot készpénzben. Nem apple store vásárlás volt, személyesen egy alma üzletben vásároltam. Október 29. visszavittem a következő indokkal: earpiece mikrofon minősége iszonyú rossz beszéd közben, használok mellette egy i6-ot mint céges telefon, kettőt összehasonlítva, régebbi készüléken sokkal jobb, tisztább a beszéd minőség. Újabb készüléken pince hangot tapasztaltam. November 9. kaptam egy új készüléket, ment rá a 3d üvegfólia, első készüléken is volt 3d üvegfólia. Második készülék esetében is tapasztaltam ugyanazt a pincehangot, vártam egy iOS frissítésre bízva abban, hogy software probléma lesz. Sajnos a frissítés nem javította ki. Jöttek az ünnepek és úgy döntöttem, hogy az új évben ismét visszaviszem a készüléket.
Kettő nappal ezelőtt visszavittem egy másik plázába(ugyanaz az üzlet), elmondtam mi a problémám, iszonyúan csalódott vagyok és ismét kérek egy cserekészüléket. Most már várakozom a harmadik készülékre.
Időközben fórumoztam, magyar-angol(apple) fórumon, youtube videókat kerestem, voltak olyan esetek ahol az apple negyedik alkalomra is kicserélte a készüléket.
Úgy néz ki, hogy ez hardware probléma lesz. Kérdésem és a segítségeteket, tanácsotokat szeretném kérni: amennyiben a harmadik készülék is hibás lesz, arról értesültem, hogy visszakérhetem a teljes vételárat.
Következő infókat kaptam:
Jogszabályban nincs darabra meghatározva, de a harmadik után jellemzően átvihető a dolog, állásfoglalások vannak rá, amit általában alkalmaznak is.
A forgalmazó felé legközelebb jelzed, hogy elállási jogoddal szeretnél élni, mert a sokadik kijavítás/-cserélés után is probléma adódott és nem bízol már a kijavítás és kicserélés eredményességében, megrendült a bizalmad meghatározott típusú készülékben, továbbá sok kellemetlenséget és anyagi kiadást okozott (rászánt idő, utazási költség...stb.) a megannyi garanciális (jótállás/szavatosság) ügyintézés és attól is szeretnéd megkímélni magad a későbbiekben. Hatványozottan igaz ez, ha egy adott hiba nem csak egy, hanem a kijavított/-cserélt készüléknél is jelentkezett. Amennyiben a forgalmazó nem akar belemenni a dologba, úgy irány a felügyeleti szerv, igazat fognak neked adni.
Ez az Apple öldalról van másolva:
Magyarországon a polgári törvénykönyvben rögzített fogyasztóvédelmi jogok alapján a fogyasztók a meghibásodott vagy a fogyasztói szerződésnek meg nem felelő termékek ingyenes javítása vagy cseréje mellett dönthetnek. Amennyiben a javítás vagy csere aránytalanul nagy költséget jelentene az eladó számára, vagy ha az eladó nem gondoskodik ésszerű időn belül vagy a fogyasztó számára jelentős kényelmetlenség okozása nélkül a javításról vagy a cseréről, illetve ha megtagadja azt, a fogyasztó követelheti a vételár leszállítását, vagy elállhat a szerződéstől, és a vételár teljes visszatérítése ellenében visszaadhatja a terméket. A fogyasztó nem jogosult a szerződéstől való elállásra és a visszatérítésre abban az esetben, ha a szerződésnek való meg nem felelés jelentéktelen. A fogyasztónak a körülmények által lehetővé tett legrövidebb időn belül értesítenie kell az eladót a hibáról vagy meg nem felelésről. A hiba orvoslásának kötelezettsége az eladót terheli, amely az Apple Online Store áruházban történt vásárlások esetén az Apple. Ezek a jogok a termék kézbesítésétől számított két év után elévülnek.
Amit írtak úgy gondolom ha harmadszorra kell visszavinni valamit az jelentős kényelmetlenségnek számít!
Szeretném ha valaki meg tudná értesíteni a fentieket. Köszönöm szépen előre is.
[ Szerkesztve ]
http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=allein
-
allein
addikt
válasz BornToBePuli #19854 üzenetére
Már visszavittem a másodikat, várom a harmadik készüléket. Mielőtt leadtam a második kéezüléket, kérdeztem a pént visszakaphatom-e, mondták, hogy nem.
Szerk: Mennyi ideig állhatok el egyébként a vásárlástól?
[ Szerkesztve ]
http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=allein
-
vasi89
addikt
válasz allein #19855 üzenetére
14 napig állhatsz el online vásárlás esetén. Amúgy én ugyan így állok egy mate20pro-val, csak én már a 4. készüléket fogom kapni, ha visszaviszem. De még erősen gondolkozom, hogy készüléket kérjek e vagy pénzvisszafizetéssel próbálkozzak. Mert maga a telefon oké de az h ez a 3. is kijelző hibás az nemok.
-
vasi89
addikt
-
vargalex
félisten
Sziasztok!
Belefutottam egy problémás ügybe, így kérném a véleményeteket, hogy ki mit tenne:
1. 2018.12.26-án egy webáruházból rendeltem egy notebook akkut, ami készleten volt (utolsó darab) online kártyás fizetéssel
2. 2018.12.27-én kaptam e-mail-t, hogy a rendelést feldolgozták, összekészítették, mehetek érte, meg is kaptam a számlát elektronikus formában
3. Elmentem az akkuért, de csak itthon vettem észre, hogy nem is olyan, mint amit rendeltem
4. Visszavittem az akkut, jeleztem a problémát. A hölgyike szerint nekik az tartozik hozzá, amit ide adott, de visszaveszi és rendel megfelelőt. Mondtam, hogy én jót rendeltem, ők adtak rosszat. Vissza is akarta utalni a pénzt, de mondtam, hogy azt nem szeretném, mert én biztosan ennyiért akarom az akkut (fele annyi volt, mint máshol)
5. 2019.01.03-án küldtek e-mail-t, hogy a beszállító 1-1,5 hétre vállalja a szállítást, de dupla áron. Kérem, vagy utalják vissza a pénzt
6. Még aznap válaszoltam, hogy én jó terméket rendeltem, ki is fizettem, így szerintem engem nem kell, hogy érdekeljen, hogy mennyiért szerzik be.
7. 2019.01.07-én (azaz ma) válaszolnak, hogy "A rendelt akkumulátor típusa van olyan árban, ez a másik típus ami Önnek megfelelő lenne sajnos olcsóbban nem beszerezhető."
8. Írtam nekik (illetve fel is hívtam), hogy én jót rendeltem, pont azt, amit most szereznének be dupla áron (és a weboldalukon is már a dupla ár van a termékhez).A telefonba össze-vissza beszélt a csóka. Azt mondta, hogy azért volt annyi a termék, mert raktárkészlet volt. Mondtam, hogy tudom, de mégsem azt adták, amit rendeltem és valójában nem is volt raktáron. Megértette, de továbbra is csak azt mondta, hogy visszaadják a pénzt. Én ezt nem szeretném elfogadni, a rendelt és visszaigazolt terméket akarom a kifizetett áron. Mit tegyek?
Alex
-
strikt
csendes tag
Sziasztok! A gyerek vett novemberben egy honor play telefont az Extreme Digitálnál. Karácsony előtt nem lehetett egyszer csak bekapcsolni. Viszont 3-4 óra múlva újra működött, magához tért. Január elején újra ugyan az a hiba. Visszavitte az extrembe és eléggé elutasítóak voltak. Most erre nincs kapacitás stb. Elvitte a kőrúton egy huawei márkaboltba, ahol azt mondták náluk is lehet érvényesíteni a garanciát.
Adtak egy cserekészüléket és elküldték szervizbe.
Tegnap kapta az üzit hogy érte mehet és azzal fogadták kisült az alaplap(pára miatt) és erre nincs garancia.
Most egy 100K-s készüléknél, nem megy vízbe(nincs is nyár) semmi extra készüléknyúzó kezelés, védőtok, fólia van rajta ennyi?
Ez a varázsszó, hogy párát kapott? Tudnátok valami ötletet mondani?
Köszi a segítséget előre is. -
vargalex
félisten
válasz LuckyL #19862 üzenetére
Nos, köszönöm az építő jellegű hozzászólásokat. Szerencsére nem úgy gondoltam, mint ti, a ma kapott levélből úgy tűnik, hogy ez lesz az eset vége:
"Tisztelt Varga Gábor,
Kibogoztuk a történetet, valóban Önnek van igaza, így akkor megrendeljük az adott terméket és természetesen az olcsóbb áron - azaz cserélve - kapja meg a megfelelőt.
Amint itt lesz a termék jelezzük Önnek.
Köszönjük türelmét és elnézést kérünk a kellemetlenségért."[ Szerkesztve ]
Alex
-
bullseye
addikt
Van az a szint, ami fölött a cég úgy dönt, ha igaza is van, inkább bevállalja a kisebb veszteséget (pláne, ha közben kapott annyiért is akkut, mint eredetileg volt), csak ne kelljen már annyit idegeskednie a levelezéssel/telefonokkal, meg az eséllyel, hogy a kedves vevő, még félrevezető reklámozásért is felnyomja őket és X munkaórát dobhatnak ki az extra vizsgálat miatt.
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
vargalex
félisten
válasz bullseye #19867 üzenetére
Nem hinném, hogy ez lenne... Én továbbra is azt mondom, hogy teljesen jogos volt az igényem. Megrendeltem egy terméket, visszaigazolták (még egyszer kiemelném, hogy nem az automatikus visszaigazolásról beszélek, hanem arról a levélről, amiben az áll, hogy mehetek érte), a rossz nyilvántartásuk miatt nem is az volt náluk. Ha valóban az lett volna készleten, akkor is annyiért adták volna.
A ti álláspontotok szerint az teljesen rendben van, ha egy webshop-ban rendelt és visszaigazolt nincs és nem is akarják a kifizetett áron leszállítani később sem. Szerintem nincs rendben.
Vagy az is téves teljesítés, ha én véletlenül játékpénzzel fizetek és ők nem veszik észre? Tehát ők sem azt kapják, amit akartak?[ Szerkesztve ]
Alex
-
Primary92
senior tag
Sziasztok!
Egy kis tanácsot szeretnék kérni.
Ha van egy termék (jelen esetben egy reflektor 3 év garanciával), és annak szürreálisan rövid a kábele, ezért kicserélem, akkor bukom a garanciát a termékre?
Vagy esetleg mondhatom azt, hogy a kábel meghibásodás az én felelősségem, de mondjuk ha meghal egy LED, akkor cseréljék? -
vasi89
addikt
válasz Primary92 #19870 üzenetére
hát ha ez az olcsó led reflektor aminek 20 cwnti a kábele akkor azon forrasztgatni kell a vezetéket cserekor. Tuti bukod a garanciát. de szerintem azért olyan rövid mert úgy gondolták, hogy ha felfogatod úgyis bele kell toldani. De jah én is hosszabbítóval oldom meg a dolgot.
-
#77646080
törölt tag
-
asdf_
veterán
En siman levagnam a villasdugot a vegerol, blankolas, erveghuvely, bele egy wago-ba oszt' csok (mar ha mennyezeti lamparol beszelunk es rejtheto a kabelezes). De nagyon erosen ketkedem amugy abban, hogy a gyari kabel kicserelese barmilyen modon tudna erinteni a garit. Amennyiben az eszkoz csavarral serulesmentesen megbonthato es a tapkabele csokiba megy csavarosan, akkor ott ahhoz, hogy visszadobjak nem szakszeru szerelesnek kell tortennie. Ha egyezo huzalatmerore tortenik a csere, es szakszeru a szereles, akkor nincs miert pampognia az eladonak, a jotallasi igenyt csak akkor utasithatja el, ha a jelzett hibat a vevo okozta, tehat kabelcserere mutogatvan birosag elott megallo modon kellene tudnia ok okozati osszefuggest bizonyitani a kabelcsere es a meghibasodas kozott. Ha megis pampog, akkor talalkozunk a bekelteto testuletnel (ha ceges vasarlas, akkor ez az opcio termeszetesen nem jatszik).Az egyeduli neccet abban latom, hogy egy kotelezo jotallas csak 10e felett jar ra, velhetoen ennel olcsobb a termek, igy jog szerint csak szavatossag, mikozben 3 ev sajat garival aruljak a termeket, ott meg ugye esetleg kikothetnek felteteleket.
[ Szerkesztve ]
-
lumpy92
aktív tag
Sziasztok!
Otthon Melege program támogatással szerettem volna vásárolni mosógépet ez e-digitálnál.
Az Otthon Melege program Pályázati kiírásában, feketén-fehéren ez szerepel:
"A Támogatói Okirat kiállítását megelőzően megvásárolt háztartási nagygép beszerzési ára, valamint
a támogatott készülék házhozszállítási, illetve beüzemelési díja nem támogatott költség, azonban a
régi készülék átvételéért és elszállításáért a kereskedő nem számíthat fel díjat."Szerettem volna, ha az új mosógépet hazavihetem én, míg a régit ők szállítják el (ingyen).
Erre közölték, hogy csak akkor szállítják el a régit, ha megrendelem az új gép kiszállítását (3000 Ft). Illetve arra van lehetőségem, hogy én kiviszem a régit, és elhozom az újat.
Kérdésem, hogy ezt megtehetik-e?
Köszönöm.[ Szerkesztve ]
"never send to know for whom the bells tolls; it tolls for thee"
-
asdf_
veterán
válasz lumpy92 #19877 üzenetére
Logika felol kozelitem meg a dolgot, ket iranybol is:
-Az atvetel es az elszallitas nyilvan parban jar a vasarlasi moddal. Tehat ha szemelyesen vasarolsz, akkor atvetelrol van szo (amig le nem adod, nem is vasarolhatsz), kiszallitasnal pedig elszallitas van.
- Masik reszrol pedig ha te elszallitani tudod a megvasarolt keszuleket, akkor ugyan mi tart vissza, hogy odafele uton elvidd nekik a regit? -
Istikee007
tag
Sziasztok!
A turbado.hu oldalon vásároltam egy Lenovo K6 Note mobiltelefont, 2 év garanciával.
A telefonon azt tapasztaltam , hogy elkezd az oldalán szétválni a keret, és ez napról napra nagyobb mértékben történt. Az akkumulátorra gyanakodtam, hogy amiatt történik ez és púposodik és feszíti szét a fémkeretet. (Hátulja nem leszedhető, fix.) Mivel még van rá több mint egy év garancia vissza küldtem. És az általam csatolt képen látható amit vissza írtak.Annyit hozzá tennék, tokban tartott, nem eset le sehova se, nem érte mechanikai sérülés tényleg. Tehát nem az okozta ezt a problémát ( és szerintem látszik is a képen, hogy belülről feszül szét a keret). A szerviz pedig azt mondja erős mechanikai sérülés okozta a problémát ezért garancia alól ki van zárva. Mi ilyenkor a teendő?
-
Topikgazda
válasz Istikee007 #19879 üzenetére
Szia!
Mikor vetted pontosan?
-
őstag
válasz Istikee007 #19879 üzenetére
nem a konkrét problémához kapcsolódik, de a multkor véletlenül ránéztem a turbado aszfjére
ami kavarás ott van, azt tanácsolom mindenkinek messzire kerülje el
ritkán látni iylen össze vissza írt, facsart, kesze-kusza "jogi" szöveget
arra jó az egész hogy mindent és mindennek az ellenkezőjét is le lehessen vezetni belőle ha kellcryptot minden termékemért elfogadom
-
lowzor
veterán
Sziasztok!
Adott egy telefon, aminek a kijelzője tele van milliónyi subpixel hibával, ezért szeretnék élni a 14 napos elállással.
Szerintetek ráírjam a papírra, hogy emiatt küldöm vissza, vagy jobban járok ha nem indokolom meg? -
őstag
válasz BornToBePuli #19883 üzenetére
olvass bele
árukeresőn néztem egy termék árát és ők voltak a legolcsóbbak, ott kattintottam rácryptot minden termékemért elfogadom
-
lowzor
veterán
Köszönöm a válaszokat!
[ Szerkesztve ]
-
Intruder A 6
aktív tag
Sziasztok!
Vettem egy merevlemezt első nap lement a kondiciója 91%-ra, másnap már csak 86% van itt lehetőség visszaküldésre és élni az elállás jogával?
-
asdf_
veterán
válasz Intruder A 6 #19890 üzenetére
Ha weben rendelted, akkor lehet csak elallni a vasarlastol 14 napon belul. A HDD sentinel mit mond fuggo es athelyezett szektorok szamara?
-
asdf_
veterán
válasz Intruder A 6 #19892 üzenetére
Egy indoklas nelkuli 14 napos elallas rendel.
-
kenyocsaba23
tag
Sziasztok! A kérdésem a következő lenne. Adott egy asus noti, media marktnal vásárolt. 2018. Júniusában vásárolva. Iszonyat keveset használva egy idő utan nagyon nem szeretett volna bekapcsolni csak sokadik indításra. Szervizbe lett kuldve a javitásert felszámoltak 5k-t vissza küldték hogy javítva van újra telepítéssel. Azután az első ket napban jellegzetes bga- hiba miatti csíkozódás jelent meg rajta. Újra szerviz november végén. Két hete jön az SMS, hogy lehet erte menni. Elv. Alaplapot csereltek benne.
A hiba ugyan ugy fent áll csikos a kijelző sokadik indításra jut el egyáltalan az asus logóig.... Ott is lett hagyva mivel ez nem lett megjavítva. Ma jon az SMS, hogy kesz lehet erte menni. A hiba ugyanaz......
A kerdesem az lenne hany ilyen kort kell még lefutni mielőtt vegre csere lesz, vagy utalvány az egeszből? Egyre bosszantóbb ez az egesz. -
chopin42
őstag
Egy JÓ tapasztalat: conradnal vettem fogyasztásmérőt, nem jött be, tegnap feladtam, ma átvették 2-kor, pár óra múlva a számlámon a pénz. Ilyen még nem volt
Szakmai kérdések csak a fórumban...
-
#34576640
törölt tag
Szeretnék jogi segítséget kapni a következő helyzethez.
Milyen jogai, kötelességei vannak a fogyasztónak?
Van bárminemű felelőssége a bolt felé a megvásárolt termék átadását követően?Megrendeltem az interneten egy terméket, az eladó előtt ki lett bontva a termék.
1 héttel a vásárlást követően elkezdtek üzengetni, hogy egy drágább terméket adtak oda.
Elismerték, hogy ők a felelősek de mégis rajtam kérik számon. Azt követelik, hogy vigyem vissza.
Először egy eladó, aztán az ügyvezető igazgató írt. Nem értem.Ha nincs nálam, ha összetört, ha eladtam akkor mi van?
Azzal fenyegetőznek, hogy a rendőrségnek kiadják az adataimat, a dokumentumaimat.
Igazságtalannak érzem a helyzetet. Teljesen kiszolgáltatott vagyok, mert a saját panaszommal nem tudok élni. Ha élhetek is, akkor kb. kivághatom a kukába a panaszlevelemet.
Arra gondoltam, hogy mivel van lehetőségem rá az email beszélgetéseket elküldöm a Sebestyén Balázs reggeli műsorába. -
Gyuri27
félisten
válasz #34576640 #19896 üzenetére
Figyi tesa. Ha rosszabb, olcsóbb terméket kaptál volna mint amit kifizettél akkor ugye nem jutna eszedbe, hogy jó neked az is?
Mert most ugye ez a helyzet. Bővebben nem szeretnélek minősíteni.
Hibás teljesités történt. Vissza adod a terméket ők a pénzt aztán ennyi.
Egyébként fordulhatnak a rendőrséghez. Ha neked kell a fájás tartsd meg a cuccot. Nem tudom mennyit nyertél (pillanatnyilag) az üggyel. De azt javaslom gondold át.Amd - Radeon - Ryzen
-
válasz Gyuri27 #19897 üzenetére
Én meg biztos nem adnám vissza egy héttel a vásárlás után.
Ott rohadjon meg ha hülye az eladó, viszek neki ásót, vagy kötelet hogy eláshassa magát.
Emlékszem ilyenből régen nem volt ügy, ki volt írva hogy a pénztártól való távozás után... stb.
Egyébként meg ha rosszul adna vissza a pénztáros, akkor az is az én hibám lenne? Nem.[ Szerkesztve ]