- iPhone topik
- MIUI / HyperOS topik
- Teljesítményben is igazi titán az iPhone 15 Pro
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Bemutatkozott a Polestar Phone
- Mobil flották
- Volkswagen ID.7 menetpróba
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
Hirdetés
-
Nagyon olcsó, madzagos gaming headset a Sharkoon háza tájáról
ph A meglehetősen könnyű újdonság a Skiller SGH1 utódjaként értelmezhető.
-
Frissítve! A TikTokon marakodik Trump és Biden, betilthatja az USA
it Trump szerint ha betiltják a TikTokot, annak a felelőse Biden lesz. A betiltás Trump szerint csak a Metát tenné még gazdagabbá.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
#72042496
törölt tag
Sziasztok,
Szeptember 7-én (péntek) netes rendeléssel vettem két merevlemezt (IronWolf Pro 10 TB, darabonként olyan 120 ezer forint) az Oázisban. Ezek közül az egyiket vissza kellett vinnem már 10-én hétfőn, mert mikor adatot másoltam volna rá, elromlott. Se a NAS, se a PC nem ismerte fel, csak a fej kattogott. Elküldték garanciába, azt mondták olyan két hét szokott lenni, de talán hamarabb is meglesz, mert egyértelmű a hiba. Külsérelmi nyom nem volt rajta.
Bátortalanul érdeklődtem, a 14 napos elállás nem működik-e, mert azért csak mielőbb használni szeretném. De azt mondták, nem. Azóta sincs hír, összességében több, mint 3 hete. A múlt heti telefonos érdeklődésemre azt mondták, hívnak majd ha jelzett a szerviz, egyelőre várnom kell még.
Közben olvastam a 3 napos elállást is - kérdésem, ha már belementem a garanciába és így kijött a tehénből a lepény, mit tehetek? Előre is köszönöm!
[ Szerkesztve ]
-
#72042496
törölt tag
válasz Gyuri27 #19406 üzenetére
Nem céges, magánemberként vettem.
Arra gondoltam, megírom nekik hogy ha letelik az egy hónap, akkor vagy adjanak újat, vagy jelentős kellemetlenségre hivatkozva elállok a szerződéstől.
Nem akarok szívózni velük, venni most egy harmadikat, majd elállni ha a szúkség úgy hozza. Ugyanakkor azt érzem, velem bizony kicsesztek, közben meg nagyon kéne a tárhely.
[ Szerkesztve ]
-
Gyuri27
félisten
válasz #72042496 #19407 üzenetére
Nézd a 3 napon belüli csere nem szivózás. Törvényileg jár.
Az, hogy ezt ők valamiért elfelejtették és egy hónapja szopatnak már elég nagy gond.
Rendes gariban is sok lenne ez már.
De ha puncsolni akarsz tedd meg.
Én a helyedben egy telefont megengednék. Ahol rávilágítanék erre. Aztán ha 1-2 napon belül nem rendezik irnék egy szép levelet a fogyvédnek. Had ne legyen már nekik jó.Amd - Radeon - Ryzen
-
asdf_
veterán
3 napon belul nem elallas van, hanem azonnali csere, ha ezt nem tudjak, akkor penz vissza. Ergo nyugodtan lehet verni az asztalt az eladonal, hogy 3 napon beluli meghibasodas eseten nem javithat, cserelnie kell, ha ezt nem tud, vissza kell adnia a vasarlas osszeget, ergo vagy szelsebesen gondoskodjon a cseredarabrol, vagy pedig a penz visszateriteserol. Ez nem egy sima garis ugyintezes, amivel heteket lehet szarozni.
-
addikt
Nincs itt semmiféle hangulatkeltés, ezek a tények. Én sem vártam, hogy ilyen hamar fizetnek, elkönyveltem 2-3 hét lesz. Nálam ugye még volt egy "pénzügyi osztály elbírálása" menüpont is, ahol viszont semmiféle időhatárt nem írtak. Az viszont tény, hogy a fogyasztóvédelem hatására 2 napon belül utaltak, ami csak annyit jelent, hogy megtehetik, hogy két hetet szöszölnek de ha akarnak tudnak ők előbb is fizetni....
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
#72042496
törölt tag
Köszi srácok, ha a 3 napon belüli csere nem egy opció hanem kötelező, akkor más a helyzet.
Megírom nekik szépen emailben hogy legyen nyoma, azután lépniük kell.
[ Szerkesztve ]
-
op9
aktív tag
Sziasztok,
Egy grafikuskártyámon az egyik ventilátor kitért a tengelyéből, és ezért beleért a hűtőbordába, így kitörött 2 lapát.
Visszavittem gariba a "vizes" boltba, ahol mondták, hogy mivel fizikai sérült, így csak feltételesen tudják átvenni,.
Majd tájékoztattak, hogy a gyártónak vissza kell küldeniük, és ők mondanak rá valamit, emiatt elhúzódik.Több, mint 2 hónap után (tegnap) írtam e-mailt, hogy mi a helyzet, erre ma jön a válasz, hogy a gyártó elutasította jegyzőkönyvvel mellékelve, és fáradjak be érte.
Ilyenkor mit lehet tenni?
Köszi!
How Bad Do You Want It?
-
Lackooo84
nagyúr
Ha egy termék a jótállás időtartama alatt meghibásodik, akkor a törvény vélelmezi, hogy a jótállásra kötelezett hibásan teljesített, ezért neki kell bizonyítania, hogy hiba oka a teljesítés után keletkezett (pl. a hibát a nem rendeltetésszerű használat okozta). Ha ezt nem sikerül bizonyítania – független szakértői véleménnyel -, akkor köteles a terméket javítani vagy kicserélni.
The Truth is out there...
-
op9
aktív tag
válasz Attix82 #19417 üzenetére
GIGABYTE GeForce GTX 1060 WINDFORCE OC 3GB a szóban forgó.
De miért kell gyári hibásnak lenni valaminek, ha 1 év után megy tönkre?
Volt már, hogy memória adta meg magát 1 év után, de még garancia időn belül, és mégsem kellett bizonyítanom semmit.How Bad Do You Want It?
-
asdf_
veterán
Jogszabaly szerint egy ev kotelezo jotallas jar ra. Az ezem tuli tovabbi ket ev alatt szavatossag van, amit szinten a jog ir elo, ekkor ha te bizonyitod birosag elott megallo modon, hogy nem te vagy a hiba oka, akkor szavatossag kereteben kell megoldaniuk a problemat.
Emelle jon meg az bonyolitaskent, hogy a gyarto az egy ev kotelezo jotallason tul onkent, korlatozott, sajat feltetelekkel szokott adni tovabbi +1 vagy +2 evet (amit az eladok rendszerint nem igy tuntetnek fel, es 3 ev garisnak hirdetik az 1+2 eves garis cuccot). Amennyiben ez utobbit biztositja a gyarto, akkor nyilvan ezt veszed igenybe, es nem szorakozol a jog altal biztositott szavatossaggal, ahol neked kell bizonyitani. -
op9
aktív tag
Köszönöm szépen a válaszokat az előző embereknek is!
Én nem szavatosságot venném igénybe, hanem a gyártó által biztosított 3 évet, amit a Gigabyte honlapján nem sikerült megtalálnom, mert a magyar résznél csak 2 kategória közül lehet választani, de egyik sem grafikuskártya. Valamint még volt egy hely, ahol azt írták, hogy érdeklődjek a helyi eladónál.
How Bad Do You Want It?
-
Ace Ventura
addikt
Sziasztok!
Sajnos máshol nem találtam hasonló témát.
Adott egy alaplap, ami garanciális még, de sajnos nem tudom hova.
Az összes általam preferált helytől (ahonnan általában rendelek) kérdeztem S/N szám alapján, hogy hova szólhat, de sajnos egyik helyen sem látnak ilyen S/N-t.
Hogy tudom kideríteni, hogy hova szólhat, ha nincs más adatom róla?Köszönöm!
Üdv:
AceÜres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
-
Gyuri27
félisten
válasz Ace Ventura #19424 üzenetére
Milyen jó lett volna ha ide irod milyen lapról beszélgetünk. Mármint ki gyártotta.
Amd - Radeon - Ryzen
-
Érdeklődnék ez hogyan van? (PC alkatrész esetén)
A jótállás időtartama 1 év - a garancia időtartama pedig 3 èv.
A vásárlástól számított 1 èven belül bizonyítás nèlkül azonnal - a garancia ügyintézèsi időn belül (30 nap) cserèljük-, ezen túl viszont csak abban az esetben, ha normàl hasznàlat mellett hibásodott meg, amelyet Önnek kell bizonyítania.Tehát, ha az eszközzel bármilyen garanciális probléma adódna a 2.-ik év kezdetétől, annak hibáját nekem kell bizonyítanom, hogy nem én okoztam? (és azt hogyan?)
Magyarul mielőtt letelne az első év, jobban járok, ha tönkremegy?
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
kenccsi
tag
Hali! Vásároltam még tavaly egy laptopot a Laptopszalon-nál, pixel garanciát is, hátha. Végül pixelhibás lett, vissza vittem és azt mondták javítják panelcserével. Viszont mondtam, hogy nekem még annó arról beszéltek, hogy ha veszek plusz pénzért pixel garanciát az azért jó nekem mert akár új gépet is kaphatok. Ezt nem igazán értettem miért éri meg nekik de örültem. Most mikor ezt említettem azt mondták ez biztosan nem így van, de idézem a weboldalukat: "A biztonság abban nyilvánul meg, hogy pixelhiba esetén díjmentesen kicseréljük a készüléked, vagy bizonyos szolgáltatások esetén a kijelzőt, amennyiben azon hibás pixelt, vagy szubpixelt tapasztalsz" illetve "Az átvételtől számított 31 nap áll rendelkezésedre a pixelhiba bejelentésére. A garancia vásárlás fejében mi vállaljuk a szállítás teljes költségét. Ebben az esetben a meghibásodott gép helyett egy új gépet szállítunk ki Neked." Nyilván én egy évre vásároltam, de a kérdésem arra vonatkozna, hogy akkor teljesen új laptop járna?! Köszi előre is!
-
lao
tag
válasz MaxxDamage #19426 üzenetére
Erre én is kivancsi lennék , tudtommal jótállás van ,garancia az nincs . A gararancia az egy régebről megmaradt szó. Tehát van a jótállás és a szavatosság .
csgo jarokeret 37.221.209.104:27164 ----örök windows biteskedjék az androidos iPhonodon----
-
Akkor lényegében az 1 év csak a valós ebben az esetben? (+ 2 év az csak körítés)
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
addikt
válasz Ace Ventura #19424 üzenetére
Az, hogy a fityfenbébe lehet, hogy nem tudod hova szól az alaplapod garanciája,
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
#77646080
törölt tag
válasz mefistofeles #19431 üzenetére
Talán rendszeresen rendel, több féle helyről és ha nincsenek meg a dokumentumai (sem papír-, sem pedig elektronikus formában), akkor ez előfordulhat. Nem mindenki rendezi mappákba a dolgait.
-
Ace Ventura
addikt
Úgy, hogy 2 éve egy ismerősömnek rendeltem ahol éppen a legolcsóbb volt. Most visszakerült hozzám, és nem emlékszem honnan vásároltuk.
IPon, Aqua, PCX nem látják S/N alapján.
Mindegy felvettem a disztribútorral a kapcsolatot, csak sikerül kinyomozni melyik kiskernek adták át.Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
-
asdf_
veterán
válasz kenccsi #19427 üzenetére
Negy kulon szolgaltatasa van az adott cegnek. g. Mivel elhettel a pixelhiba-garanciaddal, igy ertelemszeruen az utolso 3-bol valamelyiket kototted (hiszen a 31 napossal vasarlas utan egy evvel nem vagy jogosult semmire), ezeknel pedig 15 nap utan kijelzocsere jar, nem gepcsere, tehat minden ugy tortent, ahogy annak kellett.
31 napos pixelhiba garancia: A biztos 31
Az átvételtől számított 31 nap áll rendelkezésedre a pixelhiba bejelentésére.
A garancia vásárlás fejében mi vállaljuk a szállítás teljes költségét. Ebben az esetben a meghibásodott gép helyett egy új gépet szállítunk ki Neked. Így a 31 nap természetesen újra indul.
----
1 éves pixelhiba garancia: Hosszantartó biztonság
Ha az 1 éves szolgáltatásunkat választod, akkor az első 15 napban jelzett pixelhiba esetén, új gépet szállítunk ki Neked, ezt követően pedig a meghibásodást, a kijelző cserével orvosoljuk.
----
2 éves pixelhiba garancia: Légy biztos a képben
Ha a 2 éves szolgáltatásunkat választod, akkor az első 15 napban jelzett pixelhiba esetén, új gépet szállítunk ki Neked, ezt követően pedig a meghibásodást, a kijelző cserével orvosoljuk.
---
3 éves pixelhiba garancia: Biztonság felsőfokon
Ha a 3 éves szolgáltatásunkat választod, akkor az első 15 napban jelzett pixelhiba esetén, új gépet szállítunk ki Neked, ezt követően pedig a meghibásodást, a kijelző cserével orvosoljuk.[ Szerkesztve ]
-
lao
tag
válasz MaxxDamage #19430 üzenetére
Az 1 év ok , és 30 naponbelül csere. A + 2 év amit én se értek ,lehet , hogy a termékszavatosságra gondoltak. Ott pedeg neked kel bizonyitani , hogy nem tudod rendeltetésszerüen haznánálni .
csgo jarokeret 37.221.209.104:27164 ----örök windows biteskedjék az androidos iPhonodon----
-
addikt
-
Ace Ventura
addikt
válasz mefistofeles #19436 üzenetére
Nehogy összevesszetek már ezen, fentebb leírtam az okot
Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
-
#77646080
törölt tag
válasz Ace Ventura #19438 üzenetére
Így van.
-
kenccsi
tag
válasz Attix82 #19429 üzenetére
Áhh, csak orrolok mert vontatott volt szegény lapi élete. Meg vettem, de meló miatt nem tudtam tesztelni 1 hétig. Kiderült, hogy valami nem oké, vissza vittem, mondták, hogy valóban, akkor 1.5 hónap szerviz, nyilván kicsit karcolódott itt ott, aminek tökre örültem. Még az nap mikor vissza kaptam, vissza kellett vinnem mert a probléma ugyanúgy fenn állt. Szerintük nem, de ha szeretném elküldik megint másfél hónapra. Mondtam hogy bármilyen jó is lenne megint, de már kellene dolgozni is rajta picit. Eltelt pár hónap mire felfedeztem a pixel hibát, mondták vigyem be kicserélik, 1 hét múlva szóltak, hogy nem megy mert speckó eszköz kell hozzá, elkell küldeni 1.5 hónapra a márka szervizbe. 1.5 hónap eltelt vissza kaptam, papíron javítva, ahhoz képest a pixelhibás ugyan ott csücsül, de legalább megint lett pár plusz karc a külsején. Az nap még vissza, hogy valami nem oké, aha tényleg, vigyem be meg csináljak helyben 2 óra kb. -De mondom a múltkor még speckó eszköz... -Haggyam csak ott. Na pár óra múlva hívnak hogy kell valami spéci eszköz... Hát mondom nem is gyanítottam volna.. Ezek miatt örültem volna ha kaphattam volna valahogy egy teljesen új készüléket, ha már több mint negyedmilliót elköltöttem én balga, legalább az új készülék érzést át élhettem volna..
[ Szerkesztve ]
-
Igen, értem azt, de a "bizonyítás" hogyan?
pl. VGA esetén gépbe van, használom ahogy kell és tönkremegy a 2.-ik év közepén..jelzem a boltnak a garanciális igényem és hogyan bizonyítom (mert ügye valahogy kell), hogy normál körülmények között "halt" be a kártya? (ebben várom a segítséget)◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
válasz MaxxDamage #19444 üzenetére
Kisker vételnél magánemberként nem kell bizonygatnod semmit. Ha 2-3 évet vállaltak rá garanciát, akkor vagy javitják vagy cserélik.
-
Ilyen fogalmazással konkrétan nem találkoztam még, hogy mit takar magában a neked kell bizonyitani a normál használat melletti hibásodást, pláne vga esetén, eléggé nonszensz.
A jogszabály egy év jótállást ir elő, úgy tudom. Utána gondolom a gyártó vállal érte garanciát, illetve ha sokat szórakoznának, a gyártói garanciát érvényesiteném.Egyébként az ilyen idézett feltételek, szerintem főleg céges számlára vételeknél jellemzők.
Magánszemélyként nem jellemző a bizonyitás feltétele, akármilyen cég is ez.[ Szerkesztve ]
-
válasz bobalazs #19448 üzenetére
Magánemberként lett vásárolva igen
Bolt egy tavaly alakult kisker (vagy mi) [link]
/digitális dokuból másoltam ki/ + van számla is (digitális formában)Jótállási feltételek: TÁJÉKOZTATÓ A JÓTÁLLÁSI JOGOKRÓL
A jótállás időtartama 3 év. A jótállási határidő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő
átadása, vagy ha az üzembe helyezést a vállalkozás vagy annak megbízottja végzi, az üzembe
helyezés napjával kezdődik.
Nem tartozik jótállás alá a hiba, ha annak oka a termék fogyasztó részére való átadását követően
lépett fel, így például, ha a hibát
- szakszerűtlen üzembe helyezés (kivéve, ha az üzembe helyezést a vállalkozás, vagy annak
megbízottja végezte el, illetve ha a szakszerűtlen üzembe helyezés a használati-kezelési útmutató
hibájára vezethető vissza)
- rendeltetésellenes használat, a használati-kezelési útmutatóban foglaltak figyelmen kívül
hagyása,
- helytelen tárolás, helytelen kezelés, rongálás,
- elemi kár, természeti csapás
okozta.
Jótállás keretébe tartozó hiba esetén a fogyasztó
- elsősorban – választása szerint – kijavítást vagy kicserélést követelhet, kivéve, ha a választott
jótállási igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a vállalkozásnak a másik jótállási igény
teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a
szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a jótállási igény
teljesítésével a fogyasztónak okozott érdeksérelmet.
- ha a vállalkozás a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének megfelelő
határidőn belül, a fogyasztó érdekeit kímélve nem tud eleget tenni, vagy ha a fogyasztónak a
kijavításhoz vagy a kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt, a fogyasztó – választása szerint – a
vételár arányos leszállítását igényelheti, a hibát a vállalkozás költségére maga kijavíthatja vagy
mással kijavíttathatja, vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
A fogyasztó a választott jogáról másikra térhet át. Az áttéréssel okozott költséget köteles a
vállalkozásnak megfizetni, kivéve, ha az áttérésre a vállalkozás adott okot, vagy az áttérés
egyébként indokolt volt.
Ha a fogyasztó a termék meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított
három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a vállalkozás nem hivatkozhat aránytalan
többletköltségre, hanem köteles a terméket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a
rendeltetésszerű használatot akadályozza.A kijavítást vagy kicserélést – a termék tulajdonságaira és a fogyasztó által elvárható
rendeltetésére figyelemmel – megfelelő határidőn belül, a fogyasztó érdekeit kímélve kell
elvégezni. A vállalkozásnak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb
tizenöt napon belül elvégezze.
A kijavítás során a termékbe csak új alkatrész kerülhet beépítésre.
Nem számít bele a jótállási időbe a kijavítási időnek az a része, amely alatt a fogyasztó a
terméket nem tudja rendeltetésszerűen használni. A jótállási idő a terméknek vagy a termék
részének kicserélése (kijavítása) esetén a kicserélt (kijavított) termékre (termékrészre), valamint a
kijavítás következményeként jelentkező hiba tekintetében újból kezdődik.
A jótállási kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a vállalkozást terhelik.
A rögzített bekötésű, illetve a 10 kg-nál súlyosabb, vagy tömegközlekedési eszközön kézi
csomagként nem szállítható terméket – a járművek kivételével – az üzemeltetés helyén kell
megjavítani. Ha a javítás az üzemeltetés helyén nem végezhető el, a le- és felszerelésről, valamint
az el- és visszaszállításról a forgalmazó gondoskodik.
A jótállás nem érinti a fogyasztó jogszabályból eredő – így különösen kellék- és
termékszavatossági, illetve kártérítési – jogainak érvényesítését.
Fogyasztói jogvita esetén a fogyasztó a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák mellett
működő békéltető testület eljárását is kezdeményezheti.
A jótállási igény a jótállási jeggyel érvényesíthető. Jótállási jegy fogyasztó rendelkezésére
bocsátásának elmaradása esetén a szerződés megkötését bizonyítottnak kell tekinteni, ha az
ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot - az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján
kibocsátott számlát vagy nyugtát - a fogyasztó bemutatja. Ebben az esetben a jótállásból eredő
jogok az ellenérték megfizetését igazoló bizonylattal érvényesíthetőek.
A fogyasztó jótállási igényét a vállalkozásnál érvényesítheti.
Fogyasztó az alábbi javítószolgálat (ok)nál (szerviznél) közvetlenül is érvényesítheti kijavítási
igényét: (Szerviz megadása nem kötelező.)
Név:.............................................................................................................
Cím:.............................................................................................................
Telefonszám:................................................................................................
E-mail cím:...................................................................................................A vállalkozás a minőségi kifogás bejelentésekor a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés
keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási
szabályairól szóló 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet (a továbbiakban: NGM rendelet) 4. §-a
szerint köteles – az ott meghatározott tartalommal – jegyzőkönyvet felvenni és annak másolatát
haladéktalanul és igazolható módon a fogyasztó rendelkezésére bocsátani.
A vállalkozás, illetve a javítószolgálat (szerviz) a termék javításra való átvételekor az NGM
rendelet 6. §-a szerinti elismervény átadására köteles.
[1] A jótállási kötelezettség teljesítése azt a vállalkozást terheli, amelyet a fogyasztóval kötött
szerződés a szerződés tárgyát képező szolgáltatás nyújtására kötelez.[ Szerkesztve ]
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
kenccsi
tag
Hali!
Visszatérve még picit lenne egy kérdésem. Sajnos sokat csalódtam az adott szervizben így már olyan ördögi gondolataim is akadtak (pixel hibás laptopom-ról), hogy majd jól nem olyan panelt kapok most meg bele, mint amilyen alapból van benne. De elhessegettem ezeket mondván, ilyet nem tehetnek. Gondoltam a biztonság kedvéért azért rákeresek a neten, hogy tudnék valami széria számát kideríteni a mostaninak, hogy majd mutogathassam, hogy "hát az új nem olyan stb." ha mégis megtörténne a dolog. Ilyen infókra sajnos nem bukkantam, hanem egy sztorira ami pont az alábbi helyzetet vázolta fel, méghozzá ugyanazzal a márkájú géppel (Lenovo), miszerint kapott új panelt, de furcsának érezte, mintha jobban fárasztotta volna a szemét, rosszabb lenne a betekintési szög, végül valahogy kiderítette, hogy igaza volt és IPS helyett TN panelt raktak bele és nem tehet semmit, mivel a Lenovo-nak van valamilyen kis garanciális vagy jogi (nem tudom sajnos miről fotózta be) papírosa amiben azt írják, ha nem tudnak ugyan olyat tenni bele mert nincs belőle raktáron, akkor a következő ahhoz legjobban hasonlítót teszik.
Kérdésem, hogy ez bevett szokás?
Mit tudok tenni, hogy ugyan azt kapjam?!
Azt mondták a szervizben, hogy van nekik ilyen panelük, merjek hinni mert miért is érné meg nekik?!
Vagy legyek frankó és hívjam fel őket, hogy szeretném megérkdelődni, hogy 100% ugyan ilyen panelt tennének-e bele, mert ha nem akkor inkább hagynám a dolgot?!Köszi előre is a meglátásokat!
Új hozzászólás Aktív témák
- FUJITSU ESPRIMO D757 SFF CORE I5-6400 2.70 GHZ I 8 GB I 256 GB SSD I DVD/RW
- ZOTAC GAMING GeForce RTXTM 3060 Twin Edge OC VGA, 12GB GDDR6, 192-bit -Emag garancia 2025.januárig
- HP Elitedesk 800 G3 SFF 7. gen. I5 PC-k (I5 7500 4 X 3400 Mhz, 16 GB DDR4, 128 GB SSD, WIN10)
- DOBOZT KERESEK: GIGABYTE RTX 4070 Ti AORUS ELITE
- Stellar Blade PS5