- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Véroxigénszintet is mér a Honor Band 5
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
- Alcor e-Pad - van még remény
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
iPaden is vége az App Store monopóliumának
ma Ősztől lehet alternatív alkalmazásboltból telepíteni az EU tagállamaiban.
-
Mozgásban az F1 24
gp A Forma 1 versenyek rajongói hamarosan végre belevethetik magukat az idei epizódba.
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
Aktív témák
-
#70869248
törölt tag
válasz Motion_Blur #5087 üzenetére
nem az a gubanc, ...hanem az a logika amely szerint Kimi elszenvedője az F1-ben eluralkodó szponzorok és üzleti érdekek akaratának...lásd a Santander miatt kell távoznia Kimi-nek gondolkodás.
Majd egy lélegzettel kétszeres fizetést teljesen rendben lévőnek találni Loeb-bel szemben..mert hogy üzletileg érthető......Ez ami zavaró.
-
hunnylander
őstag
válasz Oliverda #5096 üzenetére
„Michael mindennap úgy edz, mint egy örült. Ezt nem a semmiért teszi.”
Szerintem ilyet egy évvel ezelőtt is nyilatkozhatott volna Rolf.
De Michael unatkozik, hiányzik neki a Forma-1. Azért mégis csak egy német; egy Silberpfeil már felkeltheti az érdeklődését. A Ferrari azt mondta elengedné.
www.HunnyF1.com
-
Iron Funeral
őstag
válasz hunnylander #5106 üzenetére
Nagy szám lenne, ha visszatérne, különösen ha még valami maradandót is alkotna a Mercivel (abból a bizonyos valamiből begyűjtené a 8. úgy értem ) Megint láthatnánk a zsenit működés közben Na jó, inkább leállok mielőtt nagyon beleélném magam
Which Twilight do you like the most? Twilight of The Thunder God! /,,/
-
Oliverda
félisten
Alonso-t onnan már nem lehet kitúrni csak ha Schumacher beszállna névadó szponzorként és még pénzt sem kérne azért hogy versenyezhessen. Massa-val meg állítólag puszipajtások tehát őt sem túrná ki és ezzel be is zárult a kör.
Mondjuk azt megnézném ahogy egy Mercedes-szel kergeti Alonso-t aki pedig egy Ferrari-ban ül. 3 éve ezért az előző mondatért itt biztos kijárt volna az elmebeteg cím.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
rocket
nagyúr
Ha visszaterne Schumacher es versenykepes lesz jovore a Ferrari, McLaren, Mercedes, es a Red-Bull erdekes szezon ele neznenk, de egyelore sok a ha meg.
Erdekes lenne latni mire menne egymassal a 4 vilagbajnok Alonso, Hamilton, Schumacher, Button, es akkor meg ott van Massa, Rosberg, Vettel akik mar bizonyitottak valamit a tehetsegukbol.
Persze vannak meg nehanyan akik csatlakozhatnak a sorbaSzerintem ez az egesz csak egy alom, es marketing van az egesz mogott, kell egy kis hype Schumachernek, es a Mercedesnek is.
[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
Iron Funeral
őstag
Persze, lehet ezzel reklámozzák, a másik ülést Mercedesék, "gyorsan írjátok alá, mert ha nem akkor Scumacheré lesz" vagy "Igen, ezt az ülést Schuminak tartjuk fent, de neked megengedjük, hogy beleülhess" módozatokkal
[ Szerkesztve ]
Which Twilight do you like the most? Twilight of The Thunder God! /,,/
-
hunnylander
őstag
Ha valaki unná a téli szünetet és közönséges cikkeket/bejegyzéseket akar olvasni az én közönséges blogomban, az már megteheti; hunnylander.wordpress.com
Csak néhány napja kezdtem bele a 'projektbe', ezért még kevés a tartalom, de komolyabb és komolytalanabb, hosszabb és rövidebb írások várhatóak.
www.HunnyF1.com
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #5112 üzenetére
Mi a jelszó?
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
P00By
nagyúr
válasz hunnylander #5114 üzenetére
-
Markgx10
őstag
válasz hunnylander #5114 üzenetére
Hozzáadva a kedvencekhez
-
!Overdose!
őstag
-
Csabee.
nagyúr
-
barnam_
nagyúr
válasz hunnylander #5114 üzenetére
/fav
Csak törekedj arra hogy objektív legyél... -
Nowhereman
őstag
válasz hunnylander #5114 üzenetére
Nos, mondjuk a gumis munkádon a köridős dologban kihagytál nyomósabb dolgokat, mint a gördülési ellenállás, de azért gratula. Szinvonalasabb, mint sok hivatásos írás...
Utánam a kondenzcsik!
-
hunnylander
őstag
válasz Nowhereman #5120 üzenetére
Javítom, ha szükségesnek látod. Egy Mark Tyrrell (tyrrell-racing.com hivatkozás állt a neve mellett, ami azóta már lenn van, nem tudom teljesen lenyomozni, hogy ki ő pontosan) cikkből is merítettem, ő emelte ki ezt a két dolgot; a légellenállás és a gördülési ellenállás csökkenése. Azt tudom, hogy mivel a '98-as szabályváltozások igencsak a nagyobb revíziók közé tartoznak, sok minden módosult arra az évre, ezért sok minden is belejátszhatott a köridőkbe, de csak a gumikkal kapcsolatos változásokat érintettem.
Pont ezért is nincs még nyilvánossá téve, hogy beleszólhassatok és kijavíthassam a hibákat, nem vagyok tévedhetetlen meg sok téma még a szakértők között is vitatott.
www.HunnyF1.com
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #5114 üzenetére
Csak kíváncsi voltam.
Amúgy én is benyomtam bukkmárkba meg mentettem pár képet.
Ez a favorit. Csak a középső tag nem (volt) az annyira.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
puttputt
őstag
válasz hunnylander #5112 üzenetére
Kösz a linket! Jó lesz végre valami értelmeset... ebben az "üresjáratban"... ("indexelés" helyett pl...)
:LKBK-Inventor / * Mindig más nő mellett ébredek ... a buszon. ///////////////////////
-
Integra
titán
válasz Oliverda #5123 üzenetére
csoki itt figyel az irodában 1:1 méretben
egyik kollégám nagy fan, aztán mivel szponzoráljuk is őket, így kb minden irodában lehetne belőle egy. nekem már herótom van tőle, gondoltam, hogy alkoholos filccel kipingálom, de nem tettem.. még nem.....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
P00By
nagyúr
-
stvnppp
senior tag
Nagyon uborkaszezon van...
De Heidfeld problémái tetszenek... Mást nem, elindul azzal jövőre.
-
stvnppp
senior tag
Csak valószínűleg a Ferrari motorokkal jön Fisico, és korábban Sauber nyilatkozta, hogy egy tapasztalt meg egy újonc kell neki, mint a BMW idők előtt. Én hiszek neki.
Szerintem Heidfeld a Mercinél lesz, csak még játszanak a gondolattal, Schumival, meg a mi idegrendszerünkkel, de Heidfeld szinte az egyetlen, aki úgy megfelelő lehet.
Még akit lehetségesnek tartottam, az Sutil, de őmarad a Force Indiánál. -
JJános
addikt
Silverstone 2010-es nagydíjra, már sok jegyet eladtak. Hami, és Gombos miatt.
6500 jegy már elkelt. forrás2007-05-06 óta itt!
-
hunnylander
őstag
-
JJános
addikt
válasz hunnylander #5138 üzenetére
Olvastam már. Tetszik, amit írsz. Csak így tovább.
Miért pont 17?Talán valaki azt mondta, még 17 évig szeretnék élni, és amíg én élek, addig Silverstoneba lesz F1-es futam.
Egyébként Donington sokkal keskenyebb, rövidebb, kanyargósabb pálya, nem F1-re való.
JRC 1000-el viszont elég jó.(GRID)2007-05-06 óta itt!
-
Pompi
MODERÁTOR
A díjátadós FIA gála mikor lesz? (vagy már volt? )
Feel Good Inc.
-
Nowhereman
őstag
válasz hunnylander #5121 üzenetére
Nos nem tudom, mennyire vagy otthon ennek a fizikájában. A gördülési ellenállás gyakorlatilag nem más mint a kerék-és a vele érintkező talaj süppedése miatt képződő egyfajta lejtő legyőzéséhez szükséges járulékos erőtöbblet, valamint létezik egy kevés letapadás feloldása is. Mármint egyenes menetben, az íven haladást most hagyjuk. Nos az első kétféle módon csökkenthető kemény kerék-út páros - a süppedés csökkentésére /erre jó példa a vasút/, a második a kerék átmérősének növelése - ezzel az azonos süppedéshez tartozó lejtő szöge csökken/erre pedig az óriásdömper/. A letapadás pedig anyagpáros és keresztmetszetfüggő - ez ugye olyasmi, mint amikor a sárból akarod kihúzni a lábad. Nos a gördülési ellenállás tényleg csökkenhetett, mert nagyobb lett az első kerék átmérője, és valszeg a letapadás is csökkent. De mondjuk ha az abroncsoknál maradunk, akkor a nagyobb kerék miatt nőtt a légellenállás, és ha már a légellenállásnál tartunk, akkor valszeg már korábban is csökkentették volna a mérnökök a szélességet, ha az ilyen pompás előnnyel járna hátrány nélkül...
Szerintem a tankolás körül kell keresni az okokat... - kisebb maximális tömegből adódó terhelés->puhább gumi, kisebb tank-> kisebb tengelytáv...Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
Szerintem ez sem csak Sauber bácsin fog múlni... Első tényező, hogy Heidfeld lesz-e a mercis német, mert ha nem, akkor valszeg egymásra fognak találni, Nick az egyik legjobb szabad pilóta, Sauber pedig a legjobb szabad hely - ha a 2. merci elkelt... Itt már másodlagos, hogy Saubácsi valszeg eléggé kedveli Nicket - kb. hány pilóta kapott mostanság F1 autót a főnökétől? Ha nem ő, akkor valszeg Fisico...
Kobayashi? Valószínű... A srác 2 verseny alatt lett világsztár, és japán egyetlen hirdetési felülte(azaz olyan, mintha egy 20M$-os csekkel közlekedne). Azon csodálkozom, hogy még nem nyúlták le...Utánam a kondenzcsik!
-
stvnppp
senior tag
válasz hunnylander #5138 üzenetére
Meg azért Bernie nem gondolta komolyan, hogy most ne legyen brit nagydíj, amikor pont beindulna az üzlet azon a piacon. ( majdnem full angol csapat, ráadásul a jövő év favoritja )
(#5146) Nowhereman
Egyetértek.
Business is business. Ami három dologról szól: pénz, pénz, és még több pénz. -
JJános
addikt
válasz Nowhereman #5146 üzenetére
Hát Sauber úrnak kivánok jó autót, Kobayashit, és Heidfeldet pilótának.
De Fisico, és Kobayashi is jó lenne.Meglátjuk mennyire szól bele az üzlet. Ferrari motor.
A japán srác tényleg az év pilótája, én is kapkodnék utána.Ha összejön, egy drukkert máris kap.(Én)
2007-05-06 óta itt!
-
Csabee.
nagyúr
Aktív témák
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- World of Tanks - MMO
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ukrajnai háború
- Stellar Blade
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Linux felhasználók OFF topikja
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest