- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Késik a következő S24 Ultra kamerafrissítés?
- Honor 90 - modellalkat
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Bemutatkozott a Polestar Phone
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
ph Félmillió forintba kerül az LG új, 240 Hz-es gamer monitora. Megnéztük, mit tud!
-
Hosszabb bemutatót kapott a Steel Seed
gp A PC-re és konzolokra szánt teljes kiadás valamikor idén debütál, pontos dátumot még nem kaptunk.
-
A Xiaomié lehet a Snapdragon 8 Gen 4-es elsőség
ma Több másik kínai telefon követheti ugyanezzel a chippel az év végéig.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
trichie16
csendes tag
válasz LuckyL #19302 üzenetére
Magyarul haverom jobban jár, ha kivárja míg visszaküldik a gépet..mondjuk ki gondolta volna, hogy ez ennyi időbe telik, pláne hogy még megpróbálják megjavítani (wtf?). Vicc azért az egész..Persze gondolom bármit megtehetnek a pénz már náluk van, a fogyasztó meg b*ssza meg.
-
bullseye
addikt
Ráadásul itt nem egyértelmű, de lehet, hogy 3 munkanapon belül lett jelentve a hiba, csak később szedte fel a futár, azaz ellenőrizni és azonnal cserélni kellett volna.
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
Tomax96
újonc
válasz bullseye #19305 üzenetére
Sziasztok!
Az én gépemről van szó. Amikor megérkezett már aznap igényeltük a garanciafutárt. A futár Július 30-án vitte vissza a gépet,és azóta semmi hír. Ígérték,hogy rákérdeznek miért akadt meg,vagy tart eddig az ügyintézés. Azóta egy újabb teljes hét eltelt válasz nélkül. -
Rattanee
csendes tag
válasz Tomax96 #19306 üzenetére
Írjatok egy erélyesebb hangvételű levelet, nyugodtan meg kell emlegetni a PTKt. Az iPon nekem is húzta picit a dolgokat, de mikor rájuk szóltam, hogy azért mégsem egy 20000 Ft-os billentyűzetről van szó, szinte azonnal kapcsoltak. Természetesen mindent írásban hogy legyen nyoma.
-
trichie16
csendes tag
válasz Rattanee #19308 üzenetére
Update van: Pár napja küldtek egy e-mailt, hogy "A meghibásodott ASUS vga a helyett a beszállító egy MSI RX580 8GB GDDR5 3év garanciás terméket ajánlott fel, amennyiben megfelelő úgy még a mai napon beszereljük a gépébe. Várjuk válaszát."
Megirtuk nekik, hogy nem ezt nem kérjük, hiszen alapból sem ezt rendeltük, ráadásul ez nem is tetszik, nem is annyira jó, meg egyébként is mit képzelnek..Erre visszairtak, hogy ha mást kérünk, akkor abban az esetben visszaadják a pénzt, és különbözeti számlával megcsinálják, rendelhetünk másikat. Ez már jobban tetszett, rákérdeztünk, hogy mégis ez hogy fog lezajlani, miképpen valósitható meg ez az opció. Most kapjuk az e-mailt, hogy hát ezt csak személyesen tudjuk elintézni, ezért fel kellene menni Pestre, és az átvételi lap ellenében tudják ezt biztositani.
Na most a kérdés, ezek hülyének néznek minket? Vagy úgy egyébként mindenkit? Mi az, hogy felajánlottak egyet. Baszki, nem tombolázunk ezekkel. Most mi a szar legyen? Igy most úgy állunk, hogy ezek szerint vagy elfogadjuk az MSI videókártyát, vagy..ja várjunk más opció nincs. Sajnos Zalából nincs arra lehetőségünk, hogy csak ezért utazzunk több száz km-t..
Előre is köszi a segitséget!(békéltető testület?)
Ui. Egyébként haverom már úgy van vele, és nem is csodálom, hogy az egész gépet vissza a picsába nekik, aztán húzzák le a wc-n. Kár, hogy erre már valószinüleg nincs lehetőség.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz trichie16 #19309 üzenetére
békéltető testület is a budapesti lesz illetékes szerintem, mivel onnan vásárolt a barátod
legközelebb pedig nem utólag kell duzzogni, hanem amikor a probléma van, akkor utánanézni a szabályoknak
ha írt volna ide, világosan meg lett volna mondva neki hogy álljon el a vásárlástól és kész, visszakapja a pénzétcryptot minden termékemért elfogadom
-
-
#77646080
törölt tag
-
trichie16
csendes tag
válasz Attix82 #19310 üzenetére
Nehogy már ne minimum olyat küldjenek vissza amit rendeltünk. Nyilván utólag már rohadt okosnak lehet lenni, szerinted mi úgy képzeltük hogy ennyit tökölnek vele és ez lesz belőle?
Egyébként nincs duzzogás, annyi van, hogy egy megvásárolt termék már az érkezés napján hibás volt, most pedig ennyi csend és huzavona után egy másikat "felajánlanak" mert kurva rendesek. Gondolom azt is visszaküldte valaki aztán egy év múlva szarrá megy. Mi az akadálya akkor annak hogy egy ugyanolyat visszaküldjenek?
Egyébként sincs a fizetés a milliókban, ha valamiért keményen megdolgozol, akkor el is várod hogy megkapd, nem luxusnak kell az ASUS, mert hüdejó meg ilyenek, de ha építesz egy normális gépet, ráadásul érdekelt vagy a témában, akkor normálisan összerakod, azokból a komponensekből, amik tetszenek, megfelelnek. -
bullseye
addikt
válasz Attix82 #19310 üzenetére
MSI-nél van vagy 3 sorozat. Ha Gaming-et kapnának azt szerintem érdemes elfogadni (nekem is ilyen volt/van, csak más chipsetekkel), ha nem nagyon márkahűek, de Armort már nem hiszem, hacsak nem Asusból is valami vacakabb volt, mondjuk Expedition.
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
addikt
Üdv Uraim!
Az extremdigitalnak küldtem vissza két elromlott (természetesen garanciális) mobiltelefont hivatalos szakvéleménnyel a javíthatatlanságról és azóta is vártam a reakciójukat. A kommunikációjuk minősíthetetlen (ugyanis nincs) a küldeményemmel kapcsolatban a pofámba hazudtak, szóval a fogyasztóvédelemhez fordultam hivatalos panasszal. Mit tesz isten erre tegnap érkezik egy email az edigitaltól, hogy küldjem a számlaszámomat mert utalnak.
Megkérdeztem az ügyben a fogyasztóvédelmis ügyintézőmet is de a tapasztaltabbak véleményére kiváncsi lennék. Milyen jogkörrel rendelkezik egyáltalán a fogyasztóvédelem? Érdemes e tovább vinnem az ügyet, vagy hagyjam a fenébe. Szívem szerint ha tudnám, hogy megfingatják a webáruházat akkor nem állnék le....Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
Sziasztok,
LG garancia ügyintézés / javítás ügyében vannak problémák (helyileg kirendelt szervizes vállalkozó esetén)
Több mint 1 hónap eltelt és nem történt PCB csere a TV-ben (optikai csati hibás) az Aug.07.-i ígéretek szerint (amikor elkérték a TV-n lévő matrica képét és számla másolatát a PCB rendeléshez) ja és 09.13.-val le lett zárva / PCB csere megtörtént az LG szerint, rendszerbe rögzítve van... és most lett elegem, léptem az ügyben és a vége az lett , hogy kapok csere kártyát, mert nincs PCB...aztán megint hívtak és a PCB cserélve lesz. Ma várom aki hozza (bontatlan PCB-t) és cseréli...kivi leszek erre. KJi érti ezt?
Közben írtam LG-nek is egy panasz levelet (részletesen leírva mindent)Különben a csere utalvánnyal sokra nem megyek / mennék, mert Telekom -tól vettem a TV-t és ők biztos nem adnak / adnának újat (mert van LG-s csere utalványom)
MD
L◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
Lackooo84
nagyúr
válasz MaxxDamage #19320 üzenetére
Csereutalványnál vagy csere azonos termékre, vagy a rajta szereplő összeg elvileg az adottü zletekben levásárolható, illetve ha számodra nem felel meg semmi, akkor az értéke kp-ban jár vissza. Utóbbi akkor szívás, ha nagyon jó akciós áron vette valaki a terméket.
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
válasz Lackooo84 #19321 üzenetére
Igen, én jó áron vettem. Elvileg 13 óra után jön az ember és cseréli a PCB-t. Az nem elfogadható a részemről, hogy a rendszerbe már a "lejavitott/PCB csere lezajlott" szerepel, mikozbe ha most nem lépek...semmi sem történik.
MD
L◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
őstag
válasz mefistofeles #19319 üzenetére
Szia!
Én anno a vodafonera haragudtam meg nagyon, és fordultam a fogyasztóvédelemhez.
Addig simán lepattintottak,d e ahogy megkapták a foygasztóvédelem levelét, kárpótlást ajánlottak fel.
Én ezt elfogadtam, erről a vodafone értestette a foygasztóvédelmet, akik az ügyet lezárták és erről engem is értesítettek.
Tehát ez alapján iylenkor nem tesznek további lépéseket.cryptot minden termékemért elfogadom
-
addikt
válasz LuckyL #19323 üzenetére
Igen mert te elfogadtad. de mi van ha én végig akarom vinni az ügyet? (feltéve ugye ha van egyáltalán ügy) Ha a fogyasztóvédelem innen úgy véli, hogy minden rendben akkor nyilván lezárja, bár ez nagy hiba lenne mert az a tény, hogy most (gondolom ők is kaptak levelet) hajlandóak fizetni az nem teszi semmissé a minősíthetetlen komunikációt és a hazugságot.
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
őstag
válasz mefistofeles #19324 üzenetére
nem tudom mit vársz a dologtól
szerintem ennél többet nem fogsz elérni, esetleg hívd fel az ügyintézőt a fogyvédnél és krédezd meg
volt tesco ellen is bejelentésem, mert reklámoztak valamit, de egyáltalán nem is lehetett azon az áron kapni
ott is indítottak ügyet, de semmi sem történt 2016 ótacryptot minden termékemért elfogadom
-
addikt
válasz LuckyL #19325 üzenetére
Nem volt még dolgom a fogyasztóvédelemmel de haverom mondta, hogy bírságot is szabhatnak ki (rá szabtak is) és ha nem húzódik sokáig a dolog akkor nekem megéri ha leszivatom kicsit azt a köcsög bandát! Persze ha nincs értelme vagy sok a macera akkor felejtős. Most várom az ügyintéző válaszát a dologról...
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
asdf_
veterán
válasz LuckyL #19325 üzenetére
volt tesco ellen is bejelentésem, mert reklámoztak valamit, de egyáltalán nem is lehetett azon az áron kapni
ott is indítottak ügyet, de semmi sem történt 2016 ótaElvileg at kellett volna tenniuk a GVH-hoz, mert a csalogato reklam oda tartozik, a fogyved hivatalnak az egvilagon semmi koze hozza.
-
Yugo
csendes tag
Sziasztok!
Lehet volt már ilyen kérdés, de annyi hsz van, hogy gyorsabbnak láttam feltenni a kérdést.
Szóval ...
Kb 6 hete vettem egy laptopot 320k körüli áron, ami annyira nem lényeg, csak mint adatot írtam le.
Nem akarom leírni milyen márka, de a lényeg:
Visszaküldtem garanciális hiba miatt (volt kettő is). Ebből egyiket orvosolták, másikat nem.
A hibák sem lényegesek abból a szempontból, hogy a kérdem csak annyi lenne, mi a jogszabály arra, hogy ha mondjuk 3x vissza kellett küldeni javításra akár ugyan azzal a hibával akár különbözővel akkor kérhetem a laptop cseréjét? Vagy egyáltalán van ilyen?Köszönöm a válaszokat!
Üdv,
Y -
Bengio
tag
Sziasztok!
Páromtól 2017. karácsonyára kaptam egy A4tech M660 vezetékes headsetet, amit a Media Markt-ban vásárolt, 5 év garival. Elmondása szerint arról tájékoztatták, hogy ha 1 éven belül bármije tönkremegy, akkor azonnal cserés a cucc.
Fél év alatt meghalt a mikrofonja, úgy, hogy kb nem is használtam (kizárólag CS:GO-zok, ha van időm játszani, de inkább írkálok, mint dumálok). Először sistergést hallottak a túloldalon, pár nappal később már semmit.
Kb. 2018. augusztus 13-17. közt visszavittem, dobozában, kábeleivel, garipapírral, blokkal együtt, ahogy kell. Átvételkor elmondták, hogy 15 nap a törekvési idő, felküldik szervizbe, bevizsgálják, stb stb. 15 nap után kaptam is egy SMS értesítést, hogy a termék javítása várhatóan több időt vesz igénybe.
Ma viszont 09.20. van, már a 30 napon is túlléptünk.A kérdésem, hogy van-e a 30 napon túli garanciális ügyintézésre bármi törvény, jogszabály, stb, ami miatt jogosan verhetem az asztalt, arra vonatkozó igényemre, hogy ebben az esetben új készüléket kell adniuk, vagy pénz vissza / levásárolhatom, stb?
Egyrészt zavar, hogy mi tart 30 napig azon, hogy bevizsgálnak egy egyértelműen mikrofon hibás headsetet, másrészt nekem nincs másik, és szeretném használni. Másrészt ha igaz, amit barátnőmnek tájékoztatásul mondtak az 1 éven belüli meghibásodásról, akkor miért nem cserélik azonnal?Köszönöm előre is a válaszokat.
Ha megadom a számom privátban, kijelzett számról hívj! -> Rejtett számról érkező hívást nem veszek fel. Köszönöm.
-
-
Bengio
tag
Az elállni a szerződéstől azt jelenti, hogy az eredeti vételár visszajár? Csak mert 23k körül lett vásárolva, ma ez 16-ért kapható a MM-ban. Mire tudok hivatkozni pontosan?
szerk: Most hívtam őket. "KÉSZ-re állította a szerviz a hibalap státuszát" = a héten visszaérkezik a szervizből a termék, viszont azt, hogy újat küldenek-e, vagy javították a régit, azt csak a kibontást követően, a munkalapból tudják megmondani.
Közölték azt is, hogy mivel 30 napon túl vagyunk a bejelentéstől számítva, választhatom a jóváírást is = levásárolhatom a vételárat náluk. -> A korábban linkelt leírásban az áll, hogy ilyet a jogszabály nem ismer, KP-t kellene, hogy visszakapjak. Vitába szállhatok velük, hogy pénz vissza, ha nem náluk akarom levásárolni a 23k-t?[ Szerkesztve ]
Ha megadom a számom privátban, kijelzett számról hívj! -> Rejtett számról érkező hívást nem veszek fel. Köszönöm.
-
addikt
Szerintem tökösség kérdése az egész. Ha biztos vagy a dolgodban akkor ne hagyd, hogy a fejedre szarjanak! legalább is én így élek. Az extremdigitálos ügyemben a kp-t (eredeti vételár) már biztos visszakapom de a fogyasztóvédelem valszeg még megfingatja őket. A vizsgálat már elindult....
[ Szerkesztve ]
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
őstag
-
gabro0
őstag
Garanciaidő alatti bevizsgálásért számolhatnak fel díjat, ha bebizonyosodik hogy (szerintük) nincs probléma a termékkel? Monitorról van szó egyébként.
[ Szerkesztve ]
-
gabro0
őstag
válasz Attix82 #19338 üzenetére
Köszi a gyors választ!
Érdekes a dolog, egy Dell UltraSharp monitor az eset tárgya. 2015-ben vásároltuk, de hibás (sötét foltos) volt. Végre idén augusztusban meglettek a papírok és elkezdtem intézni a cserét.
Az első csere be volt sárgulva, ezt is cserélték. A második csere még sárgább volt, mint az előző. Leadtam szervizbe (ügyfélszolgálat kérésére), ők bevizsgáltatták és azt mondják *határértéken belüli a dolog. Én ezt kétlem, de mivel második cseremonitor ugyanazt a hibajelenséget produkálja én szériahibára gyanakszom.*Erre van valami egységes határérték, vagy mondhatnak amit akarnak? Tényleg jelentős sárgulásról van szó, egy elvileg grafikai munkára tervezett monitornál.
[ Szerkesztve ]
-
Krisz1000
tag
sziasztok! ma vettem egy sandisk pendrive-ot budapesti cégtől (árukeresőről), és személyes átvétel ellenére emailben küldték el a számlát és a garanciajegyet is, mondván hogy ők már így csinálják.
készpénzzel fizettem és semmilyen blokkot, semmilyen papíralapú dolgot nem kaptam a fizetésnél, átvételnél.
a számlát valami billingo-ról tudtam letölteni, a garijegy meg pdf, de azon is az ő cégnevük szerepel, és részükről se aláírás se pecsét nincs rajta.
nekem így nagyon fura, ez jogszerű, hiteles?
föleg h 60 hónap gari van a pendrive-ra, eleve ahhoz nem olyan garancialevél kellene, ami a nagykertől származik?
pecsét, aláírás nélkül hogyan lesznek ezek hitelesek?köszi a segítséget előre is, K.
-
addikt
Micsoda szar, szemét féreg cég ez az edigital...! Írtak, hogy tartozásuk van felém és küldjem el a számlaszámom. Elküldtem, erre közlik, hogy köszönik szépen a számlaszámom, most éppen a pénzügyi osztályukon van a követelésem elbírálás alatt. Ha az oké akkor onnan 14. napon belül utalnak.
Ha még nem biztos a dolog akkor milyen jogon kérik ezek a tetvek a számlaszámom????
Ha nem folyna már most is fogyasztóvédelmi eljárás ellenük, most biztos elkezdeném.[ Szerkesztve ]
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
BornToBePuli
aktív tag
válasz mefistofeles #19342 üzenetére
És miért is baj, ha kérik a bankszámlaszámod?
Read only felhasználó
-
addikt
válasz BornToBePuli #19343 üzenetére
Milyen jogon kéri el, amíg nem is biztos, hogy az elbírálás pozitív lesz, magyarul fizetnek?
Arról már nem is beszélve, hogy az email szerint (ami hatására elküldtem nekik) egyértelmű volt, hogy fizetnek![ Szerkesztve ]
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
Krisz1000
tag
válasz BornToBePuli #19341 üzenetére
Szia! ilyet csak a számlán találok, csatoltam is. Természetesen arról lövésem nincs, h én mint átlagfogyasztó ennek hitelességét hogyan tudnám ellenőrízni...?
a garancialevélben nincs ilyen aláírás, sem security opció. szerintem ez a garilevél így nem érvényes, ha pl megszűnik a cég, akkor kinél érvényesítem, hisz nem is tudom ki a nagyker.
probálok guglizni erről az elektronikus számláról, de képtelenség mert folyamatosan az elektronikus számlavezetés jön ki, tehát amit a cégek csinálnak az adóhivatal felé.
valaki esetleg tapasztalat ezzel...?
-
Josi
aktív tag
válasz Krisz1000 #19345 üzenetére
A Billingo egy online számlázóprogram. A vele kiállított számlák teljesen legálisak aláírás és bélyegző nélkül is.
Ha a cég megszűnik, akkor senkinél sem tudod a garanciát érvényesíteni.
Egyik garancialevélen sincs rajt ki a nagykereskedő, valószínűleg egyébként sem állna veled szóba, mert nem vagytok kapcsolatban.
Ha érdekel az elektronikus számlázás akkor ezt olvasd el:
az-elektronikus-szamla-kiallitasa-befogadasa-es-megorzese''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
BornToBePuli
aktív tag
válasz mefistofeles #19344 üzenetére
Az én véleményem szerint kicsit túl tolod a dolgot.
Megoldás ne add meg nekik. Sőt, ha vissza akarják utalni még akkor se add meg. Egye meg a fene őket.
Read only felhasználó
-
őstag
válasz BornToBePuli #19347 üzenetére
sőt, ha átutalják, akkor utalja vissza, "költsétek gyógyszerre" felkiáltással
cryptot minden termékemért elfogadom
-
Sischo
tag
Sziasztok,
Extreme digital express futarral valaki szivta mar meg?
Kifizettem a +3000 forintot, mert az volt az oldalon, hogz ha 9-17 ora kozott adod le a rendelesed akkor 240 percen bnelul kihozzak a termeket. Na ehhez kepest en semmit sem kaptam, pedig direkt azert hasznaltam ezt a megoldast, hogy hetvegere meglegyen a monitorom. 16:30kor adtam le a rendelest +- par perc de van rola email is. Szerintetek van ertelme ezert reklamalni? Engem nagyon duhit a dolog, foleg hogz ki is fizettem kartyabval mindent es basztak akar annyit mondani, hogy bocs majd csak hetfon...[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Sorozatok
- Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás
- Programozás topic
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- DIGI internet
- RETRO beárazás (mobil, PC, konzol)
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Napelem
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- Óra topik
- További aktív témák...
- AMD Radeon Pro W7900 48GB GDDR6
- ZBook Firefly 14 G9 14" FHD+ IPS i7-1255U T550 32GB 512GB NVMe SSD IR kam gar
- PowerColor RX 6800 XT Red Dragon 16GB GDDR6 256bit - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!
- MacBook Pro M1MAX 64gb ram 1TB SSD Áfás
- Konzolok karbantartása - hűtőpaszta csere - takarítás (minden 10. karbantartás INGYENES)