- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
- A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- MG4 menetpróba
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- DIGI Mobil
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Okosóra és okoskiegészítő topik
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
ph A 24.4.1-es, WHQL aláírással rendelkező szoftvercsomag több hibát is javít.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
mirci18
addikt
válasz Biznisz Elek #15392 üzenetére
Kb 10 oldalnyi szöveg.
Biztos könnyen megtalálom azt az egy sort amit belinkeltél.
Köszi a segítséget.
De konkrétabban nem tudnád bemásolni?Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
mirci18
addikt
A telefont másnak csináltam én sem adtam volna ezért a telefonért ennyi pénzt.
Közben kiderült a kijelző működik csak annyi volt a gond hogy nem csatlakozott normálisan. Össze lehet rakni nem volt vele gondom csak az első alkalommal rosszul fogtam hozzá.
A kijelzőn állítólag a széle sérült a beépítés után ahogy szétszedtem.
De nem tört semmi a kijelzőn csak egy ici picit benyomódott a fólia széle a hátulján ami védi a kijelzőt.
Ez olyan minimális sérülés hogy semmi. Mint írtam ez csak egy kifogás volt a cég részéről.Lényegen nem változtat a kijelző működik de tanulságok vannak.
1iztos hogy nem fogok még egyszer itthon venni alkatrészt pont azért mert nem véd eggyértelműen ilyenkor a jótállás.
2:Érdekes számomra hogy a fogyasztóvédelem elutasította a kérésem.
3:Elszomorító hogy egy cég egy indokkal egy 20 e ft-os árura nem vállalja a garanciát úgy főleg hogy nem is ellenőrizte hogy amikor visszaküldtem működik e.
Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
lowzor
veterán
Megérkezett a cserekészülék, de ugyanaz a hibája, mint amiért cserélték az előzőt. Az LG ügyfélszolgálata azt mondta, hogy küldjem vissza a 72 órás elállással a boltnak. Ennek értelmében vissza kell adniuk a pénzemet? Csak a munkanapok számítanak bele a 72 órába?
[ Szerkesztve ]
-
xxxjjjkkk
senior tag
válasz mirci18 #15404 üzenetére
Már ne haragudj, de:
-20ezres telefonba 20 ezres kijelző
-itthonról veszed
-leveszed a foliát, szerelés előtt
-ennek következtében(?) a hibás kijelzőt sérülten küldöd vissza
-idézett hsz alapján még csak nem is értesz hozzá(attól, hogy egy fogat ki tudsz húzni, nem leszel fogorvos)
-ctrl+f bill kombinációt nem ismeredNeked inkább a gsm szervíz való.
"Attól, hogy valaki tud fogat húzni, még nem lesz fogorvos"
-
bandi0000
nagyúr
Sziasztok
Nem biztos hogy jó helyrebîrok, de adott egy samu telefon ami céges előfizura lett véve, garancia papír van, de erre vonatkozhat az a szabály mint pl, hogy mosógépet venne egy étterem de arra ugye nem vonatkozna a rendes garancia ha jól tudom mert üzemi felhasználás
Xbox One: bandymnc
-
313313
addikt
válasz lowzor #15408 üzenetére
72 órába garanciális csere van csak. Ha személyesen veszed a terméket, nincs elálltál, 72 órán belül se...
72 óra azt jelenti, ha hibás a termék kapsz egy újat és nem javítanak. Ha nincs készleten az adott termék akkor jön a törekvés a 14 napra ha jól tudom.
Viszont mivel van jogod elállni a vásárlástól, mivel második olyan hibás készülék, az más dolog, hogy a bolt nem kötelezhető a visszavásárlásra...HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
asdf_
veterán
válasz 313313 #15411 üzenetére
Viszont mivel van jogod elállni a vásárlástól, mivel második olyan hibás készülék, az más dolog,
Az ilyen bator es egyertelmu kijelenteseket tamogassuk meg jogszabalyi idezetekkel is.
asdxv: 3 munkanap van a 151/2003-ban. A hibat esetleg leirhatnad, hogy mi az, csak hogy mekkora svunggal erdemes nekimenni a tortenetnek.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz lowzor #15408 üzenetére
Az nem 72 óra lesz, ha a kézhezvételt követő 3 munkanap. Viszont tisztán jogilag elállni a vásárlástól továbbra sem tudsz a 2. hibás készüléknél. Szerintem vázold fel a boltnak, hogy ugyanaz a hiba az új készüléknél is, úgy néz ki szériahiba, és ezért te nem szeretnéd ezt a terméket tovább használni és engedjék meg legalább a levásárlást.
-
lowzor
veterán
Garit akartam intézni, de az LG ügyfélszolgálatos mondta, hogy mivel tegnap kaptam kézhez a cserepéldányt, ezért jobb megoldás, ha a 72 órás elállásra hivatkozva visszaküldöm a boltnak. Azt is mondta, hogy mivel új készülékről van szó, ezért ebben az esetben is élhetek a 72 órával.
A hibája amúgy az, hogy tenyérnyi méretű világos foltok vannak a kijelző alsó részén.
A TV szerelő szomszédom szerint az Emag hibás szériát vásárolhat fel olcsóbban.(#15415) xxxjjjkkk:
43LF630V
[ Szerkesztve ]
-
xxxjjjkkk
senior tag
válasz lowzor #15418 üzenetére
Ne haragudj, de ezt elb*sztad.
Miután egy olyan országról van szó, ami pár éve gyakorlatilag még nem is volt, és elég sokan beszélik a magyar nyelvet, nem lenne hülyeség utánanézni, az ottani jogszabályoknak hátha.
De gondolom a javítás csere pénzvissza az alap ott is."Attól, hogy valaki tud fogat húzni, még nem lesz fogorvos"
-
lowzor
veterán
válasz xxxjjjkkk #15421 üzenetére
Hát ezt el...
Most beszéltem velük, nincs 72 órás visszaküldés, töltsem ki a garanciális lapot, elszállítják, aztán majd ha átvizsgálás után úgy döntenek a szervizesek, akkor cserélik/visszaadják a pénzt. Na persze...
Megint az lesz, hogy hívom az LG-t, aztán velük keresztül intézve lesz.[ Szerkesztve ]
-
mirci18
addikt
válasz xxxjjjkkk #15409 üzenetére
Már ne haragudj de:
-Mint már írtam nem enyém a telefon nem én döntöttem a kijelzőről hogy ennyiért legyen.
-Itthonról vettem mert kint sem olcsóbb vagy te találsz mert kötve hiszem. Csak egyben lehet kapni ugyanennyiért max egy ezressel olcsóbban.
-Levettem a fóliát mert be akartam építeni.
-Láttál képet a kijelzőmről? Tudod hogy megsérült e nálam s ha igen akkor mennyire sérült meg?
-Szerintem visszavehetnél az arcodból nem az első telefon volt amit megcsináltam s ezt is működésre bírtam.Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
R3ap3r
csendes tag
Sziasztok,
megköszönném, ha valaki tudna ebben segíteni:
Vettem egy cipőt (Lacoste 45k) az egyik nagyobb cipőboltban. Kétszer volt rajtam (egy hét telt el), semmi külsérelmi nyom nem volt rajta, de mind két cipőn szétvállt a ragasztás. Visszavittem, cserét kértem, javították (aránytalan költség miatt).
Elmentem átvenni, ragasztócsíkos volt a cipő, és ronda volt a ragasztás. Ismét visszaküldtem cserét kérve. Most jött mailen az értesítés, hogy ismét javítani fogják "aránytalan költség..." miatt.
Ilyenkor a fogyasztónak milyen lehetősége van, hogy ne egy kétszer széttépett (rondán ragasztott) f*st kapjon vissza a T. cégtől?R3ap3r
-
lowzor
veterán
Ma megerősítette az LG (a szerelő felhívta nekem őket ezügyben), hogy kijelzőhibás szériát adnak el ebből a típusból az Emagnak. Ők ezt nem tüntetik fel sehol, hibátlanként árulják, ami gondolom nem szabályos.
Lehet ellenük tenni valamit (érdemes-e, lévén románok). -
asdf_
veterán
válasz lowzor #15430 üzenetére
Uj szamlat nem is kellett volna, de uj jotallasi jegyet igen, meg mondjuk eleve a csereigazolasbol egy peldanynak szerintem nalad is kellett volna maradni. Most kuldtek egy uj tv-t es ennyi, zero papirral?
A falon logo konyv, az magyar vasarlas eseten a vasarlok konyve lenne.
Szerintem kontaktolj az emaggal, hogy a hibas tv-d helyett kaptal egy ugyanolyan hibasat, vagy csereljenek hibatlanra, de te inkabb nem is eroltetned ezt az egeszet, kered vissza a zsetont. Ha nem hajlanak ra (cserere az elmondottak alapjan folosleges hajtani), akkor szerintem az Euuropai Fogyasztoi Kozpont lesz a baratod.
[ Szerkesztve ]
-
lowzor
veterán
Csak a kopasz TV-t küldték minden papír nélkül. Szombaton már kicsit durvább hangnemben kértem az új papírokat, de azóta sem kaptam meg.
Cserélni, visszafizetni egyáltalán nem hajlandóak, csak úgy ha visszaküldöm a TV-t és a szervizeseik átvizsgálás után rábólintanak. Viszont erre nem vagyok hajlandó, mert szerintem összekarcolva visszaküldenék azzal, hogy semmi baja.
Magyarországon tényleg semmit nem tudnak velük tenni? Elvégre itt is árulnak. -
lowzor
veterán
Most írtak egy levelet:
"Tájékoztatom, hogy telefonos megbeszélésünkre hivatkozva felvettem a kapcsolatott a szervízel. Tájékoztatásuk szerint az érvényes garanciát kiküldték az Ön részére a termékel együtt. Amennyiben mégsem történt ez meg a régi garanciával is érvényesíteni tudja a terméke garanciális javítatásának kérelmét."
Semmilyen papírt nem küldtek, csak egy román szórólap volt a dobozra ragasztva.
A másik, hogy a régi garancia félévvel előbb lejárna, mint az újé, mert a csere miatt újraindult, mivel új terméket kaptam. Plusz így az LG-nél sem tudom érvényesíteni. Kötelező új papírt adniuk, nem?[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
válasz lowzor #15439 üzenetére
Europai ize, amit linkeltem, roman jogban nem vagyunk otthon. Remelem, hogy van olyan emailed, hangeelveteled, amellyel igazolni tudod, hogy az atveteltol szamitott 3 napon belul kerted a cseret, mert amikor ha vegre lesz papir -ha kell- akkor nem tudnak lepattintani egy javitassal a csere helyett.
[ Szerkesztve ]
-
lowzor
veterán
Nincs, mert telefonon kértem.
Bár bemondják, hogy rögzítik a beszélgetést, de ha feljelentésre kerülne sor, akkor biztos rejtélyes módon eltűnne a felvétel.
Az nem elég ellenük, hogy hivatalosan hibás kijelzős terméket vesznek és hibátlanul adják el? Meg hogy nem adtak papírt a cserélt termékhez?[ Szerkesztve ]
-
Titmouse09
aktív tag
Sziasztok! Nem tudom jó helyen járok-e.
A kérdésem az lenne lehet-e kérni úgymond "ár nélküli számlát"?Ha vásárolok valamit, de elajándékozom valakinek, akkor neki, ha garanciális problémája van, akkor szüksége lesz a számlára. Megoldható, hogy kérjek egy olyan számlát, amin nincs rajta az ár?
Bocsi ha hülyeséget kérdezek! Előre is köszi a válaszokat!
Xiaomi Redmi 3, Samsung Galaxy Tab S2 9.7 VE
-
Ryder1
senior tag
válasz Titmouse09 #15444 üzenetére
Kizárt dolog, hogy normális helyen ilyet megcsináljanak. Egyébként meg fél perc rákeresni akárminek az árára, hidd el, számla nélkül is tudja az illető.
-
asdf_
veterán
válasz Titmouse09 #15444 üzenetére
Termeszetesen nem. Ilyenkor megoldas, hogy megorzod a jotallasi jegyet es a szamlat, es csak akkor adod oda, ha neadjisten szukseg lesz ra, vagy pedig magad intezed a garanciazast. Bar interneten 10 masodperc alatt kideritheto barminek az ara, szoval en nem ertem a nagy titkolozast, siman odaadnam egy boritekban a szamlat es a garjegyet, azzal a felkialtassal, hogy ha szukseg lesz ra, ott van (es a vasarlas utan kibontanam es kiprobalnam a termeket, akkor deruljon ki ha hibas, mert akkor meg lehet 3 napozni!).
-
HD5570
aktív tag
Üdv!
Nem vagyok benne teljesen biztos,hogy jó helyre írok,de nem igazán találtam meg máshol a nekem szükséges információt.
Pár hónapja vásároltam a PCX.hu-tól egy komplett számítógépet,és nyomtatható formában kaptam a garancialevelet és számlát amelyen a számítógép minden komponense/hardvere fel van tüntetve egyszerre.
Ha én az egyik hardvert szeretném továbbadni a rá vonatkozó garanciával együtt azt meg tudom tenni külön?
„Lengyel, magyar – két jó barát, együtt harcol, s issza borát.” „Polak, Węgier, dwa bratanki, i do szabli, i do szklanki.”
-
Fancy-boy
addikt
Sziasztok!
Az Edigitalnál volt egy olyan akció, hogy a vásárlás végösszegének a 10%-át visszaadják kupon formájában: [link]
( Április 18-28. között )Április 26-án vásároltam online, viszont a számlát csak pár nappal később állították ki, ( amikor a rendelést elküldték ) így már kupon kódot sem kaptam.
Szerintem a vásárlás dátumát kellene figyelembe venniük, ami április 26.
Vélemény?[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- 3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
- Samsung S90C: újabb QD-OLED tévét teszteltünk
- Videós, mozgóképes topik
- Apple notebookok
- Okos Otthon / Smart Home
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Milyen autót vegyek?
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Politika
- Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
- További aktív témák...
- Amazfit I T-REX 2 I GTS 3 I GTR 3 I GTR 3 Pro
- Új Latitude 7440 2-in-1, FHD+ IPS kihajtható érintő, i7-1365U, 32GB DDR5, 512GB NVMe, IR kamera, gar
- Beszámítás! GB H610M i5 13400F 32GB DDR4 1TB SSD RTX 3070Ti 8GB MONTECH AIR 1000 Lite Corsair 650W
- Xiaomi Instant Photo Printer 1S Set Bontatlan!
- Beszámítás! GB H610M i5 13400F 16GB DDR4 250GB SSD RTX 3070Ti 8GB MONTECH AIR 100 Lite Chieftec 700W