- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Milyen okostelefont vegyek?
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Mobil flották
Hirdetés
-
Ingyenes az Epic Store-ban az Industria
gp Extraként a LISA: The Definitive Editiont kapjuk meg ajándékba.
-
Grafikus jellegű munkára szánt AOC monitorok a megfizethetőbb szegmensben
ph A cég három kijelzővel jelentkezett, amelyek portfelhozatalukból kifolyólag dokkolóként is működnek.
-
Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
ma Középkategóriásak a specifikációk, ha az SoC-t és a kamerákat nézzük, de itt a kiemelt figyelem a hangra összpontosul, abban pedig egyedi dolgokat kínál a készülék.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
anorche1
őstag
Sziasztok!
A lenovo z50-70 negyedszer jár szervizben, legutóbb 28-án jött érte a futár, azóta semmi hír.
Van bármi esélyem arra, hogy vissza kapjam a 2014 december végén vásárolt gépem árát? Vagy legjobb esetben is csak egy csereutalványt adnak? Mert, oké, megcsinálják megint a gépet, vissza kapom, jó esetben garancia lejárta előtt elküldhetem megint, megcsinálják, vissza kapom, és pár hónap után dobhatom ki a kukába az egészet, mert ezt a szart saját pénzen nem fogom javítgatni.
A gép történetéről itt írtam bővebben: [link]Megőrülök, hogy hetekig a telefonomat kell használnom notebook ként.
Szerk.: Vissza kellett volna küldenem a gépet az első 14 napban, már akkor éreztem hogy ez így nem lesz jó, de az ujdonság varázsa győzött, meg győzködtem magamat, hogy ha vigyázok rá nem lesz vele semmi gond. De ezt a gépet kizárólag asztali gépként lehet használni egy atom biztos helyen, csak aztali gépnek árához képest nagyon gyenge.
[ Szerkesztve ]
"It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
-
dugo_
veterán
A hitvány hűtés nem tud mit kezdeni az i7HQ által termelt hővel. Ezt hogy oldod meg alaplap cserével?
Az egész sorozatnak ez a gyengéje, ahogy az OP-nak fel is lett hívva rá a figyelme májusban. Nem hardveres gond, már ott félresiklott a sztori, amikor az Asus rábökött valami dzsunkás bérgyártó katalógusában erre az adatlapra kihegyezett gépre...
[ Szerkesztve ]
-
CoolMan
MODERÁTOR
Egy kicsit rendet tettem a topicban, viszont arra kérlek benneteket, hogy a személyeskedést ne folytassátok. Maradjunk a kulturált fórumozásnál. Köszönöm.
-
optikus
senior tag
válasz anorche1 #15751 üzenetére
az a kerdes hogy ha ennyiszer volt szervizben akkor hol tart a gari? ha a sok kitolodas miatt netan meg 1 ev akkor kerhetsz elallast. ha tul vagy de meg 2 even belul akkor szavatossag feltetelei vonatkoznak, ami eselyes hogy konstrukcios problema es mar eleve azzal gyartottak. nezz utana a felteteleinek. jogviszonyban meg a kereskedovel allsz vele kell dulore jutnod.
Buy books not gear.
-
zenwalk
senior tag
Sziasztok
1 hónapja vettem egy cipőt amire fél év jótállást adtak. pár hete elszakadt pár helyen, ezért visszavittem, ahol elküldték bevizsgáltatni. Kiderült, hogy anyaghiba ezért cserét ajánlottak fel, de nincs már olyan cipő amilyet vettem. Azt mondták, hogy akkor le tudom vásárolni az árát, viszont ha nem tetszik meg egy cipő sem visszakérhetem a cipőért kifizetett árat? Egyből vissza is kell nekik fizetni, vagy van valamennyi idő amin belül kell visszafizetniük? Kp-val fizettem személyesen a boltban. -
-
bajzal
őstag
Sziasztok!
Sony Xperia Z3 telefonomat vittem a hivatalos márkaszervizbe a Cordon Electronics Kft-hez, mert foltos a telefon kijelzője. Június 15.-e óta 4x-re van náluk, közben hangszórót is cseréltek, hogy miért azt nem tudom, de rosszul rakták vissza a hátlapot szóval azért is van most szervizben. A Cordon szerint a kijelző még teljesen jó. "A kijelző nem befolyásolja a rendeltetésszerű használatot."
Sony Ügyfélszolgálat sem segít, megírja nekem a semmit emailben:
"Sajnáljuk, hogy ismét kellemetlenséget tapasztal Sony Xperia Z3 (D6603) készüléke javításával kapcsolatban. Tájékoztatni szeretnénk, hogy esetét június 27-n továbbítottuk a Sony Mobile magyarországi hivatalos szervizpartnere felé, ahol alaposan átvizsgálták a készülékét, majd ismételten az a döntés született cégünk részéről, hogy a készülék kijelzőjét nem cserélik garanciális keretek között, mivel ahogyan Önnel a korábbiakban közölték, a jelzett hiba nem befolyásolja a készülék rendeltetésszerű használatát."
A Sony Jótállási feltételei között pedig sehol sem szerepel az, hogy a kijelző foltossága még megengedett. A kijelzőről csupán ennyi van:
"A kijelző élessége és színei kis mértékben eltérhetnek az egyes eszközök
esetében. Parányi világos vagy sötét pontok is megjelenhetnek a kijelzőn abban az
esetben, ha egy adott képpontban helyre nem állítható hiba történt. Két hibás
képpont még elfogadhatónak tekintendő."Mit lehetne tenni, mert most így néz ki a kijelző:
[ Szerkesztve ]
-
zenwalk
senior tag
válasz xxxjjjkkk #15770 üzenetére
Nem tudom honnan vetted, hogy javítás-csere-pénzvisszafizetés a sorrend, de ma nekem a tiszacipo boltban elmondta az eladó, hogy a jogszabály szerint javítás-csere-ajándékutalvány Ja és ha most nem tetszik semmi, várjak októberig, akkor jön az új kollekció Nem jutottam velük semmire, így írtam a vásárlók könyvébe. MIre befejeztem már az eladó is rájött, hogy mégis vissza kéne adniuk a pénzt, de így várhatok 30 napot mire válaszolnak... Nem értem ez mire volt jó, de így már tuti nem veszek ott többet semmit.
Azon kívül, hogy megvárom a válaszukat van más teendőm?
-
xxxjjjkkk
senior tag
válasz zenwalk #15774 üzenetére
Hát ha olyan hülyék, hogy ezt le is írják, akkor a válasszal az nfh honlapján tudod őket felnyomni.
Ha visszaadják a pénzt, akkor rajtad áll, hogy ettől független felnyomod-e őket. De ilyenkor nem várják meg a 30 napot, 1 hét múlva szerintem hívnak, hogy "jaj hat a kolléganő új volt és nem tudta, és stbstb""Attól, hogy valaki tud fogat húzni, még nem lesz fogorvos"
-
Mauglee
újonc
Sziasztok!
Nagyon nagy szükségem lenne a segítségetekre. 2016.06.03.-án vásároltam egy ASUS nootbook-ot, ami 5 nap után tönkre is ment... A kereskedő egyből a szervizbe küldött, ahol le is adtam a készüléket. 30 nap eltelt és semmi eredmény. Folyamatosan arra hivatkoztak, hogy alaplapra várnak, aminek megérkezése 2-6 hét!!! 30 nap után az ASUS felajánlott egy kártalanítási opciót, ami szerint levásárolhatom az eszközöm árát a kereskedőnél és erről küldtek egy hitelesített igazolást. Ezt az igazolást továbbküldtem a kereskedőnek, aki azt válaszolta, hogy amíg az ASUS nem küld nekik CN kódot (aminek átfutási ideje 40 nap!), addig nem adják át nekem a gépet. És itt tartok most...Ez azt jelenti, hogy 70 nap eszköz nélkül és a pénzem pedig náluk...Ez sehogy nem tűnik egy normális eljárásnak. Nem is igazán tudom, hogy most kinél és mire alapozva kezdjek el reklamálni (A kézhez kapott garanciapapír nagyon általános, a jogszabályok nem tűnnek egyértelműnek ezen a területen, inkább mint ajánlás mondanak ki dolgokat (pl. a szerviznek törekedni kell.....DE...stb). Ha valakinek volt már hasonló tapasztalata, vagy tud nekem segíteni, annak nagyon hálás lennék, mert teljesen tanácstalan vagyok...
Előre is köszönöm a segítséget!
-
Mauglee
újonc
válasz optikus #15783 üzenetére
Magán. A kereskedőnek írtam most, hogy engem kíméljenek meg a negyker-kisker csatától és adják ide a gépet minél hamarabb, mert az ASUS levélben a következő rész volt a kereskedőnek címezve:
"Tisztelt Kereskedő!
A kártalanítási folyamat során egy úgynevezett CN kód (credit note) kiküldésével lehetővé tesszük az Önök számára a felmerült jogos kártalanítási igény benyújtását nagykereskedelmi partnerük felé. Ezen CN kód segítségével pedig ügyfelüket Ön(ök), mint kereskedelmi értékesítő, a törvényi előírásoknak megfelelően a kiskereskedelmi számla ellenértékében előzetesen vagy utólagosan kártalaníthatják saját forrásaikból. A hivatkozott CN kód várhatóan az elkövetkező 1 hónapon belül kerülhet kiküldésre."
Nekem ebből az jön le, hogy a kereskedő az összeget mindenképpen megkapja a nagykertől, csak ők addig nem akarnak notebook-ot adni, amíg nincsenek kifizetve...
Ezzel nekem annyi bajom van, hogy kifelejtik a vásárlót a képletből (hogy várjak 70 napot míg újra lesz gépem...)...és ezt most megírtam nekik. Ami kérdéses, hogy ha erre a levelemre nemmel válaszolnak, akkor mit tudok még tenni? Panaszkönyv?
Köszi előre is a segítséget!
[ Szerkesztve ]
-
xxxjjjkkk
senior tag
válasz Mauglee #15784 üzenetére
Melyik bolt ez ami nem tud 100ezret hitelezni a nagykernek?
Egyébként okulásképp, ne te vidd a szervizbe, hanem a kereskedő, ha nem akarja panaszkönyv. Sajnos a nagyobb boltok is le akarnak ezzel rázni.
Te a boltal vagy szerződésben, aki nem az asus szerviz.Mondjuk a szerviz korrekt, mert ezzel elvileg a javitás csere pénzvisszából, az utóbbi kettőt meg tudja valósítani a bót.
[ Szerkesztve ]
"Attól, hogy valaki tud fogat húzni, még nem lesz fogorvos"
-
-
xxxjjjkkk
senior tag
válasz zenwalk #15786 üzenetére
Örülök, bár nem értem a felsővezetői utasítás szükségességét.
A természetes szó használatát sem, a felsővezetői utasítás betartása a természetes, vagy a visszafizetjük?
(költői kérdés)Mauglee : de melyik ez a bót?
"Attól, hogy valaki tud fogat húzni, még nem lesz fogorvos"
-
félisten
Üdv! Gsm bolt, után véttel vett 100k+ telefon. 4 napja. Közelről látszik hogy a telefon bontva volt, kamera lencse alatt port stb. 8 napon belül vagyunk. Pénztvissza lehet kérni? Bocs kapni!
Mi a metódusa? Ismerős esete nem saját. Köszi! -
asdf_
veterán
válasz Kolondrum #15790 üzenetére
Amennyiben ujkent kerult eladasra a telefon (tehat pl. szamla van, nem adasveteli szerzodes), ugy 14 napon belul igazolhato modon (tertis level/email, amiben cc-zed magadat+kezbesitesi+olvasottsagi jelentes) jelzi az elallasi szandekat. Ennek hogyanjarol es mikentjerol a weboldalon tajekoztatonak kell lennie (ennek nemlete ugyanis a 14 napot valami horror idore tolja ki elallasi lehetosegileg, tehat az ertekesito nagyon erosen erdekelt, hogy az erre vonatkozo tajekoztatast megadja). A visszajuttatas a vevo koltsege lesz.
-
lowzor
veterán
Hali!
Ha valamit 07.12.-én vettem át, akkor visszaküldhetem 14 napos elállással, ha 07.26.-án adom fel?
-
Topikgazda
válasz lowzor #15793 üzenetére
Igen.
"Elállás esetén a 14 napos időtartamon belül meg is kell érkeznie a visszaküldött terméknek az eladóhoz?
Elállás esetén kötelesek vagyunk a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni (postára adni, vagyis intézkedni az elküldés iránt) a vállalkozásnak. Az tehát nem elvárás, hogy termék vissza is érkezzen a vállalkozáshoz a 14 napon belül."
-
radamsky
senior tag
hali, egy kis fennakadásom van gari ügybe...
már vettem másik alkatrészt máshonnan.
ápr 28.-án leadtam egy videokártyát javításra, a múlt héten mehettem érte...
a nagyker javította az eszközt, vagy a beszállítójuk, mondjuk ez lényegtelenhazajövök, beteszem egyik gépbe, beteszem másik gépbe, a hiba ua, már bootnál is látható, ergo jó magyarosan az eltelt időbe valahol porosodott az alkatrész, aztán visszaadták, hátha nem veszem észre, hogy még mindig rossz
Most viszem vissza, de azért ennek nem igy kellene működni
a másik, hogy az eltelt idővel meghosszabodik a garancia??
ok tudom magyarba csak 1 év garancia van... nekem a garipapiron 3 év garancia van feltüntetve, ók adták, innentől ...
azon kívül, hogy beírok a panaszkönyvbe, mást nem tehetek??
azért április ota eltelt egy kis idő, lassan már augusztus van -
pinnacle
nagyúr
Sziasztok! Media Marktnál, boli vásárlásnál, meddig lehet visszavinni a terméket? Nekem adtak vissza pénzt 12 nap után, csak nem tudom, hogy ez egyedi kivétel volt, vagy náluk nem csak online vásárlásnál él a 14 napos elállási lehetőség?
-
optikus
senior tag
válasz pinnacle #15796 üzenetére
semeddig, bolti vasarlasra nincs kotelezettseguk, se 12 nap se 14 se 3 nap. webes rendeles bolti atvetel eseten van 14nap.
ugyintezo es bolt jokedven mulik, beviszed es megkerded. meg is tagadhatjak, vagy csak levasarlas, ok szabjak a felteteleket. esetleg olvasd el az aszfet hatha irnak valamit.Buy books not gear.
-
optikus
senior tag
válasz pinnacle #15799 üzenetére
de ezek xerint nem online vette?
elore kellett volna utana neznie milyen kepet csinal, ez egy instax, abbol is felezett meret. valoban eleg gyenge a kepminoseg, ennek technikai oka van. plusz ha meg akarja osztani akkor meg digitalizalni is kell.
ha nem jut vele dulore keressetek meg, lehet tudok ra vevot mert mar engem is nyaggattak vele, de nyilvan nem bolti aron.Buy books not gear.
Új hozzászólás Aktív témák
- Suzuki topik
- Renault, Dacia topik
- DIGI kábel TV
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Jogász topic
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Vivaldi (böngésző)
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- További aktív témák...