- Xiaomi 12 - az izmos 12
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Milyen okostelefont vegyek?
- iOS alkalmazások
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
Hirdetés
-
Snapdragon 8-as szériával várhatók a Honor 200-ak?
ma A Honor 200 állítólag a 8s Gen 3-at, a 200 Pro változat pedig a 8 Gen 3-at használja majd.
-
Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
ph A szerverpiacra szánt Turin platform, illetve a mobil szintre nevező Strix Point érhető el a főbb partnerek számára.
-
A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
it Egy felmérés szerint a legtöbb amerikai osztja azon véleményt, hogy a TikTok egy őket befolyásoló eszköz.
Aktív témák
-
SzalaiG
addikt
Ez tetszene VB végeredményként is: Pódium
Teljes cikk: Koreai_Nagydíj_-_visszapillantó_tükör[ Szerkesztve ]
-
vagamo
őstag
Elhinné a biztosítód?
ezt láttátok már?Minden nagy utazás, egy kis lépéssel kezdődik... android---->Iphone4S
-
adman
tag
válasz Nowhereman #20704 üzenetére
Hát ha tényleg egyenlőként kezelték volna a két pilótát, akkor valszeg Webbo már Vb. lenne...
ha nem bénázott volna ennyit, akkor már rég vb lenne és akkor nem kéne a csapatra fognia. ja és még mindig nem volt egy műszaki problémája sem egész évben, míg a másik 4-ről ez nem mondható el. de mostmár én is inkább neki drukkolok, ha összeszedi magát akkor simán lehet még vb, persze ehhez Vettel is kéne, h ne nyomja annyira. nem egy rossz pilóta csak néha nem elég gyors és volt egypár inkorrekt húzása. -
Motion_Blur
félisten
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Oliverda
félisten
válasz Motion_Blur #20713 üzenetére
Gondolod, hogy aki a pálya biztonsága miatt aggódva nem akart elrajtolni esőben az majd belemegy egy ilyen veszélyes megmozdulásba? Másrészt én úgy ismerem Webber-t mint a legsportszerűbb versenyzőt a mostani mezőnyben tehát már azt sem tudom, hogy maga a gyanú hogy merülhetett fel egyáltalán.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Sandormaster
aktív tag
válasz Motion_Blur #20713 üzenetére
Basszus, először annyira nem is foglalkoztam vele, aztán a visszajátszásra kicsit felkaptam a fejem, hogy akkor hogy is van ez, de ebből a belső kamerásból egyértelműen látszik, hogy ő irányítja vissza a pályára a gépet [okádósszmájli]
Pfff...még mondta is a verseny után, hogy mikor hibázott, olyan hosszú ideig tartott a kicsúszása és csak ült az autóban, úgy látszik volt ideje rá, hogy kigondolja mi is lenne a legjobb neki
Én a merci helyében bekérném a telemetriai adatokat amik úgyis azt bizonyítanák ami a felvételen is van, nem fékez és belekormányozza az autót a mögötte jövőbe....de mind1, mert a szememben most leírta magát, undorító!
Ez szándékos baleset okozás, ez még Piquet direkt kicsúszásánál is veszélyesebb...
Simán el lehetne tiltani! -
lacos001
senior tag
válasz Motion_Blur #20713 üzenetére
Ha jól emlékszem,mi már a verseny után is ezt irtuk kecseg 1 ember...
-
mephi666
nagyúr
válasz Motion_Blur #20713 üzenetére
ezt mondtam futam alatt barátnőmnek is, hogy kivihette volna a kocsit a kavicságyba szépen, onnan talán ki is tudták volna daruzni és sárgazászló-lobogtatással/rádión jelezhettek volna a többieknek, hogy ott legyenek óvatosak, mert valaki kint van... de ehelyett érthetetlen módon visszakormányozta a pályára a kocsit... keresztezve az ideális ívet, ahol jött a forgalom... alonso szépen elkerülte, rosberg viszont jól megszívta ...sajnáltam is...
azért nem akartam beleszólni itt a vitába, mert sokan védték webber-t, én meg nem vagyok egy nagy f1-guru, csak úgy láttam, hogy máshogy is megoldhatta volna... profi módon... más ilyenkor a lehető legbiztonságosabb helyre igyekszik kormányozni a kocsit, nem pedig be a sűrűbe... fura volt az egész, na... (schumi a 3kerekes futamán szépen elkormányozta a gépet ennél nagyobb vízben is... igaz, ő nem a falról pattant le, de a coulthard-dal való ütközés után is megpördülhetett volna)
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
proof88
addikt
Engem leszóltak, amikor felvetettem hogy miért nem ellenkormányzott amikor visszacsapódott a falról, oké hogy sokszor elengedik a kormányt becsapódáskor a versenyzők mert az komolyat tud forogni az első kerekekkel, de utána csak gurult simán vissza a pályára és ha nem is kormányoz, féket miért nem nyomott? Oké hogy a jobb első kerék a levegőben volt, de a bal első nem ... azzal is lehet kanyarodni azért ... meg fékezni a maradék 3-mal ... sztem reflexből ilyenkor az ember megpróbálja visszakormányozni a kocsit a falhoz ... nem vagyok F1-pilóta, de az eddigi évek alatt mindig azt láttam, hogy ilyenkor megpróbálnak mindent megtenni annak érdekében hogy ne kerüljenek a többi kocsi elé ... és Webberből simán kinézem, hiszen ő nagyon nem akarta ezt a futamot megfutni, érthetően hiszen őneki volt a legtöbb pontja, és ő olyan rohadék hogy mindig ráhúzza a kocsit egyenesekben is arra aki előzni akarja, csak azt nem értem, hogy miért nem nyújtottak be óvást már akkor a Mercedesék, azért ha nekem feltűnt ez és itt másik embernek is, és gondolom még jópár embernek ... de azon is csodálkozok, hogy senki nem ment még neki azért, ahogy védekezik ... azért egy határozott vállveregetéses elbeszélgetést már intézhetett volna valaki felé, akinek már törte le a szárnyát a korrekt védekező manővereivel ...
-
Motion_Blur
félisten
Kíváncsi vagyok a Webber drukkereknek hogy ízlik a felvetés..
Schumachert tized ennyire gyanús esetekért keresztre feszítették anno..Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
proof88
addikt
válasz -Mike- #20720 üzenetére
de azon is csodálkozok, hogy senki nem ment még neki azért, ahogy védekezik ... - ezt úgy értettem, hogy úgy nekimenni, mint ahogy Trulli ment Sutilnak az incidensük után, tehát odamenni és elbeszélgetni vele ... bár Trulli meg pont akkor beszél amikor nem kéne, na mindegy ...
-
Pá
addikt
válasz Motion_Blur #20721 üzenetére
Pont arra gondoltam, hogy ha ezt Schumi csinálta volna, akkor már kb 1000-rel több hsz lenne ebben a topicban.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
PazsitZ
addikt
válasz Motion_Blur #20721 üzenetére
Bár teljesen mindegy mit írok, én elfogult vagyok, itt meg már divat Webbert köpködni.
De szerintem: a kormányt elengedte az ütközéskor. A Kocsi ezután olyan 3 keréken gurult, az ütközéstől és a törött felfüggesztéstől alapból visszasodródva a pályára.
Az általad linkelt videón egyébként 0:07-0:09 körül az látszik, hogy a kormányt jobbról hiába tolta felfele (balra kanyarodás), hiszen a felfüggesztés eltört. A jobb kerék a levegőben volt, a törött bal pedig befordulva(ezért sodródott vissza).
Mondjuk ezek után ha lefékez, akkor legalább megállhatott volna a pálya közepén is.A kép már a pálya közepén készült itt látszik a felvételből a legjobban, hogy felfele van tolva a kormány, bár hiába.
[link][ Szerkesztve ]
- http://pazsitz.hu -
-
Kroni1
veterán
Én is úgy láttam hogy a kocsija jobbra kormányzódott, de nem hiszem el hogy szándékosan tette..
-
kdave9
tag
válasz PazsitZ #20724 üzenetére
Nekem is az tűnt fel így visszanézve, hogy lekapta a kezét a kormányról ütközés előtt, mikor visszatette, már hiába tekerte balra, a kerék nem fordult
ha szándékos lett volna sem lepődnék meg, de itt szvsz max fékezhetett volna kicsit, hogy Rosberg beférjen még
[ Szerkesztve ]
-H-U-N-T-E-R-
-
maláj
őstag
az a baj, hogy senki nem érdemelné + idén a VB címet mert minden "élversenyző" balf*szkodott eleget az idény folyamán
Hamilton : elgurultak a gyógyszerei, törtek a verdák, stb.
Button : szimplán csak lassú, mindig kivárásra autókázik, stb.
Massa : még viccnek is rossz
Alonso : rinyál állandóan ha nem tud valakit megelőzni : Tell Charlie ... blablabla
Webber : sunyi, alattomos főleg a végefelé
Vettel : nála is voltak gyógyszerproblémák bár szívatták csapaton belül is elegetidén ne is osszák ki a VB címet
-
Kroni1
veterán
válasz Oliverda #20737 üzenetére
Ez igaz..
maláj: Amúgy tényleg elég sok volt idén a bénázás, de talán pont ezek miatt is volt jobb a szezon a korábbiaknál.. Talán Vettel vagy a rinyagép érdemelné meg leginkább a VB címet, mert mint tudjuk, balfaszkodás ide vagy oda ki fogják osztani idén is.
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
Vettel bajban lehet a következő futamokon. Neki sincs már friss motorja, csak kétfutamosakat tud használni. És amint látszik, probléma lehet a megbízhatósággal. Szóval biztosan nem maximális motorerőn fog menni a következő versenyeken.
És az is durva, hogy Alonso egyik motorja végigbírta Olaszország, Szingapúr, Japán triot. Én nem tartanék meghibásodástól ezek után.
Neki van 1 megkímélt motorja biztosan. Belgiumban és Koreában is eső volt, így nem használódtak úgy a motorok, ráadásul Spa-ban idő előtt kiesett.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
AMD Power
titán
Mansell: Hamilton idén nem tudott a versenyzésre koncentrálni
Vajon ez lenne a magyarázat..!??
Javítva!
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
MPowerPH
félisten
válasz AMD Power #20740 üzenetére
Szerintem ez hülyeség... Hamilton mindig is az agresszív stílust képviselte, és ebben benne van az ütközés esélye. Én inkább azt kérdezném, hogy a Meki miért van papírból? Mert akibe belement, az vígan ment tovább. Lásd Fernando -t hogy eltalálta Barrichello Spa-ban, és kutya baja lett z autónak. A Meki egy olyan után szétesett volna.
Don't Tread On Me
-
[CS]Blade2
addikt
válasz MPowerPH #20739 üzenetére
Nem sokkal áll rosszabbul, mint a többiek. Szerintem azzal az egy motorral meg lehet csinálni a két szombat+vasárnapot. Pénteken meg mennek a 3 hétvégét már teljesítő motorral.
Egyébként a tavalyi adatok alapján a renyo lehet, hogy itt egy kicsit hátrányban van:
Tavaly a RedBull 2000-2100Km után kukázta a motorokat, a gyári renyo is 2200km után dobálta ki őket, és Helmut is mondta, hogy ennyit bírnak.:
"Teljesen meghökkentett minket, ez az első motorhibánk idén. Az erőforrás körülbelül 1600 kilométert ment eddig, normális esetben 2000-2100 szoktak. Úgy tűnik, a szelepeknél romlott el valami" - közölte Helmut Marko, a Red Bull tanácsadója az RTL-lel.
A Ferrari pedig tavaly több motorral is ment ~2400Km-t, Bourdais 2492km-t tett az egyik motorjába. A toyoták is mentek 2400-at.
Ez a 8db esetén akár 1600-3200km elérést is jelenthet. (2-4 hétvége)[ Szerkesztve ]
-
Iron Funeral
őstag
válasz MPowerPH #20742 üzenetére
McLaren széteséshez, régebben még ütközni sem kellett, szerintem ez egyértelmű javulás
Which Twilight do you like the most? Twilight of The Thunder God! /,,/
-
Motion_Blur
félisten
válasz Iron Funeral #20744 üzenetére
2006 Bahrain biztos Raikkonen hajtotta szét az autókat
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
MPowerPH
félisten
válasz Iron Funeral #20744 üzenetére
Az igaz, és még ezt se közelíti meg. Szerintem ez volt az abszolút negatív rekord. Még asszem módosítani is kellett az autón. De ha nem ilyen törékeny, akkor Hami nem esik ki kétszer is.
Motion_Blur: LOL, erre nem emléxem. Azért az durva, hogy még így is betudott vele gurulni.
[CS]Blade2: Azért mondom, hogy kár a Ferrari -t a motorok miatt sajnálni, szerintem náluk nem lehet semmilyen probléma ezen a téren.(kopp-kopp) És a renyonak pont ezért benne van a betli, ki tudja kibírja e ismét azt a pár km-et, főleg erőltetett menetben, mert nekik már abban kell menni.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Oliverda
félisten
válasz Motion_Blur #20745 üzenetére
Amit akkor nem hajtott szét azt idén bepótolta.[link]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz Motion_Blur #20748 üzenetére
Ja, hát végül is Sato is kb. így kezdte az F1-es pályafutását.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
Aktív témák
- Eredeti - Apple USB-C kábellel és Magsafe 2 - minden típus - macbook töltő - garancia
- Macbook Pro 16" - 2020 gyártás, i9 és i7, 32/512GB, 4GB Radeon, touchbar, garancia, szürke
- Macbook Pro 15" - 2019, 8 mag i9, 32/512 GB, 4GB Radeon, 90 ciklus, garancia, doboz, szürke (65)
- Macbook Pro 15" - 2018, 6 mag i7, 16/256 GB, 4GB Radeon, 83 ciklus, garancia, ezüst (02)
- Macbook Pro 15" - 2017, 4 mag i7, 16/256 GB, 4GB Radeon, 99%, garancia, doboz, szürke