- Készül a Galaxy S24 FE
- Milyen okostelefont vegyek?
- Sony Xperia 10 IV - műanyag újracsomagolás
- DIGI Mobil
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Megérkezett a Samsung Galaxy A15, A15 5G és A25 5G
Hirdetés
-
Lopják az LG akkutitkait
it Inkább licenceli ezentúl az akkumulátoros szabadalmait az LG Energy Solution, mert túl sok a jogsértés. Az LGES mellett az UMC is az autóipar egyre lassuló keresletére figyelmeztet.
-
Játékosbarát frissítést kapott az ASUS ROG Ally
ph A vállalat engedélyezte az AMD Fluid Motion Frames eljárását.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
kisspepe
tag
válasz Gyuri27 #15651 üzenetére
Megjött a Samsung válasza. Tartják az álláspontjukat, hogy a számla alapján van kiállítva a csereutalvány, és hogy a kereskedőnél érdeklődjek a beváltásról.
Egyszerűen senki nem akarja intézni, és a 144 000 Ft-os telefonom meg a Samsungnál van, ha megvan még egyáltalán. Nem tudom mit csinálnak a hibás telefonokkal, miután csereutalványt adtak helyette.
Nincs más választásom, írok a békéltetőtestületnek. A fogyasztóvédelem is ezt javasolta.
-
őstag
válasz kisspepe #15701 üzenetére
most nem olvastam vissza az egész sztoridat, esetleg még azt próbálnám meg hogy a samsung maygarország ellen teszek panaszt, hogy olyan utalványt állít ki, amit nem lehet beváltani
a plusz garanciáért a pénzed eltették, de nem adnak érte semmit, ezért velük vagy jogviszonyba, nem a bolttal ahol vetteda megyei kormányhivatalodnak írj emailben, köteles lesz rá hivatlaosan válaszolni a samsung
[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
kisspepe
tag
válasz LuckyL #15702 üzenetére
Most a békéltető testületet próbálom. Egyik cég se tesz semmit az ügyben, ott legalább személyesen tudok beszélni velük. Nem nagyon levelezgethetek, mert bő 1 hónap múlva lejár a csereutalvány beváltási határideje is.
Nem szeretném, ha a telefonom után csak egy papír maradjon. Ha tudtam volna, hogy ilyen hosszadalmas ügy lesz belőle, használtam volna a telefont wifi nélkül tovább. Más baja nem volt.
-
xxxjjjkkk
senior tag
válasz f(x)=exp(x) #15698 üzenetére
ja, a telefonra van spanyol EU gari, spamallrol, az más.
"Attól, hogy valaki tud fogat húzni, még nem lesz fogorvos"
-
kisspepe
tag
válasz LuckyL #15706 üzenetére
Hát igazándiból jó lenne ha el lehetne hívni mind a kettő céget. A Samsungot és a boltot ahol vásároltam. Mert akkor lehetne valamire jutni.
Ha elhívom a Samsungot, ő ott is azt fogja mondani, hogy a boltnak kell beváltania. Ha a Békéltető testület ezt jóváhagyja akkor kezdhetem elölről a boltal is, mert ő meg nem váltja be az utalványt. Így is mire oda jutunk, hogy meglesz a békéltetőtestületi ülés, ami minimum 30 nap, talán még az utalvány lejárata előtt leszek.
Jó persze mivel ment a jogi vita, így gondolom a határidőt ki kell tolni jogilag, de ez megint egy újabb vita lenne szerintem.
Most a problémám az, hogy a Samsungnak nincs székhely címe a weboldalon. Holnap meg kell kérdeznem tőlük, milyen címet írjak a bejelentő lapra.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz kisspepe #15707 üzenetére
de a samsungnak nincs joga azt mondani hogy váltsd be egy olyan boltban akivel nincs szerződése
ez nonszensz, egyszerűen nem teheti meg, bármit is írtak le a szerződési feltételekben
ha azt mondaná hogy menj a media marktba vagy más partneréhez és kapsz egy másik telót az úgy rendben lennea telefon üzletet opedig nem kényszerítheted hogy szerződjön a samsunggal, valószínűleg nem is lenne rá lehetősége
te tudod mit teszel, de ez véleméynem szerint 100% ban a samsung magyarország hibája, aki eltette a pénzedet és most nem ad érte semmit
cryptot minden termékemért elfogadom
-
asdf_
veterán
válasz kisspepe #15707 üzenetére
Mindketten jok lennenek, de szerintem foleg es elsosorban a Samsung, mivel a kiterjesztett garit naluk vetted, tehat ezugyben veluk allsz jogi kapcsolatban a boltot itt most valoszinuleg foloslegesen turaztatnad. Vagy ird meg, hogy a Samsung allaspontja ez, a bolte, ahol anno vasaroltad a keszuleket az, ezek ismereteben dontsek el, hogy meghivjak-e a boltot is, vagy sem.
Szerintem ok lesznek azok:
Samsung Zrt.
Samsung Electronics Magyar Zártkörűen Működő Részvénytársaság
Cégjegyzékszám 01-10-041285
Adószám 10276451-2-44
Székhely 1037 Budapest, Szépvölgyi út 35-37.[ Szerkesztve ]
-
kisspepe
tag
Rákerestem a címre google-ban, és találtam egy Békéltetőtestületi határozatot, ahol a Békéltető testület azt a határozatot hozta, hogy a Samsungnak ki kellett cserélnie a telefont vagy visszafizetni a vételárat. Ennek azért most örülök kicsit, mert reménykeltő. Remélem nálam is ehhez hasonló határozat születik majd.
[ Szerkesztve ]
-
kisspepe
tag
válasz LuckyL #15713 üzenetére
Az az igazság, hogy nem tudom a kiterjesztett jótállás mit takar. Szerintem az alap garancia hosszabbodik meg egy évvel. Egy általános szerződési feltételeket találtam, de ez nagyrészt a kiterjesztett garancia vásárlásáról szól, és nem arról, hogy a Samsung mit vállal.
A Samsung oldalán csak azt találom, hogy milyen számon lehet érdeklődni a kiterjesztett garancia után, meg hogy hogy lehet megvenni, és melyik készülékre mennyi + időt lehet venni.
-
SunMount3r
nagyúr
Sziasztok!
Most olvastam itt nemrég és tényleg igaz az, hogy nincs kikötve egy garanciálisan leadott terméknél, hogy max. 30 nap lehet a javítási idő (vagy ameddig kézhez kapom a javított vagy csere terméket)?
Gyakorlatilag semmilyen jogszabály nem kötelezi őket, hogy legalább X.-időn belül kötelesen megjavítani vagy, ha az nem megy akkor cserélni a meghibásodott terméket?
Pl. Van egy telóm (csak példa), ami ugye a mai világban elég alap az "élethez", munkához stb., és ha akkor a szervizelési idő gyak. készülék nélkül maradok, az mégis hogy veszi ki magát?! Nem értem az elvet és, hogy hogy lehet ilyen esetekben a fogyasztó jogilag ennyire "védetlen" a gyártó szervize vagy a boltosok ellen?
Ha nem is "csak" 30 napot, hanem, tudom is én 2-3 hónapot ülnek rajta, mire megkapom (ha egyáltalán), akkor simán be kell nyelnem, mert őket nem kötelezi rá semmi, hogy iparkodjanak?
Ráadásul ugye, az alatt a 30 vagy kitudja mennyi nap alatt is ketyeg a garanciális idő (pl. 1 éves gariból ugye ilyenkok min. elszáll 1 hónap), anélkül, hogy én ez alatt a terméket használtam, nálam lett volna...
Mi erről egy hozzáértő véleménye?
Mert valami nekem nagyon sántít a dologban.
-
kisspepe
tag
válasz kisspepe #15714 üzenetére
Beszéltem a békéltető testülettel telefonon. Hát igazándiból mondták, hogy nem látják a papírokat, így nem látják át az ügyet, de a garanciális problémákat a bolt intézi ahol vettem a telefont, feléjük nyújtsam be a kérvényt.
Arra hogy a Samsungtól vettem kiterjesztett garanciát, azt mondták, ha a Samsung szerződésben vállalta a garanciát, és erről van aláírt hivatalos papírom, akkor az szerint ők a felelősek. Na most igazándiból csak egy netről letölthető tanúsítványom van, ami tartalmazza a kiterjesztett jótállás adatait.
Mindenesetre végül azt tanácsolták, hogy mielőtt megírom a kérvényt a békéltetőtestületnek, írjak térítvényes levelet a cégnek. Ugyanis arról kapok értesítést, hogy átveszik-e vagy nem. Akár átveszik a levelet, akár nem ez jogi eljárásban bizonyító erejű.
Azt mondták, hogy az e-mail-ben történt beszélgetés is megfelelhet, de jobb ha térítvényes levélben kérek választ a problémámra.
Jelenleg most megírtam a Samsungnak és a boltnak is a levelet, ma fel is adom.
-
asdf_
veterán
válasz kisspepe #15716 üzenetére
Ezzel egyidoben szerintem inditsd meg a bekeltetost, jelezd a beadvanyban, hogy mivel es mikor kerested meg tertisen a ket erintettet, erre valo reagalaasukat a targyalasukon/ulesukon ismerteted, mert kurvara ki fogsz futni az idobol... A tertisre iugyis csak ugyanaz lesz a valasz, mint amit emailben mar elkuldtek.
[ Szerkesztve ]
-
kisspepe
tag
-
optikus
senior tag
válasz SunMount3r #15715 üzenetére
sztem az elethez viz kell meg kenyer, minden mas extra, plane egy okostelo...
amugy nincsenek kotelezvenyek szamukra, 1 eves gariidon belul, barhanyszor javithajak, barmennyi ideig. annyi van hogy torekedniuk kell a 15 napon beluli javitasra. de ha abbol 30 nap lesz akkor sincs semmi. kovetkezmenye nincs. cserekeszulek nem kotelezo.
a garancialis hiba eseten a garido kitolodik az ott toltott idovel. a gond akkor van ha egy honap utan visszadobjak hogy nem garis, ok nem latnak semmi hibat, ugrott egy honapod. raadasul ezt eloszeretettel jatszak.
ha 1 even kivul vagy akkor meg nagyobb cumi mert arra teljesen masok a feltetelek mint az elso eves garira. raadasul ha ceges nevre vetted a telot akkor meg ennyi se jar.
Buy books not gear.
-
SunMount3r
nagyúr
válasz optikus #15719 üzenetére
sztem az elethez viz kell meg kenyer, minden mas extra, plane egy okostelo... -> Akkor sok sikert hozzá...
Amúgy ha úgy van ahogy írod, akkor ez bizony szomorú és nevetséges...
(Minden esetre, ha nem kapok új 3D szemüveget az eltört helyett, ahogy kellene és 30 napon is túli lesz a dolog, minimum megírom blog-ba az egészet és itt sem és az ismerőseim körében sem fogom öregbíteni a bolt jó hír nevét az is biztos...)
[ Szerkesztve ]
-
H.Ezredes
őstag
Sziasztok !!
Lenne egy kérdésem Adott egy Gigabyte GTX 980Ti VGA .Németországban vásárolta az eladó Német garancia papírja van. Itthon Magyarországon most el akarja adni. Ha tönkremegy Magyarországon tudom érvényesíteni a garanciát vagy nincs rá mód? Ha van akkor hol lehet ?
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
haypro
senior tag
válasz SunMount3r #15720 üzenetére
Sosem értettem, hogy ilyenkor miért a boltot okolják a világot ilyen egyszerűnek látó vásárlók...
Ők nem tudnak mást tenni, csak felküldik a hibás terméket a szerviznek. Maximum néha rájuk tudnak telefonálni, ennyi. Zéró ráhatásuk van a dologra.
Az, hogy a termék hibás, szintén nem az üzlet, hanem a gyártó számlájára írható...,,I look at the world, and i notice it's turning, while my guitar gently weeps"
-
fausto
addikt
Sziasztok,
Vettem januárban egy cipőt, júniusra mindkét párnak az orra kikopott, egyik annyira elvékonyodott, hogy majdnem kilyukadt. Fél éven belül vagyok, leadtam bevizsgálásra. Bevizsgálták, megvan az eredmény, még nem vettem át, csak azt mondták el telefonon, hogy elutasították a kifogásom. Az indoklásban az szerepel, hogy "semmi nem utal arra, hogy anyag hiba miatt kopott ki" és hogy bekötött fűzővel adtam le a cipőt, amiből arra következtetnek, hogy nem rendeltetés szerűen használtam.
Szerintetek megállja a helyét a szakvélemény indoklása?
Szerintem nem igazán. Hogyan menjek tovább?
Elég drága volt és nem akarom annyiban hagyni
Köszi előre is -
kisspepe
tag
válasz fausto #15723 üzenetére
Én úgy tudom, ha nem értesz egyet a bevizsgálással, akkor bevizsgáltathatod te is a cipőt, persze az pénz. Viszont idáig nem jutottam, amikor a butikos még csak bevizsgáltatni sem akarta a cipőt, majd kifizettetni velem a díját. Így nem tudom, utána hogy megy tovább az ügy.
-
fausto
addikt
Ez a szakvélemény. Szerintem elég gáz, az a baj, hogy nem cserélik, pedig az egész tippelgetés
[ Szerkesztve ]
-
Webhun
tag
Üdv!
Valamivel több mint egy éve vásároltam Sony Xperia Z3 telefonomat a VIP Phone weboldalon. 24 hónap bolti garit kaptam, ami 1 év teljeskörű, illetve 1 év szoftver garanciából áll. Sony oldalakon viszont azt olvastam, hogy ezekre a készülékekre 2 év gyári garancia tartozik. Az elmúlt hetekben elkezdett leválni a kijelző a telefon bal felső sarkában. Az lenne a kérdésem hogy fordulhatok a Sonyhoz garancia kérelemmel? Vagy ilyenkor csak ahhoz a bolthoz fordulhatok, akitől vásároltam a készüléket?
[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
válasz Webhun #15730 üzenetére
Valoszinuleg valami szurkeimportos cuccot vettel (esetleg blokk/szamla helyett adasvetelivel, es nem 27%-os afaval), Gyari szam alapjan esetleg meg tudja mondani a Sony, de nagy valoszinuseggel IJ kategoria lesz belole, meg hogy behuzhatsz egy strigulat az olcsobb volt a dragabb rovatba.
[ Szerkesztve ]
-
Apollo17hu
őstag
válasz Webhun #15730 üzenetére
Kicsit off, de én két éve majdnem vettem náluk egy kártyafüggetlen 520-as Lumiát. Illetve megvettem, de 14 naptári napon belül vissza is vittem. A telefon valóban független volt, csakhogy egy bazinagy Vodafone logóval indult bekapcsoláskor. Amikor megkérdeztem, hogy ezt most így hogy, az volt az eladó válasza, hogy Olaszból szerzik be, és olyan szerződésük van, hogy függetlenítve értékesíthetik. Mondtam, hogy inkább pénz vissza (másnap pedig Edigitalban hozzájutottam akciósan olcsóbban ugyanehhez a készülékhez).
-
Webhun
tag
válasz Apollo17hu #15735 üzenetére
Nekem szerencsére nem volt ilyen problémám a telefonnal, mindenesetre hétköznap felhívom sony supportot hátha tudok kezdeni valami a garival.
-
fausto
addikt
Még az előző cipős kérdésemhez kapcsolódik: mi van akkor, ha én is bevizsgáltatom a cipőt, ami alapján nekem lesz igazam és ezt viszem a fogyvédelemhez és a békéltető testülethez. Ha a javamra döntenek, behajthatom a cégen a bevizsgálás költségét?
-
(Bundás)
addikt
Sziasztok!
Nem műszaki cikk, hanem szerszámgép, konkrétan döngölőbéka meghibásodása esetén a kereskedő köteles-e a termék szállítását (oda-vissza) intézni, rendezni? A termék súlya kb 70-80 kiló.
-
őstag
válasz (Bundás) #15738 üzenetére
mivel feltételezem hogy ezt nem magánszemélyként vetted, hanem céges számlára, ezért nem illetnek meg a fogyasztó irányába kötelező jótállási feltételek
a cégeitek közötti szerződés, megegyezés szabályozza hogy van e jótállás és mit tartalmaz pontosancryptot minden termékemért elfogadom
-
Cimbee
aktív tag
Sziasztok! Kérem csak az adjon tanácsot aki tudja miről beszél. Előre is köszönöm. A történetem ott kezdődik,hogy múlt év elején kezdtem félretenni egy gamer laptopra. 2 hónappal ezelőtt össze is gyűlt a suska Mivel ASUS párti vagyok így egy Asus gl552 laptopot néztem ki magamnak,tudom-tudom GL sorozat de azért csak gamer!!! A laptopot 1 hónappal ezelött vásároltam még a Euronics elektronikai áruházban. Sajnos nem sok időm volt kipóbálni így csak a múlt héten tudtam vele foglalkozni. Friss windows 10,friss driverek és a WORLD OF TANKS!!!!! Minden a helyén hát elkezdem csapatni! 20 perc játék után csúnya laggok és 90c!!!!!!! LoooL mi ez? A gépen csak az újraindítás segít!! Mindegy,biztos rossz napja van vagy vmi ilyesmi. Újra megpróbáltam de a játék már a belépéskor elkezdett laggolni. Rájöttem,hogy hűtés problémával küszködik a gép?!?! Másnap hívom az ASUS ügyfélszolgot ahol azt mondták,hogy küldjem szervízbe.Megtörtént,tegnap vissza is kaptam thermal module cserén esett át a gép. Ma le is teszteltem és????? Hát szar!!!!! továbbra is 95c a proci. Felhívom a fixdirect szervízt ahol azt mondták hát küldjem vissza!! Segítsetek mit tudok csinálni!! (
Cimbee
-
-
Topikgazda
-
dugo_
veterán
válasz Cimbee #15745 üzenetére
Bejöttél anno a Milyen notit vegyek? topikba, feltetted ezt a kérdést, mindenki lebeszélt mondván, hogy szar a ház, szar a hűtés, szar a zsanér, csak egy ROG festéses X-szériás átkeresztelt gép az a kinézett GL. De persze nem csak lebeszéltek, hanem működő alternatívát is ajánlottak a keretből.
De hogy konkrét is legyek:
Kapsz egy halom igénytelen, horpadós, repedős műanyagot, egy átmelegedő gépházat, egy szar billentyűzetet, egy hűtést, amivel fele órajelen megy majd a cpu-d a túlmelegedés miatt, stb stb. A hülyének is megéri. Illetve csak a hülyének éri meg. (forrás)Erre te csakazértis megveszed, majd rácsodálkozol, hogy tényleg szar a hűtés és semmit nem ér az a gép...
GGWP
Új hozzászólás Aktív témák
- Júniusban végre bemutatkozhat az új Gears of War játék
- Garancia kérdés, fogyasztóvédelem
- Milyen pendrive-ot vegyek?
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Robot fűnyírók
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Készül a Galaxy S24 FE
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Horgász topik
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- További aktív témák...
- AMD Radeon Pro W7900 48GB GDDR6
- ZBook Firefly 14 G9 14" FHD+ IPS i7-1255U T550 32GB 512GB NVMe SSD IR kam gar
- PowerColor RX 6800 XT Red Dragon 16GB GDDR6 256bit - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!
- MacBook Pro M1MAX 64gb ram 1TB SSD Áfás
- Konzolok karbantartása - hűtőpaszta csere - takarítás (minden 10. karbantartás INGYENES)