- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
- Alcor e-Pad - van még remény
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
Free Play Days 2024 - 18. hét: Headbangers: Rythm Royale
gp Extraként a Star Wars Jedi: Survort is kipróbálhatjuk 5 óra erejéig.
Aktív témák
-
Motion_Blur
félisten
válasz hejesírásó #4949 üzenetére
Ezek szerint Loeb és Sordo mellett lenne 'gyári' versenyző. Nem rossz
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Xirtam
veterán
-
hejesírásó
senior tag
sztem még komolyan gondolva is megállja a helyét megfelelő közegben előadva.
-
Oliverda
félisten
Kubicát elengedi a Renault, Briatore visszatér
Tudtam én hogy az öreg Briós nem adja olyan könnyen ezt az ügyet...
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
!Overdose!
őstag
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
#70869248
törölt tag
A McLaren előnynek tartja versenyzői eltérő stílusát
Kiváncsi leszek rá, nekem nézőnek, teljesen más a véleményem erről..remélem hogy igazuk lesz.
Szvsz a legerősebb felállásuk Alonso-Hamilton volt, .. és azzal hogy megpróbálják semlegesre fejleszteni az autót azzal pusztán mindkét versenyző veszít.
Amit eddig láttam abból nem gondolnám hogy Button sikeresen, és gyorsan, meg tudja határozni az autó gyengeségeit és képes előnyre változtatni, illetve ha kell, tud változtatni a saját vezetési stílusán.
Hamilton tudott gyorsan menni két különböző tengelytávú autóval, bár az egyik nem tetszett neki, ezért feltételezhetően nem őt fogja hátrányosan érinteni.
De Button sztem ebben a felfogásban nem lesz olyan gyors mint lehetne. -
Oliverda
félisten
válasz #70869248 #4961 üzenetére
Arra a kérdésre, hogy az új fejlesztések jobban kedveznek-e majd Hamiltonnak, Lowe azt felelte: "Nem, éppen ellenkezőleg. Egy csapat megpróbál semleges autót építeni. Egyedül a testi adottságok terén alkalmazkodunk a versenyzőkhöz. Annak ellenére, hogy Jenson magasabb, mint Lewis, sikerült megoldani, hogy Jenson számára is kényelmes legyen az autó."
"Szerencsések vagyunk, hogy Jenson és Lewis is a viszonylag semleges autókat szereti, akárcsak Pedro, így nem számítunk nehézségekre. Sokan úgy vélik, hogy a tankolás betiltása és a nagyobb benzinmennyiségek miatt a gumik elhasználódása lesz a legfontosabb a versenyek alatt, szerintünk azonban ez nem így van."
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
puttputt
őstag
Lehet, hogy Kimi "elvesztése" nem lesz akkora dráma?
:LKBK-Inventor / * Mindig más nő mellett ébredek ... a buszon. ///////////////////////
-
Motion_Blur
félisten
Botrány: Kubicát a BMW nem engedte nyerni Bahrain-ben!
Nagyon uborkaszezon van
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
puttputt
őstag
válasz madstunt #4965 üzenetére
Úgy érted, ha nem növeszt szakállat?
(Csak az egyértelműség kedvéért: Csupán a külső jegyekben látok jócskán hasonlóságot. Vezetéstechnikailag szerintem nem igazán éri utol... szerintem... Bár ez valahol természetes is lenne az elején, meg amúgy is...):LKBK-Inventor / * Mindig más nő mellett ébredek ... a buszon. ///////////////////////
-
!Overdose!
őstag
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
#70869248
törölt tag
válasz Oliverda #4962 üzenetére
Én inkább az A5-re szavazok
A semleges autó egy dolog, erről szól a középmotor...de két versenyző vezetési stílusának a középútja az más dolog..
Teszem azt -A- versenyző keményen támadja a kerékvetőket, -B- versenyző nem használja...beállítod az autót középre, a versenyzők stílusát tekintve semlegesre, és mindkettő veszít.
..és még számtalan példa, a semleges autót én úgy értem hogy nem kedveznek egyik irányba sem,...tehát a versenyzőket tekintve semleges, nem menettulajdonságát nézve. -
Oliverda
félisten
válasz #70869248 #4968 üzenetére
Nem értem hogy mi a problémád. Itt az eredeti interjú:[link]
Szerintem valójában egyikünknek sincs halvány lila gőze arról hogy pontosan hogyan tervezik ezeket az autókat, csak tapogatózunk mint vak a kuplerájban. Máskülönben ha sikerül viszonylag semlegesre összerakni a végleges konstrukciót akkor azon még elég sokat lehet állítani a pilóta saját vezetési stílusára vetítve. Lowe pedig most nem a beállításokról beszélt hanem a jövő évi konstrukcióról úgy általában.
Tegyük fel hogy 0 a semleges, -10 az alulkormányzott és +10 a túlkormányzott. Na most ha sikerül 0-ra megtervezni az autót akkor azt viszonylag könnyen be lehet állítani mindkét stílushoz, viszont ha alapvetően túlkormányzott a konstrukció (mondjuk +7) akkor azt már jóval nehezebb eltolni a másik irányba.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Csabee.
nagyúr
-
stvnppp
senior tag
válasz Motion_Blur #4964 üzenetére
A WTCC-ből is kiszállhat a BMW
hüp-hüp...
-
Oliverda
félisten
válasz #70869248 #4972 üzenetére
Világosnak tűnt pedig... Akkor szerintem te értelmezted rosszul az interjút.
"Teszem azt -A- versenyző keményen támadja a kerékvetőket, -B- versenyző nem használja...beállítod az autót középre, a versenyzők stílusát tekintve semlegesre, és mindkettő veszít."
Miért állítanák be ilyenkor "középre"?
"..és még számtalan példa, a semleges autót én úgy értem hogy nem kedveznek egyik irányba sem,...tehát a versenyzőket tekintve semleges, nem menettulajdonságát nézve."
Igen, és aztán ez később úgy állítják be ahogy a versenyző szeretné és ahogy tudják.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Nowhereman
őstag
válasz Oliverda #4973 üzenetére
nézzétek, Bourdais, nem hülye, és nem gyenge pilóta, mégse tudta szája ízéhez igazítani a verdát. A toyota kudarcának egyik oka szintén az volt, hogy nagyon eltérő stílusú pilótákat alkalmazott. Itt is bukta lesz, Gombos a szösszenetnyit alul, Lajoska meg az erősen túlkormányzottat komálná...
Utánam a kondenzcsik!
-
Oliverda
félisten
válasz Nowhereman #4976 üzenetére
Azért a Torro Rosso valamint Toyota tapasztalata, szaktudása és szakemberi gárdája szvsz nem nagyon említhető egy lapon a McLaren-ével.
Borudais F1-es tapasztalata sem volt túl vaskos...
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
proof88
addikt
válasz Nowhereman #4976 üzenetére
elvileg Lewis alkalmazkodóbb, mint Button, nekem eddig ez jött le.
-
#70869248
törölt tag
válasz Oliverda #4973 üzenetére
?
Miért állítanák középre?...hát pont azért amit leírtam, de akkor leírom még egyszer: mert akkor kedveznének az egyik versenyző irányába.
Leírom nagyon aprólékosan:
-amikor egy versenyző, Hamilton, átdobálja a kerékvetőkön az autóját akkor gyors..ehhez olyan autó kell ami elviseli azt hogy átdobálják, arra kell hangolni a futóművet.
-amikor egy versenyző, Button, nem használja a kerékvetőket, akkor neki ez nem szükséges.Amennyiben Hamilton irányába mennek el, úgy Button hátrányára lesz, hisz ő nem profitál a kerékvetőből, ellenben a beállított futómű minden hátrányát viseli a teljes körön.
Amennyiben Button irányába mennek el, úgy Hamilton lepattog a rázókőről.Ez egy dolog...vagy ha egy versenyző 'teszi' az autója hátulját..ez Hamilton, az olyan felfüggesztést, és olyan gumit fog választani.
Button megint nem biztos hogy felfogja tudni melegíteni azokat a gumikat úgy mint Hamilton, és mint Kimi..vagy Heidfeld,..vagy Button maga, szenvedni fog bizonyos helyzetekben és pályákon.
Míg Button-ra hallgatva Hamilton nem tudja kiautózni a benne lévő sebességet.Itt vagy a versenyzőnek kell változtatnia (Heidfeld pl. sikeresen), vagy két eltérő alapbeállítású autót kell a pályára vinni...ez pedig lévén hogy pénteken új alkatrészeket tesztelnek, és egy-egy fél szabadedzés van beállítani qual-ra, komoly nehézség a csapatnak.
A két világbajnok el is várja hogy ez így történjen, nincs mese...többet kell dolgozni.
Egy vezetési stílusban közelebb álló versenyzői párossal hatékonyabban dolgoznának, többet hasznosíthatnának egymás tapasztalatából.Az hogy egy autó meghatározó menettulajdonsága nem alul vagy túlkormányozott, hanem lehetőleg semleges ez alap, különben túl hirtelen reagál a gumikopásra és/vagy üzemanyagfogyásra.
[ Szerkesztve ]
-
Oliverda
félisten
válasz #70869248 #4979 üzenetére
Úgy látom hogy nem igazán értetted már meg ezt.
Nekem a leírtakból az jön le mintha nem lennél azzal tisztában hogy két ugyanolyan konstrukciót eltérően is be lehet állítani. Na de leírom én is újra én is.
Szerintem Lowe pont arról beszélt hogy semleges autót próbálnak építeni hogy mindkét versenyzőjükre be lehessen állítani. Tehát Hamilton autóját majd be tudják lőni arra hogy simán át tudja dobni a kerékvetőn Button-én pedig annak megfelelően hogy ő kevesebb kerékvetőt használ.
Tehát ők (legalábbis a nyilatkozat szerint) nem akarnak és nem is fognak elmenni egyik irányba sem. Aztán majd meglátjuk hogy mi lesz. Amennyiben kellően gyors autót építenek akkor nem lesz hátrány az amiről beszél.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Thrawn
félisten
válasz Oliverda #4980 üzenetére
Pont az a lényeg, hogy egy semlegesre épített autó nem fekszik olyan jól pl a kerékvetőkön, mint amelyiket eleve úgy terveztek, hogy csak úgy száguldjon át rajtuk
Ezen semmilyen beállítás nem változtat (max. kis mértékben), nagyrészt a konstrukción múlik a dolog.Different songs for different moods. łłł DIII Thrawn#2856 łłł Look! More hidden footprints! łłł D4BAD łłł WoT: s_thrawn łłł
-
Oliverda
félisten
-
hunnylander
őstag
Első piros zászló, Brendon Hartley (STR, elhagyta a pályát).
Tesztek vannak Jerezben.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #4985 üzenetére
Inkább azt mondd meg hogy szerinted Lowe miről beszélt.
mod: Mindig mondtam hogy az F1 nem nőknek való. [link]
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
#70869248
törölt tag
válasz Oliverda #4980 üzenetére
Mi van, tesód írkál a reged alatt?
Tök az jön le hogy feleslegesen írok bármit is.
Persze..semleges autót tök eltérően is be lehet állítani, meg lehet csinálni azt is, hogy ez a 'cseszett semleges autó átdobálódjon a kerékvetőkön, meg egy másik autót a másik versenyzőnek meglehet csinálni hogy teljesen más futómű beállítással fusson így az is gyors legyen aki messze elkerüli a rázóköveket.
Nem lehetetlen...ahogy az sem hogy kisebb mértékben akár utasokat szállítson.Csak baromi nehéz dolguk lesz ez két szabadedzésen elvégezni, nem-nem úgy mint a bányában, hanem mint ahhoz az esethez képest amikor megközelítőleg egy irányba állítják az autót..és az mégsem kedvez a másik kárára...mert egy irányba tartanak tök jó hatásfokkal..ehhez képest itt két irányba uannyi idő alatt mindkettőnek uannyi odafigyeléssel.
...nehezen fog sikerülni...több benne a hibalehetőség. -
Oliverda
félisten
válasz #70869248 #4987 üzenetére
Na akkor már nem csak én érzek így.
"Nem lehetetlen...ahogy az sem hogy kisebb mértékben akár utasokat szállítson."
Nem hát.
"Csak baromi nehéz dolguk lesz ez két szabadedzésen elvégezni, nem-nem úgy mint a bányában, hanem mint ahhoz az esethez képest amikor megközelítőleg egy irányba állítják az autót..és az mégsem kedvez a másik kárára...mert egy irányba tartanak tök jó hatásfokkal..ehhez képest itt két irányba uannyi idő alatt mindkettőnek uannyi odafigyeléssel.
...nehezen fog sikerülni...több benne a hibalehetőség."Na ez az amiről szerintem gőzöd sincs de nekem sem. Mellesleg úgy tudom hogy a két külön versenyzőnek külön csapata van tehát tudnak párhuzamosan is dolgozni. Ki gondolta volna...
mod: Amúgy feljebb erre írtam ezt: "Amennyiben kellően gyors autót építenek akkor nem lesz hátrány az amiről beszél."
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
#70869248
törölt tag
-
hunnylander
őstag
válasz Oliverda #4986 üzenetére
El kell olvasni az Autosport.com cikket. Azt mondta. A laikusok jobb ha hallgatnak, ha Paddy beszél. (Button oda se szerződött volna, ha nem lenne Lowenek igaza, Rubens stílusa is eltér Buttontól és mégis mindkettő nyert futamokat, közel egy szinten voltak.)
Jerezi szereplők (csak a Toyota hiányzik, érthető okokból):
Brawn GP - Mike Conway
Red Bull - Daniel Ricciardo (idei Brit Formula 3 bajnok)
McLaren - Gary Paffett (McLaren tesztpilóta, kazalnyi pre-F1 bajnoki címmel, korábbi DTM bajnok)
Ferrari - Jules Bianchi (idei Formula 3 Euroseries bajnok)
Williams - Andy Soucek (idei/első Formula 2 bajnok)
BMW-Sauber - Alexander Rossi (Formula BMW World Finals 2008 győztes)
Renault - Bertrand Baguette (idei World Series by Renault bajnok)
Force India - (délelőtt) JR Hildebrand (Indy Pro Series 2009 bajnok)
Toro Rosso - Brendon Hartley (Red Bull junior csapattag)[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
Oliverda
félisten
válasz #70869248 #4989 üzenetére
"de nekem azért van elképzelésem és véleményem."
Ez elég sok embernek van csak nem biztos hogy mindig helytálló.
Tényleg zárjuk le, aztán majd mesélj még hogy milyen az élet főtervezőként.
hunnylander: Nem gondoltam volna hogy ilyen létezhet.
A McLaren-nél nem Oliver Turvey ül be?
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
hunnylander
őstag
válasz Oliverda #4991 üzenetére
A McLaren tesztelt Stefan Wilsonnak (Justin öccse) jutalomként a 23-assal Silverstoneban nem rég. Nem tudom, hogy ez 1 napot levont e a lehetőségeikből, talán nem. 3 napos lesz a teszt. Sajtóközleményben volt, meg legjobb rookie lett idén a WSR-ben Turvey, úgyhogy valószínűleg ő is tesztel, csak még ma nem.
Ja, és Turvey Dzsémi Alguerdesajnálomnemtaláltamegahelyétaboxbansuarit verte el, mint csapattársat. Nem minden a Repsol mani.
Nem gondoltam volna hogy ilyen létezhet. Mármint, hogy Paddynek igaza van? Megesik az ilyen, amikor megengedem neki.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #4993 üzenetére
"(Button oda se szerződött volna, ha nem lenne Lowenek igaza, Rubens stílusa is eltér Buttontól és mégis mindkettő nyert futamokat, közel egy szinten voltak.)"
Konkrétan erre gondoltam.
b-type: Joó Gábort kihagytad a sorból.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
hunnylander
őstag
Nédda Garyre mit sóztak.
A legótvarabb legelső első szárny.
Valószínűleg össze akarják majd vetni a szezon előtti csomagot a legutolsó 24-es csomaggal, hogy mennyit fejlődött az autó, jerezi mértékben.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz Oliverda #4994 üzenetére
Nem azért mondtam, mintha nem tudná itt mindenki, csak a Brawnnál se volt kétféle autófejlesztési vonal a szezon alatt, hanem 3 a szélcsatornázás fázisban, amikor a pilóták bele se ülhettek, merthogy 50-60%-osak a modellek.
Szerény véleményem szerint, ahogy Paddy mondja, kell egy piszok gyors autó és a pilóták majd beállítják szájízük szerint.
De Hamilton stílusát is neutrálisnak mondta, Lewis néhány hete nyilatkozta, hogy idén változtatott a stílusán, csak időmérőkön lesz aggresszív a gumikhoz, futamon tudja kímélni, ha az a lényeges az adott taktikához. Eklatáns példa, Interlagos 17.-ről 3.-nak, kvázi egykiállással, mindezt másokat kergetve és előzgetve és mése tette tönkre a gumikat.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
Oliverda
félisten
válasz #70869248 #4997 üzenetére
Úgy hogy manapság már minden dilettáns elmeháborodott írhat "cikkeket".
venember83: Igen, elnézést.
hunnylander:
Akkor mégsem Turney ül be ma? Kár hogy azt nem fogjuk megtudni hogy milyen időt értek el az év elejivel és milyet a végivel.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
Aktív témák
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Végre megjelenési dátumot kapott az xDefiant
- Háromféle processzor is része lesz a Core 200 sorozatnak
- Formula-1
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Videós, mozgóképes topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- nVidia tulajok OFF topikja
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Elektromos autók - motorok
- További aktív témák...
- Xiaomi Redmi Buds 3 Lite, Vezeték nélküli fülhallgató, Fekete + szilikon védőtok
- Star Wars - Az eredeti trilógia - DVD kiadás (2022)
- Corsair 110Q ATX Gépház Eladó!
- Dell Latitude 3410 Quad Core i5- i5-10210U 10 generációs laptop 8 GB DDR4 SSD jó akkumulátor
- Star Wars - The Rise of Skywalker - 4K UltraHD Steelbook kiadás
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest